Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 752 weergaven
Hoi ik heb een kleine vraag als ik een nieuw spel heb gedownload en hem in de wii stop krijg ik een melding dat er een fout in zit ofzo en dan moet ik de disc eruit halen en de wii afsluiten anders reageert hij niet meer. ik snap er niks, het downloade verloopt goed en dan zegt tie nog dat er een fout is. Kan iemand mij helpen?? :'( groetjes angela
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 752 weergaven
heleuw mensen. ik heb cod4 gedownload, maar nu heb ik een probleem. het spel is in de 1.0.525 versie. alle private servers zijn voor 1.7 servers. nou heb ik de 1.7 patch gedownload, maar dan meld hij dat ik eerst de 1.6 moet hebben. als ik dan de 1.6 ga downloaden, gaat hij dan ook melden dat ik 1.5 moet downloaden?? en is 1.0.525 eigenlijk 1.1 of 1.5?? nou zoals je ziet, ik snap er de ballen van :-[ help mij graag
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Geen Black Widow in Iron Man 3 Ondanks dat ze in Iron Man 2 (2010) werd geïntroduceerd en in The Avengers (2012) verder ontwikkelde, lijken we het voorlopig te moeten doen zonder het personage Natasha Romanoff / Black Widow, gespeeld door actrice Scarlett Johansson. Ze zal namelijk niet te zien [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 752 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37901.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
ISO film - Mac
door Milan_- 0 reacties
- 751 weergaven
Hoi iedereen. Ik heb wat last met het branden van een film. Ik heb deze gedownload in .iso bestand, en ik zou graag weten hoe ik dat met mijn Mac kan branden op een schijven zodanig dat hij afspeelbaar is op een gewone dvd-speler... Alvast bedankt!
Laatste reactie door Milan_, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Bestaat er een afstandbediening (ja duhh... ) voor je monitor zodat als je een console(x360) via HDMI hebt en je pc via DVI hebt, en dat je dan tussen die twee kan schakelen? Zoals hier bij 0.25 sec http://www.youtube.com/watch?v=Sm2bt_ixLZs Of zit dit bij de beeldscherm want hij kan ook naar tv schakelen. Edit: zo te zien zit dit bij z'n tv...
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 751 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
seven remix xp 1.0 maar vista is tog beter? Post Merge: maart 15, 2009, 07:50:06 am je kan tog ook vista downloaden en instaleren terwel je windows xp hebt Post Merge: maart 15, 2009, 08:39:37 am jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D ik ken wel een site waar je windows 7 kan downloaden en instaleren. Post Merge: maart 15, 2009, 11:12:44 am eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 751 weergaven
Maar ik heb die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe niet Creator.. Hoe geraak ik aan die 'dvd'? :s ik ben nu eerste link op google van: Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe (gamezone.com) aan het downloaden krijg ik zo die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe ?
Laatste reactie door Niiels, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Een sneeuwbal van 1.5M
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Weet iemand toevallig waar the Princess Diaries 1 en 2 met nl ondertitels nog te vinden te zijn? Ze mogen samen op 1 dvd staan, maar beide apart is ook prima. Alvast bedankt!
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta, -
- 1 reactie
- 750 weergaven
ik wil graag downloaden zonder torrent omdat torrent te lang duurt. weet iemand websites voor om te dowloaden zonder torrent ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 750 weergaven
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Releasedatum: 25.01.13 Retail Datum: 25.01.13 Bestandsnaam: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Bron: N / A Grootte: 7.3 GB Regio: – Genre: Actie Uitgever: Namco Bandai Games America Ontwikkelaar: Project Aces Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 750 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31364.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
umm.. je hebt tog wel een resolutie van 1280x1024 ?? anders moet ik effe een andere voor je zoeken oja en kun je je resolutie effe zeggen in je volgende bericht ?? #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 750 weergaven
Jonah Hill in Wolf of Wall Street Jonah Hill gaat een rol spelen in de nieuwe film The Wolf of Wall Street. De film wordt geregisseerd door Martin Scorsese naar een scenario van Terrence Winter (Boardwalk Empire) en de hoofdrol wordt, zoals wel vaker in Scorsese films, gespeeld door Leonardo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 749 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39090.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Heeft iemand een no cd crack voor mij van footballmanager. het lukt mij niet dat ander bestandje uittepakken zelf met winrar niet ik krijg: volgend volume is nodig... wat bedoelen ze daarmee? Grtz, ;D
Laatste reactie door blackpool, -
Hallo
door smitrommel- 0 reacties
- 749 weergaven
Hallo, Ik ben smitrommel en ben op zoek naar nieuwe films.
Laatste reactie door smitrommel, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 749 weergaven
Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 24-04-2012 Bestandsnaam: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Maat: 26,5 MB Type: Mini Game release Beschrijving legenden vertellen van een vis zo groot, alleen de dapperste en sterkste kat kon vangen. Gids Kitty door [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,