Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 705 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
Ik heb het zelfde probleem, daarom bump ik dit topic. Als een een ander probleem zou hebben zou ik een nieuw topic maken. Overigens voeg je weinig nuttigs toe dus tenzij je een oplossing voor mijn probleem hebt kun je wat mij betreft wel uit dit topic wegblijven. Bvd
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33554.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25426.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
maak hem dan zelf
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: Jouw -/+ punt van de dag
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 704 weergaven
++++++++++ Leuke filmpjes bekijken op youtube ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Hele avond tot 2 uur alleen thuis :D :D :D !!!!!! -------------------------------- Boxen van me laptop zijn zacht, kan dus niet lekker chillen met harde muziek, behalve als ik het op cd brand en op de home cinema zet aan ze +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Pizza +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Voel me goed vandaag !!! ------------------------------------------- Moest helpen met schilderen deur
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Voor Cheats: Zooi.
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
j
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Gevonden Adieu Berthe In volle midlifecrisis weet Armand niet meer waar hij zijn aandacht eerst op moet richten: zijn baan, zijn bemoeizieke schoonmoeder, zijn kinderen waar hij nauwelijks nog mee kan communiceren, zijn vrouw Hélène of zijn maîtresse Alix. Als op de koop toe zijn grootmoeder overlijdt en hij alle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 703 weergaven
Is dit het misschien?: Zie eerste foto van bijlage En dit zijn alle functies die ik heb: Zie tweede foto van bijlage Post samenvoeging: januari 09, 2011, 19:35:37 [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus, -
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 702 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
ow, eerst wilde ik hem nog 10 keer zo lang maken maar heb ik maar niet gedaan :peace: > :ban: :lies: :goodpost:NOT! :stupid:
Laatste reactie door Bart', -
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 702 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 702 weergaven
Hoi ik heb een kleine vraag als ik een nieuw spel heb gedownload en hem in de wii stop krijg ik een melding dat er een fout in zit ofzo en dan moet ik de disc eruit halen en de wii afsluiten anders reageert hij niet meer. ik snap er niks, het downloade verloopt goed en dan zegt tie nog dat er een fout is. Kan iemand mij helpen?? :'( groetjes angela
Laatste reactie door Huismus, -
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 702 weergaven
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Releasedatum: 25.01.13 Retail Datum: 25.01.13 Bestandsnaam: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Bron: N / A Grootte: 7.3 GB Regio: – Genre: Actie Uitgever: Namco Bandai Games America Ontwikkelaar: Project Aces Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 702 weergaven
heleuw mensen. ik heb cod4 gedownload, maar nu heb ik een probleem. het spel is in de 1.0.525 versie. alle private servers zijn voor 1.7 servers. nou heb ik de 1.7 patch gedownload, maar dan meld hij dat ik eerst de 1.6 moet hebben. als ik dan de 1.6 ga downloaden, gaat hij dan ook melden dat ik 1.5 moet downloaden?? en is 1.0.525 eigenlijk 1.1 of 1.5?? nou zoals je ziet, ik snap er de ballen van :-[ help mij graag
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Error: System.Net.WebException - De externe server heeft een fout geretourneerd: (404) Niet gevonden.
Laatste reactie door Siddle, -
- 3 reacties
- 702 weergaven
Hallo, Ik heb net the settlers 3 gedownload en geïnstalleerd en er een no-crack in gezet maar hij vraagt nog steeds om de cd. Ik heb al veel verschillende no cd cracks geprobeerd maar hij blijft vragen om een cd. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door IfElse, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
. The Host De wereld wordt bezet door zogenaamde zielen: zij nemen het lichaam van mensen over. Melanie’s lichaam wordt overgenomen door Wanderer. Melanie komt echter in opstand en Wanderer’s gedachten met opvattingen en herinneringen. Regie: Andrew Niccol Met: Diane Kruger, William Hurt, Saoirse Ronan, Frances Fisher, Boyd Holbrook, J.D. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,