Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik ben ook aan het kijken. Hopoen dat vitesse scoort.
Laatste reactie door steffris, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Oh jij spreekt voor iedereen, serieus toppunt van domheid ben jij haha
Laatste reactie door marcov, -
Hoi Silvan , Welkom op het forum ! Muziek downloaden ? Misschien moet je is Limewire proberen! O0
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
weet iemand wat dit is? ik probeerde op me laptop te downloaden en te instaleren maar dat lukte gewoon. wie weet hoe ik echosub dan op me computer kan krijgen
Laatste reactie door rayman, -
Re: BPM studio
door MiXo- 0 reacties
- 917 weergaven
kan je niet mounten, iemand anders die een goede download weet?
Laatste reactie door MiXo, -
- 0 reacties
- 901 weergaven
Ola, tpgmuts hier,ik ben 35 jaar en hoop hier een gezellige tijd te hebben. ik heb sinds gisteren mn wii omlaten bouwen en aangezien ik dus absoluut geen verstand heb van hoe of wat hoop ik dus hier veel op te steken. groetjes Tpgmuts
Laatste reactie door tpgmuts, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29278.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31644.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Na installatie van SABnzbd krijg ik deze boodschap; Het programma is dus niet gestart zegt ie nog, en heeft schijnbaar een ander poortnummer nodig omdat 8081 al bezet is. Waar vul ik dat andere nummer in dan? En moet het poortnummer wat ik kies tussen bepaalde waardes liggen? En hoe weet ik dat deze niet ook al bezet is? Edit; Toch het opstarten van het programma vioor elkaar gekregen met de commando-regel; "C:\Program Files\SABnzbd\SABnzbd.exe" --server localhost:8081 Ik kan hen echter niet op een ander manier opstarten dan door die regel in Start/ Uitvoeren te plakken. Hoort dat zo? Nee toch? Edit 2; Is al opgelost. Kan het programma nu starten vanuit mijn …
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 748 weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft naast mijn normale computer. Op de computer heb ik het wachtwoord gewoon ingevoerd maar ik heb geen idee hoe ik dan kan terugkrijgen. Wat info: Provider: KPN Router: Experia Box Ik gebruik speedtouch en verder is het programma dat ik gebruik voor mijn internet NETGEAR (sorry als ik dingen verkeerd heb geformuleerd, maar ik ben nog niet zo ver op het gebied van internetverbindingen) Groeten
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 661 weergaven
hi ik ben op zoek naar de voorkant,de achterkant en de inlay van explosive car tuning 20 ik kan de voorkant wel vinden maar de achterkant niet en die vindt ik het belangrijkst!! plz help
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 975 weergaven
PS2 wordt verkoopt met alle kabels, 1 controller er een 8mb memory card. Wordt verkocht omdat hij nooit meer wordt gebruikt wegens aanschaf Xbox 360 Sony Playstation 2 Slim met 7 spellen: *Alone in the Dark *Enter the Matrix - zonder boekje *X-Men Ledgends II: Rise of Apocalypse - zonder boekje *24: The Game - stalen hoesje *The Sum of all Fears *CSI: 3 Simendions of Murder *True Crime streets of LA €60.00 verzendkosten voor de koper. Alle spellen zijn compleet en niet beschadigt tenzij anders staat gemeld. Farid http://link.marktplaats.nl/367858393
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 657 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Hallo, ik zou graag een nieuwe game pc kopen, ik heb hier eentje samengesteld, van moederbord, behuizing en koeling heb ik niet veel verstand, graag zou ik eens jullie mening hierop willen weten. http://www.alternate.be/html/tu.html?sc=614514755 mvg Arne
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 730 weergaven
Trailer This Is 40 (aanrader!) Op iTunes Movie Trailers is de eerste trailer verschenen van This Is 40, de nieuwe film van Judd Apatow. De film van de schrijver/producent/regisseur van o.a. The 40-Year-Old Virgin (2005) en Funny People (2009) gaat over de personages Pete en Debbie uit Apatows Knocked Up. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Deze release is nieuw van The Dictator Aladeen (Sacha Baron Cohen) is een rijke en meedogenloze dictator, die wordt gegijzeld. Hij wordt vervangen door een naïeve geitenherder, die als twee druppels water op hem lijkt. Met de hulp van Zoey, een mooie vrijgevige eigenaresse van een Zen Shop, probeert Aladeen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 911 weergaven
De download is nieuw van Broken City De burgemeester van New York (gespeeld door “Russell Crowe”) vermoedt dat zijn vrouw (“Catherine Zeta-Jones”) een affaire heeft. Hij huurt een prive-detective (“Mark Wahlberg”) in. Die bevestigt de affaire. Maar dan wordt het dode lichaam van de minnaar gevonden. Regie: Allen Hughes Met: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: Roda JC – FC Twente Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Dit mooie nieuwe weekend is aan Roda JC Kerkrade en FC Twente de eer om de clubs te zijn die het nieuwe voetbalweekend inluiden met de eerste wedstrijd van het weekend. De wedstrijd zal plaatsvinden op vrijdag 29 november 2013 en zal omstreeks 20.00 uur in het Kerkrade Parkstad Limburg Stadion afgetrapt worden. De wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade tegen FC Twente zal onder leiding staan van scheidsrechter Richard Liesveld. De assistent-scheidsrechters die Richard van Liesveld zullen bijstaan in …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit is een nieuwe release van BERNARD Joggem Simons, Hidde Simons met: Thomas Wander Scenario: Eriek Verpale. BERNARD is een niet-alledaagse film over universele thema’s, gebaseerd op de monoloog Olivetti ’82 van de bekende Vlaamse toneelschrijver Eriek Verpale. Filmmakers Hidde Simons en Joggem Simons zagen het stuk voor het eerst [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3k weergaven
Dit is een nieuwe release van 20,000 Days on Earth “Nick Cave” beleeft zijn 20.000e dag als mens op de aarde. In deze fictieve 24 uur zien we zijn dagelijkse beslommering, gesprekken met zijn therapeut, de opnamen van zijn album Push the Sky Away en een bezoek aan zijn eigen [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:Ongeveer downloadsnelheid van mIRC
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dat is niet te zeggen! Ten eerste weet ik niet wat voor abo je hebt bij @home. En ten tweede hangt het af van wat voor verbinding die bot heeft. Als die bot een langzame verbinding heeft en er downloaden toch 30 mensen van hem dan ga je langzamer dan wanneer je een bot heeft die op een 10mbit lijn zit er en downloaden maar 4 mensen van hem. Dus is niet te zeggen een gemiddelde.
-
Aw:kan je 't knippen?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Niet automatisch. Je moet dan zelf zeggen waar hij hem moet afbreken en dat is denk ik niet wat jij zoekt en het is ontzettend veel werk.
-
Re: Wat is een Router en hoe zet ik hem open??
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1.4k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
videokaart
door Julien- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eerst kon ik wat intypen bij uitvoeren , en toen kreeg ik een scherm te zien waar ik alles over me pc kon vinden , zo ook dus wat me videokaart precies heeft.. maar nu weet k niet meer wat k moet intypen :-\ het was in iedergeval iets met config.. hoop dat iemand het weet
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik werk al een tijdje met ps maar nu zou ik graag brushes willen gebruiken Maar snap niet hoe je dat moet installeren of in de juiste map zetten. Kan iemand mij dit uitleggen ik heb de nederlandse versie van photoshop Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric.,