Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 782 weergaven
waarom wil niemand hem hebben?
Laatste reactie door -lol-, -
- 0 reacties
- 782 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 781 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Gevonden Adieu Berthe In volle midlifecrisis weet Armand niet meer waar hij zijn aandacht eerst op moet richten: zijn baan, zijn bemoeizieke schoonmoeder, zijn kinderen waar hij nauwelijks nog mee kan communiceren, zijn vrouw Hélène of zijn maîtresse Alix. Als op de koop toe zijn grootmoeder overlijdt en hij alle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 780 weergaven
Weekend Na een feestje gaat Glen nog even naar een gaybar. Daar ontmoet hij Russell. De twee mannen zien hun one-night stand uitgroeien tot een romantisch weekend. De dertigers besluiten zich onvoorwaardelijk voor elkaar in te zetten. Regie: Andrew Haigh Met: Chris New, Tom Cullen, Laura Freeman, Vauxhall Jermaine Download [...] Het volledige artikel bekijken
SPAM
door Gast mrkramer- 0 reacties
- 780 weergaven
Kijk hier eens, alles in het Nederlands! SPAM
-
- 0 reacties
- 780 weergaven
Ik maak er wel een nieuw forum voor;)
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 780 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
hoi Markey54 ik heb gekeken maar waar bedoel je bij home? :redface: en een patch?? ik wil gewoon de game O0
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Unieke download van This Means War FDR en Tuck zijn twee topagenten in dienst van de CIA, maar hun manier van werken verschilt enorm. Hun succes in hun werk vertaalt zich niet naar hun privéleven. Als de dag er weer op zit, wacht ze een leeg huis. Lauren is ook [...] Het volledige artikel bekijken
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 779 weergaven
Tom Clancys H.A.W.X 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 and Crack-SHIELD Tom Clancys HAWX 2 MULTi6 Incl.Update v1.01 en Crack-SHIELD Release Info Release Group: SHIELD (P2P) Release Name: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6.Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Releasedatum: 17 februari 2013 Retail Datum: 17 februari 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.HAWX2.MULTi6 . Incl.Update.v1.01.and.Crack-SHIELD Bron: DVD Grootte: 6,4 GB Regio: N / A Genre: [...] Het volledige artikel bekijken
game laptop\pc.
door Rikkert.- 5 reacties
- 779 weergaven
hey. ik wil dus een game laptop /pc kopen waar ik alle nu verschenen games op kan spelen. ook de zware spellen. en ik wil er ook op kunnen downloaden. mijn budget is rond de 600 euro. de interne harde schijf hoeft nie zo groot te zijn alleen maar voor windows en wawt program files. de games zet ik op men externe harde schijf. als dit niet kan dan kan dit niet. boxen heb ik wel. ik kan gebruik maken van draadloos en niet draadloos (liefst een laptop waar netwerkkabel in kan) als je iets weet post het dan AUB. hoop graag een reactie:) Groeten Rik
Laatste reactie door Tom, -
Re: BF 2142
door Jacob- 0 reacties
- 779 weergaven
kan iemand helpen?? :s O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
hoe bouw ik m`n psp om?
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Pack of Five Android V11-SCEPER Dit zijn vijf Android V11-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Release Date: 25-06-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V11-SCEPER Maat: 15 MB Type: Toepassing release Beschrijving Pix Fix v2.5 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 778 weergaven
Ben je een idioot? (serieuze vraag)
Laatste reactie door BasVZ, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
waar vind ik registration code van fifa 10 (die van razor)
Laatste reactie door zwarthoed94, -
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 778 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
maar ik heb dus hetnet(oftwel kpn) maar hier hebben ze het over free servers kan ik die frees servers dan ook gebruiken? en hoe? heel erg bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36,