Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Soep de Troep!
door Duken- 1 reactie
- 836 weergaven
De spelregels zijn en blijven simpel: - Iedereen post 'soepvoer', dit zijn foto's die er om vragen om het photoshop gemodificeerd te worden. - Iedereen mag deze vervolgens gaan bewerken. Uploaden Verder kun je hier gratis en voorgoed je foto's online zetten. En lekker uitleven!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Lekker een zinlose comment...
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Ik zou ook wel willen weten hoe ik mijn Xbox 1 zelf kan ombouwen. Ik heb er nu geen geld voor. Dus een duidelijke tutorial zou wel heel fijn zijn. Sent from my Vodafone 845 using Tapatalk EDIT: Ik heb een Xbox versie 1.6 (oude xbox versie, GEEN 360)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 1 reactie
- 835 weergaven
# What's on your mind? # Laat hier weten waar je mee bezig bent, waar je het druk mee hebt of wat je gedaan hebt! Post samenvoeging: november 13, 2010, 22:18:16 Ik trap af, Haat hebben aan hubstore! Ze zijn heel laat met leveren van mijn COD 7, en dit vind ik erg slechte service.
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Gloednieuwe trailer Prometheus Hieronder de gloednieuwe, drie minuten durende trailer van Prometheus. Deze trailer van Ridley Scotts nieuwe science fiction-film zal de mensen die niet kunnen wachten op de bioscooprelease niet teleurstellen. Niet alleen wordt nu nog duidelijker welke rol bepaalde personages in de film zullen spelen, het plot wordt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
@ Farid Probeer deze eens: http://thepiratebay.org/torrent/4648242/Vista_product_keys Ik zie veel positieve posts dus misschien het proberen waard?
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 834 weergaven
is dit spel er ook in het nederlands, heb meedere geprobeerd maar hellaas geen nederlands. wie weet er een.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Show je (Game)Spot!
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 834 weergaven
m'n pc, kapot atm, daarom staat m'n laptop er, niet op mijn kamer [img width=600 height=450]http://i41.tinypic.com/fnn0w.jpg tv en boekenkast, niet op mijn kamer [img width=600 height=450]http://i44.tinypic.com/2i0qbz4.jpg verzameling Kuifje-autootjes [img width=600 height=450]http://i43.tinypic.com/2d14jfk.jpg stereo en tv http://i43.tinypic.com/23k6q2g.jpg' alt='23k6q2g.jpg'> mijn bureau
-
- 1 reactie
- 834 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34237.msg176822#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
De download is nieuw van Devil’s Knot Een kleine stad in Arkansas wordt opgeschrikt door de brute moord op drie kleine jongens. Al gauw worden drie tieners met een voorliefde voor metal en occultisme aangezien voor de daders. Prive-detective Ron Lax gelooft echter in hun onschuld. Regie: Atom Egoyan Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 834 weergaven
Dit is een nieuwe release van Trespass De rijke zakenman Kyle Miller (Nicolas Cage), zijn vrouw Sarah (Nicole Kidman) en dochter Avery (Liana Liberto) leiden een luxe leven. Achter het idealistische plaatje schuilt echter een wankelend huwelijk en een ontwricht gezin. Wanneer een bende hun huis binnenvalt en het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 833 weergaven
Dishonored Update 2 and Dunwall City Trials DLC-RELOADED Onteerd Update 2 en Dunwall Stad Trials DLC-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-Team Releasedatum: 12.12.12 Retail Datum: 12.12.12 Bestandsnaam: Dishonored.Update.2.and.Dunwall.City.Trials.DLC-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1.03 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Bethesda Softworks Ontwikkeld door: Arkane Studios Op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 833 weergaven
Ik zou je zelf dan een HD4850 naar aanleiding van dat je geen goede PC hebt. Maar het beste is gewoon om een gloednieuwe PC te kopen. Wacht nog wel even de reactie van Tom af.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Graag alleen een poll aanmaken, als je om een mening vraagt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Ik heb een oude PC die ik graag wil upgraden, dus nieuwe onderdelen kopen en erin doen. Hoofdvragen * Wat is uw budget? €300 - €400 * Wat is het einddoel van uw pc? Schoolwerk en Gamen ( Sims 3, Prototype en Crysis ) * Heeft u verder specifieke eisen? Hij moet zo stil en koel mogelijk zijn. En dan de spelletjes soepel lopen zonder lag. * Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten? Zelf in elkaar zetten. Randapparatuur Wilt u nog overige randapparatuur erbij hebben? Nee Overige vragen * Maakt u gebruik van draadloos netwerk? Nee * Gaat u overclocken? Nee * Wilt u een m-ATX of ATX systeem? m-ATX, ik heb zelf al een kast. * I…
Laatste reactie door Repentance, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
. Capital De Phenix bank is een van de grootste financiële instellingen van Frankrijk. Wanneer de zittende CEO plots overlijdt aan een hartaanval worden ze gedwongen op zoek te gaan naar een nieuwe. Uiteindelijk vinden ze die in de jonge, opkomende Marc Tourneuil. Een verrassende kandidaat die wordt beschouwd als [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 833 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
Re: The Hangover (2009) - Download / Torrent / NZB
door Gast mario1961- 0 reacties
- 833 weergaven
thxxxxxxx
-
- 0 reacties
- 832 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 832 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 832 weergaven
Onder isohunt krijg ik gelijk 4 goede hits , maar ja op dat antwoord zat je denk ik niet te wachten
Laatste reactie door janvangeel, -
cekiojfijr
door headsh0t- 1 reactie
- 832 weergaven
kfpowiqjkgwirjgwoirjgwiou Post Merge: mei 17, 2009, 09:05:58 pm huh? ???
Laatste reactie door Jeroen,