Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 777 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 777 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 777 weergaven
Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROPHET Men of War Vietnam Special Edition MULTi6-PROFEET Release Info Release Group: PROFEET (Scene) Release Name: Men.of.War.Vietnam.Special.Edition.MULTi6-PROFEET Releasedatum: 10 maart 2013 Retail Datum: 10 maart 2013 Bestandsnaam: Men.of.War.Vietnam. Special.Edition.MULTi6-PROPHET Bron: DVD Grootte: 5,6 GB Regio: – Genre: Real-Time Strategy Uitgever: 1C Company Ontwikkelaar: 1C [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 776 weergaven
Met welk programma speel je de film af? Beste oplossing is VLC Media Player en anders het K-Lite Codecpack.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
ohhhh no... it is... it´s a SPAMMER!!!!
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 776 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
- 0 reacties
- 776 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: gta vice city
door gkeeee- 0 reacties
- 775 weergaven
heel erg bedankt he
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 775 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 774 weergaven
Spin-off voor Snow White and the Huntsman Indien Universal Pictures’ Snow White and the Huntsman een succes wordt dan komt er uiteraard een vervolg. Volgens Universal baas Ron Meyer wordt dit echter geen klinkklare sequel, maar een soort spin-off die zich focust op een afzonderlijke personage. Dit eerste zou moeten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 774 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 773 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
- 0 reacties
- 773 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: BF 2142
door Jacob- 0 reacties
- 773 weergaven
kan iemand helpen?? :s O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 773 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 772 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 772 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel,