Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 776 weergaven
Unieke download van Mama Twee meisjes verdwijnen op de dag dat hun moeder wordt vermoord. Vijf jaar later worden ze weer gevonden en gaan bij hun oom en zijn vriendin Annabel wonen. Hoe hebben ze al die jaren kunnen overleven? Regie: Andres Muschietti Met: Jessica Chastain, Nikolaj Coster-Waldau, Isabelle Nélisse, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
[table][th] Live: PSV – Heerenveen Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Zaterdag 23 november 2013 ontmoet PSV in eigen stadion SC Heerenveen. Volgens de statistieken zijn beide teams aan elkaar gewaagd, getuige de 8e plek van PSV op de ranglijst en de 9e plek van SC Heerenveen. Een jaar geleden eindigde deze wedstrijd in een duidelijke 5-1 zege voor PSV. Maar of dat dit keer ook zo zal zijn valt nog maar zeer te betwijfelen, ondanks de duidelijke cijfers in de onderlinge resultaten die duidelijk in het voordeel van PSV zijn. Van de 37 onderlinge confrontaties won PSV e…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
. Cloudy with a Chance of Meatballs 2 Uitvinder Flint komt erachter dat zijn beruchte uitvinding uit het eerste deel nog steeds actief is: dit keer maakt de machine gevaarlijke voedseldieren. Flint moet met zijn vrienden zorgen dat de machine definitief wordt uitgeschakeld. Regie: Cody Cameron, Kris Pearn Met de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
Gevonden 1: Life On The Limit Documentaire over de Formule 1 en de zogenaamde gouden jaren van de sport. In de documentaire komen bekende coureurs zoals Michael Schumacher en Damon Hill aan het woord. Regie: Paul Crowder Met: Michael Fassbender, Michael Schumacher, Maurice Hamilton, Niki Lauda, Lewis Hamilton, Mario Andretti, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,3k weergaven
. DUMMIE DE MUMMIE ook: DUMMIE THE MUMMYPim van Hoeve met: Yahya Gaier (Dummie de mummie), Julian Ras (Goos Guts), Roeland Fernhout (Goos’ vader Koos Guts), Ton Kas (meester Krabbel), Jennifer Hoffman (schoolhoofd juffrouw Friek), Miryanna van Reeden (moeder), Mike Weerts (suppoost), Bert Hana (suppoost), Ian Bok (vader), Noah de [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:IRCSpy.com?!!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Zo nu en dan flipt die site wel eens en dan zie je af en toe alle bots offline staan is wel is vaker voorgekomen. Zou zeggen probeer het later nog is.....
-
Aw:foutmelding
- 1,3k weergaven
Sorry zou het echt niet weten! zoek is in google misschien vindt je dan iets.....
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
500... die hebben wij die ook??(ik bedoel die naam)
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 747 weergaven
bekijk deze video: :cool2: ;D www.youtube.com/watch?v=gHth7To0O4E Of deze : www.youtube.com/watch?v=QnSzPKAhFt4
Laatste reactie door walid562, -
- 0 reacties
- 746 weergaven
Die van Kane's wrath had wel erg weinig seeds... Deze met wat meer seeds van skullptura: http://thepiratebay.org/torrent/4093321/Command_And_Conquer_3_Kanes_Wrath_Full-Rip_Multi-6_Skullptura
Laatste reactie door Wouter36, -
Re: avi-films op dvd zetten
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 717 weergaven
Ik gebruik altijd convertx2dvd en die doet het perfect, maar ik heb pas 3 seizoenen van de simpsons gedownload(allemaal .avi), maar die kan convertx2dvd niet converteren en branden, hoe kan dit dan?
-
- 0 reacties
- 460 weergaven
Het is al gelukt! Bedankt Gr. NetSpin
Laatste reactie door NetSpin, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
The Man in the Iron Mask
door Gast rafke- 0 reacties
- 489 weergaven
ik zoek deze film in full dvd ,is wel in avi te vinden ,maar wil in full dvd wat beeld en geluid betreft is dan super thx mvg
-
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Streaming populairder dan dvd’s Een belangrijke ontwikkeling op het gebied van home entertainment: voor het eerst lijken de dvd’s en blu-ray’s te moeten gaan buigen voor het streamen van films, waarmee films digitaal kunnen worden besteld en bekeken. De verwachting is dat dit jaar meer dan 3 miljard films online [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 941 weergaven
De download is nieuw van A Dark Truth Het verhaal gaat over een ex-CIA agent die zijn spannende leven opgeeft om de presentator van een politiek praatprogramma te worden. Hij vergaart heel wat aandacht en wordt gevraagd om de waarheid over het bloedbad in een Zuid-Amerikaans dorpje aan het licht [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Blue Ruin Een buitenbeentje keert terug naar zijn geboortedorp om wraak te nemen op iemand uit zijn verleden. Hij komt terecht in een spiraal van geweld om zijn familie te beschermen. Regie: Jeremy Saulnier Met: Devin Ratray, Amy Hargreaves, Macon Blair, Sidné Anderson, Kevin Kolack, Bonnie Johnson, Erica Genereux Smith, [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:langzame verbinding met dcc++
- 1,1k weergaven
De snelheid waarmee jij download ligt puur aan degene van wie jij iets wilt. En ook al staat er in de description cable ofzo moet je ook niet echt geloven want niet iedereen vult dat naar waarheid in. Ook heb je bij dc++ van die tooltjes waarmee je kan aangeven hoeveel kb mensen van jou mag downloaden dus dat kan diegene misschien ook hebben draaien. Of er downloaden heel veel mensen van die persoon waardoor zijn upload verdeelt wordt over meerdere mensen dan ga je ook langzamer door. In ieder geval kan je er weinig aan doen. Of iemand zoeken die een 100mbit lijn heeft. Dan ga je wel hard
-
Aw:gun
- 1,3k weergaven
Als je gewoon even zelf zoekt heb je hem zo hoor koste mij om precies te zijn nog niet eens 10 seconde of ik had hem al! Dit is de pc cover Succes
-
- 0 reacties
- 1,9k weergaven
het probleem is opgelost :cool2:
Laatste reactie door PCer, -
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
Laatste reactie door ReneDuken, -
- 0 reacties
- 794 weergaven
Ik ben ook zo lang op zoek naar een code. Als iemand er een heeft.. ik ben je eeuwig dankbaar. dirtysilly@gmail.com
Laatste reactie door dirtysilly, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 705 weergaven
Laatste reactie door okan764,