Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: GTA SA-MP geen servers
door Gast leroy2607- 0 reacties
- 793 weergaven
Ja ik kom er ook achter dat ik geen servers heb maar vinden jullie he goed dat ik ook met jullie speel? zo ja ik heet Leroy2607 in-game(voorlopig)
-
- 0 reacties
- 793 weergaven
Is er een probleem met steam??? Ik heb een account aangemaakt maar kom er niet op. Hij kan geen verbinding maken...??? Hebben meer mensen dit probleem?
Laatste reactie door Tineus, -
- 0 reacties
- 792 weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden Post samenvoeging: december 08, 2009, 11:52:25 am misschien dat dit iets is? http://www.ravencrest.nl/index.php en dan heb ik misschien een stomme vraag, maar wat moet ik invullen bij referral als ik een account aan t maken ben?.
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: eerste game
door Farid.- 0 reacties
- 792 weergaven
lol?
Laatste reactie door Farid., -
- 3 reacties
- 792 weergaven
nee idd. koop hem toch wel maar singleplayer is altijd leuk op een saaie zondag! haha! hoop dat hij binnekort komt!
-
- 0 reacties
- 792 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30178.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Hoi, Ik ben al een tijdje bezig met COD6MW2 maar wat ik ook doe, mijn schermpje blijft klein en de tekst is onleesbaar, de items om op te klikken lijken wel in het chinees, maar zijn het niet! Het is een skidrow versie (2 exe's gekopieerd) op Win7 en DirectX 11 Wie helpt me... grtz Paul
Laatste reactie door Houtert1958, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit is een nieuwe release van The Last 7 Londen is dood. Stil en dood. In deze dodelijke stilte lopen 7 verschillende mensen die puur door de omstandigheden bij elkaar zijn. Alle 7 zoeken ze wanhopig naar een reden waarom ze in deze situatie zijn en hoe ze er uit [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
hoe kan ik een plaatje hier voegen om het te laten zien, mijn bureaublad eigensgappen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
Een sneeuwbal van 1.5M
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 4 reacties
- 791 weergaven
Ik krijg binnenkort misschien een Iphone 3e generatie, maar ik neem m dan gewoon prepaid. Kan je dan wel gebruik maken van alle functies, en ook alles doen met wifi. Youtube/mail/internet, kan dat allemaal ook met wifi? ik neem aan van wel, maar toch maar even vragen
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
hallo ik heb alone in the dark 5 gedownload en wilde hem cracken maar hij zo verdomd goed beveiligt dat het me niet lukt kan misschien iemand van hier mij vertellen hoe dat moet.. ik heb alles geprobeert misschien dat jullie iets weten groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 791 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 791 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends:
-
- 0 reacties
- 791 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 791 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.7 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.7 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.7 . Android-P2P Releasedatum: 27-09-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
IM+ Pro v6.2.1 ANDROID-P2P IM + Pro v6.2.1 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Release Date: 25-04-2012 Bestandsnaam: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte & meer. IM + Pro. Een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 790 weergaven
Ik heb het in de map gezet. Maar als ik erop klik staat er 'Football Manager 2009 is already running'? Daarna doet hij het niet. Wat moet ik doen??
Laatste reactie door burakbest7, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Ik ben a technisch maar op de ene of ander manier lukt het mij al jaren perfect te downloaden van nieuwe films, helaas is hier eergisteren een einde aan gekomen. Telkens als ik een film download, en die klaar is ik wil het vervolgens afspelen dan krijg ik of 4 sec beeld met niets er op of een filmpje met download payvix, maar playvix heb ik geprobeerd te downloaden maar hmmm... ik snap het niet meer, en hmmm ik ben verslaafd aan downloaden please help mee.. thanxs ???
Laatste reactie door mimidias, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
Laatste reactie door TOMHOFMAN, -
- 0 reacties
- 790 weergaven
Nieuwe NDSS Mii’s Er zijn een aantal nieuwe Mii's toegevoegd aan onze 3DS Mii pagina, zoals Mr. Bean en Charlie Sheen. Scan snel de QR code en misschien ben jij dan wel in het bezit van de exclusieve B4rtj4h Mii! Binnenkort ook levels voor Pullblox en karakters voor Freakyforms op [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,