Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: pc 600 euro
door Fsowner- 0 reacties
- 721 weergaven
ok dan zou het dit worden. =1&product[70197]=1&product[42465]=1&product[224663]=1&product[76909]=1&product[230032]=1&product[215038]=1&product[35577]=1&product[229732]=1 maar wat was er nou mis met die andere cpu? fsowner
Laatste reactie door Fsowner, -
- 1 reactie
- 721 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar GTA IV en Dawn Of War II Voor De Pc. Ook uitleg hoe ik het moet installeren graag. Thx. O0
Laatste reactie door Duken, -
test topic
door Gast- 0 reacties
- 721 weergaven
test topic
-
- 0 reacties
- 721 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van De Nobelprijswinnaar Een schrijver zet zijn verdwijning in scène om aan zijn financiële verplichtingen te ontkomen. Echter niet voordat hij eerst zijn ‘meesterwerk’ naar zijn uitgever stuurt. Deze neemt aan dat de schrijver overleden is en brengt dit ‘meesterwerk’ uit als zijnde van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 721 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 721 weergaven
test
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32193.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31782.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 720 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 720 weergaven
Heey, Ik wil online met Pokemon Hg op de DsiXL, maar hoe? ik heb ons internet bij advanced setup gedaan maar als ik dan wil gaan traden vind hij het internet niet? je moet tog een WEP internet hebben ofzo? want volgensmij hebben wij dat niet. kan ik dat ook veranderen? Greetz.
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 720 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 720 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 720 weergaven
heey! Als ik grey's anatomy season 5 download en een preview kijk.. Krijg ik princess diares te zien.. heel vaag Al een paar keer een andere geprobeerd mnaar het blijft.. Heb wel van de week prncess gedownload maar ook weer verwijderd,, En nu blijft het dus komen in elk ding datik download en preview kijk.. Ik nie snappe nie :-[ groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dailygirl, -
- 0 reacties
- 720 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 720 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25910.0[/iurl]
- 0 reacties
- 720 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 720 weergaven
Hard Reset Extended Edition v1.51 multi6 cracked READ NFO-THETA Harde reset Extended Edition v1.51 multi6 gebarsten LEES NFO-THETA Release Info Release Group: THETA (Scene) Release Name: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO -THETA Releasedatum: 23-09-2012 Retail Datum: 23-09-2012 Bestandsnaam: Hard.Reset.Extended.Edition.v1.51.multi6.cracked.READ.NFO- THETA Bron: DVD Grootte: 8.2 GB Regio: Gratis Genre : Actie, Indie Developer : Flying [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 719 weergaven
Msn & internet
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 719 weergaven
Haay, je hebt bijv. een vette motor of een kast van een huis! geef hier aan waar je echt trots op bent ;D die van mij is: Kas van een huis op Rhodos ( eiland griekenland ) 100 meter van de zee en zwembad in de tuin.... DOE MAAR STOER
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29166.0[/iurl]
- 0 reacties
- 719 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 719 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37860.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 719 weergaven
Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Angry Birds Space v1.0.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD ( SCENE) Release Name: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Release Date: 04-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.Space.v1.0.0.GAME-CRD Maat: 31 MB Genre: Puzzel | Actie Uitgegeven door: Rovio Mobile Ltd Ontwikkeld door: Rovio Mobile Ltd release Beschrijving Na een gigantische klauw ontvoert hun [...] Het volledige artikel bekijken
Laat maar.
- 0 reacties
- 718 weergaven
Niemand die me helpt?
Laatste reactie door Nieno,