Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: ps3
door mrchrisftw- 1 reactie
- 648 weergaven
dat klopt zeer zeker
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 562 weergaven
@DHJR Ik heb dit 2x keer geprobeerd. Ik kom niet in recovery menu. Ik zal morgen effe vaker proberen. Helaas nu niet genoeg tijd. Bedankt alvast, ik kom hier later op terug. Thx O0 Post samenvoeging: december 26, 2010, 19:44:20 Na paar keer opnieuw in recovery menu te komen is dit nog steeds niet gelukt... Ik volg de juiste stappen zoals hierboven beschreven. :'(
Laatste reactie door kniffie73, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Waarom moet je weten welke firmware je hebt?
Laatste reactie door yannick93, -
- 0 reacties
- 876 weergaven
Jouw psp moet uiteraard omgebouwd zijn. Succes!
Laatste reactie door tubs, -
Re: PSX games
door playstation- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Bump
Laatste reactie door playstation, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Niemand?
Laatste reactie door Erphon, -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
wat een rare naam 0.25 normaal is het r25 ofzo iets mischien is het die naam verander het is in rar.25
Laatste reactie door leonpwner, -
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 665 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 669 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Owja, en deze vraag staat vast op een verkeerde plek, maar heb geen idee waar ik deze vraag neer moest zetten....
Laatste reactie door kiwinasje, -
Re: Rabat (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast ginoez- 7 reacties
- 1.8k weergaven
thanks +
-
- 0 reacties
- 503 weergaven
Zo heb nu Blur gedownload en ik heb hem zowaar aan de praat gekregen...Ben ik persoonlijk erg blij mee.Zeker omdat ik daar geen ster in ben.. Heeft iemand deze ook op zijn pc staan?????En zo ja kan je hem met een controler spelen?? Ik heb namelijk een Logitech controler en die doet het dus niet,Hoe krijg ik zoiets aan de praat,Want via het toetsenbord bak ik er erg weinig van.. Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 716 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 788 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
Re: rap site
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 586 weergaven
Ik zal je helpen Hier op deze site heb je echt alles aan rap en hip hop muziek elke dag komen er nieuwe albums en singels op te staan.
-
- 0 reacties
- 599 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel, -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 782 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 2 reacties
- 610 weergaven
Zal dat eens doen miss helpt dat.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 544 weergaven
Kunnen er een aantal ook via deze registeren. http://l33t.razerzone.com/index.php?user_dtl=bfc2fa3f57a83549aef53e3c367d012b
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hier is er nog een filmpje over. http://www.youtube.com/watch?v=rEp7xjhnDYo
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
en ze zeggen dat als je het piepschuim er af haalt, dat hij dan nog beter vliegt. maar ik ga dat niet doen dan verneuk ik me ufo
Laatste reactie door appelsap, -
- 1 reactie
- 647 weergaven
Ik kan niet wachten aan deel 1 zit een raar einde ik moet zien hoe die verder gaat Komt rond mijn verjaardag uit dus mooi kadootje
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 501 weergaven
Kan het niet vinden? Heb je een link?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
test