Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: utorrent
door mistydoppie- 0 reacties
- 746 weergaven
ja het staat vdan in utorrent een geeft dan downloaden aan maar er gebuurt helemaal niets , hoe doe je datdan de poorten te openen O0
Laatste reactie door mistydoppie, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Goedemorgen jongens, voor mij maar een kopje thee O0 Alles goed hier?
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 745 weergaven
kan iemand mij daar mee helpen wat ik moet doen?Huh? zou het nog 1 keer uitleggen ik heb het spel gedownload en wil cracked servers spelen maar dan moet ik patch downloaden ik heb dat gedaan uitgepakt en al en dan wil ik het spel starten en dan druk ik op console dan de code maar dan staat er download the latest patch terwijl ik patch al heb gedownload dan download ik een andere en dan verwijder ik die ene en dan staat er Setup has detected that you already have call of duty - world at war1.1 patch installed. you do need to install the 1.1 patch click OK to exit the installer wat moe tik doen help iemand mij als het kan
Laatste reactie door senderos, -
Re: Tijd
door svenholtman- 0 reacties
- 745 weergaven
pff je zou maar zo'n moeder hebben :mickey:
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: uTorrent werkt niet meer
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 745 weergaven
Ja zonder dat jij zelf iets doet kan er ook iets veranderen. Heb ik zo vaak...
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Vraagbaak- 0 reacties
- 744 weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Critici: N / A Uitgegeven door: NeocoreGames Ontwikkeld door: NeocoreGames Omschrijving Doe je breedgerande hoed, pak je wapens en ga op een ongelooflijk avont…
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
De download is nieuw van Traviata et nous Documentaire over de uitvoering van de opera La Traviata op het operafestival van Aix-en-Provence. In de documentaire is te zien hoe regisseur François Sivadier en sopraan Nathalie Dessay de hoofdpersoon Violetta gestalte geven. Regie: Philippe Béziat Met: Natalie Dessay, Matthew Polenzani, Louis [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 744 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 744 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo, Ik heb een probleem met me videokaart, ik was opzoek naar een programma die mijn drivers kon updaten zodat ik me pc optimaal kan gebruiken. Nu las ik hier in een ander topic dat je DriverMax kan gebruiken om deze updates te zoeken en te installeren. Dit deed ik dus met mijn videokaart (nVidia GeForce 9300 GE). Alleen nadat ik hem geupdate heb, ondervond ik een probleem. Alle normale lettertypes op mijn hele pc worden dikgedrukt of schuin neergezet ( - ). Echt met alle programma's die ik open gebeurd dit. Ook dit bericht zie ik dikgedrukt staan en andere berichten op het forum ook. Wat is het probleem? Misschien verkeerde update? Hoe verwijder ik deze update weer? …
Laatste reactie door Snorfietsman, -
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 743 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Hallo, Ik heb een gejailbreakten iPod touch en ik heb gehoord dat er een applicatie bestaat waarmee je overal internet hebt. Nu heb ik een beetje op goolge en youtube gezocht maar ik kon niet een duidelijk antwoord vinden. Nu is mijn vraag: is dit mogelijk? Alvast bedankt
Laatste reactie door tommyboy5, -
Re: BF 2142
door Jacob- 0 reacties
- 743 weergaven
kan iemand helpen?? :s O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
Derde trailer The Dark Knight Rises! Warner Bros. heeft via de viral website TDKR07202012 de derde trailer van The Dark Knight Rises vrijgegeven. In de laatste Batman film van Christopher Nolan neemt Batman, uiteraard weer gespeeld door Christian Bale, het op tegen de villain Bane (Tom Hardy). Ook krijgt hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Aaah dit duurt echt zo lange he! :s
Laatste reactie door Crokyz, -
- 2 reacties
- 741 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Kan het echt niet anders
Laatste reactie door gamertje,