Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
lol wanneer komt versie 2?? kan je die weer op drome showen :-) Of iets anders leuks?!?!?
-
Aw:1000...
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Jah die duken is maar een raar iemand maar ik ben jaloers op je
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
als je winrar heb kan je dat gewoon doen met rechtermuisknop op de map en dan ad to archive van plaats dat je een rar bestand maakt maak je een dan een ZIP
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 10.8k weergaven
hoe kan ik zien of mijn psp2 omgebouwd is,of hoe kan ik dat merken
Laatste reactie door ge swinkels, -
Re: wat betekent FAQ
door Tom- 0 reacties
- 958 weergaven
Ik heb even directe verwijzingen neergezet in plaats van de volledige url's.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 729 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29259.0[/iurl]
Aw:code voor nfsMw
door Gast itchy- 0 reacties
- 711 weergaven
Halloa.. De vraag is, welke versie je hebt, the black edition of de gewone. Je kan zelf het beste zoeken naar een serial op p2p programma\'s zoals dc++ of emule. Dit zijn een paar serials die ik vond; HG34-P09L-J76E-MNH2-0JZR 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU PL33-NKML-S49X-DR7W-6MY9 YY4U-P4SD-TQHA-W3SY-XQWC J3N6-67ZK-WSU3-JUKS-JCCN 22E6-WR9D-WK8Y-3YT8-PRHX 4ZS2-JPSD-LZUL-X4U9-QSQU Y68Y-CENV-35KQ-8AZ5-KAKV WNSA-RC8E-NUDV-GHTY-PCKT U5QY-C62G-2NGQ-RDMQ-DZSX JMMV-XTXT-RSUQ-JD8Q-L9UW Hopelijk heb je er wat aan, Groetjes, itchy [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/chickie.jpg
-
- 0 reacties
- 700 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30824.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als ik mijn SD kaartje in de wii stop met alle benodigde bestanden, zegt mijn wii steeds weer opnieuw: Het voorwerp in de SD-kaartopening kan niet worden gebruikt. ik snap er helemaal niks van want ik hem hem geformateerd naar 16 en heb zelfs de anderen geprobeerd maar het wil maar niet lukken. En of dat nog niet alles is heeft mijn wii het oude homebrew kanaal verwijderd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen om homebrew om mijn wii te zetten? Mijn firmware is 4,1E. Wat doe ik fout? :'(
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33187.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb het spel gedownload maar hij blijft hangen als ik een spel wil beginnen. Weet iemand hier iets van.
Laatste reactie door graddes, -
- 0 reacties
- 770 weergaven
Hallo ik verkoop legale windows 7 keys van de volgende versies H Professional : $4 Home Basic : $3 Starter N : $3
Laatste reactie door Gangster007, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Ik heb veel uitnodigingen voor myanonamouse.net & Trackeracces.org. Hier wat informatie over de trackers: Een engelstalige site met veel, heel veel audioboeken. Er zijn geen nederlandstalige audioboeken. Statistieken: Registered users ~35.000 Torrents ~ 48.000 Seeders ~ 150.000 Seeder/leecher ratio (%) 3725 Trackeracces.org, een engelstalige site met allerlei soorten content Algemene tracker. » Stats Torrents: 3,691 Seeders: 4,039 Stuur een privebericht met in welke je geinteresseerd bent (mag ook alle 2 zijn) + je emailadres zodat ik een uitnodiging kan sturen. :friends:
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
En werkt deze website wel op je eigen pc?
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 418 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39597.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 453 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40998.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 291 weergaven
Ik bedoelde je vraag in het topic stellen. Daar staan trouwens ook veel antwoorden http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23613.1250
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Poulet aux prunes Iran, 1958. Een violist kijkt terug leven. Hoe hij niet kon trouwen met de liefde van zijn leven. Hoe hij violist werd om de pijn te vergeten. Hij besluit te sterven. Regie: Marjane Satrapi, Vincent Paronnaud Met: Mathieu Amalric, Isabella Rossellini, Golshifte Farahani, Edouard Baer, Chiara Mastroianni, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit is een nieuwe release van L’hiver dernier Johann erft een verlaten boerderij van zijn familie. In het lege landschap verkent hij als een moderne cowboy de worelts van zijn eigen bestaan. Johann realiseert zich dat hij op punt staat alles te verliezen. Regie: John Shank Met: Vincent Rottiers, Florence [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Bye Bye Blondie Gloria is een dakloze dertiger die in haar jeugd moeilijk handelbaar waardoor haar ouders haar uiteindelijk lieten opnemen in een psychiatrische inrichting. Daar ontmoette ze de liefde van haar leven, Frances. Ze werden echter ook weer van elkaar gescheiden. Bij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 649 weergaven
Unieke download van Girls Gone Dead Een groep sexy jonge meiden gaan op Spring Break voor de fun en plezier, maar niets is minder waar. Ze worden geconfronteerd met een bloeddorstige maniak, die zwaait met een middeleeuwse hakbijl: The mediaval War Hammer! Deze maniak “The Monk” zal snijden en hakken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
The Lost Chronicles of Zerzura-SKIDROW The Lost Chronicles of Zerzura-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Lost.Chronicles.of.Zerzura-SKIDROW Releasedatum: 25.11.12 Retail Datum: 25.11.12 Bestandsnaam: The.Lost.Chronicles.of.Zerzura-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 3.43GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Lace Mamba Global Ontwikkeld door: Cranberry Productie Op de markt Beschrijving Een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
. Smoorverliefd Smoorverliefd volgt vier vrouwen in Den Haag: dochter Eva, haar moeder Judith, tante Barbara en zus Anna. Ze wonen in een huis waar ze er een gezellige doch chaotische boel van maken. Het leven is niet altijd even makkelijk maar gelukkig hebben ze elkaar. Regie: Hilde Van Mieghem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: PSV – Heracles Almelo Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 24 wordt gespeeld in het Phillips Stadion in Eindhoven. Heracles zal op bezoek gaan bij PSV. Deze twee teams bezetten momenteel de zesde en elfde positie in de Eredivisie met een onderling verschil van zes punten. PSV zal graag nog wat plekken willen stijgen en Heracles wil niet meer in de onderste regionen terecht komen. Voor beide ploegen zijn de drie punten belangrijk en zullen hier dus vol voor strijden. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis …
Laatste reactie door EredivisieSteams,