Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 719 weergaven
ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me toch gelukt !
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Gloednieuwe trailer Prometheus Hieronder de gloednieuwe, drie minuten durende trailer van Prometheus. Deze trailer van Ridley Scotts nieuwe science fiction-film zal de mensen die niet kunnen wachten op de bioscooprelease niet teleurstellen. Niet alleen wordt nu nog duidelijker welke rol bepaalde personages in de film zullen spelen, het plot wordt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: pc voor vriend
door Wesley- 0 reacties
- 719 weergaven
Het is mischien handiger om samen te stellen via www.azerty.nl
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
test topic wat nog goedkeuring moet krijgen
-
- 0 reacties
- 718 weergaven
hejj jimjimXP
Laatste reactie door Dark Legend, -
Help met branden
door Gast vinodc5- 0 reacties
- 718 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een probleem? Ik gebruik het progamma covertxtotdvd en hij werkt ernzo heel goed. maar als ik een dvd nog eenkeer wil branden dus zeg op een andere dvd weet ik niet hoe datmoet. weet iemand het misschien alvast bedankt groetjes
-
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besutringssystemen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33068.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
probeer eens bitcomet?
Laatste reactie door rubsub, -
Nieuwe mobiel
door VXL- 0 reacties
- 718 weergaven
Heej, Ik ben van plan vanmiddag een nieuwe telefoon te halen... Mijn vader heeft een abbonement van kpn van 25 euro volgens mij, hier mag ik een telefoon bij uitkiezen(als het een beetje meezit). Ik wil graag een mooie telefoon en zelf ongeveer 100-150 euro betalen. Het word een 1 jarig abbonement denk ik. Kan iemand mij vertellen welke telefoon ik het beste kan kiezen... Ik heb verder geen eisen aan de telefoon, wel zou het erg mooi zijn als er Wifi op zit, dit is niet noodzakelijk ofzo. EDIT: Ik heb nog niks gehaald, ik ga pas volgende week om een telefoon, maar zou wel al graag even weten welke jullie mij dan aanraden.
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30003.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Hoi, Ik ben nog niet zo'n lange tijd bezig met dvd's branden. Ik heb onlangs met ConvertXtotDVD een film gebrand op een dvd. Alles verliep goed en ik dacht dat hij het wel zou doen. Als ik 'm in de dvd speler stop geeft ie wel het menu aan en ook de juiste titel van de film. Maar ik kan niet op play drukken en de film is dus niet te starten, het lijkt of hij vast komt te staan in het menu. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt, Joris
Laatste reactie door JorisAdolfsen, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 718 weergaven
Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Ace Combat Assault Horizon Enhanced Edition-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Releasedatum: 25.01.13 Retail Datum: 25.01.13 Bestandsnaam: Ace_Combat_Assault_Horizon_Enhanced_Edition-FLT Bron: N / A Grootte: 7.3 GB Regio: – Genre: Actie Uitgever: Namco Bandai Games America Ontwikkelaar: Project Aces Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 718 weergaven
heleuw mensen. ik heb cod4 gedownload, maar nu heb ik een probleem. het spel is in de 1.0.525 versie. alle private servers zijn voor 1.7 servers. nou heb ik de 1.7 patch gedownload, maar dan meld hij dat ik eerst de 1.6 moet hebben. als ik dan de 1.6 ga downloaden, gaat hij dan ook melden dat ik 1.5 moet downloaden?? en is 1.0.525 eigenlijk 1.1 of 1.5?? nou zoals je ziet, ik snap er de ballen van :-[ help mij graag
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
Heeft iemand misschien een account bij een payserver, ik wil FIFA 09 voor de Xbox360 downloaden maar die kan ik alleen nog maar binnen halen met een payserver en dan meot ik weer gaan betalen enzo en dat duurt weer zo lang en het is maar voor 1 download. SMS-Usenet is er namelijk niet meer, naja is er wel maar daar moet je nu ook per maand betalen.
Laatste reactie door eD.winn, -
- 0 reacties
- 718 weergaven
wat voor file is dan de trojan -.- . de iso kan niet. yazu en daemon van site gedownload.. dus geen virus. een of andere fake noob.
Laatste reactie door noobxl, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
maak hem dan zelf
Laatste reactie door faststreet, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 717 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Re: convertx2dvd probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 717 weergaven
Ik heb het probleem niet kunnen vinden en het het daarom maar verwijdert.
-
- 0 reacties
- 717 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37901.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 717 weergaven
Deze release is nieuw van Detachment “Adrien Brody” speelt een invalleraar op een school in New York. In de korte tijd dat hij daar werkt probeert hij de kinderen iets mee te geven. Zijn geïsoleerde leven wordt over hoop gehaald door drie verschillende vrouwen die hij ontmoet. Regie: Tony Kaye [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 717 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 717 weergaven
En kaasbroodje, heb jij Windows XP of Vista?
Laatste reactie door YMessi,