Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
De download is nieuw van All Good Things Jaren 80, New York. Een rijke jongen, telg van een magnaat in onroerend goed, wordt verliefd op een meisje aan de verkeerde kant van de stad. Ze krijgen een affaire, maar vervolgens verdwijnt het meisje. Een detective doet onderzoek naar de zaak, [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 1 reactie
- 691 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar GTA IV en Dawn Of War II Voor De Pc. Ook uitleg hoe ik het moet installeren graag. Thx. O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 691 weergaven
Dead Space 2 Ontwikkelaar(s) Visceral Games Uitgever(s) Electronic Arts Uitgebracht 28 januari 2011 Genre(s) survival horror Third-person shooter Speelmode(s) singleplayer, multiplayer Leeftijdsklasse PEGI: 18+ Platform(s) PlayStation 3, Xbox 360, PC Voorloper Dead Space Website http://deadspace.ea.com/ Na de succesvolle dead space komt er nu een vervolg DEAD SPACE 2 !! Story line De Marker, het geheimzinnige artefact waar zowel de kerk als de machthebbers een ongezonde belangstelling voor hebben, speelt nog steeds de hoofdrol in Dead Space 2. Het duurt slechts een paar seconden voor de dodelijke invloed van dit duivelse voorwerp duidelijk wordt en al snel m…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Weer zooi van InfoNu. Staat alles in wat je nodig hebt!
Laatste reactie door zon_jeroen, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 691 weergaven
hi⋅jack verb (used without object) 5. to engage in such stealing or seizing.
Laatste reactie door OMGBennyLava, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
quote author=martijn1 link=topic=23482.msg133936#msg133936 date=1241535623] http://www.ongein.nl/video-voor-de-doe-het-zelver-9920.aspx wat een gek nu te zien op internet, weer een nieuwe x men film haha wat een gozer [
Laatste reactie door svenholtman, -
- 1 reactie
- 690 weergaven
bij mij heb ik het geinstallerd, heb de provider kpn , druk ik dat aan doe ik een gebruikersnaam en wachtwoord en dan zegt ie : Het kan niet want er is een time-out gekomen
Laatste reactie door Thijs., -
Laat maar.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Deze release is nieuw van Lucky Ben Keller is al jaren verliefd op Lucy, de receptioniste op kantoor. Zij ziet de saaie Ben niet staan. Totdat hij 36 miljoen dollar wint in de loterij! Dan is Lucy ineens wel geïnteresseerd. Ben heeft niet in de gaten dat Lucy met hem [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Honey 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast jvputte- 4 reacties
- 690 weergaven
Hee dat lijkt me een gave film ! Bedankt.
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Journal de France In deze documentaire worden de fotograaf en cineast Raymond Depardon en vrouw Claudine Nougaert terwijl zij zes jaar lang door Frankrijk trekken. Depardon fotografeerde in die jaren hun land. Regie: Raymond Depardon, Claudine Nougaret Met: Raymond Depardon, Claudine Nougaret, Alain [...] Het volledige artikel bekijken
ik speel sinds een paar dagen modern warfare 2.nou zit ik in een missie maar hij klapt er steeds uit schiet ie naar me desktop.en ik heb van alles geprobeerd met de instellingen maar hij blijft eruit schieten. nog iemand anders met dit probleem. en aan me pc kan het niet liggen want die is net nieuw en met geen enkele game een probleem..
Laatste reactie door martijnb, -
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 689 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
[table][th] Live: Ajax – Heracles Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Voor beide ploegen staat er zaterdag behoorlijk wat op het spel. De ploeg van Frank de Boer speelt de laatste wedstrijden weer wat beter, al laten de cijfers uit de laatste wedstrijden dat nog niet volledig zien. De Amsterdammers staan na dertien speelrondes derde, 1 punt achter de nummer 2 AZ en slechts 2 punten achter koploper Vitesse. Of de Amsterdammers het goede spel van de laatste wedstrijden kan voortzetten is nog maar zeer de vraag. Zowel aanvoerder Siem de Jong als clubtopscorer Kolbeinn S…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 689 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
ik
Laatste reactie door siemensbv, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29387.0[/iurl]
- 0 reacties
- 688 weergaven
IM+ Pro v6.2.1 ANDROID-P2P IM + Pro v6.2.1 ANDROID-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Release Date: 25-04-2012 Bestandsnaam: IM + Pro.v6.2.1.ANDROID-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving Beep, Skype, MSN, Facebook Chat, AIM, Yahoo, ICQ, Google Talk, VKontakte & meer. IM + Pro. Een [...] Het volledige artikel bekijken
- 6 reacties
- 688 weergaven
Ik heb ook maar eens wat gemaakt
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Serial Creative Suite II NL 1131-0201-5621-6381-7682-3918
Laatste reactie door Erwin.,