Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 800 weergaven
Gevonden Tous Ensemble Vijf goede vrienden op leeftijd, vijf verschillende karakters. Claude is een vrouwenliefhebber. Het koppel Annie en Jean zijn twee tegengestelden; hij is een politiek activist, zij houdt van het rijke conventionele leven. Dan is er nog de feministe Jeanne en Albert is onbezorgd en vol levenslust. Zij [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 800 weergaven
ok dan zou het dit worden. =1&product[70197]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product[35577]=1&product[229732]=1 maar wat was er nou mis met die andere cpu? fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Deze release is nieuw van Lucky Ben Keller is al jaren verliefd op Lucy, de receptioniste op kantoor. Zij ziet de saaie Ben niet staan. Totdat hij 36 miljoen dollar wint in de loterij! Dan is Lucy ineens wel geïnteresseerd. Ben heeft niet in de gaten dat Lucy met hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 800 weergaven
mag ik dan ook?
Laatste reactie door meowndz, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 800 weergaven
ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me toch gelukt !
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 800 weergaven
Maar ik heb die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe niet Creator.. Hoe geraak ik aan die 'dvd'? :s ik ben nu eerste link op google van: Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe (gamezone.com) aan het downloaden krijg ik zo die Patch-PCM2009-1.0.3.3.exe ?
Laatste reactie door Niiels, -
Re: [Centraal] Crack & no CD/DVD topic (plaats originele cd/dvd)
door Gast pietklaasjansen- 0 reacties
- 800 weergaven
[spam]
-
- 0 reacties
- 799 weergaven
Zojuist binnen gekregen en kan eventueel morgen gelijk op de post gedaan worden. Nieuw in verpakking, nog helemaal gesealed. Start bod 20 euro ex verzendkosten. Picture http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0490.JPG http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0491.JPG
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32531.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Help met branden
door Gast vinodc5- 0 reacties
- 799 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een probleem? Ik gebruik het progamma covertxtotdvd en hij werkt ernzo heel goed. maar als ik een dvd nog eenkeer wil branden dus zeg op een andere dvd weet ik niet hoe datmoet. weet iemand het misschien alvast bedankt groetjes
-
- 0 reacties
- 799 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
Laatste reactie door Tom, -
M.G.C clan
door mikey_33- 0 reacties
- 799 weergaven
Doe allemaal mee met mijn clan op Call of Duty Modern Warfare 2 Deze clan is voor ''BAZEN'' Als je meedoet zet je steam naam hieronder ik voeg je toe als vriend en ik geef je een uitnodiging van mijn groep. Zet dit voor je naam: ^1M.G^4.C|^0 (dat is de clan naam die moet je voor je naam doen als je meedoet)
Laatste reactie door mikey_33, -
- 0 reacties
- 799 weergaven
Is het aan te raden om .avi-bestanden naar .vob te converteren als je ze op een dvd-speler wil bekijken of mag dat ook .mpeg zijn? Ik had begrepen dat je met 'vob-bestanden menu's kan maken(wat ik op zich niet noodzakelijk vind) Wat is verder het voordeel van .vob tegenover .mpeg bestanden? Zijn .mpeg-bestanden uberhaupt door een dvd-speler te lezen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Hallo, Ik heb zojuist fifa 09binnengehaald via bittorrent. Ik heb in het NFO tje de serial gehaald om de game te installeren, dat ging allemaal goed. Totdat ik de game had geinstalleerd, ik wou de game opstarten, toen kwam er ineens inbeeld dat ik de registratiecode in moest vullen, dit stond er precies: Voer hier je registratiecode in. Voor de registratiecode in die je vindt in je bevestigingse-mail, in de handleiding of op de verpkking van de game of op e Game Crard. Dus ik heb de code ingevuld die ook in het nfo'tje stond. Maar de klopt dus niet:( Kan iemand mij helpen want ik wil graag spelen! Alvast heel erg bedankt, Gr. Remco
Laatste reactie door remco.., -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37240.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Doe eerst nog even een registery scan met CCleaner, misschien zijn er nog resten overgebleven van Sims 3 waardoor de installatie afbreekt. Ok, dat heb ik gedaan, maar nu stopt hij nog steeds na de registratie. Ik snap niet waarom hij het nu ineens niet meer doet, terwijl hij er gisteren nog gewoon opstond... Nog meer opties die ik kan doen? Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door melley88, -
Eic Serial
door IOwnd- 1 reactie
- 798 weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt Afro. MVG IOwnd
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
http://www.seedpeer.com/more/2341784.html weet iemand of dit een goede is ? ik volg het al een tijdje en heb me ff aangemeld om ook te zoeken. dit is geen virus maar wel een fake ik heb hem ook al geprobeerd,werkt nie
Laatste reactie door timmie15, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 798 weergaven
Ik heb het topic toch weer open gezet, want ik krijg weer die foutmelding, het werkte eerst een hele tijd wel, maar nu opeens niet meer. Weet iemand een werkende oplossing ?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33308.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 797 weergaven
op hotmail ja messenger niet
Laatste reactie door katarina, -
cod6 - multyplayer problems !!
door Gast .:beginner:.- 1 reactie
- 797 weergaven
hallo dukenjohny's... ik heb cod6 gedownload en wil graag multiplayer spelen.. heb 2 problemen: - als ik op play druk dan staat er zo iets van ''must bedigned in to steam only mode'' ?? - als ik multyplayer op start dan krijg ik na zoveels seconden steeds dit bericht ''iwnet_invalidversion'' ?? ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen O0 alvast bedankt grtje .:beginner:. :zwaai:
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 797 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah,