Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 713 weergaven
Ik gebruik die koelpasta ook die bij de mugen 2 is bijgeleverd maar vind het opzicht niet heel slecht.
Laatste reactie door Bart', -
- 1 reactie
- 713 weergaven
hahaha meld je
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
mag ik dan ook?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Unieke download van Hijacked Vliegangst? Dat is het minste van je zorgen als je op deze vlucht stapt… Paul Ross, special agent bij de CIA, is een internationaal terreurnetwerk op het spoor dat als The Tribe bekend staat. Hoewel weinigen geloven dat het netwerk echt bestaat, blijkt de kaping van [...] Het volledige artikel bekijken
Re: FlashForward
door Dinolog- 0 reacties
- 712 weergaven
Ga naar 2Lionsteam.nl en registreer je daar O0
Laatste reactie door Dinolog, -
Re: Voorstellen als nieuw lid
door Gast FearOfTheDark- 0 reacties
- 712 weergaven
Hallo allemaal , wilde me hier ff voorstellen. Ben een hobby pc prutser ,en kwam hier via google Utorrent gr Mart
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
1. Download u of heeft u ooit wel eens een film gedownload? o Ja 2. Heeft u ervaring met downloaden? o Veel ervaring 3.Beschikt u over een computer met internet verbinding? o Ja 4. Over welke type internet verbinding beschikt u? o ADSL 5.Beschikt u over een videoland pas? o Ja 6.Hoe vaak bezoekt u videoland? o 1 keer in de 6 maanden of minder 7. Hoeveel films download u gemiddeld per maand? o 6 of meer films 8. Via welk apparaat bekijkt u uw films? o Tv o Dvd-speler o Computer 9. Illegaal downloaden moet kunnen? o Volledig mee eens 10.Wat is precies de reden waarom u onbetaald download? o Ik vind het product te duur om in de w…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 712 weergaven
op hotmail ja messenger niet
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit vinden mensen nou irritant! Dat je op elk bericht moet reageren! Ik wordt er echt helemaal gek van....
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Je kan ook gewoon een bankrekening koppelen aan je PayPal account. Ik heb ook PayPal met mijn bankrekening eraan gekoppeld.
Laatste reactie door Sander, -
Re: kan cd-rw niet meer wissen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 712 weergaven
Misschien kan je het niet meer wissen...
-
- 0 reacties
- 712 weergaven
hallo,, ik heb een omgebouwde xbox en wil daarvoor graag spellen branden. Nu heb ik dl layers dvd's van mediarange en heb de spellen gedownload. ik brand ze op een HPG72 PC laptop,, deze ondersteunt dat toch?? dan wil ik ze branden via nero en dat gaat goed tot die er ineens mee stopt & een fout melding krijgt hier het logbestand; 9004-027E-UM18-71C6-57TK-P034-****-**** 8001-205X-P5PC-0WE6-6HL4-AWK3-****-**** XX06-00A3-U5MZ-AKE4-CH49-AZ3A-****-**** Windows 7 6.1 AMD64 Wow64Process Nero Version: 11.0.23.100 Internal Version: 11,0,23,100 Recorder: <hp CDDVDW TS-L633N> Version: 0300 - HA 1 TA 0 - 11.0.23.100 Adapter driver: <…
Laatste reactie door BabsG93, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Problemen pc
door 'Robin- 2 reacties
- 712 weergaven
Ik heb een paar problemen met mijn pc met windows 7 - Soms als ik mijn computer opstart (wat lang duurt) komt er op het laatst een zwart scherm met alleen het muisteken en daar blijft hij dan opstaan. - Ik kan niet meer op internet, als ik dubbelklik gebeurd er niks als ik als administrator uitvoer gebeurt er niks en ook niet via start. Kunnen jullie me helpen?? :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 712 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 711 weergaven
[urhttp://www.youtube.com/watch?v=L_wshZx1QyYl]
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30151.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
ik zoek het spel van 2010 Fifa World cup voor de psp. Weet iemand waar ik die kan vinden (downloaden?)
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34987.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast big foot- 0 reacties
- 711 weergaven
Als er nog iemand een invite heeft, dan zou je me erg blij maken als je me deze stuurt! Big Foot
-
- 0 reacties
- 711 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 710 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games