Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 845 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39697.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Guitar Hero - Warriors of Rock: Download / Crack / Serial / Torrent / NZB / INFO
door Gast maphy- 0 reacties
- 437 weergaven
te gek
-
- 0 reacties
- 801 weergaven
Geen Black Widow in Iron Man 3 Ondanks dat ze in Iron Man 2 (2010) werd geïntroduceerd en in The Avengers (2012) verder ontwikkelde, lijken we het voorlopig te moeten doen zonder het personage Natasha Romanoff / Black Widow, gespeeld door actrice Scarlett Johansson. Ze zal namelijk niet te zien [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Deze release is nieuw van Haywire De mooie Mallory Kane wordt ingehuurd voor die klussen die overheden niet kunnen goedkeuren en waar staatshoofden liever niet van op de hoogte zijn. Na een missie om een gijzelaar in Barcelona te redden, wordt ze al snel naar Dublin door gestuurd. Als die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 716 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 940 weergaven
Unieke download van Category 8, deel 1 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Divergent Series: Insurgent Na de gebeurtenissen uit “Divergent” zijn Tris en Four op de vlucht voor de leider van de Eruditie-factie. Tris en Four moeten uitzoeken wat de factie van plan is en waarom de familie van Tris hun leven heeft gegeven. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Programma?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Wat ik je kan aanraden is kijken tussen de hoe te downloaden handleidingen, en dan kijken of je voor snelheid kiest of je het wilt dat je ook meteen upload terwijl je download of wat je het prettigst vindt werken. Er zijn verschillende download programma\'s en elke heeft zijn eigen voordelen.
-
Aw:Krijg geen search results
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Zet hem even op Active in de options menu dan moet het wel lukken!
-
Re: settlers 6
door Gast Goed58- 0 reacties
- 1.1k weergaven
IK Kan niet op fifa 08 als ik het wil spelen staad er je hebt de orginele cd/dvd nodig kan iemand me helpen ? :'(
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Nu zeg je niets meer he omdat je gewoon uitgelult bent, ga maar eerst nadenken voordat je domme dingen gaat zeggen
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 926 weergaven
Idd ! Welkom Duffy!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26145.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
lol
Laatste reactie door xperience, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
Gratis muziek downloaden
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik kwam langs deze geweldige site en wou die graag met jullie delen aangezien ik vaak de vraag was tegen gekomen waar kan ik gratis muziek downloaden. Dat kan hier namelijk het word dagelijks geupdate en er staan nederlandstalige albums op en de nederlandse hitlijsten. De site is wel in het engels maar dat moet geen struikelblok zijn denk ik. bekijk de site eens en als je ziet dat jouw favoriete liedje er niet opstaat vraag hem aan dan.
-
- 0 reacties
- 662 weergaven
Laatste reactie door Tim., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb footballmanager ook geintsraleerd met die torrent. en uitgepakt met winrar. En geinstraleerd op offline. Ik heb het niet via deamon tools gedaan, ik snap niet goed hoe dat moet. Nu zegt hij bij het hoofdmenu, dat ik een cd nodig heb. Nu heb ik die torrent met patch ook geinstraleerd. als ik die open staat er alleen maar, een map met: allemaal 16 dingen, b-fm1010.ro en dan 1 t'm 14, en battery.nfo Wat moet ik precies met die map doen, waar plaatsen? Ik ben niet zo slim in dit soort dingen. Hopelijk kan iemand mij helpen! -toevoeging- Ik heb het via deamon tools lite geprobeerd. Hij doet het nu geloof ik, ik kan ook opslaan!
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 930 weergaven
tja kan ook wel. Zoiets zag ik op laptopshop.nl staan dacht ik.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Ik heb net weer de nieuwe versie gepached hij deed het.. maar toen ik hem weer opnieuw opstarte kon ik geen games meer vinden. Hij blijft op 'Need to find 7 more players' staan.. en dit veranderde in 1 uurtje
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37373.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: Need For Speed The Run - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast roygolf1- 0 reacties
- 474 weergaven
Post samenvoeging: november 05, 2011, 21:56:20
-
- 0 reacties
- 943 weergaven
La vie d’une autre Een vrouw van 41 jaar wordt wakker en is de laatste 15 jaar van haar leven vergeten. Ze denkt dat ze aan het begin staat van een hartstochtelijke relatie maar eigenlijk loopt deze net ten einde. Ze heeft nu maar een paar dagen om haar man [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 671 weergaven
Closure-OUTLAWS Sluiting-OUTLAWS Release Info Release Group: OUTLAWS (Scene) Release Name: Sluiting-OUTLAWS Releasedatum: 09.09.2012 Retail Datum: 11-09-2012 Bestandsnaam: Sluiting-OUTLAWS Bron: DVD Grootte: 374 MB Regio: – Genre : Puzzle Uitgever: Wenkbrauw Interactieve Ontwikkelaar: Wenkbrauw Interactieve Op de markt Beschrijving In de donkere en mysterieuze wereld van Closure, alleen wat je ziet [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 730 weergaven
De download is nieuw van The Words Rory Jansen wil graag schrijver worden maar het lukt hem niet. Dan vindt hij toevallig een geweldig manuscript en hij wordt al snel een literaire sensatie. Hij besluit zijn geheim aan niemand te vertellen. Rory´s situatie is echter het verhaal van het boek [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,