Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 727 weergaven
Nou bij mij werkt het wel gewoon, als je het correct uitvoert: [quote] tekst [/quote] doet die het gewoon. Dus was is er nog meer zo fout aan dit forum dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 727 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar GTA IV en Dawn Of War II Voor De Pc. Ook uitleg hoe ik het moet installeren graag. Thx. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
[table][th] Live: RKC Waalwijk – Heracles Almelo Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] RKC Waalwijk en Heracles Almelo namen het deze week tegen elkaar op in de KNVB Beker. Deze wedstrijd resulteerde in een 0-0 gelijkspel, waarna er werd verlengd. In de 116e minuut wist Bruns het winnende doelpunt te maken. Voor beide ploegen kostte deze wedstrijd natuurlijk veel energie, maar RKC zal maar al te graag wraak willen nemen op Heracles. Voor trainer Jan de Jonge is vooral het reizen een probleem, aangezien zijn ploeg nu voor de tweede keer op rij naar Waalwijk moet rijden. …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
VERPLAATST: ziggo
door Erwin.- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31933.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
torrentflux
door sandra17281- 0 reacties
- 727 weergaven
Hey mensen, Ik heb sinds gisteren een seedbox, maar krijg dat ding niet aan het wereken. Weet iemand hoe ik moet up- en downloaden met torrentflux? Heb na mijn menig gedaan wat in de handleiding staat, zeggen ok dat je een torrent ff de tijd moet geven om te gaan starten, maar heb m de hele nacht de tijd gegeven maar loopt nog niet, lijkt me niet te kloppen. Daarnaast moet ik een film ofzo via ftp uploaden, maar hoe krijg ik die film van mn pc op dat ftp? gewoon kopieren? maar dat zou volgens mijn pc meer dan een week duren, kan dat? Alvast heel erg bedankt mocht iemand me hiermee kunnen helpen. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 727 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parked Fred Daly (Colm Meaney) is op het eerste gezicht een gewone man van middelbare leeftijd. Fred woont echter noodgedwongen in zijn auto. Geparkeered aan de woeste Ierse kust, leidt hij een tamelijk troosteloos bestaan. Totdat de jonge, jointjes rokende Cathal (Colin Morgan) met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Zlatan- 0 reacties
- 727 weergaven
Ja die vraag bedoelde ik.
-
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32193.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
maar nou moet DIE *** CRACK WEL KOMEN!!!!!!!!!! :peace:
Laatste reactie door kipsatetim, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Hoi, als ik op nzbindex bv. voor call of duty 4 xbox zoek krijg ik bij PAL vooral German en French te zien, is dit dan de taal van het spel? En waar staat dan de gewone English of Dutch?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Nieuwe link: http://link.marktplaats.nl/214840964 De prijs is iets goedkoper nu..
Laatste reactie door Wouter36, -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Wed al gezegt door Kaas, maar bedankt O0
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 726 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Ja ik heb internet, ik ga het nu proberen, alvast bedankt Post samenvoeging: april 05, 2010, 15:57:18 Ik heb die scan gedaan en hij zegt dat 10 "apparaten" verouderd zijn, maar als ik die wil downloaden dan moet ik betalen, waar kan ik ze downloaden zonder te hoeven betalen? Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:07:24 Ik heb een serial opgezocht nu is hij ze aan het bijwerken... Hoop dat het werkt... O0 Post samenvoeging: april 05, 2010, 16:17:10 Heb m`n drivers bij gewerkt maar nu werkt GTA nog steeds niet... :-[ Heeft iemand een oplossing??
Laatste reactie door Pipmees, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
- 0 reacties
- 725 weergaven
Dat weet ik niet meer kan best zijn.
Laatste reactie door Speedfire, -
- 0 reacties
- 725 weergaven
oke, bedankt en ja, ik denk tog dat ik z'n wifi-usb ga kopen dus dit kan op slot.
- 0 reacties
- 724 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26493.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
Laat maar.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 724 weergaven
Trailer This Is 40 (aanrader!) Op iTunes Movie Trailers is de eerste trailer verschenen van This Is 40, de nieuwe film van Judd Apatow. De film van de schrijver/producent/regisseur van o.a. The 40-Year-Old Virgin (2005) en Funny People (2009) gaat over de personages Pete en Debbie uit Apatows Knocked Up. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,