Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: torrent site,s
door Gast mmelief- 0 reacties
- 655 weergaven
geen idee , ineens lag ie eruit. balen :'(
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32619.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 655 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27895.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Brein = Nazi
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 654 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
- 0 reacties
- 654 weergaven
als ik de setup aan klik dan laat ik alles toe enz maar als hij dan begint met opent hij een programma IntstalAnywhere dan moet ik hem ergens anders probeer blijft hij hetzelfde zeggen. wat moet ik doen gr
Laatste reactie door .Wouter., -
Re: Vreemd probleem met de DSTT - Spelen lopen vast
door Gast shade1981- 0 reacties
- 654 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
dat zijn 2 (.bin) en 2 (.cue) bestanden allebij met een vlc player logo?
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
url=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit is een nieuwe release van SuperClásico Het leven van Christian loopt alles behalve voorspoedig. Zijn wijnhandel is bijna failliet en en zijn vrouw heeft hem verlaten om zich in Argentinie te laten vermaken door een stel voetballers. Christian besluit met zijn zoon naar Argentinie af te reizen om zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Suc6 Bart! Lekker strand weer...
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
oke ga het doen
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Meet the Spartans ofcourse!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40426.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 653 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 653 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast warduck- 0 reacties
- 653 weergaven
Hoi iedereen, Dezelfde eentonige vraag... heeft er nog iemand een invite voor mij over? Hartelijk dank O0, en over TPB blijft die nu in zijn huidige vorm of is die verkocht ?
-
- 0 reacties
- 653 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 652 weergaven
Tom was me net voor, heb mijn bericht al verwijderd, Stond nagenoeg hetzelfde in..
Laatste reactie door Marciej123,