Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
De download is nieuw van MANNENHARTEN Mark de Cloe met: Barry Atsma (Dennis), Daan Schuurmans (Tim), Jeroen Spitzenberger (Wout), Georgina Verbaan (Susanne), Hadewich Minis (Laura), Katja Herbers (Nicole), Jon van Eerd (Roy Berger), Teun Kuilboer (Frank), Loek Peters, Kim Feenstra (Naomi), Sanne Vogel (Brigitte), Ton Kas, Marcel Musters, Dave Mantel (fotograaf), [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
De download is nieuw van STUK! Steven de Jong met: Jackie van Parijs (Elizabeth), Sanneke Bos (moeder van Elizabeth), Steven de Jong (vader van Elizabeth), Pleuni Touw (oma van Elizabeth), Leo de Jong (Alec), Aafje van der Pol (moeder van Alec), Okko van der Pol (vader van Alec), Yolanthe Cabau [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
De download is nieuw van DANSEN OP DE VULKAAN Adriënne Wurpel met: Nils Verkooijen (Maarten), Rutger Aleva (Jason), Mouna Goeman Borgesius (Sophie), Mees Groot (Sarah), Tobias Kersloot (Ramon), Marcel Musters (Frans), Sieger Sloot (dokter Smit), Har Smeets (docent), Pamela Teves (rectrix), Gina van Os (Roxanne), Bas van Prooijen (Stefan), Sol [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:branden
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Je kan ook gewoon bij Nero kiezen voor vcd en dan die avi bestand selecteren en branden. Het past wel op een cdtjuh En als je hem nog wilt overzetten naar dvd dan moet je een ander programmaatje gebruiken om die avi file om te zetten naar dvd files zodat je hem op dvd kan branden. Maar hoe dat programma heet weet ik niet. Dus dat wordt dan ff googlen
-
Aw:downloaden en branden
- 1.4k weergaven
Bij nero smartstart kiezen voor een VCD project. En dan je film inladen en branden dat is het! Jou filmbestand zal wel te groot zijn voor een SVCD.
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18745.0[/iurl]
Laatste reactie door Eagles, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je kan op je profiel ineens op klikken van Website! Ja ze zijn 100 keer veiliger dan zo'n download site. Wedden dat je 11 jaar bent?
Laatste reactie door Vico, -
Re: ook nieuw hier
door Niels.- 0 reacties
- 897 weergaven
:welkom: Moge je veel leren op het forum!
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 866 weergaven
wrom heb je weggegeven :-[
Laatste reactie door blackburn, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 688 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 658 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 881 weergaven
Nee Wilt U Mij Daar Mee Over UItleggen ?
Laatste reactie door TurboRanker, -
- 0 reacties
- 854 weergaven
Koop geen r4 kaart meer hoe vaak moet ik dat zeggen >
Laatste reactie door ferrariking, -
Sparen voor X-BOX
door niro- 0 reacties
- 599 weergaven
Hallo, Ik wil graag sparen voor de X-BOX 360... + 2 Games TOTAAL: €400 Hoe kan ik makkelijk snel en goed sparen??? Ik ben 12 jaar
Laatste reactie door niro, -
VERPLAATST: wii spel gedowload en gebrand doet het niet! Error #002 An error has occurred.
door Jeroen- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37329.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38932.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Operation Flashpoint 3: Red River - Download / Crack / Serial / Torrent / Nzb
door Ell-capuchino- 0 reacties
- 447 weergaven
Laatste reactie door Ell-capuchino, -
- 0 reacties
- 365 weergaven
Bij geluiden heb ik het er zo uitzien.
Laatste reactie door r4dioactivity, -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 785 weergaven
hartelijk bedankt
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Deze release is nieuw van Maria Wern: Boy Missing Een jongetje van 10 raakt zoek tijdens een etentje in een vissersdorpje, terwijl een ander jongetje uit een asielzoekerscentrum op het eiland verdwijnt. De vermissingen zijn nog maar het begin van een reeks angstaanjagende gebeurtenissen die zich op het eiland Gotland [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
. Category 8, deel 2 In het Witte Huis staat wetenschapper Jane Whitlow op het punt een demonstratie te geven van een wereldwijd verdedigingssysteem. Ze twijfelt, want het systeem is nog nooit getest en waarschijnlijk onbetrouwbaar. Maar Jane wordt door de president, de vice-president en de minister van Defensie onder [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:colin 05
- 1.3k weergaven
Heb je wel de no-cd crack gebruikt ?!?!
-
Aw:vraagje
- 1.4k weergaven
Op de website van FlashFXP :pinch: ff intypen in google en je vindt genoeg websites om het te downloaden. En als je de volledige versie gratis wilt downloaden er zijn genoeg download programma\'s (waar je op duken.nl een handleiding van kan vinden hoe je ermee moet werken) en daar kan je hem overal wel mee downloaden. Succes! EDIT: zag net pas dat je al een andere topic geopent had en die geclosed was. Niet meteen dan andere topic aanmaken! Het is hier geen request forum hier vindt je handleidingen hoe iets moet en daarmee moet je het zelf kunnen wij helpen alleen met problemen en geven geen download links!!!
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wat ben je nou in elk topic deze foto aan het zetten?! Ga toch iets anders doen!
Laatste reactie door steffris, -
Call of Duty 4!
door sunaj- 0 reacties
- 1.2k weergaven
ik kan nergens een goeie Call of Duty 4 torrent vinden :'( kunnen jullie me helpen :redface:
Laatste reactie door sunaj,