Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 704 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 704 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 704 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 703 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
ik zoek vrienden voor cod 1 kan ikmet julliespelen enz en in sevrers gaan ik heb eigen server en clan add my x fire : mohammed12344
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Underground-Gamer.com. A private BitTorrent tracker for retro game roms, game soundtracks, emulators and more. Ik heb 10 invites voor de liefhebber. Ik verwacht van deze personen dat ze ook daadwerkelijk gaan downloaden/ delen!.Dus houd ook je ratio goed. als je 2 weken lid bent en , als je dan 10GB heb geupload en een ratio hebt van boven de 1.05 dan word je power user,dan krijg je uitnodigingen tot je beschikking en ik verwacht dat die hier weer geplaatst worden. pm jouw e-mail adres naar mij als je geintresseerd bent, dan krijg je een uitnodiging toegestuurd.
Laatste reactie door riczz2, -
- 2 reacties
- 703 weergaven
oke dan ben je een beetje heel erg doorgedraait.... hoe heb je dat dan gevonden kaas?
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Deze release is nieuw van The Philadelpia Experiment: Reactivated De Amerikaanse marine herneemt een nieuwe poging om de technologie, die ervoor zorgde dat marineschepen onzichtbaar gemaakt werden tijdens het zogenoemde Philadelphia experiment in 1943, opnieuw in gebruik te nemen. Ze slagen er al spoedig in op het oorlogsschip die in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Hoi, Als ik mijn spelletje heb gewiiscrubt moet ik dan het bestandje main.dol branden? Of gewoon het wii spelletje zelf?
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 703 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 703 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=33522.0[/iurl]
Laatste reactie door Wesley, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 702 weergaven
. Lingerie 01: Designer Love Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 702 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38049.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 4 reacties
- 702 weergaven
4.3.1 IPSW Download: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/ is dead link maar ziet er goed uit als die link het doet maar is proberen. ik heb nog steeds 4.1 jailbreak
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 702 weergaven
Panda-beer als zodanig komt niet onder dezelfde naam terug!! :'( Wel is de Panda ploeg elders actief onder een andere naam. ;D Deze stel ik via een PB ter beschikking op aanvraag!! :peace:
Laatste reactie door Thundercat, -
[table width=100% border=1 bordercolor=#dcdcdc fontsize=12 cellpadding=4] [table] [td bgcolor=#ededed align=center]#[/td] [/table] [td bgcolor=#ededed]Product [td bgcolor=#ededed]Prijs [td bgcolor=#ededed]Subtotaal [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EADS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa]€ 54,- [td bgcolor=#fafafa align=center]4 [td bgcolor=#fafafa]Western Digital Caviar Green WD10EARS, 1TB [td bgcolor=#fafafa]€ 47,01 [td bgcolor=#fafafa]€ 188,04 [td bgcolor=#fafafa align=center]1 [td bgcolor=#fafafa]Samsung Syncmaster 2493HM [td bgcolor=#fafafa]€…
Laatste reactie door Releases, -
- 1 reactie
- 701 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 701 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
Re: virusscan
door marcelvn- 0 reacties
- 701 weergaven
linken naar illegaal content is verboten*? sorry maar moest ik gewoon ff zechen** :s :police: *=verboden **=zeggen
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 701 weergaven
Laatste reactie door YMessi,