Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
je site is wel zichtbaar nu! maar niet met je eigen template zoals jij het wilt :'(
Laatste reactie door maikelbe, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van On the Road Na de dood van zijn vader ontmoet de aspirerende Newyorkse schrijver Sal Paradise de losbandige en avontuurlijke Dean Moriarty. Dean is een jonge ex-gevangene, volbloed charmeur en echtgenoot van de zeer vrijgevochten en verleidelijke Marylou. Het klikt meteen tussen Sal [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
waarom maak je een 2e topic. is overbodig. als we het weten dan hoor je t wel daar is geen 2e topic voor nodig toch
Laatste reactie door svenholtman, -
Laat maar.
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32220.0[/iurl]
- 0 reacties
- 703 weergaven
hoe heb je die gevonden ??? die heb ik ooit gemaakt voor delight. alleen jammer dat de plaatjes er niet bij staan .
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Godver, de eerste hit op google is genoeg. http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080610144148AAyf8gs en bekijk ook de source. Meer kan ik niet doen.
- 0 reacties
- 703 weergaven
Meet the Spartans ofcourse!
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
dat kan iedereen............ behandel ze ook als iedereen :wink: Post Merge: september 16, 2009, 00:34:20 am oke ... ik laat het nu zo staan mijn eigen reactie komt in het quote-vak te staan wat ik al eerder aangaf hier is het te zien............... Post Merge: september 16, 2009, 00:36:57 am tweede maal dito............ ik heb nu op "antwoord" geklikt net als telkens hiervoor [modbreak=wijziging door Impy] ik heb je post even aangepast. Probleem was dat je quote code niet helemaal juist was. je was de /quote vergeten af te sluiten met een ] Heb dit voor je aangepast. [/modbreak] Post Merge: september 16, 2009, 00:40:12 am helaas..... het komt weer in h…
Laatste reactie door Sas1963, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30554.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 703 weergaven
kan je niet mounten
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Weer zooi van InfoNu. Staat alles in wat je nodig hebt!
Laatste reactie door zon_jeroen, -
Re: Honey 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast jvputte- 4 reacties
- 703 weergaven
Hee dat lijkt me een gave film ! Bedankt.
-
- 0 reacties
- 703 weergaven
ja dat probleem heb ik nu dus ook : een "downer" zeg maar :geheim:
Laatste reactie door iris013, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Gevonden The Chameleon Deze intrigerende thriller is gebaseerd op een waar gebeurd verhaal. De Amerikaanse jongen Nicholas Barclay is sinds zijn dertiende vermist geweest als hij plotseling opduikt in Spanje. Hij vertelt dat hij destijds is ontvoerd, waarna men hem heeft gedwongen tot kinderprostitutie. Als gevolg daarvan lijdt hij nog [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29387.0[/iurl]
- 0 reacties
- 702 weergaven
Deze release is nieuw van Lucky Ben Keller is al jaren verliefd op Lucy, de receptioniste op kantoor. Zij ziet de saaie Ben niet staan. Totdat hij 36 miljoen dollar wint in de loterij! Dan is Lucy ineens wel geïnteresseerd. Ben heeft niet in de gaten dat Lucy met hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
192.168.1.10 is een LAN-IP en kan dus niemand van buitenaf op komen. Of je zult het moeten regelen met Hamachi, of je zult je poorten open moeten zetten en via je externe IP moeten doorverwijzen naar je interne IP.
- 0 reacties
- 701 weergaven
Argh, ik weet niet of ik hier even goed zit, maar ik moet het even kwijt. Ik krijg mijn tweede stuk van de Best Buy Guide niet meer gepost doordat ik vast zit aan de 20000 karakters. Nu kunnen we een aantal dingen doen... 1) Iemand post het deel voor mij, topic zit op slot, dus er kan niemand buiten ons om nog bij komen (wil ik ook liever niet). 2) Iemand gooit er een berichtje tussen van een regeltje of zo. 3) DukeN verwijdert de Post Merges voor mods zoals het nu ook voor admins is ingesteld... Hmmmmm. Wil iemand één van de twee bovenste voor mij doen? Dank! Edit: weggegooid, opgelost. Met dank aan Robin. O0
Re: sims 3
door boekema- 0 reacties
- 701 weergaven
ik zou je aanraden om een andere crack te downloaden , fout bij verificatie van uw disk betekent dat het geen originele game is .
Laatste reactie door boekema, -
- 1 reactie
- 701 weergaven
wel iets over het budjet maar hier kan ik wel nog een hele tijd mee vooruit wat op lange termijn ook weer geld bespaard Wat denken jullie???
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Angry Birds v2.1.0 GAME-CRD Release Info Release Group: CRD (Scene) Release Name: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Release Date: 29-04-2012 Bestandsnaam: Angry.Birds.v2.1.0.GAME-CRD Maat: 42,8 MB Type: Mini Game release Beschrijving Het voortbestaan van de Angry Birds staat op het spel! Schotel uit wraak op de groene varkens die stal de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 701 weergaven
Binnenkort verwacht: Tutorial - Zelf iPhone ringtones maken
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 700 weergaven
ok wat is het verschil tussen externe en interne ip? Dan kan ik het ff regelen
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 700 weergaven
Gevonden I AM Een aangrijpend drama dat zich afspeelt in The City of Angels. Een wanhopige vrouw die een fatale diagnose negeert… Een manipulatieve en obsessieve zakenman… Een rancuneuze detective die de regels aan zijn laars lapt… Een charismatisch openbare aanklager met een persoonlijke crisis… In het hedendaagse Los Angeles [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,