Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 772 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 772 weergaven
Hoi, Ik wou graag films van 11GB downloaden die Blue-Ray af te spelen zijn, nu heb ik niet het juiste programma en juiste cd'tje om het op te zetten. Nu hebben we dus pas geleden een externe harde schijf gekocht, "is het mogelijk om het eerst te downloaden op die harde schijf, en daarna die schijf in de PS3 te pluggen en de film op de PS3 te zetten en hem dan blue-ray af spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door appeltje123, -
- 0 reacties
- 771 weergaven
Gevonden Adieu Berthe In volle midlifecrisis weet Armand niet meer waar hij zijn aandacht eerst op moet richten: zijn baan, zijn bemoeizieke schoonmoeder, zijn kinderen waar hij nauwelijks nog mee kan communiceren, zijn vrouw Hélène of zijn maîtresse Alix. Als op de koop toe zijn grootmoeder overlijdt en hij alle [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
nieuwe wow private server
door Gast manager- 0 reacties
- 771 weergaven
//spam
-
- 0 reacties
- 771 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 771 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 771 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 770 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
ik heb de vogende probeem ik heb camfrog 5.2 op de computer staan en wil graag pro van maken maar lukt mij niet heb al veel geprobeert maar zonder succes wie heeft er ook camfrog 5.2 pro en wil mij uit leggen hoe dat gaat anders kom ik er niet achter vrees ik dus hoop dat het goed komt groetjes gekie
Laatste reactie door gekie, -
- 2 reacties
- 770 weergaven
Ik heb een nieuwe laptop en die maakt zelf een schijfverdeling van C: 250Gb en D: 250Gb. Op de D schijf staat alleen een backup bestand va 20Gb ofzo. Is het mogelijk om die verdeling te veranderen dus bijvoorbeeld C: 450Gb en D: 50Gb. Ik vind het een beeje zonde als de pc niet optimaal wordt benut. Wie kan me hierbij helpen en wat zijn eventueel de gevolgen? Alvast bedankt O0 :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 770 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 770 weergaven
De download is nieuw van 38 témoins Louise komt terug van een zakenreis als ze hoort dat er iemand bij haar in de straat is vermoord. Niemand schijnt iets gezien of gehoord te hebben, ook haar man Pierre niet. Maar Pierre wordt verscheurd door schuldgevoelens. Heeft hij dan toch iets [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 770 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 770 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 0 reacties
- 770 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 769 weergaven
Haha lolol
Laatste reactie door Freddytje, -
Topic verwijderen
door nitro- 1 reactie
- 769 weergaven
Hallo, Ik wil een topic verwijderd hebben. Zelf kan ik dit niet meer doen want mij account heb ik perongeluk verwijderd. Zou iemand die dit kan doen mij even een PB kunnen sturen. Dan kan ik even uitleggen waar het om gaat.
Re: Hyves,,,
door repoc- 0 reacties
- 769 weergaven
Laatste reactie door repoc, -
- 1 reactie
- 769 weergaven
hoi hoi, is er misschien een vrijwilleger die mij wat films wil sturen.ik ben al uren bezig geweest met downloaden maar het wil me echt gewoon niet lukken. de ene keer krijg ik geen beeld dan weer wel beeld zonder geluid en dan weer geluid zonder beeld. het lukt gewoon niet. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen aan wat leuke films. groetjes
- 0 reacties
- 769 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal,