Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 765 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besuringssystemen. www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32481.msg162216#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
weten jullie wat er met deze 2 aan de hand is?: http://www.pro-tor.org http://www.hotsdesire.com pro-tor kan ik gewoon op, hotsdesire lijkt overleden hier zo te zien.
Laatste reactie door willard, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Hallo mensen, Ik heb bij fifa 11 het volgende probleem: als ik naar de volgende wedstrijd wil, komt er dit in beeld het lijkt erop dat je ploeg voor de volgende wedstrijd niet compleet is. En ik kan wel 5 wedstrijden skippen, maar het bericht blijft! Wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door patrickman, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
heeft iemand een werkende torrent van FM 2010? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Deze release is nieuw van Detachment “Adrien Brody” speelt een invalleraar op een school in New York. In de korte tijd dat hij daar werkt probeert hij de kinderen iets mee te geven. Zijn geïsoleerde leven wordt over hoop gehaald door drie verschillende vrouwen die hij ontmoet. Regie: Tony Kaye [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Tijd om weer eens wat leven in dit topic te brengen, Nouja. Ik vergeet mijn droom eigenlijk altijd
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 764 weergaven
Jonah Hill in Wolf of Wall Street Jonah Hill gaat een rol spelen in de nieuwe film The Wolf of Wall Street. De film wordt geregisseerd door Martin Scorsese naar een scenario van Terrence Winter (Boardwalk Empire) en de hoofdrol wordt, zoals wel vaker in Scorsese films, gespeeld door Leonardo [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 764 weergaven
-
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje, -
Videokaart wordt te heet?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 763 weergaven
Ik heb een irritant probleem nu ik xp heb Als ik een spelletje speel... En als me videokaart echt gebruikt wordt(Want het is een flut laptop van mijn ouders)... Dan loopt het spel vast en valt mijn computer uit... En mijn fan blijft altijd sloom draaien. Als ik niks doe heeft hij de zelfde snelheid als bij intensief gebruik. En ooit had ik bij everest gemeten dat mijn cpu bij niks doen 58 graden is. Ik krijg geen bluescreen... Nog EDIT: Plaatje toegevoegd van speedfan. Post Merge: augustus 04, 2009, 02:35:46 pm Dit is de hitte van mijn pc zonder het te gebruiken. Post Merge: augustus 04, 2009, 03:48:11 pm Ik wou al windows hierop opnieuw installeeren vanwege sc…
-
- 0 reacties
- 763 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 763 weergaven
Angry Birds Space v1.2.0 Cracked GAME READ NFO-ErES Angry Birds Space v1.2.0 Gebarsten GAME LEES NFO-ERES Release Info Release Group: ERES ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Release Date: 15-07-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.2.0.Cracked.GAME.READ.NFO-ERES Maat: 32 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 763 weergaven
ik wil graag downloaden zonder torrent omdat torrent te lang duurt. weet iemand websites voor om te dowloaden zonder torrent ? alvast bedankt
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30615.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 763 weergaven
Borderlands 2-SKIDROW Borderlands 2-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Borderlands 2-SKIDROW Releasedatum: 09/18/2012 Retail Datum: 09/18/2012 Bestandsnaam: Borderlands 2-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,7 GB Genre: Actie Critici: 9,0 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Gearbox Software Op de markt Beschrijving Borderlands 2 is het epische vervolg op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 763 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 763 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
MMORPG
door SwedishHouseMafia- 6 reacties
- 762 weergaven
hallo Duken, ben opzoek naar een nieuwe MMORPG. iemand nog leuke suggesties? wel een gratis game! en als je zelf een MMORPG speelt zet er dat dan ook even bij. alvast bedankt O0
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 762 weergaven
dat lijkt me een goed idee .
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 762 weergaven
Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 FULL ANDROID-P2P Windows Phone 7 Launcher Pro v3.0.3 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Windows.Phone.7.Launcher.Pro.v3.0.3.FULL.ANDROID-P2P Grootte: 2,1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De WinPhone 7 lookalike launcher, bijna als het echte ding en in sommige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 762 weergaven
ik wil inderdaad alleen het Ram en de CPU koeler geassembleerd hebben. ik wil de rest zelf probreren, maar als ik er dan toch niet uitkom, kan ik het dan alsnog laten doen? verder vraag ik me af of die extra koeler daadwerkelijk nodig is. is je levensduur van je pc dan langer? of is dat voor overclocken, want dat hoef ik niet. eigenlijk vind ik het wel te duur. ik moet namelijk zelf ook nog een monitor kopen, waarvoor ik minstens 100 ga uitgeven. dan zou ik dus op 800 euro moeten uitkomen zonder de monitor. hier heb ik hem voor 955 euro, waar dus nog wel iets vanaf moet. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198784%5D=1&product%5B11057%5D…
Laatste reactie door cheanta,