Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Je lult nog steeds bullshit lol, die site is nl zo veilig als ik weet niet wat. Dat jij geen fatsoenlijke virusscanners gebruikt kan ik niets aan doen volges mij jij je maar is meer gaan verdiepen in dit wereldje, je weet niets
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Bedankt, het werkt allemaal goed. Op dit topic kan een slotje, Mvg, Mitchel Gommers
Laatste reactie door Mitchel_Gommers, -
Re: One Day (2011) - Download
door Gast douwe123- 0 reacties
- 364 weergaven
bedankt ;D
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hij start niet op. ik heb BitTornado van deze site afgehaald. ik heb ook nog morpheus op mijn computer staan geeft dat geen problemen? en heb je voor de rest geen download programma's nodig zoals bittorrent of bitlord?
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
het is me intussen al gelukt om BitTornado op te starten, maar als ik een torrent download krijg ik een error: Problem connecting to tracker - (10061 connection refused)? en kan ik gewoon van alle sites torrents downloaden of zijn het speciale sites? Alvast bedankt Renz
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
he man ik heb adsl via de kabel ik weet alleen niet de snelheid ervan?? maar nu ik hem een tijdje aan heb staan is het naar 55 uur gegaan. alvast wat vooruit gang. hoe lang duurt het normaal?? thnx
- 3 reacties
- 802 weergaven
Lol, een vriend van mij is ook met zoiets bezig. Alleen anders dan die van jou
Laatste reactie door SpotPlanet, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
ik heb vandaag dan eindelijk een sticky gehaald voor me WII maar die werkte niet goed dus ik een router halen maar als nog lukt het niet. zodra me WII de verbinding gaat testen krijg ik steeds een foutmelding dat me WII geen verbinding maakt, deze fout code staat er bij 52031. de router die ik vandaag heb gekocht heb ik aangesloten op een andere router
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb het even nagekeken en het spel het cars raditor springs adventures. en ik weet dus ook niet waar ik het moet gaan plaatsen.
Laatste reactie door kanerniksvan, -
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 898 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
Re: op school wil ik op sites maar die zijn geblokeert
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 762 weergaven
Bij mij op school ook. maar! ga naar google. (werkt alleen als het een engelse of geen nl site is op google.nl) typ de site in, en zoeken maar. druk op vertaal deze pagina en dan zou hij het moeten doen want bij mij op school is zwaar beveiligd. dus veel geluk. is het een nl site? doe dit. google.com en typ de nl site in. en druk op vertalen maar dan staat het er in engels op de nl site xD. hopelijk werkt het. :peace:
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Laat maar zitten heb het al gevonden.. Moest gewoon patch 1.1 downloaden.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: Operation Flashpoint 3: Red River - Download / Crack / Serial / Torrent / Nzb
door Ell-capuchino- 0 reacties
- 459 weergaven
Laatste reactie door Ell-capuchino, -
- 0 reacties
- 860 weergaven
Koop geen r4 kaart meer hoe vaak moet ik dat zeggen >
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik denk dat dit groter is?
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 486 weergaven
Zwaar klote!
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 624 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
Re: Opstartherstel
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 0 reacties
- 399 weergaven
Gewoon normaal opstarten of anders f8 en dan in veiligheidmodus proberen.
-
Re: opstartprobleem gebrande PS2 games/memor32
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 656 weergaven
Dit is een legale game en je kan er nog een netbook mee winen ook! En het filmpje is gewoon grappig. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
weet je of hier een setup programma bij zit, want gisteren had ik er 1 gedownload waar allleen de kaarten inzaten
Laatste reactie door balletje23, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
Laatste reactie door balletje23,