Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 795 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34376.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 3 reacties
- 795 weergaven
goedenavond, ik heb een nieuw computer nodig rond de 400 - 500 euro. ik weet niet of jullie me hiermee kunnen helpen. ik weet namelijk niets van computers af. ik wil dus een goeie computer. ik heb thuis ook een studio liggen waarmee ik liedjes maak, met zelf geschreven teksten. ik heb dus een goede computer nodig voor een goede studio. als jullie me kunnen helpen ermee zla ik echt er blij mee zijn. mvg, thijs
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen, -
- 0 reacties
- 795 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
De download is nieuw van Men in Black III The Men in Black zijn terug in een nieuwe film. J. (“Will Smith”) en K.(“Tommy Lee Jones”) zijn inmiddels beide veteranen als het gaat om buitenaards leven. Als de toekomst van de planeet op het spel staat gaat J. terug in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Le fils de l’autre Joseph wil net beginnen aan zijn dienstplicht in het Israelische leger. Dan komt hij er achter dat hij niet het biologische kind is van zijn ouders maar eigenlijk Palestijn is. Deze onthulling verandert de levens van de betrokken families [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
op suprbay zegt iemand nu dat hij er bijna is en dat het niet heel lang meer zal duren dus hopen maar...
Laatste reactie door timmie15, -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 794 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
. Bikini Carwash Het wil de high school leerlingen Josh en Mert maar niet lukken om vrouwen in bed te krijgen. Maar dan vinden ze op een dag een zak met wiet die een wel hele bijzondere uitwerking heeft op vrouwen die het roken… ze krijgen er ongelofelijk veel zin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 794 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 793 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
- 0 reacties
- 793 weergaven
De download is nieuw van Red Lights Professor Matheson, gespeeld door “Sigourney Weaver” ontmaskert dagelijks mediums, helderzienden en paragnosten samen met haar assistent Tom. De enige die ze nooit hebben kunnen ontmaskeren is de blinde Simon Silver (“Robert de Niro”) die zijn comeback maakt als helderziende. Regie: Rodrigo Cortés Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 793 weergaven
Vraag kan in het Football manager 2010 centrale topic hierboven. slot.
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38431.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 793 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32961.0[/iurl]
- 0 reacties
- 793 weergaven
Gevonden Red Nights De opportunistische Catherine krijgt een doos met een wit jaden zegel in handen dat ooit zou hebben toebehoord aan de legendarische eerste keizer van China. Ze reist naar Hong Kong om de doos voor veel geld te verkopen. In de Aziatische metropool produceert kunstmecenas Carrie een opvoering [...] Het volledige artikel bekijken
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 793 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 792 weergaven
ik heb een windows vista en gta 4 maar geen 1!!! CRACK WERKT!! weet iemand een werkende crack?? O0
Laatste reactie door jotemans, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
Re: windows 7
door gkeeee- 0 reacties
- 792 weergaven
ik heb nu opeens geen problemen meer mijn msn doet het weer (8.5) maar als er nou een bericht komt van stuur dit fout rapport naar microsoft moet k het doen of niet? er kwam daarnet bijmij weer een rapport te voorsgijn alleen zag dese er anders uit (later sturen nu sturen niet sturen)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 791 weergaven
Bedankt, ben hem aan het downloaden. Laat het nog wel horen. Post Merge: mei 10, 2009, 02:14:31 pm nop, gedownload *die 4.80* en het zelfde
Laatste reactie door ataaa, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,