Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 560 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 565 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32417.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
Office 2010 professional
door Gast miekje1966- 0 reacties
- 458 weergaven
Hallo, Ik ben Annemiek en nieuw op dit forum. Via via kreeg ik het adres van deze site door, dus vandaar dat ik me aangemeld heb. Ik heb de volgende vraag. Ik het Office 2010 Professional geinstalleerd met de productkey van een vriendin. Nu moet ik de programma's via internet aanmelden, want anders kan ik er maar 29 dagen gebruik van maken. Wat is handig om te doen? Alvast bedankt voor de reactie.
-
- 0 reacties
- 298 weergaven
er is je zojuist in het andere topic al gemeld dat je je vraag moet stellen in het centrale topic van deze game. Wanneer je nu nogmaals een topic hierover opent volgt er een waarschuwing of zelfs een ban. Hier vind je het centrale topic. http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39774.0
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 523 weergaven
De download is nieuw van Webcam Antoin, gespeeld door “Horace Cohen”, is een vrijgezel die wel toe is aan een vrouw. Zijn buurman helpt hem bij het internetdaten en al gauw wordt de Russische Natasha overgehaald naar Nederland. Wat Antoin echter niet weet is dat Natasha eigenlijk de minnares is [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Gevonden The Expendables 2 The Expendables zijn terug en dit keer is het persoonlijk…Barney Ross, Lee Christmas, Yin Yang, Gunnar Jensen, Toll Road en Hale Caesar – samen met nieuwe leden Billy the Kid en Maggie – worden door Mr. Church naar Azië gestuurd voor een simpele klus. Het geld [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
[table][th] Live: Stream Cambuur Leeuwarden – PEC Zwolle Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Vandaag zenden we weer vele wedstrijden gratis uit waaronder de wedstrijd tussen Cambuur Leeuwarden en PEC Zwolle. Je kan je nu aanmelden om deze voetbalwedstrijd gratis te volgen. Na het aanmelden kan je direct de wedstrijd gratis volgen vanaf de aftrap tot de laatste seconde. Veel kijkplezier! Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: Installeer…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 3,3k weergaven
Deze release is nieuw van Cinderella Ella leeft met haar wrede stiefmoeder en kattige stiefzussen. Zij is verantwoordelijk voor alle klusjes in huis. Ella blijft positief ondanks de ellende waarin ze leeft. Als er bal word gegeven en alle jonge vrouwen van het land worden uitgenodigd, lijkt het geluk Ella [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
The Fast and the Furious! Nou is het mijn beurt. Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface, -
Aw:Error na mounten en installeren van game
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Het lijkt wel als die game opstart kijkt of je gebruikt maakt van een virtuele cdrom. En tot dat niet mag ofzo iets :S Wat je zou kunnen proberen is een no-cd crack kunnen zoeken voor die game zodat je geen cd gemount hoeft te hebben.
-
Aw:traaaaaag
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Stap 1: trek al je haren uit je hoofd Stap 2: Ren dan terwijl je hard gilt rondjes door de kamer :laugh: :laugh: :laugh:
-
Laatste reactie door ReneDuken,
-
- 0 reacties
- 944 weergaven
Ik heb vandaag The happening gedownload via utorrent en toen heb ik het op een dvd+R gebrand en daarna probeerde ik het te afspelen op 1 van mijn dvd spelers maar hij kan de disc niet lezen ook bij mijn ps2 niet...maar wel bij mijn dvd-recorder maar het moet toch normaal zijn dat het gewoon in alle spelers kan afspelen. Heb ik iets fout gedaan..met een verkeerde brandprogramma misschien?
Laatste reactie door Rayman90, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Jonge, ten eerste bump je een topic van een half jaar oud ten 2e zeg jij iets wat niet klopt en ten 3e zou je hiervoor een eigen topic aan moeten maken.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26100.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 615 weergaven
Tiktak, als je een handleiding wilt maken neem dan invervolg eerst even contact op met mod of admin. Handleidingen worden gemaakt met tekst (met pijl) en een plaatje. Voor elke stap die je doet, voor elke muisklik maak je een screenshot met een pijl. Dit kan heel mooi met snagit. Als je hem even goed maakt kunnen we hem in FAQ opnemen.
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 831 weergaven
Uitleg: /Edit SPAM C&C Slot.
Laatste reactie door rakker126, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31361.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Lost all seasons
door PCgamer- 0 reacties
- 661 weergaven
Hallo, waar kan ik de serie lost vinden met Nederlandse subs? Groetjes, Dylan
Laatste reactie door PCgamer, -
Ingredienten Kopen?
door niro- 0 reacties
- 557 weergaven
Hallo, ik heb sinds kort: What's cooking, with Jamie Oliver. Allemaal heel leuk en aardig maar weet iemand hoe je ingredienten kunt kopen? Lukt mij namelijk niet. Kan iemand het in stappen uitleggen. HARTSTIKKE SUPER! groet Niro ( ben melig dus let niet op mij :-[ )
Laatste reactie door niro, -
Re: Auto ABC
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 447 weergaven
Nokkenas (Vraag niet hoe ik het weet lol)
-
- 0 reacties
- 443 weergaven
Hallo Allemaal, Ik wil graag een paar filmpjes maken van een spel op mijn DS. Dus een soort capturing shizzle. ;D Kan dat i.c.m. een R4 kaartje? (met een homebrew proggie?) Of moet ik een DS emulator downloaden en dan met Hypercam werken? Ik hoop dat jullie het snappen, en kunnen beantwoorden! Alvast heel hartelijk dank O0
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
One for the Money Stephanie zit in zak en as als ze haar auto en baan kwijtraakt. Om snel wat geld te verdienen gaat ze werken bij het premiejagers-bedrijf van haar neef. Daar moet ze Joe Morelli oppakken. Toevallig was hij ook degene die haar hart brak op de middelbare [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Kuma De 19-jarige Ayse wordt uitgehuwd aan Hassan. Na het huwelijk vertrekken ze naar Wenen waar ze in een klein appartement bij de familie van Hassan gaan worden. De moeder van Hassan heeft zo haar eigen ideeen over hun huwelijk. De film schetst [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,