Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 751 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
Dvd speler speelt enkele dvd's niet af
door Gast domi1990- 0 reacties
- 751 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb een vraagje: Ik brand sinds kort dvd's en ik gebruik het programma convertx om ze te converteren en daarna te branden, de eerste dvd's (stuk of 20) zijn goed gegaan, nu willen de laatste 4 die ik gebrand heb opeens niet meer afspelen in de dvdspeler? Ook de pc niet, als ik de map open staat er niks in, terwijl je aan het schijfje kan zien dat hij gebrand is. Ook geen foutmeldingen na het branden, hij geeft aan: "Branden gelukt". Alles is exact hetzelfde, de extensies de schijfjes alles. Hoe kan dit? En hoe los ik dit op?
-
- 2 reacties
- 750 weergaven
Hierbij bied ik aan: Xbox 360 Arcade (256mb Memory Unit) voorzien van alle kabels inclusief een harde schijf van 20 GB, een zwarte en een witte wireless controller, een wireless guitar en 6 originele games. Online spelen is niet meer mogelijk. De Xbox verkeert in een zeer goede staat. Originele spellen: 1. Guitar Hero 3: Legends of Rock 2. Call of Duty 3 3. Assassin's Creed 4. Pro Evolution Soccer 2008 5. Naruto: The Broken Bond 6. Xbox Live Arcade Compilation Disc Prijs: €250,- Kan worden opgehaald of verzonden. Verzendkosten zijn voor de koper. Bij interesse en/of vragen graag een PM.
Laatste reactie door WuLLe, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
werk/school
door Mr_PoP- 2 reacties
- 750 weergaven
deze lijkt me ook wel leuk meld in dit topic even waar je naar school gaat en/of waar je werkt ik werk op Ford Genk (België)
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38159.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Gaat via antenne. En die in de tv ofzo. http://www.kpn.com/tv/digitenne.htm << Kijk het filmpje O0
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 749 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 1 reactie
- 748 weergaven
is dit spel er ook in het nederlands, heb meedere geprobeerd maar hellaas geen nederlands. wie weet er een.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: game pc
door Tim.- 0 reacties
- 748 weergaven
ik wil graag i7 toch erin en waarschijnlijk wil ik ook overclocken en graag SLI opstelling met de videokaarten tim.
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Alles , weet je hoe je met Nieuwsgroepen moet downloaden ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 747 weergaven
Hallo. Heb fallout 3 gedownload en geinstalleerd patch 1.7 en een no cd crack gedownload. Nu start ik hem op en klik op New. En dan na 3 seconden ofzo zeg windos dat ie niet meer reageert. Weet iemand hoe dit komt?? Waar staan mijn specs? Dan zet ik ze er wel ff op.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 746 weergaven
Ben je een idioot? (serieuze vraag)
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Bedoel je de opties in gta4 of iets anders? Want als ik bij gta4 naar Options ga, dan kan ik deze 4 dingen kiezen: Controls, Audio, Displayen Grapichs.
Laatste reactie door snor1991, -
Re: hd tv zenders
door Nigel- 0 reacties
- 746 weergaven
Kanaaldigitaal
Laatste reactie door Nigel,