Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 798 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
VERPLAATST: Bios
door Tom- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29102.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
- 4 reacties
- 797 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
Handige tips edit
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 797 weergaven
Bij handige tips staat er een programmatje named: Voip Buster en je kan er maar 1 min achterelkaar mee bellen... Met het programmatje Free Call kan je 5 min achter elkaar naar vaste nummers. Misschien als DukeN het goed vind kan daar een soort van handlijdinkje van gemaakt worden.
-
- 0 reacties
- 796 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Release Date: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Maat: 15 MB Type: Toepassing release Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 796 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
- 0 reacties
- 796 weergaven
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 796 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Zou heel erg graag ook een invite willen voor Demonoid.. Al tijdje op zoek naar een maar helaas nog geen succes gehad. Mocht je er eentje voor me hebben wil je die dan naar egemin<at>live<punt>nl sturen? Dank is zeer groot...
Laatste reactie door egemin, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 795 weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
Volledige trailer �Hemingway & Gellhorn� met Nicole Kidman en Clive Owen – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 795 weergaven
Volledige trailer Hemingway & Gellhorn met Nicole Kidman en Clive Owen Hieronder vind je de trailer voor HBO Films Hemingway & Gellhorn met in de hoofdrollen Clive Owen en Nicole Kidman. Ze spelen de iconische, Amerikaanse schrijvers Ernest Hemingway en Martha Gellhorn die in de jaren ’30 en ’40 samen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 795 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27782.0[/iurl]
- 0 reacties
- 794 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
. Silent City Een Westerse vrouw weet een baan te bemachtigen bij een beroemd Japans visrestaurant. Ze komt echter niet in de keuken te werken maar in de ruimte waar ze in haar eentje vis moet fileren. Dan besluit ze een tweede baan te nemen en het gebrek aan communicatie, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,