Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 738 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
hallo tom zag dat jij mij kan helpen ik ben gek van fifa manager 09 heb al gedownload maar nu vraagt hij een soort code en je weet het al die heb ik niet kan jij mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door gekie1973, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29207.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
misschien komt het door je achtergrond?
Laatste reactie door FleXa, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Deze release is nieuw van Lucky Ben Keller is al jaren verliefd op Lucy, de receptioniste op kantoor. Zij ziet de saaie Ben niet staan. Totdat hij 36 miljoen dollar wint in de loterij! Dan is Lucy ineens wel geïnteresseerd. Ben heeft niet in de gaten dat Lucy met hem [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
mag ik dan ook?
Laatste reactie door meowndz, -
Nieuw hierzooooo.
door Gast Teddy.- 1 reactie
- 738 weergaven
ey, ik ben Fred 13 jaar. ik hoop dat ik op deze site wat informatie kan opdoen. Groetjezzzz, Teddy.
Laatste reactie door stefjuh, -
- 2 reacties
- 737 weergaven
Heb zojuist weer even een paar nieuwe fotootjes geschoten Aangezien ik net even niks had te doen... [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31165.jpg [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31167.jpg [img width=620 height=826]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31173.jpg
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Niemand die me helpt?
Laatste reactie door Nieno, -
- 1 reactie
- 737 weergaven
Haay, je hebt bijv. een vette motor of een kast van een huis! geef hier aan waar je echt trots op bent ;D die van mij is: Kas van een huis op Rhodos ( eiland griekenland ) 100 meter van de zee en zwembad in de tuin.... DOE MAAR STOER
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lawless Tijdens de Amerikaanse drooglegging in de jaren ’30 besluiten de drie Bondurant-broers een illegale drankhandel te beginnen. Ze hebben groot succes maar ze halen wel de woede op de hals van de corrupte agent Rakes die geweld absoluut niet schuwt. Regie: John [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Gevonden Shadow Dancer Een jonge moeder, lid van de Ierse Republikeinse beweging, verliest haar broer in handen van de Britse veiligheidsdiensten. Als zij in de problemen komt, wordt ze gered door de persoon van wie ze het minst hulp verwacht… Download / Torrent / NZB U kunt de bioscoop film [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 737 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Gozaran: Time Passing Documentaire over Nader Mashayekhi. Deze componist werd in 2005 gevraagd om in zijn geboorteland Iran een symfonieorkest te leiden. Ondanks dat hij weet dat het een zware tijd zal worden gaat hij de uitdaging aan. Twee jaar later is hij [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 737 weergaven
vlcplayer!
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast meewisse- 0 reacties
- 737 weergaven
Heeft misschien ook nog iemand voor mij een invite? Ik ben er al lang naar opzoek, zoja stuur dan maar naar brammeewisse(at)hotmail(dot)com
-
- 0 reacties
- 736 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32193.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Je moet eerst cd unmounten en daarna cd 2 mounten waarschijnlijk doet hij het dan en dan vraagt hij om cd 3 doe je weer mounten en unmounten enzovoorts
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 736 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 736 weergaven
heey! Als ik grey's anatomy season 5 download en een preview kijk.. Krijg ik princess diares te zien.. heel vaag Al een paar keer een andere geprobeerd mnaar het blijft.. Heb wel van de week prncess gedownload maar ook weer verwijderd,, En nu blijft het dus komen in elk ding datik download en preview kijk.. Ik nie snappe nie :-[ groetjes! :peace:
Laatste reactie door Dailygirl,