Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 793 weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32417.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Deze release is nieuw van Detachment “Adrien Brody” speelt een invalleraar op een school in New York. In de korte tijd dat hij daar werkt probeert hij de kinderen iets mee te geven. Zijn geïsoleerde leven wordt over hoop gehaald door drie verschillende vrouwen die hij ontmoet. Regie: Tony Kaye [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37978.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Welke torrent sites zijn (weer)online/offline gezet
door Gast raf1611- 0 reacties
- 792 weergaven
net mooie nieuwe site gevonden: www.seedplace-4you.org Net nieuw en al mooi aanbod, zeker moeite waard lijkt me.
-
veel en snel geld ver dienden achter je pc
door Gast ibo1- 3 reacties
- 792 weergaven
verdien snel en veel geld met paypal ook bekend van opra met slechtes 6 euro en een paar minuten tijd dit is geen grap Deze pagina is bedoeld om mensen te HELPEN met hun financiële situaties Lees onderstaande goed door. Het kunnen zeer belangrijke 10 minuten voor U zijn !!! Hoe ik (een vader van 3) en pas 28 jaar binnen één week van €6,- >€1200,-< maakte door een paar emailtjes te sturen !!! Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal. Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manie…
- 3 reacties
- 792 weergaven
Oké komt er zo aan. edit:ANDER PLAATJE => Let niet op de gekrabbel erboven..
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 791 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
VERPLAATST: msn
door Erwin.- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33037.0[/iurl]
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hey, de bikkels das bij ons in de buurt :s
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Oeps vergeten :shame:
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
nee daar is geen reclame maar kost wel geld
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
- 3 reacties
- 791 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 4 reacties
- 791 weergaven
Maar op de wii komen er nooit goeie spelletjes en eigenlijk was het Playstation die met de eerste bewegingssensor op de proppen kwam voor de Playstation 2: Playstation Eye, Nintendo heeft dat verder uitgewerkt, door het beter te laten functioneren en een afstandsbediening voor te maken, ze hebben dat goed gedaan, maar nu moeten ze plaats maken voor de verbeteraar van de wii motion controller; Playstation Move Post samenvoeging: juni 20, 2010, 16:05:10 <a href="http://gagabux.com/register.php/mrcoolness.html
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 791 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
Brandprogramma
door Deeeemy- 4 reacties
- 790 weergaven
Heey, weet iemand een programma waarmee ik liedjes op een cd mee kan zetten?
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
Laatste reactie door Joris., -
het beste is ze via p2p tedownloaden met torrentz.com en utorrent! O0
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
De download is nieuw van Men in Black III The Men in Black zijn terug in een nieuwe film. J. (“Will Smith”) en K.(“Tommy Lee Jones”) zijn inmiddels beide veteranen als het gaat om buitenaards leven. Als de toekomst van de planeet op het spel staat gaat J. terug in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 790 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin,