Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 756 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Superechte Liefde De negenjarige Anne is niet echt geïnteresseerd in de liefde. Dit verandert echter wanneer Jorgen bij haar in de klas komt. Ze is echter niet het enige meisje dat hem leuk vindt. Ze moet alles uit de kast halen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 756 weergaven
ik heb alles gedaan wat hierboven staat en toen mijn spellen erop gezet. maar als ik de R4 in m'n ds doe en dan 1 van de spellen wilt spelen zegt die dat ie dat bestandtype niet kan afspelen. maar ik heb ze gewoon gedownload op de sites die hierboven staan! wat heb ik fout gedaan??
Laatste reactie door meowndz, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 756 weergaven
ok dan zou het dit worden. =1&product[70197]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product[35577]=1&product[229732]=1 maar wat was er nou mis met die andere cpu? fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 756 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 755 weergaven
voila hier is link: http://thepiratebay.org/torrent/4768736/Virtua_tennis_3_PC-DVD nog veel speelplezier!!
Laatste reactie door mathijsv, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Hoi, Ik ben al een tijdje bezig met COD6MW2 maar wat ik ook doe, mijn schermpje blijft klein en de tekst is onleesbaar, de items om op te klikken lijken wel in het chinees, maar zijn het niet! Het is een skidrow versie (2 exe's gekopieerd) op Win7 en DirectX 11 Wie helpt me... grtz Paul
Laatste reactie door Houtert1958, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 755 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm, -
- 0 reacties
- 754 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description MetroUI HD – Turn your cell phone ,tablet in the new Metro design. With just a [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 754 weergaven
De download is nieuw van The Expendables 2, gratis special Bekijk nu deze gratis special van The Expendables 2. In deze special zie je een aantal interviews met acteurs als Sylvester Stallone en Jean-Claude Van Damme. Verder krijg je een heel leuk kijkje achter de schermen bij de opnames van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 754 weergaven
Heb je de patch wel geïnstalleerd ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 754 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 754 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Iemand??
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31782.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 753 weergaven
http://thepiratebay.org/torrent/4508759/Football_Manager_2009_crack dit is de goede denk ik nogmaals succes O0
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Heeft iemand een versie van deamon tools die werkt op Vista (32bits)? Dan ga ik een poging doen om FM te installeren, heb goede hoop dat het gaat lukken. Crack en patch heb ik al, dat werkt. Heb alleen het bekende probleem dat hij om de cd vraagt als ik wil opslaan. Graag een link naar een vetrouwde site voor het downloaden van deamon tools, op bijv. pirate bay bevat 3/4 van de torrents een virus/trojan.
Laatste reactie door Limb00, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Unieke download van God Bless America Frank heeft het helemaal gehad met het leven en staat op het punt er een eind aan te maken. Hij bedenkt zich echter en maakt het zijn missie om de meest domme, intolerante en onaangename mensen neer te schieten. Tijdens zijn eerste moord ontmoet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 753 weergaven
heey! Als ik grey's anatomy season 5 download en een preview kijk.. Krijg ik princess diares te zien.. heel vaag Al een paar keer een andere geprobeerd mnaar het blijft.. Heb wel van de week prncess gedownload maar ook weer verwijderd,, En nu blijft het dus komen in elk ding datik download en preview kijk.. Ik nie snappe nie :-[ groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dailygirl, -
- 0 reacties
- 753 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34498.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,