Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Hoi, als ik op nzbindex bv. voor call of duty 4 xbox zoek krijg ik bij PAL vooral German en French te zien, is dit dan de taal van het spel? En waar staat dan de gewone English of Dutch?
Laatste reactie door marco1, -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 691 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 691 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
- 0 reacties
- 691 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 690 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 690 weergaven
hoe kan ik een plaatje hier voegen om het te laten zien, mijn bureaublad eigensgappen
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Deze release is nieuw van 7 Below Wanneer een shuttle bus verongelukt in de Sierra Mountains stranden twee broers en vier onbekenden in een onweersbui. Het duurt niet lang totdat ze gered worden door een mysterieuze man die iedereen uitnodigt om te schuilen in zijn houten huis in de bossen. [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 690 weergaven
hahaha meld je
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
hallo allemaal, ik heb splintercell geinstalleerd op mijn computer maar nu kan ik geen handelingen uitvoeren met de muis. ik kan erwel mee bewegen(dus rondkijken ect en iemand neersteken) maar ik kan geen wapen pakken wat ook met de muis zo moeten kunnen en ik kan dus ook nie tschieten . zo ziet het eruit: http://s648.photobucket.com/albums/uu205/janniek/?action=view¤t=splinterceelcontrols.jpg zou iemand mij kunnen helpen? gr janniek
Laatste reactie door janniek, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
spam
-
- 1 reactie
- 689 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Hoi! Ik heb/had ook een vastloper. Wie wil mij even een berichtje sturen met wat ik moet doen? Ik ben echt een dummy wat downloaden betreft.
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37873.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: kan je 2 gb van r4 ds verhogen?
door Gast shade1981- 0 reacties
- 689 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 689 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38532.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
url=http://img94.imageshack.us/i/naamloosok.png/]
Laatste reactie door peertje93, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
T is nog niet gelukt. Kan iemand me het aub uitleggen? Ik zou erg blij zijn als het is gelukt.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29280.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel,