Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 781 weergaven
Gevonden Angel of Death De man achter de successeries Battlestar Galactica en Smallville, Wayne Rose, neemt de regie voor zijn rekening van deze spannende actiefilm. Het team van Kane (martial arts ster Steven Seagal) strijdt ditmaal tegen de onderwereld en terroristen. De CIA komt een illegaal transport op het spoor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Jonge, ten eerste bump je een topic van een half jaar oud ten 2e zeg jij iets wat niet klopt en ten 3e zou je hiervoor een eigen topic aan moeten maken.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
Wow wat slecht dat er gewoon een mod in dit topic zit die toelaat dat het topic keihard gehijacked wordt. Een collega van mij heeft hetzelfde probleem als OP, en ik heb al vrij veel geprobeerd maar niets lijkt te werken. Hij is geregistreerd bij de tracker, alle poorten staan open en hij heeft obv de nieuwste versie (1.8.1). Hoor hier graag iets over, en niet over hoe het nou eigenlijk werkt met torrents, daar zijn vast een boel andere topics over
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 781 weergaven
. De Bijbel 03, Abraham Abraham is een van de bekendste figuren uit de Bijbel. In deze verfilming van het bijbel-verhaal uit 1993 wordt de rol van Abraham vertolkt door de van oorsprong Ierse acteur Richard Harris. Harris speelde ook in de kaskrakers UNFORGIVEN en GLADIATOR. De rol van Sara [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 781 weergaven
ik heb gehoord dat als ik iets van thepiratebay ga downloaden dat ik gesnapt kan wordn omdat die site door noordwegen is gesnapt ofsow is dat waar
Laatste reactie door Tom, -
Filmaka’s Pitch Competition
door Gast niky007- 0 reacties
- 781 weergaven
Digital Rights Group (DRG), a leading distributor of content in the UK, has signed a development deal for the television comedy series Blowout with Filmaka members Michael Kinney and Max Herholz. They were discovered through Filmaka's Hard Times competition, which DRG sponsored. Now, fresh from that success, DRG is pleased to offer another opportunity for Filmaka members to have their ideas heard. They are partnering with Canadian Broadcasting Company (CBC), Canada's national public broadcaster. This time, the competition is . . . to invent a competition. Send us a pitch for a reality or game show you think might be the next international craze - the next Deal or NoDea…
-
- 0 reacties
- 780 weergaven
Hoe groot is jouw dvd?? Kan me moeilijk voor stellen dat de film aladin namelijk 4.7 GB is
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Hallo, Ik heb vanmiddag rome total war geïnstalleerd en ik had geen problemen. Mijn neef heeft hem ook geïnstalleerd en hij kan bij multiplayer geen servers vinden dus kunnen we niet samen online spelen. Iemand een idee?
Laatste reactie door Maikuul, -
- 1 reactie
- 780 weergaven
hoi hoi, is er misschien een vrijwilleger die mij wat films wil sturen.ik ben al uren bezig geweest met downloaden maar het wil me echt gewoon niet lukken. de ene keer krijg ik geen beeld dan weer wel beeld zonder geluid en dan weer geluid zonder beeld. het lukt gewoon niet. ik hoop dat er iemand is die me kan helpen aan wat leuke films. groetjes
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 780 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
Re: Het geheim van Osiris.nds
door Gast janb- 0 reacties
- 780 weergaven
Ik heb vandaag de torrent gevonden van Anubis het geheim van osiris nds en hij werkt prima http://btjunkie.org/torrent/Anubis-nds/76931c63a70372909840ca330e8e0c7631a2c4f8220f Veel plezier ermee. JanB
-
- 0 reacties
- 780 weergaven
Over deze foutmelding kan ik helemaal niks vinden... www.srtest.com geprobeerd ? hea bedankt ! ik zie het al mijn pc kan het niet aan :'( :'( maar toch bedankt
Laatste reactie door mmthebeal, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
- 0 reacties
- 779 weergaven
j
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 779 weergaven
had gisteren/vandaag ook een feestje. Ben kapot. moet om kwart voor 10 op school zijn. ben echt 'dood' :s heel de nacht op, niet slapen en dan vroeg m'n bed uit, Dat doen we voortaan beter in het weekend, :banaan:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30003.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 779 weergaven
hallo allemaal !! ik heb ff vraagje want wou zonet film kijken alleen toen lukte het niet meer op beeld te krijgen op mijn tv er stond : niet ondersteunt signaal pas uw pc uitgang aan :-\ zou iemand mij kunnen helpen zodat ik toch nog een filmpje kan zien? Alle kabels zijn goed aangesloten en hij deed het eerst wel en als ik de laptop uitdoe en weer opstart dan doet hij het voor ongeveer 5 seconden. Daarna valt hij weer uit en krijg ik dat van niet ondersteunt signaal weer te zien plus een zwart scherm. Ik heb volgens mij niks verandert in de resolutie maar ik heb hier de link waar je die kunt zien: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view&…
Laatste reactie door janniek, -
Re: FIFA09
door okan764- 0 reacties
- 779 weergaven
Laatste reactie door okan764, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Is dit ook een goede, en dat ik hem dan omzet naar Nederlands met een taalpakket? FTD Nummer: 1108684
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 779 weergaven
Testerdetest: Klikkerdeklik
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Dit topic is verplaatst naar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,23.0. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28848.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
ik heb een ander navigatie systeem in plaats van tomtom maar kan ik dan ook gewoon kaarten van de tomtom downloaden op dat andere navigatie systeem of kan dat niet? :-\
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
heeft iemand nog een werkende crack voor mij? arabisch snap ik niet en die andere is verlopen. en bij google had ik er 1 gedownload maar die was weer beschadigt.
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 778 weergaven
Tom Hardy over het verschil tussen Bane en The Joker Acteur Tom Hardy heeft in een interview met Entertainment Weekly een vergelijking getrokken tussen The Joker uit The Dark Knight en zijn eigen personage Bane uit The Dark Knight Rises, die aankomende zomer in de bioscoop draait. Hardy verklaart onder [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,