Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 837 weergaven
Gevonden Dead Body Welcome Regisseur Kees Brienen wilde zijn vriend Jeroen opzoeken in India om samen een film te maken. Daar aangekomen bleek Jeroen overleden en Brienen werd verantwoordelijk voor het lichaam. In deze film reconstrueert Brienen deze reis. Regie: Kees Brienen Download / Torrent / NZB de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Thnx Bartjuh, dan ga ik maar voor die 3e, dan weet ik tenminste zeker dat ik een goeie heb. heel erg bedankt O0
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Tom Hanks speelt Walt Disney Acteur Tom Hanks kruipt binnenkort in de huid van de legendarische Walt Disney, oprichter van Walt Disney Studios. Dat doet Hanks voor de film Saving Mr. Banks. De film gaat over de strijd die Walt Disney heeft moeten voeren om de rechten van het personage [...] Het volledige artikel bekijken
Re: windows 7
door gkeeee- 0 reacties
- 837 weergaven
ik heb nu opeens geen problemen meer mijn msn doet het weer (8.5) maar als er nou een bericht komt van stuur dit fout rapport naar microsoft moet k het doen of niet? er kwam daarnet bijmij weer een rapport te voorsgijn alleen zag dese er anders uit (later sturen nu sturen niet sturen)
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 837 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
Hallo en Demonoid
door Gast arryfe- 1 reactie
- 836 weergaven
Hallo ik ben Brian ik zoek iemand die mij invitation code kan sturen met Demonoid :cool2: kan iemand mij een invitation sturen? <Arryfe(at)gmail.com> Greetz, Brian
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31455.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Deze release is nieuw van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn vrouw [...] Het volledige artikel bekijken
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
Re: Download snelheid vreselijk langzaam.
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 836 weergaven
hoeveel peers zijn er?
-
- 0 reacties
- 836 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32936.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 836 weergaven
Hallo, Bij het downloaden van DVDRIP krijg ik van mijn antivirus de melding dat dit een trojan is!!! Klopt dit, want ik zou graag willen beginnen met kopiëren van Dvd's Groetjes Marielle
Laatste reactie door marielle_bell, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Zal in het vervolg dit zeggen; Tom vs DukeN 0 - 3 Tom verliest zwaar en gaat af.
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
Yang The Cat v1.0.2 Android-P2P De Cat Yang v1.0.2 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 835 weergaven
Je kan servers die het goed doen bij je favorieten zetten, overigens is dat ook sneller dan /connect Ik heb 88.159.81.218:28960 en 88.159.81.218:28962 bij mijn favorieten Goede server met B3 regulatie, echt een uitkomst
Laatste reactie door dominicr, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
@ farid: wat is dat voor iets dat je kreeg? ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 835 weergaven
illegaal
Laatste reactie door onestar, -
Re: Centraal: Football Manager 2009 crack, serial, torrent
door Gast Svenchenko- 0 reacties
- 834 weergaven
Ik heb de patch 9.0.2 gedownload en de stappen gevolgd die ik zou moeten doen om te zorgen dat de patch wel werkt, maar hij blijft vragen om de productcode. Wat moet ik doen?
-
het beste is ze via p2p tedownloaden met torrentz.com en utorrent! O0
Laatste reactie door rubsub, -
M.G.C clan
door mikey_33- 0 reacties
- 834 weergaven
Doe allemaal mee met mijn clan op Call of Duty Modern Warfare 2 Deze clan is voor ''BAZEN'' Als je meedoet zet je steam naam hieronder ik voeg je toe als vriend en ik geef je een uitnodiging van mijn groep. Zet dit voor je naam: ^1M.G^4.C|^0 (dat is de clan naam die moet je voor je naam doen als je meedoet)
Laatste reactie door mikey_33, -
- 0 reacties
- 834 weergaven
. Bikini Carwash Het wil de high school leerlingen Josh en Mert maar niet lukken om vrouwen in bed te krijgen. Maar dan vinden ze op een dag een zak met wiet die een wel hele bijzondere uitwerking heeft op vrouwen die het roken… ze krijgen er ongelofelijk veel zin [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 834 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar GTA IV en Dawn Of War II Voor De Pc. Ook uitleg hoe ik het moet installeren graag. Thx. O0
Laatste reactie door Duken, -
Re: Game laptop!
door MKartner- 0 reacties
- 834 weergaven
http://www.laptopshop.nl/zoeken/?query=game+laptop kijk hier even.
Laatste reactie door MKartner, -
haha lage prijs !!!
door Gast selin2- 0 reacties
- 834 weergaven
[modbreak=cancan] spam[/modbreak]