Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 815 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31071.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Zal ik anders ook nog wat oudere games als GTA Vice City, Prey, COD 1/2 en/of 3, Battlefield 2 enz er aan toevoegen??
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
Geen Black Widow in Iron Man 3 Ondanks dat ze in Iron Man 2 (2010) werd geïntroduceerd en in The Avengers (2012) verder ontwikkelde, lijken we het voorlopig te moeten doen zonder het personage Natasha Romanoff / Black Widow, gespeeld door actrice Scarlett Johansson. Ze zal namelijk niet te zien [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 815 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 815 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Piranha 3DD De Piranha’s zijn weer terug en dit keer duiken ze op in het grote waterparadijs Big Wet. Daar zijn vele jongeren zich aan het verzamelen om flink te feesten. Met een school piranha’s in het bad gaat dat waarschijnlijk niet goed [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 815 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 814 weergaven
Hallo, Wij hebben thuis een navigatiesysteem van het merk: vdo dayton pn 4000, dit is best een uitgebreid navigatiesysteem omdat je er ook tv op kan kijken enzo. Er zit een sd kaartje bij dus kan ik er zelf dingen opzetten, nou heb ik een brommer en zou ik heel graag dit navigatiesysteem op mijn brommer monteren, dit is mogelijk maar nu zit er alleen software of voor de normale wegen en snelwegen. Weet iemand of ik er ook sofwaren op kan zetten die de routes kent van alle fietspaden enzovoort, zodat het navigatie systeem mij gewoon de weg wijst via wegen die ik mag berijden. Als iemand die sofware heeft, er meer vanaf weet, hoor ik het heel graag, Met vriendelijk…
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 814 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Dating Games People Play Nadat Nick Jenkins plotseling gedumpt wordt door zijn verloofde stort hij zich in het vrijgezellen uitgaansleven samen met zijn vriend en huisgenoot Jed Rollins. Het duurt niet lang of hij ontmoet de bloedmooie Mona Evans en valt als een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 814 weergaven
hoezo onmogelijk..... http://video.aol.ca/video-detail/modern-warfare-2-impossible-knife-kill-long-range/1257785644
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Star Prospector v1.1a full-THETA Star Prospector v1.1a full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA Release Date: 10-04-2012 Retail Datum: 25-01-2012 Bestandsnaam: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA.rar Bron: WEB Maat: 136,5 MB Genre: Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Cryptstone Games Ontwikkeld door: Cryptstone Games release Beschrijving Star Prospector is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 813 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
kan je helpen?
door zsimsz- 1 reactie
- 813 weergaven
hallo, kunnen jullie me helpen. ik wil me wii ombouwen maar is er ook een ander manier om spellen te spelen die gedownload zijn van de pc. want spellen in de winkel zijn best duur. alvast bedankt.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
maar ik heb dus hetnet(oftwel kpn) maar hier hebben ze het over free servers kan ik die frees servers dan ook gebruiken? en hoe? heel erg bedankt!
Laatste reactie door martijn1, -
hoe bouw ik m`n psp om?
- 0 reacties
- 812 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37978.0[/iurl]
- 0 reacties
- 812 weergaven
Je kan servers die het goed doen bij je favorieten zetten, overigens is dat ook sneller dan /connect Ik heb 88.159.81.218:28960 en 88.159.81.218:28962 bij mijn favorieten Goede server met B3 regulatie, echt een uitkomst
Laatste reactie door dominicr, -
- 1 reactie
- 812 weergaven
Heey, Ik wil online met Pokemon Hg op de DsiXL, maar hoe? ik heb ons internet bij advanced setup gedaan maar als ik dan wil gaan traden vind hij het internet niet? je moet tog een WEP internet hebben ofzo? want volgensmij hebben wij dat niet. kan ik dat ook veranderen? Greetz.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
hallo
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
dan doe ik Bittorent, heb dit eerst zelf een hele tijd gebruikt dus dat moet wel gaan lukken!!!
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 812 weergaven
wie weet hoe ik dit kan downloaden zonder torrent alsvast thankx Yannnick
Laatste reactie door Robin, -
Re: Vreemd probleem met de DSTT - Spelen lopen vast
door Gast shade1981- 0 reacties
- 812 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 812 weergaven
[modbreak]En daar doen we dus niet aan hier op t' forum, slot. [/modbreak]
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 812 weergaven
ik heb denk ik de vraag niet goed gesteld, :-\ ik bedoel het commentaar wat gegeven word door joeri mulder hoe stel ik die in het nederlands in?
Laatste reactie door johndeerntje,