Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Lost all seasons
door PCgamer- 0 reacties
- 669 weergaven
Hallo, waar kan ik de serie lost vinden met Nederlandse subs? Groetjes, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
Re: video_ts
door kukuruza- 0 reacties
- 669 weergaven
ок, I will look and enjoy
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 669 weergaven
2014 komt te vroeg voor Avatar 2 Enige tijd terug meldde Jon Landau al dat 2014 te vroeg komt voor Avatar 2. Tegenover Empire producent ging de producent er dieper op in en het lijkt erop dat de sequel op zijn vroegst in 2015 verwacht kan worden en het derde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
PowerAMP v2.0.5 build 488 FULL ANDROiD-P2P PowerAmp v2.0.5 bouwen 488 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Release Date: 11-05-2012 Bestandsnaam: PowerAMP.v2.0.5.build.488.FULL.ANDROiD-P2P Maat: 5.4 MB Type: Android release Beschrijving PowerAmp is een krachtige muziekspeler voor Android. PowerAmp 2.0 is de volgende grote release en een gratis update [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 668 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Sleeping Dogs-SKIDROW Sleeping Dogs-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Sleeping.Dogs-SKIDROW Releasedatum: 24.08.2012 Detailhandel Datum: 28.08.2012 Bestandsnaam: Sleeping.Dogs-SKIDROW Bron: DVD9 Grootte: 9,2 GB Genre: Actie Protection : Stoom + Ceg Uitgever: Square Enix Ontwikkelaar: United Front Games Op de markt Beschrijving Geïnspireerd door klassieke Hollywood en Aziatische cinema [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 668 weergaven
dat is ook een goede site ja;)
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 668 weergaven
mijn Headset is helaas kapot gegaan voor de PS3. weet iemand nog een goeie en vooral goedkope headset? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
Deze release is nieuw van Lucky Ben Keller is al jaren verliefd op Lucy, de receptioniste op kantoor. Zij ziet de saaie Ben niet staan. Totdat hij 36 miljoen dollar wint in de loterij! Dan is Lucy ineens wel geïnteresseerd. Ben heeft niet in de gaten dat Lucy met hem [...] Het volledige artikel bekijken
Re: The Hangover (2009) - Download / Torrent / NZB
door Gast mario1961- 0 reacties
- 668 weergaven
thxxxxxxx
-
- 0 reacties
- 668 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Prosecuting Casey Anthony De film vertelt het waargebeurde verhaal over Casey Anthony die wordt vrijgesproken voor het doden van haar dochter Caylee, ondanks de overweldigende bewijslast. We volgen het verhaal vanuit het perspectief van de aanklager Jeff Ashton en nemen een kijkje achter [...] Het volledige artikel bekijken
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 668 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast mickey1996- 3 reacties
- 667 weergaven
heeey dankje
-
Re: Downloadsnelheid Contest
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit is met torrents Post Merge: maart 02, 2009, 12:48:44 pm Ohjah, wordt er nog geupdate? [verwijderd door de beheerder]
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
Stel geen retorische vragen, wil je? Nog een kleine 3 kwartier en die is die klaar voor gebruik denk ik
Laatste reactie door Freddytje, -
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 667 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
Meet the Spartans ofcourse!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 667 weergaven
De download is nieuw van Café de Flore De film vertelt de epische liefdesverhalen van twee mensen. Antoine is gescheiden en een succesvolle DJ in het huidige Montréal. Zijn leven lijkt perfect: hij heeft een bloeiende carrière, twee prachtige dochters, z’n partner Rose op wie hij smoorverliefd is. Maar perfectie [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36565.0[/iurl]
- 0 reacties
- 667 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29298.0[/iurl]
- 0 reacties
- 667 weergaven
torrentz.com is ook erg goed : :
Laatste reactie door Nigel,