Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
FTP server?
door Wous- 0 reacties
- 648 weergaven
ik heb hier thuis al lokaal een ftp server, maar die gaat via wlan 2 MB/s, maar als ik hem zou forwarden naar het internet, hoe snel zou het downloaden dan gaan als iemand van jullie iets downloadt? ligt dat aan de up snelheid van mijn internet? want dat is namelijk 0.5 mbit en dan schiet het niet op :s tnx
Laatste reactie door Wous, -
Op zoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 648 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
- 0 reacties
- 647 weergaven
Ik heb Koss Sparkplug, fijne oortjes. Je kan ze inknijpen zodat je oren helemaal 'ingepakt' zijn!
Laatste reactie door Maartenn, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29899.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
waarom een geluidskaar van 60 euro :-[
Laatste reactie door philippeee, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
soms staat de link er bij dan hoef je alleen maar te knippen en plakken O0
Laatste reactie door blackpool, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
@ kaasbroodje: waarom stuur jij naar eentje uit peru je fotos? ;D Was je vast geschrokken toen hij zei dat hij homo was :-[
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Deze release is nieuw van De Verbouwing Tessa van Asselt is geslaagd te noemen: ze is zakelijk succesvol, gelukkig getrouwd en heeft een intelligente, zij het ietwat wereldvreemde, puberzoon. Maar haar zorgvuldig gecomponeerde wereld begint barsten te vertonen als de voortslepende verbouwing van haar huis volledig uit de hand dreigt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 647 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37873.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 647 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 647 weergaven
voor de sier. ik vind het er vet uitzien
Laatste reactie door Schaapje, -
- 1 reactie
- 646 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Ben man, gelukkig gehuwd, 73 jaar en enthousiast computergebruiker sinds 1985.
Laatste reactie door Stoffer, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37240.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 646 weergaven
zal ik maar ff meedoen met ontopic : 2 gb maar sommige spellen zijn heel groot omdat ze nog niet geript zijn. ( geript betekent verkleint) en andere spellen zijn klein omdat je er juist veel van kan rippen.
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Ja is goed zal ik voortaan doen.
Laatste reactie door martijn1, -
Eic Serial
door IOwnd- 1 reactie
- 646 weergaven
weet iemand de East India Company Serial Number. kan hem namelijk nergens vinden. Bedankt Afro. MVG IOwnd
Laatste reactie door Robin, -
sjoiefjuisrvhasduoriahoirheue2whigu Post Merge: mei 17, 2009, 09:09:10 pm Wtf, ik heb dit niet geplaatst?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 646 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38612.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 646 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 646 weergaven
toch?
-
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 646 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:02:28 pm Niemand? :- Post Merge: juni 17, 2009, 03:33:48 pm Laat ik dan een iets andere vraag stellen. Op Nederland.fm staan talloze zenders. Een van die zenders is de Veronica top 1000. Hoe kan ik die zender laden in een player, zonder naar de website te gaan?
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
soory dat ik het hier vraag maar waar kan ik cdburner xp pro kragen wat ik wil ook 4 film op 1 dvd met menu.
Laatste reactie door ferrariking,