Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Goede tutorial ! Dit zal me zeker helpen als ik nog is een no-cd crack moet plaatsen
Laatste reactie door Razor, -
- 0 reacties
- 985 weergaven
Welkom Pino ! Dit is zeker de juiste plek , als je alles wil weten over downloaden , branden , en nog véél meer!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Even intikken bij google. kb905474_1.5.540.0.exe Downloaden en opstarten. Probleem verholpen.
Laatste reactie door pchulp alkmaar, -
Re: Norton interne fouten
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 629 weergaven
-
Re: not connectable
door yihaa- 1 reactie
- 2k weergaven
ok maar welk download programma gebruik je? :-[
Laatste reactie door bambi1515, -
Re: not connectable
door yihaa- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Ik draai altijd (best) veel progjes. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
disweb
Laatste reactie door Duken, -
Re: nummers sturen
door marcov- 0 reacties
- 924 weergaven
Mensen iets verder kijken dan je neus lang is he: Knocker Boys: http://www.google.com/search?hl=en&q=download+tricks+upon+travellers+-+knocker+boys&btnG=Google+Search (5e link van google) En die ander is net zo makkelijk te vinden.. gewoon bij goole het volgende intype: "download <artiest naam - titel naam>" easy as that is it mensen!
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Met speedtest.net? ???Ik vroeg toch niet of ik een spel aankan, maar welke spel jullie mij aanraden :
Laatste reactie door petie, -
- 0 reacties
- 370 weergaven
weet je hoe vet dat uit ziet;P en mooi zo:D
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 647 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
Re: Office 2007
door VXL- 0 reacties
- 636 weergaven
Het werkt niet, ik heb het volgende gedaan: Eerst heb alles verwijderd en een probeerversie van office proffesional geinstalleerd, deze heb ik geactiveerd met een serial van serial.ws Daarna heb ik het programma van de site die impy mij stuurde in system32 gezet. Daarna starte ik word op en kwam gelijk het zelfde scherm ervoor, dat is dat ik telefonisch of via internet moet instaleren. Wat kan ik hier nog tegen doen.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 354 weergaven
Ze zullen wel gewoon bedoelen dat je minstens office 2007 moet hebben en niet die oude bras versies waar je met converters etc moet prutsen. Dus 2010 voldoet er ook aan.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
: JR97T-33YD4-V97F8-T8GY7-6GJBJ : D622B-RJQJM-BCD86-PCDMH-VYPVW : G99VP-T7DKH-VYW2G-X8DG7-MBVD8 : VB48G-H6VK9-WJ93D-9R6RM-VP7GT
Laatste reactie door fifa2008, -
Re: ondertiteling
door thijssy- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hee, als ik dat doe dan krijg ik dit: Unrecognized format for 'D:\.......daa'
Laatste reactie door thijssy, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hoy ik weet geen raad naar branden DVD ondertiteling zwart Help AUB Bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
nee je begijpt het niet mijn film heeft dus echt de beste kwaliteit ik heb zelf al gekeken maar speel ik dat af met ondertiteling en dan heeft hij dat niet door hij doet alles wel goed en ik volg de handleiding maar er staat vanboven www.........be
Laatste reactie door kenner, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb ook avi bestanden 2 bestanden cd 1 en cd2 allebei avi bestanden maar nu wil ik branden met Convert (ga toch proberen) maar nu wil die hem niet branden
Laatste reactie door meissie1595, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Is GEEN veilige site!
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Is GEEN veilige site! Jongen normaal word ik niet agressief, maar ik word echt GEK van mensen die O N Z I N uitkramen, ga een fatsoenlijk virusscanner installeren ofzo :S Je kraamt onzin uit
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik ga me niet verlagen aan jouw niveau. Je bent gewoon een sukkel die boel zoekt. Wil je wat weten? Mcafee/AVG/Norton/Kaspersky zeggen allemaal dat die site onveilig is: Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. The page you are trying to access has been identified as a known exploit, phishing, or social engineering web site and therefore has been blocked for your safety. Without protection, such as that in the AVG Security Toolbar and AVG, your computer is at risk of being compromised, corrupted or having your identity stolen. Please follow one of the suggestions below to continue. IP Address: 89.24…
Laatste reactie door Vico,