Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 634 weergaven
hallo, misschien is het downloaders spel fout programmeren?? ik hoorde dat veel mensen niet lukte om ds van browser luigi en mario spel aan het starten en is stil gelopen.... afhankelijk van dsi nieuwste moeten nemen of afhankelijk van sd kaartje die je spel kan opgeslagen...
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 633 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Full Members Only. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34854.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Wekkerradio
door Pctje- 0 reacties
- 632 weergaven
Moge! Uhm mocht deze niet goed geplaatst zijn, plaats hem dan aub in het goede topic. Ik ben op zoek naar een wekkerradio maar kmoet em wel online bestellen want kheb geen tijd om de deur uit te gaan. Weet iemand een site waar ik er 1 kan bestellen? EN zo ja wat is een goede wekkerradio? Danku Pc
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Gary Ross stapt alsnog op bij Catching Fire Even leek het er nog op dat Gary Ross gewoon de regisseur zou worden van Catching Fire, het vervolg op het succesvolle The Hunger Games. Nu blijkt uit zijn officiële statement dat hij toch zal vertrekken van de franchise. De reden voor [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Gevonden We Bought a Zoo Na een onstuimige periode besluit de alleenstaande vader Benjamin Mee dat zijn familie een nieuwe start nodig heeft. Hij verhuist samen met zijn twee kinderen naar de meest onwaarschijnlijke plaats: een in verval geraakte dierentuin. Wanneer Benjamin wordt geconfronteerd met vluchtende slangen, een depressieve beer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 632 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Deze release is nieuw van Dark Shadows – gratis special Het kost meer dan alleen een reeks van prothetische tanden en witte make-up! In deze gratis special vertelt de cast meer over de eigenzinnige karakters en hun samenwerking en kijk je mee achter de schermen naar de special effecten die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 632 weergaven
hallo duken, ik zoek een upgrade set voor mijn pc, dus processor en moederbord en misschien voeding. de max prijs is 150 euro. ik heb nu een mad athlon 3800+ en als moederbord asus M2N-MX. met vriendelijke groet egry12
Laatste reactie door egry12, -
windows xp
door Rikkert.- 0 reacties
- 632 weergaven
Hallo, Ik wil wondows xp dus installeren op mijn externe hdd en hiervanaf te booten is dit mogelijk? Ik wil dit zodat ik wat oudere spellen kan spelen. Ik installeer hem met een CD. Op mijn pc staat windows 7. Als dit kan hoe moet dit dan? Graag antwoord plzz.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 632 weergaven
Gevonden Cellmates Leroy Lowe, een kopstuk van de Ku Klux Klan, moet drie jaar dwangarbeid verrichten op een gevangenisboerderij. Tot overmaat van ramp moet hij een cel delen met Emilio, een Mexicaanse landarbeider die geen seconde zijn mond houdt. Terwijl de Latijnse spraakwaterval laagje per laagje Leroys façade van haat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 632 weergaven
zozo wil jij een lik van ronbin tja de n zit naast de b @miran102 je hoeft je excuus niet aan te bieden het overkomt iedereen wel eens Ronbin? Ik ken niemand op het forum die zo heet Mooie wimpy O0 tja de b zit naast de n mijn nieuwe
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 631 weergaven
Heb zojuist weer even een paar nieuwe fotootjes geschoten Aangezien ik net even niks had te doen... [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31165.jpg [img width=620 height=465]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31167.jpg [img width=620 height=826]http://i785.photobucket.com/albums/yy138/LajosTKM/SNV31173.jpg
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
o had ik niet naar gekeken :redface:
- 1 reactie
- 631 weergaven
Hallo, Is er een verschil tussen het downloaden van Windows 7 (volledige versie, zodat alles eraf is) en het kopen van de volledige versie van Windows 7? Dat bespaart me weeral 100 - 170 euro O0 EDIT: Oeps, ik heb dit verkeerd geplaatst, zou een Mod dit topic
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
[table][th] Live: Heracles – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van speelronde 20 wordt gespeeld tussen Heracles Almelo en RKC Waalwijk. Twee teams die in de onderste regionen van de Eredivisie terug te vinden zijn. Het zal dus echt een kelderwedstrijd worden op het kunstgras in Almelo. Het onderlinge verschil tussen beide teams is drie punten in het voordeel van de Heraclieden, maar bij een nederlaag zal RKC over Heracles heen gaan. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee ka…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38073.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 631 weergaven
no problem
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29831.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 631 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 631 weergaven
hallo allemaal, ik kan jullie veel steuenen want ik heb heel veel ervaringen met wii en ds... hopelijk gaan jullie me wat aan doen om te bedanken alks een hulp klien vergoeding want je krijgt dan programmeren en wii en van alles wat... ik ben nu met twee mensen aan het helpen en ik hoop dat ik nog meer ontvangen... je mag me msn en mailen als je wilde kun je me vragen stellen en oplossing opzoeken.... je zal zeker tevreden meer zijn hoor als ik je helpt.... me mail is jeromol@home.nl en msn jeromol@live.nl om te vragen en helpen met vriendelijke groeten, jeroen molenschot....ik steun jullie als jullie ons roept O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0
Laatste reactie door jeromol, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
Goeiendag , Ik heb een probleem me media sharing op men Windows7 vanaf dat ik Media Sharing doe met men XBOX360 , zie ik in men processen Bij taakbeheer komen windows media sharing , Over de 1.5 gb , en ik heb maar 2 gb ram dus men pc gaat dan supper traag kan iemand mij helpen hoe ik dit Process Laag kan houden ? alvast bedankt
Laatste reactie door yourick, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
dat is een beveiliging die op je spellen zit tegen kopiëren enz SecuROM is een cd/dvd kopieerbeveiligingsproduct, meest gebruikt voor spellen die onder Microsoft Windows draaien. Deze kopieerbeveiliging is gemaakt door Sony DADC. SecuROM is erop gericht duplicatie op zowel professionele als consumentenapparatuur voor duplicatie te kunnen weerstaan, en 'reverse engineering' tegen te gaan. SecuRom is controversieel omdat bepaalde aspecten van de bescherming vergelijkbaar zijn met de functies van malware, en consumenten niet altijd worden ingelicht wanneer SecuROM bij een product zit dat ze kopen. bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/SecuROM wikipedia is ook je vriend ;…
- 0 reacties
- 630 weergaven
Centraal Muziek Producers / Editors - Cubase / Fruity Loops / Logic Studio Centraal Topic voor vragen en opmerkingen over muziek production en editing programma's, stel hier jouw vragen over bijvoorbeeld Cubase, Fruity loops en Logic Studio. Torrents: TPB: Steinberg Cubase v5 1 DVDR TPB: FRUITY LOOPS Studio Producer Edition 9-cracks incl TPB: Logic Studio 9 Install DVD (only mac) tell me more..
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
ik kan het nog niet proberen want mn legale CoD 4 is nog niet helemaal klaar met installeren maar ik probeer het zo spoedig mogelijk!
Laatste reactie door Bart',