Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 648 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
op hotmail ja messenger niet
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Hoi, als ik op nzbindex bv. voor call of duty 4 xbox zoek krijg ik bij PAL vooral German en French te zien, is dit dan de taal van het spel? En waar staat dan de gewone English of Dutch?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Mijn laptop: Een Dell Studio 17 Intel® Core2 Duo CPU -- T8300 @ 2,40 GHz 4,00 geheugen (RAM) 500GB harde schijf Ik ben alleen niet zo geheel tevreden, als je de specs ziet zou hij normaal gezien perfect moeten lopen maar deze laptop blijft nog vaak haperen bij bv photoshop en dan moet ik dat weer gaan afsluiten, hatelijk! En dan nog iets; mijn laptop start redelijk snel op maar vanaf ik op mijn bureablad komt en dus bv op interneticoontje duwt duurt het ongeveer nog 2 minuten voordat hij echt vloeiend begint te lopen ... Iemand een idee wat ik daar aan kan doen?
Laatste reactie door Thomah, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
fixed: wat vinden jullie ervan? ik was wat oefenen met 3ds max. dit is icon van duken! (ik heb hem geconvert naar mpeg)
Laatste reactie door marcelvn, -
- 3 reacties
- 648 weergaven
mijn Headset is helaas kapot gegaan voor de PS3. weet iemand nog een goeie en vooral goedkope headset? Alvast bedankt!
Laatste reactie door Renedeman, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Graag gedaan
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Help met branden
door Gast vinodc5- 0 reacties
- 647 weergaven
Hallo ik ben nieuw hier en ik heb een probleem? Ik gebruik het progamma covertxtotdvd en hij werkt ernzo heel goed. maar als ik een dvd nog eenkeer wil branden dus zeg op een andere dvd weet ik niet hoe datmoet. weet iemand het misschien alvast bedankt groetjes
-
- 0 reacties
- 647 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Metro Ui HD Widget Tile Win 8.v1.30 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Release Date: 24-06-2012 Filename: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.30.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description MetroUI HD – Turn your cell phone ,tablet in the new Metro design. With just a [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 647 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hit and Run De voormalige vluchtauto-bestuurder Charlie Bronson (Shephard) leidt een rustig leven onder een nieuwe identiteit. Wanneer zijn vriendin (Bell) haar droombaan krijgt aangeboden in Los Angeles besluit hij de regels van getuigenbescherming te breken om haar erheen te brengen. Zodra de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 647 weergaven
Zie centraal topic. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
Laat maar.
- 0 reacties
- 647 weergaven
fail
Laatste reactie door IseeUpee, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 646 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lawless Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’30 besluiten de drie Bondurant-broers een illegale drankhandel te beginnen. Ze hebben groot succes maar ze halen wel de woede op de hals van de corrupte agent Rakes die geweld absoluut niet schuwt. Regie: John [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 646 weergaven
Zojuist binnen gekregen en kan eventueel morgen gelijk op de post gedaan worden. Nieuw in verpakking, nog helemaal gesealed. Start bod 20 euro ex verzendkosten. Picture http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0490.JPG http://dl.dropbox.com/u/19653877/IMG_0491.JPG
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Ik zou ook wel willen weten hoe ik mijn Xbox 1 zelf kan ombouwen. Ik heb er nu geen geld voor. Dus een duidelijke tutorial zou wel heel fijn zijn. Sent from my Vodafone 845 using Tapatalk EDIT: Ik heb een Xbox versie 1.6 (oude xbox versie, GEEN 360)
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29259.0[/iurl]
- 0 reacties
- 646 weergaven
Deze release is nieuw van Haywire De mooie Mallory Kane wordt ingehuurd voor die klussen die overheden niet kunnen goedkeuren en waar staatshoofden liever niet van op de hoogte zijn. Na een missie om een gijzelaar in Barcelona te redden, wordt ze al snel naar Dublin door gestuurd. Als die [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,