Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Ok thanks. Ik heb nu even getest met: > Host: news.easynews.nl > Port: 119 > username: beta@easynews.nl > password: beta > connections: 8 > fillserver: Gaat als een speer!!!! 200 kB/s, dus dat schiet aardig op.
Laatste reactie door dilago, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
aw... zijn echte oude soundtraks dan XD
Laatste reactie door Botjeman, -
- 0 reacties
- 978 weergaven
Hier kan denk ik een slotje op?
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 639 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 726 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
sorry,maar ik kan bij beveiliging geen optie afbeeldingen downloaden vinden. Alleen waarschuwen als iemand een Mail wil verzenden met mijn naam en nog zoiets. Het rare is,dat ik wel bijlagen kan bekijken als er zo`n paperclip bij staat,maar als ik op een link klik,dan doet hij niks. Er komt dan wel onderaan een blokje met de vraag "on line werken" maar als ik daar op klik,dan komt er te staan "U werkt off line". Ik heb bij bestand het vinkje "off line werken"gewist. Ik heb op verzenden geklikt en toen er kwam staan "U werkt off line,wilt U on line werken" op ja geklikt,maar als ik het dan probeer,ben ik toch off line. Ik krijg normaal mijn mails binnen en eenmaal binn…
Laatste reactie door sjako, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Kipje's website is ofline, toen hij nog online was heb ik hem maar snel gedownload, want de link op ov-chipkaart.org/forum was al weg toen ik hem zag, ik dacht: de laatste trein moet ik niet missen! #1955** dit is mijn ordernummer, vraag mij af wanneer die komt? Wat zijn de ordernummers van jullie? (by-pos)
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
zijn ze gratis en komen er geen dingen te staan(koop een ..... om dit.....) terwijl de film zich afspeelt??
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 602 weergaven
ik heb ook een probleem met Overlord 2 Hier is een screen en als ik dan op negeren druk krijgik iets van programma reageerd neit meer [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door achterhoek, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
Re: Paul (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast artanis- 3 reacties
- 556 weergaven
thanks
-
- 0 reacties
- 578 weergaven
Ja die 2 kleine bedragen heb ik ook gedaan, maar dat heb ik er ook al bijgemeld. maar ik zal even contact opnemen.
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
En die is: Geen PM ontvangen :-\
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
@ Robin, Ik heb alleen voorgesteld dat ik mee wou doen, en ik mocht een lijstje maken. What's the prob?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Heeft iemand interesse om met mij een payserver te delen? De reden is dat ik deze tijd niet teveel geld uit wil geven, en aan 8:2=4 lijntjes wel genoeg heb. Somebody? Gr. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ok O0
Laatste reactie door Robin, -
Re: pc
door bjorn1324117101- 1 reactie
- 1.6k weergaven
ik zat zelf ook al aan amd te denken maar met van welke socket ik moet hebben weet ik niet het moderbord moet tussen de € 50 en de € 120 zijn en een athlon 64 leek me wel goed of kan ik voor zo,n €100 ook een x2 of zo iets kopen ik dach dat dat weer 1 van de nieuwste is of zo het gaat mij erom dat ik farcry, call of dutty 2 , gta san andreas enz super snel kan spellen de snelhed moet dus snel genoeg zijn voor de nieuwe games van nu en de grafiche kaart betreft denk ik dat ik een ati of een geforce moet nemen met 256 mb die lkkr snel is dus als iemand voor mij een paar goeie moederbordem weet met de juiste prosesor erbij dan heb ik al iets waar ik …
- 1.8k weergaven
is de AMD Athlon 64 X2 3800 better dan de amd athlon 64 3800 is x2 goed voor games zoja dan ook dan athlon 64 zou deze: AMD Athlon 64 X2 3800 op dat moederbord kunnen als deze prosesor nog better is hij is dan wel €150 maar als ie better is waarom niet € 160 is m,n maximun bedrag voor eeen proocesor
- 1.9k weergaven
deze procesor neem ik :Athlonâ„¢ 64 3800+ Boxed, OPGA, "Orleans" 2400 MHz 1x512KB 2000MHz Orleans€ 125,- nu alleen voor honder euro een goeie AM2 MOEDERBORD WAAR DEZE PROBLEEM LOOS OP KAN IK HOOP WEL DAT DIE L2 CASH : 512KB GOED GENOEG IS DUS ALS IEMAND EEN GOED BIJPASENDE MOEDERBORD MET VEEL EXTRA,S EROP WEET VAN ROND DE €100 HARTELIJK BEDANKT ALVAST EN DAN MOET IK NOG EEN GOED FENTILEERENDE BEHUIZING ( PC KAST ) WANT DE MEEST KOOLEN NIET ZO GOED ( KREEG IK TE ZIEN TOEN IK OP PC BUILDER ZAT TOEN GAF IE BIJ VEEL KASTEN AAN DAT DAT NIET KAN OMDAT DE MOEDERBORD EN PROCESSOR TE HEET WORDEN WAT MOET IK WEET IEMAND EEN MOOIE EN GOED FENT…
- 1.9k weergaven
dus als ik die moederbord met die prosesor koop kan ik die games die ik aangegeven heb en de games van nu zonder prbleem alspellen dus de snelheid is goed voor die zware games waar je veel pc snelheid voor nodig heb als dat zo is denk dat ik m of zo,n gelijkwaardige koop en in iedergeval bedankt
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 742 weergaven
na wat rondgekeken te hebben heb ik dit nu samengesteld: =1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product]http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[42465]=1&product[35577]=1&product[219782]=1&product[41439]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product wat vinden jullie ervan?
Laatste reactie door Fsowner, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 752 weergaven
ok dan zou het dit worden. =1&product[70197]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product[35577]=1&product[229732]=1 maar wat was er nou mis met die andere cpu? fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
Re: PC €400,-
door IfElse- 0 reacties
- 535 weergaven
http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B259143%5D=1&product%5B358379%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B283855%5D=1&product%5B341942%5D=1&product%5B256839%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B302411%5D=1 Die samenstelling had een vriend voor mij gemaakt... Misschien kan je daar nog dingen goedkoper maken zodat hij aan jou budget voldoet? Ik heb zelf ondertussen al een betere samenstelling door onze expert Tom
Laatste reactie door IfElse,