Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:RallyCrashes
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Maak er dan 1 van formule 1 crashes ofzo Of voetbal doelpunten (ajax special ofzo )
-
Aw:1000...
- 1.4k weergaven
Hij had taart beloofd voor iedereen die de 1000 posts ook haalt
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Zitten er quickpar bestanden bij, en gebruik je die wel? GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
VERPLAATST: torzo
door Michiel- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19005.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Op welke moet ik klikken ?
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 946 weergaven
Second try: http://www.imgupload.co.uk/uploads/dda84e11121b6e06f1a05120e83c2f3b50bdd86f2fd61b0d33622d325b000b9b.swf LoL; Tom jij hebt wel een mooie score MOD: Stumpert je hebt gewoon het spel opgeslagen en niet je score ;D Lol Fred wat bedoel je
Laatste reactie door Vico, -
fotos op cd
door blaster45- 0 reacties
- 985 weergaven
hallo ik kan mijn cd niet meer opstarten iedergeval de cd start niet op heel vervelend staan dierbare fotos op iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen gr jo
Laatste reactie door blaster45, -
RED ALERT 3
door Gast Johnie V- 0 reacties
- 673 weergaven
Beste, ik heb een probleem, en tijdje geleden heb ik red alert 3 gedownload, maar het lukte maar niet om het aan te praat te krijgen. ik heb het toen verwijderd, uit onoplettendheid gewoon in de prullebak gezet, niet uninstall gebruikt. Nu heb ik het spel gekocht en kan ik het gewoon niet installeren. als ik de probeer het de installatie te starten reageert het gewoon niet. tzou toch zonde zijn als ik het nu niet kan spelen. kan iemand mij helpen? MVG Johnie V
-
Aw:code voor nfsMw
door Gast slikie- 0 reacties
- 594 weergaven
DukeN schreef: die key doet ut bij mij niet waar kan ik een andere vinden?
-
- 0 reacties
- 681 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
Hoi ik heb laatst gehoord dat je voor de wii niet meer nieuwere spelletjes kan downloaden als je homebrew channel gebruikt of het backup channel. Klopt dat? ik heb namelijk al wel met veel spellen gehad dat er een error code op het beeld verschijnt, of heeft dat er helemaal niks mee te maken??
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 882 weergaven
is dit aan mij?
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 494 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39592.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Anton Corbijn Inside Out Dit is een intiem portret over de beroemde fotograaf “Anton Corbijn”. De film laat zien dat Corbijn altijd aan het werk is. Doordat hij over de hele wereld reist moet hij veel van zijn privé-leven opofferen. Regie: Klaartje Quirijns Met: Anton Corbijn Download / Torrent / [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 590 weergaven
Ridge Racer Unbounded v1.07 Update-SKIDROW Ridge Racer Grenzeloze v1.07 Update-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Release Date: 24-04-2012 Retail Datum: TBA 2012 Bestandsnaam: Ridge.Racer.Unbounded.v1.07.Update-SKIDROW Bron: WEB Maat: 17,7 MB Genre: Racing Uitgegeven door: NAMCO Ontwikkeld door: Bugbear Entertainment release Beschrijving Ridge Racer Onbegrensd neemt de Ridge [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Your Sister’s Sister Als de broer van Jack sterft wordt hij door zijn goede vriendin Iris uitgenodigd om een paar dagen op een privé eiland te verblijven. Daar aangekomen blijkt dat Hannah, de zus van Iris ook op het eiland zit. Na een nacht vol drank belanden [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 588 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: AZ – FC Utrecht Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond begint om 20.45 uur in Alkmaar, waar FC Utrecht op bezoek gaat bij AZ. Normaal gesproken twee teams die aardig gelijk op gaan maar doordat FC Utrecht in 2014 nog maar één punt gepakt heeft is het zodanig afgezakt dat ze terug te vinden zijn op een teleurstellende veertiende positie. Ze zullen zelfs moeten vrezen dat ze niet verder afzakken, want ADO Den Haag, dat op de laatste positie staat, staat slechts vier punten onder FC Utrecht. AZ doet het beter,…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
De download is nieuw van An Sentaro verkoopt pannenkoekjes gevuld met An, een zoete rodebonenpasta. De oude vrouw Tokue biedt aan om voor hem te komen werken en blijkt heel goed An te kunnen maken. De zaak begint te floreren en er ontstaat een bijzondere vriendschap tussen Tokue en Sentaro. […] Het volledige artikel bekijken
Aw:RallyCrashes
- 1.2k weergaven
Mail die dude gewoon dat hij hem offline moet halen als het echt jou filmpje is. Laat hem zelf zo\'n movie maken en niet jatten van iemand anders
-
Aw:1000...
- 1.7k weergaven
oeps :whistle:
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Dat programma span ik helemaal niet :-[ Ga hier even verder: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24516.msg89573#new Ik heb er ook screens van gemaakt
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 769 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12,