Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 288 weergaven
nee dat kan niet. wat in laptop zit een 2.5 inch en in een pc een 3.5inch en de snel het is meest in een laptop wat langzaam;). dag ik.... missien heb ik het fout.
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Ernest et Célestine Brammert de beer ontmoet Tissie, een muis die eigenlijk als zijn lunch voorbestemd was. Om haar eigen leven te redden maakt Tissie een belofte: ze zal Brammert geven wat hij het liefst wilt hebben in de hele wereld. Er ontstaat [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Gevonden Kill for Me Terwijl Amanda probeert haar leven terug op te pikken na haar relatie met een gewelddadige ex, gaat ze op zoek naar een huisgenote om de huur te kunnen betalen. Hailey is net verhuisd naar de universiteit om te vluchten van haar eigen gewelddadige verleden. Nu ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 627 weergaven
Gevonden Quartet In een bejaardenhuis speciaal voor musici wordt een concert voorbereidt ter voorbereiding van Guiseppe Verdis verjaardag. Nieuwkomer Jean, ex-vrouw van een van de bewoners, zorgt echter voor veel trammelant. Ze gedraagt zich als een diva en weigert mee te doen aan het concert. Regie: Dustin Hoffman Met: Michael [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Borders Documentaire over Nigerianen die naar Europa willen. Filmmaker Jacqueline van Vugt zoekt de vluchtelingen op bij elke grens die ze passeren; Nigeria naar Niger, naar Burkina Faso, naar Senegal en zo verder. De grensgebieden zijn stuk voor stuk harde werelden en de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3,7k weergaven
Unieke download van 5 to 7 Schrijver Brian (“Anton Yelchin”) ontmoet de prachtige Arielle (“Bérénice Marlohe”) en stort zich halsoverkop in een affaire. Want: Arielle is getrouwd met een Franse diplomaat en is geenzins van plan om hem te verlaten. Brian en Arielle starten een zogeheten ‘cinq à sept’-affaire. Een […] Het volledige artikel bekijken
Aw:bin & cue
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,5k weergaven
www.google.nl kan je wel verder helpen Je hebt er inderdaad programma\'s voor om van meerdere cd\'s om te zetten naar dvd. Maar ik weet niet hoe ze heten ik gebruik het nooit. Dus ff googlen en je zal wel wat vinden.
-
Aw:kan je 't knippen?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Nou CoolEdit kan wel zoiets. Moet je maar even kijken of het wat is! Succes
-
Re: server maakt geen verbinding
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1,3k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
- 0 reacties
- 882 weergaven
ik heb xp home orgineel.mvg thecorman.
Laatste reactie door thecorman, -
Re: Movie Trivia
door marcov- 0 reacties
- 1,1k weergaven
lelijk? hahahah
Laatste reactie door marcov, -
- 0 reacties
- 922 weergaven
Maakt mij niet uit. Ik wil hier geen ruzie over. Download gewoon met een torrent. Iedereen weet dat de torrent sites veilig zijn dan zo'n download site. Jij mag die site beter vinden maar euhh, ikke niet.
Laatste reactie door Vico, -
whaha mooi zo Ook welkom names mij !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 877 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25891.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
ik heb vista gedownload mar bij mij lukt het nit!
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 648 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29280.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
VERPLAATST: Fifa 06
door Tom- 0 reacties
- 576 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Re: Sites?
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 526 weergaven
bekijk deze site eens hier staan heel veel losse nummers op en er komen elke dag weer nieuwe bij.
-
- 0 reacties
- 533 weergaven
waar heb je het plaatje vandaan??
Laatste reactie door lser, -
- 0 reacties
- 413 weergaven
Bedankt voor de informatie. Maar wanneer je teveel files wil converteren met XtotDVD komt die zelf zeggen dat er teveel data is en NIET op de DVD kan. Post samenvoeging: mei 07, 2010, 11:47:06 Toch een probleem. Zijn geen ogv maar ogg bestanden (foutje van mij). Dus als ik die wil converteren met XtoDVD en zoek die op, dan wordt de extensie niet herkend in de converteerder. Is een serie in 6 delen (de flandriens), maar met 3 verschillende extensies. Vind enkel de 2 avi's en de mkv terug. de 3 ogg's niet, dus kan niet converteren.
Laatste reactie door MarcoPolo, -
- 0 reacties
- 264 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41021.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 765 weergaven
Trailer voor thriller Sleepless Night Hieronder vind je de trailer voor de thriller Sleepless Night (Nuite Blanche), geregisseerd door Frédéric Jardin. De film, die het uitstekend deed op de festivals, gaat over een gecompromitteerde agent die een vreselijke nacht tegemoet gaat in een Franse nachtclub waar hij zijn gekidnapte zoon [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2,6k weergaven
Unieke download van Snow White and the Huntsman De boze koningin, gespeeld door “Charlize Theron” is jaloers op Sneeuwwitje (“Kristen Stewart”) vanwege haar schoonheid. Ze stuurt een jager (“Chris Hemsworth”) op haar af. Sneeuwwitje gaat echter bij de jager in de leer om zichzelf te kunnen verdedigen. Regie: Rupert Sanders [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
Killer Joe Chris is een jonge drugsdealer die wordt bestolen door zijn eigen moeder. Hij moet snel aan geld zien te komen. Hij besluit de huurmoordenaar Killer Joe in te huren om zijn moeder te vermoorden. Zo kan hij haar levensverzekering opstrijken. Omdat hij Killer Joe niet meteen kan betalen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,