Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit is een nieuwe release van Transit Een bende overvallers heeft net 4 miljoen buit gemaakt bij een overval op een geldwagen. Omdat de politie de wegen in de omgeving heeft afgezet, verstoppen ze het geld in de auto van de nietsvermoedende Nate en zijn vrouw Robyn die met hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
probeer deze doom 3 serial / key anders eens: VVXK-BB4L-FCUV-5J7E-8E or T5W9-GEAC-6A88-GSHY-E8 or L9A4-YJBA-CJTX-H4L3-16 or G4GE-JUMZ-BJYV-FEJU-02 or ZBEN-PYR7-2W9Q-98QE-8F or PVXB-L6U7-JPUZ-V3ND-B4 ECGJ-VU9Q-TTR5-EGGN-9C or 3HHWCWHGWHPA2LABCC
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De huiskamer. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34237.msg176822#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
C++
door r4dioactivity- 0 reacties
- 685 weergaven
Hey, ik ben begonnen met C++ programmeren. Maar nu heb ik het probleem dat ik een voorbeeld scriptje op sla zoals het hoort, maar als ik hem wil openen komt de console op en verdwijnt gelijk weer. Weet iemand hier een oplossing op.
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32619.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Last Stand Arnold Schwarzenegger is een sheriff van een plaatsje langs de Mexicaanse grens. Hij kan bijna van zijn pensioen gaan genieten. Maar dan komt er een drugsbaron de stad in die de grens over wilt steken. De sheriff neemt zijn verantwoordelijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Een stuk van een tennisracket waar je hem moet vasthouden??
Laatste reactie door headsh0t, -
Hallo
door smitrommel- 0 reacties
- 685 weergaven
Hallo, Ik ben smitrommel en ben op zoek naar nieuwe films.
Laatste reactie door smitrommel, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Hallo ik verkoop legale windows 7 keys van de volgende versies H Professional : $4 Home Basic : $3 Starter N : $3
Laatste reactie door Gangster007, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
Jonge, ten eerste bump je een topic van een half jaar oud ten 2e zeg jij iets wat niet klopt en ten 3e zou je hiervoor een eigen topic aan moeten maken.
Laatste reactie door Assyrian, -
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office – Torrent / Download / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 685 weergaven
The Pirates!, Safe en The Raven overtuigen niet in Box Office Met de release van vier nieuwe films zou een nieuwe nummer één in de Noord-Amerikaanse Box Office Top 10 voor de hand liggen. Geen van de films wist echter te overtuigen, waardoor de romkom Think Like a Man gewoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 685 weergaven
Btjunkie
Laatste reactie door martijn1, -
Brandprogramma (Nero) herkent DVD+R niet
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 685 weergaven
Meteen maar m'n eerste vraag . Tot nu toe altijd van alles prima gebrand, met verschillende schijfjes (+ en -). Nu heb ik Tevion DVD+R schijfjes en deze worden niet herkend door mijn brandprogramma. Ik wilde eigenlijk branden met ConvertXtoDVD en dit programma gaf aan dat er geen schijf in zat. Nero geeft ook aan dat er geen schijf is geplaatst. Windows gaf echter wel de melding dat er een leeg schijfje was geplaatst, want het bekende venster met de vraag welke actie ik wilde ondernemen kwam gewoon tevoorschijn. Mijn brander is nog net geen jaar oud. Ik maak gebruik van Nero 8 en de laatste updates installeren heeft niets opgeleverd. Weet iemand nog wat ik kan do…
-
- 0 reacties
- 684 weergaven
Ik heb een vraagje: Ik heb perongeluk de software verwijderd van het micro kaartje echt alles! Wie kan mij uitleggen hoe en waar ik alles stap voor stap kan laten werken. Want ik ben niet echt handig in die dingen dus stap voor stap zou handig zijn. Alvast Hartelijk Bedankt! Groetjes Marije. Post Merge: juli 08, 2009, 03:12:09 pm Wat is er met die link? Want ik zie niks over mijn probleempje?
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
IK WAS WEL LEKKER EERDER :irule:
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Vind ik persoonlijk ietjes beter, kan je tenminste zien WAAROM wel/niet. En je zegt dat je nog geen patches hebt geprobeerd. Heb je al wel de fixes geprobeert dan? dat zou het ook nog kunnen wezen.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden Post samenvoeging: december 08, 2009, 11:52:25 am misschien dat dit iets is? http://www.ravencrest.nl/index.php en dan heb ik misschien een stomme vraag, maar wat moet ik invullen bij referral als ik een account aan t maken ben?.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 2 reacties
- 684 weergaven
Hallo Dukens! ik ben van plan om een nieuwe gaming pc te bouwen ik wil alles zelf bestellen muis toetsenbord dat fix ik zelf ik heb via 4lauch een lijst inelkaar gezet ik wil graag dat jullie een kijkje nemen en wat verbeteren graag zou ik willen dat de gaming pc de nieuwste games aan kan ook in de toekomst dat hij nog een hele eind meekan.. zo dat hij bijna de meeste games aankan. hier is de link: http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/69647 :police: Het liefst rond de 1200 euro of 300... :cool2: bedankt dukens O0
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Je maakt nu volgens mij al verschillende topics. Hou het bij 1, er komen vanzelf mensen die je willen helpen !
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
:offtopic:
Laatste reactie door wakker, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=28583.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Iemand??
Laatste reactie door Robbert, -
Sitecom300n
door Pascalnijhuis- 0 reacties
- 683 weergaven
Weet iemand hoe ik daarmee een 8000 poort kan openen? Want ik weet niet ik zet hem open maar als ik poort scan doe zegt ie dat hij dicht is Alvast bedankt.
Laatste reactie door Pascalnijhuis, -
- 0 reacties
- 683 weergaven
Is dit het niet ? http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/backend-a-full-access-control/5584
Laatste reactie door Sander, -
- 1 reactie
- 683 weergaven
Iedereen kan ook gewoon op PCMPassion.com gaan zoeken vragen lid worden. O0 www.pcmpassion.com
Laatste reactie door Crelis,