Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
MMORPG
door SwedishHouseMafia- 6 reacties
- 851 weergaven
hallo Duken, ben opzoek naar een nieuwe MMORPG. iemand nog leuke suggesties? wel een gratis game! en als je zelf een MMORPG speelt zet er dat dan ook even bij. alvast bedankt O0
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
Laatste reactie door Assyrian, -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 851 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 851 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27878.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 851 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Serial railworks
door Maikuul- 1 reactie
- 851 weergaven
Hallo, Ik ben mijn serial code van railworks kwijt geraakt en via google.nl kan ik er geen vinden? Heeft iemand hier een serial van railworks? Edit: Ik kom er net achter dat iedere serial maar 1x werkt, dus denk ik dat ik mijn geld kwijt ben :'(
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 851 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 851 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: Bios
door Tom- 0 reacties
- 850 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29102.0[/iurl]
- 0 reacties
- 850 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38501.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 850 weergaven
probeer eens bitcomet?
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
ik heb er ook weer over
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 850 weergaven
Ik wil graag zonder torrent downloaden, omdat met torrent te lang duurt :redface:. Weet iemand websites voor om te downloaden zonder torrent ? Alvast bedankt.. ;D ;D ;D ;D
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
j
Laatste reactie door martijn1, -
- 4 reacties
- 849 weergaven
kan fifa 11 voor pc niet vinden wie wil me helpen gr sekkel
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
zou niet weten moet je ff op www.12game.com kijken
Laatste reactie door boardunit, -
Re: Hancock
door Robin- 0 reacties
- 849 weergaven
niks.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 849 weergaven
Kan iemand my aan een Demonoid invite helpen aub gelieve te mailen naar josdownload(at)hotmail(dot)com alvast bedankt... pollowke Mod:/ e-mail veranderd, tegen spambots.
Laatste reactie door pollowke, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
. Small Apartments Franklin Franklin speelt alpenhoorn en droomt van Zwitserland. Zijn dwaze broer stuurt hem afgeknipte vingernagels per post. Eén van zijn buren is een vergeetachtige blower en de andere een norse bemoeial. Aan de overkant van de straat woont een moeder met haar 15-jarige dochter die hij graag [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 848 weergaven
Ik ben opzoek naar Goal II: Living the Dream (2007) heb op 2torrent en piratebay gekeken daar staan ze wel op maar met 72 files en zo. De meeste heb ik geprobeerd maar wil niet. heeft iemand de goede of weet zo welke ik moet hebben?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 848 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30071.0[/iurl]
- 0 reacties
- 848 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
google.nl....
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 847 weergaven
Bestaat er een afstandbediening (ja duhh... ) voor je monitor zodat als je een console(x360) via HDMI hebt en je pc via DVI hebt, en dat je dan tussen die twee kan schakelen? Zoals hier bij 0.25 sec http://www.youtube.com/watch?v=Sm2bt_ixLZs Of zit dit bij de beeldscherm want hij kan ook naar tv schakelen. Edit: zo te zien zit dit bij z'n tv...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 846 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg,