Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
eneh.. wat moet ik verder doen, kun je me een paar aanwijzingen geven. thanks
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Heb het al 3 keer eraf gehaald en weer erop gezet en hij blijft hetzelfde, en er komt in het midden helemaal onderaan een gele driehoek met een uitroepteken erin als ik met mijn muis erop ga staat er dit: Geen Inkomende Verbiendingen Tenzij de Icoon groen wordt, zou er een probleem met je netwerkconfiguratie kunnen zijn. en de downloads gaan 5Kb/s, ik heb 2
Laatste reactie door Joan17, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
nee ik heb geen router gekocht en bij windows firewall is het toegestaan begrijp er nix van :-[ :-[
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Bij Azureus stond er dat ik mogelijk een NAT probleem heb, ik weet niet wat dat is, ik vroeg het aan de eigenaar van een computerwinkel hij zei dat ik het moest uitschakelen, hoe doe ik dat?
Re: Kan niet meer op THC Torrent - "ACCESS DENIED"
door Gast rippersco- 0 reacties
- 613 weergaven
Heb precies hetzelfde probleem.. bijzonder.. vandaag net wat gedoneerd, en een ban te pakken? hoop dat Thc hier reageert. Username is dezelfde als mijn username hier. ook 1+ratio, verder niks bijzonders voor zover ik weet..
-
- 0 reacties
- 525 weergaven
dat liedje is zo grappig ;D ik heb hem alleen als liedje (zonder filmpje dus)
Laatste reactie door lser, -
Re: Karaoke maken
door MiXo- 0 reacties
- 902 weergaven
Hij download niet meer?(1ste link) 2de link is met activeringscode
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
probeer deze serial numbers eens: Serial number : 02a8-00006b-000a02ec Serial number : 02a8-00006b-0007b172
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 838 weergaven
http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33134.0 die torrents werken niet ik heb meer bronnen nodig Weet iemand een andere torrent/NZB?
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 628 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: komt een vrouw bij de dokter dvd 2 speelt niet af
door Gast nikedealers- 0 reacties
- 385 weergaven
sorry maar ik begrijp het niet --------------------------------------------------------------- www.nike-dealer.com
-
- 0 reacties
- 426 weergaven
http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-neckband/information ;D heb hem zelf en ik vind hem erg fijn geluid kwaliteit is echt master
Laatste reactie door mrchrisftw, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
-
- 1 reactie
- 370 weergaven
Er is weer nieuws er is een limited pc edition verschenen op een website. Het gaat om de game + dlc. Er staat dat deze gereleased wordt in november. Rockstar heeft nog niks bevestigd. Oktober zou nog beter zijn ik wil deze game gewoon spelen Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: september 29, 2011, 12:23:00 Today, we're pleased to announce that L.A. Noire: The Complete Edition will launch on Windows PC, Steam, and OnLive in North America on November 8, 2011 and in Europe on November 11, 2011. In addition to the original full game, L.A. Noire: The Complete Edition for PC will include a multi-use code to access all the previously release…
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 984 weergaven
Opera vind ik 't beste werken
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 830 weergaven
Ja ik ben supporter van de Standard Luik uit Belgie
Laatste reactie door nielszz22, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
Dit is de mijne (deze is van mijn linux maar ik heb ook een Windows). #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand dat vergroten.. lukt niet bij me
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 734 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
En kaasbroodje, heb jij Windows XP of Vista?
- 0 reacties
- 709 weergaven
- 0 reacties
- 795 weergaven
www.torrentz.com?
Laatste reactie door Releases,