Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 679 weergaven
@ Robin, Ik heb alleen voorgesteld dat ik mee wou doen, en ik mocht een lijstje maken. What's the prob?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 679 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
GTA San Andreas
door Fraggerzz- 2 reacties
- 679 weergaven
hallo mensen, heb via piratehaven gta san andreas gedownload. ik heb gemount en geinstalleerd, als ik nu wil spelen dan staat er ''could not cound disk'' hoe moet ik nu verder? moet ik een crack op zetten en waar vind ik die en hoe installeer ik dat dan ? of is het iets anders ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dit is een nieuwe release van Snow White and the Huntsman Kristen Stewart (Twilight) speelt Snow White in de actie-avonturenfilm Snow White and the Huntsman, een moderne vertelling van het klassieke sprookje. De Evil Queen (Oscar winnares Charlize Theron) is jaloers op Snow White vanwege haar schoonheid en huurt de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
De download is nieuw van Ook Melanie Laurent en Isabelle Rossolini in An Enemy Melanie Laurent, Isabelle Rossellini en Sarah Gadon zijn toegevoegd aan de cast van de nieuwe film An Enemy. De film is gebaseerd op een boek van de Portugese Nobelprijswinnaar Jose Saramago. Denis Villeneuve, bekend van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Dan gaan we daar ook netjes in verder. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29487.msg134824#msg134824
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 678 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 678 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 677 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Star Prospector v1.1a full-THETA Star Prospector v1.1a full-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA Release Date: 10-04-2012 Retail Datum: 25-01-2012 Bestandsnaam: Star.Prospector.v1.1a.full-THETA.rar Bron: WEB Maat: 136,5 MB Genre: Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Cryptstone Games Ontwikkeld door: Cryptstone Games release Beschrijving Star Prospector is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
url=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 677 weergaven
op hotmail ja messenger niet
Laatste reactie door katarina, -
Re: Welk internetbrowser gebruik jij?
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 677 weergaven
he ik gebruik nu firfox zeker omdat lockerz daar ook uitstekend op werkt en ik zelfs nu bewijs heb door middel van een foto van mijn spullen die ikheb onvtangen dus wil je je lid worden pm me je hotmail of wil je het bewijs zien pm me ook
-
- 0 reacties
- 677 weergaven
Je hebt nog gelijk ook
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 677 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 677 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 676 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Hoi, als ik op nzbindex bv. voor call of duty 4 xbox zoek krijg ik bij PAL vooral German en French te zien, is dit dan de taal van het spel? En waar staat dan de gewone English of Dutch?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 676 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37873.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,