Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Omar Omar woont in Palestina, maar hij komt in Israël door de kogels van bewakers te ontlopen en over de scheidingsmuur te klimmen die de gebieden gescheiden houdt. Dit doet hij om zijn geheime liefde Nadia en zijn twee jeugdvrienden Tariq en Amjad [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:labels
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Of CoverXp ofzo is ook een heel goed tooltje om alles goed te printen
-
Aw:battlefield vietnam
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Zet gewoon de cd in of je cdrom speler of de virtuele cdspeler??
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
het spel heet cars raditor springs adventures. en weet dus ook niet hoe ik het moet plaatssen. :redface: :redface:
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb ( dankzij Uw tips) enkele films voorzien van ondertiteling met convertx2dvd. Is het ook mogenlijk om de titels gelijk op de film te krijgen,zonder dat op de DVD speler de optie ondertiteling moet worden ingeschakeld? Dus gewoon dvd er in en kijken incl subs. alvast bedankt. sjako.
Laatste reactie door sjako, -
- 0 reacties
- 826 weergaven
Laatste reactie door Beuzer, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
voor mij is het duidelijk maar de volgende keer zou ik gewoon met snagit werken.
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
je moet de link van de afbeelding tussen zetten dus zegmaar
Laatste reactie door Schaapje, -
- 0 reacties
- 768 weergaven
seven remix xp 1.0 maar vista is tog beter? Post Merge: maart 15, 2009, 07:50:06 am je kan tog ook vista downloaden en instaleren terwel je windows xp hebt Post Merge: maart 15, 2009, 08:39:37 am jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D ik ken wel een site waar je windows 7 kan downloaden en instaleren. Post Merge: maart 15, 2009, 11:12:44 am eey mensen sinds ik windows 7 ginstaleerd heb kan ik mijn filmpjes niet afspelen. als ik erop druk komt er te staan dat ht ergens in geheugen opgeslagen is. kan iemand mij helpen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 789 weergaven
Bedankt, ben hem aan het downloaden. Laat het nog wel horen. Post Merge: mei 10, 2009, 02:14:31 pm nop, gedownload *die 4.80* en het zelfde
Laatste reactie door ataaa, -
- 0 reacties
- 833 weergaven
Yeaaaah thnx man!!.. Post Merge: juni 25, 2009, 11:49:01 am nou nog een crack erbij? Post Merge: juni 25, 2009, 03:21:40 pm nou nog een crack erbij? enig idee wanneer die komt?
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 777 weergaven
je kon het tog ook nog mounten met bijv. alcohol 120 % of met daemon tools ?
Laatste reactie door miran102, -
reason 4.0/3/0
door bara15- 0 reacties
- 635 weergaven
waar kan ik reason 4.0 downloaden
Laatste reactie door bara15, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Heb vandaag een abonnement besteld! € 55 voor 12 maanden PU en CoD 4:2
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Welke ROC?
Laatste reactie door Wesley, -
fout melding WBFS manager met lezen van iso
door Gast cobra30- 0 reacties
- 1.5k weergaven
kan iemand me helpen, ik heb een aantal spellen al op me H.D staan. maar nu krijg met een paar spellen een fout melding met WBFS manager"Er in fout gebeurd bij het inlezen van het iso bestand" ik hoop dat iemand me kan helpen.. gr cobra30
-
- 0 reacties
- 737 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Dit topic is verplaatst naar DVD's kopiëren , Rippen en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37629.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 389 weergaven
Asus, ik vond deze laptop Asus N73SV-V1G-TZ342V, is HD en 17,3 zouden jullie deze aanraden als game laptop? Tenslotte ik zie bij Asus veel N73 en K73, wat is het verschil daar tussen, weet iemand dat?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 414 weergaven
Mag ook 1GB internet zijn
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 879 weergaven
Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Big Fish Legend v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 24-04-2012 Bestandsnaam: Big.Fish.Legend.v1.0.Cracked-F4CG Maat: 26,5 MB Type: Mini Game release Beschrijving legenden vertellen van een vis zo groot, alleen de dapperste en sterkste kat kon vangen. Gids Kitty door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is nieuw van The Perks of Being a Wallflower Deze film neemt je mee naar de verschrikkelijke dieptepunten en mooie hoogtepunten die een tiener meemaakt op weg naar het volwassen leven. Onderwerpen als vriendschap, populariteit en seks komen allemaal ter sprake. Regie: Steve Chbosky Met: Emma Watson, Logan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Madagascar 3 – gratis preview DEZE PREVIEW IS NEDERLANDS GESPROKEN. In deze gratis preview kunt u een deel uit de film bekijken. De gehele film is ook beschikbaar, zowel in Nederlands- als Engels gesproken (met Nederlandse ondertiteling). Download / Torrent / NZB NZB gevonden: De nzb kunt u vinden via [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Olympus Has Fallen Secret Service agent Mike Banning faalde ooit tijdens het beschermen van de presidentiele familie. Als het Witte Huis wordt aangevallen door Noord-Koreaanse commando’s moet hij alles op alles zetten om de president en het Witte Huis te beschermen. Regie: Antoine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Live: Vitesse – PEC Zwolle Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De wedstrijd om 12:30 uur is er één tussen Vitesse Arnhem en PEC Zwolle. Gek genoeg is het nog altijd Zwolle die aan kop gaat aan de Eredivisie, iets dat Vitesse sinds drie jaar geleden als doelstelling heeft. De Zwollenaren doen het fantastisch onder Ron Jans en ondanks de nederlaag van vorige week tegen Ajax staat het nog altijd eerste. Vitesse heeft op zich ook een aardige reeks achter de rug, aangezien het met 1-0 won van Vitesse en het met 1-1 gelijkspeelde in Alkmaar tegen AZ. De tiende p…
Laatste reactie door EredivisieSteams,