Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 714 weergaven
Hee jongens, ik heb een PM in het engels gekregen, nu kan ik wel basis engels maar niet zo van dat je denkt wow! Dus kunnen jullie mij helpen met het terug sturen van de PM? Dit is de PM: hello J.F.K. 99 I am a new member here only since yesterday but would be very grateful when you could send me an invite code. I tried another member last night, but he did not have one anymore. From what I read this evening, you could possibly help me? I live in the south of the Netherlands and I hope my request will be answered with some good news. best regards, redfoxhunter53, Geert
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 714 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37679.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 714 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
Re: My sims
door xx090- 0 reacties
- 713 weergaven
ik heb een probleempje met het veranderen van die key dan zegt die "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde"hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 FULL ANDROID-P2P WidgetLocker Lockscreen v2.2.6 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 17-05-2012 Bestandsnaam: WidgetLocker.Lockscreen.v2.2.6.FULL.ANDROID-P2P Maat: 8 MB Type: Utility release Beschrijving Pas uw slot scherm! WidgetLocker is een lock-scherm vervanger die je controle geeft over de uitstraling en indeling van uw [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Andy – Siri for Android Full v4.3 Android-P2P Andy – Siri voor Android v4.3 Volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v4.3 . Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v4.3.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een [...] Het volledige artikel bekijken
sjoiefjuisrvhasduoriahoirheue2whigu Post Merge: mei 17, 2009, 09:09:10 pm Wtf, ik heb dit niet geplaatst?
Laatste reactie door headsh0t, -
DOS op Vista
door Bart'- 0 reacties
- 713 weergaven
Sinds vandaag heb ik een heel oude PC game op mn PC, ik kan deze echter niet draaien, op de site wordt het programma DOSBOX genoemd om het hiermee te spelen, ik snap echter niet hoe dit moet, hierbij de link naar de site: http://hemminga-online.nl/~outis/dosspellen.php Het gaat om het spelletje Gotcha
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29280.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 713 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Nintendo plaatst ‘oude’ demo’s terug in Winkelkanaal Nintendo heeft afgelopen week alle demo’s die ooit in het Wii Winkelkanaal zijn verschenen terug geplaatst in het Wii Winkelkanaal. Normaal verwijderde Nintendo de demo altijd na een bepaalde tijd en plaatste het bedrijf nieuwe demo’s in het kanaal. In het Wii Winkelkanaal [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29309.0/topicseen,topicseen
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 712 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android -P2P Releasedatum: 30-09-2012 Bestandsnaam: ThinkFree.Office.Mobile.Pro. v5.0.Android-P2P Grootte: 24 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving • Bekijk, bewerk en creëer je documenten die je nodig had om te brengen naar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39593.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Unieke download van 388 Arletta Avenue Stel je voor dat je constant bespioneerd wordt, zonder dat je het weet… Dat iemand ‘s nachts je slaapkamer binnen sluipt om je te filmen. Het overkomt het getrouwde stel James en Amy. Een mysterieus figuur heeft hun huis en auto voorzien van piepkleine [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking, -
Re: Algemeen Android Topic - OS / Telefoons / Nieuws / Apps
door Gast angel_creek- 5 reacties
- 711 weergaven
Is gelukt om me LG Cookie te modden met iPhone dingen :/ Toch klote ding gebruik alleen voor spelletjes en als wekker. Wat een fail ding een blauwscherm gaat me wekker niet af :/
Laatste reactie door bilal4, -
COD 6 PC Vrienden uitnodigen
door Gast stanv123- 1 reactie
- 711 weergaven
Hallo, Ik heb een klein vraagje. Ik speel samen met nog iemand Modern Warfare 2 op Alteriw maar ik weet niet hoe ik hem kan uitnodigen in een lobby. Dus als iemand het weet zijn we daar erg blij mee! ;D Post samenvoeging: augustus 29, 2010, 09:17:02 Kan iemand mij helpen? of is dit gewoon onmogelijk? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
Re: virusscan
door marcelvn- 0 reacties
- 711 weergaven
linken naar illegaal content is verboten*? sorry maar moest ik gewoon ff zechen** :s :police: *=verboden **=zeggen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
The Walking Dead Episode 3-RELOADED The Walking Dead Episode 3-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: The.Walking.Dead.Episode.3-RELOADED Releasedatum: 30.08.2012 Retail Datum: 03-09-2012 Bestandsnaam: RLD-twdea3.iso Bron: DVD Grootte: 2,07 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Op de markt Beschrijving De levende [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,