Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 787 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 787 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 786 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 786 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 786 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Is release-date van GTA IV op de Pc nou 02/12/08 ?
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 785 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 785 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 784 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 2 reacties
- 784 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
Re: serial number dreamweaver cs4
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 784 weergaven
Zou ik je torrent van dreamweaver cs4 mogen hebben?
-
- 0 reacties
- 784 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 783 weergaven
Ja hij is echt jarig!
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 783 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 783 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
De download is nieuw van 38 témoins Louise komt terug van een zakenreis als ze hoort dat er iemand bij haar in de straat is vermoord. Niemand schijnt iets gezien of gehoord te hebben, ook haar man Pierre niet. Maar Pierre wordt verscheurd door schuldgevoelens. Heeft hij dan toch iets [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 782 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hit and Run De voormalige vluchtauto-bestuurder Charlie Bronson (Shephard) leidt een rustig leven onder een nieuwe identiteit. Wanneer zijn vriendin (Bell) haar droombaan krijgt aangeboden in Los Angeles besluit hij de regels van getuigenbescherming te breken om haar erheen te brengen. Zodra de [...] Het volledige artikel bekijken
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 782 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee,