Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
gedownloade game installeren
door Gast neslihan- 0 reacties
- 5.6k weergaven
ik heb zojuist the sims 2 gedownload met vele expansion packs en heb nu de volgende bestanden: 651 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 1.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 2.iso 650 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 3.iso 480 Mb 1. Sims 2 / Sims 2 CD 4.iso 139 Mb 10.Sims 2 Happy Holiday Stuff / Sims 2 Happy Holiday Stuff.iso 15 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Crack / Sims2SP4.exe 303 Mb 11.Sims 2 Celebration Stuff / Sims 2 Celebration Stuff.iso 10 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Crack / Sims2SP5.exe 0 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Serials.txt 414 Mb 12.Sims 2 H&M Fashion Stuff / Sims 2 H&M Fashion Stuff.iso 770 Mb 13. Sims 2 Bon Voyage / Sims 2…
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Moi ik heb met ps2 omgeboud en ik heb snes station gedownload alleen hij maakt als ik het op cd brand een raar geluid maar doet niks en op een dvd plaats een playstation of een playstation®2-disc hoe moet ik het branden het zijn de volgende bestanden in het mapje INSTALL, SYSTEM en SNES_EMU.ELF maar als iemand een iso bestand heeft ben ik er heel dankbaar voor
Laatste reactie door dennis1986, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik heb test drive unlimited de gedownloade versie gekregen van een vriend van mij. Hij zegt dat ik het spel gewoon kan instaleren als ik de cd erin doe. Bij hem is dat wel gelukt en bij iemand anders ook. Het probleem is als ik het spel ga installeren dan krijg ik een foutmelding als ie de .dll bestandjes moet installeren. Ik heb er geen toegang tot ofso. hier de foutmelding: [img=http://img502.imageshack.us/img502/3014/testdrivefoutmeldingwo7.jpg En hier is screentje van alle bestanden die op cd staan: ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Bvd, Brunnotti
Laatste reactie door brunnotti, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo mensen. ik zit meteen probleem nl: ik heb met grabit een prog gedownd ,studio11,en als pal maar nu krijg ik het prog als ntsc op de pc en het is ook niet te veranderen in pal,weet iemand raad? > >:(en hoe kan ik precies zien of de down compleet is,want er staan vaak van die nummers en letters bij ed,weet iemand wat al die tekens betekenen? :(
Laatste reactie door petertje37, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb vandaag me sony ericsson w850i binnengekregen en wil er nu games opzetten ( heb ze gedownload via een torrent. ) Alleen ik vraag me af hoe ik ze er op kan zetten. Als ik ze uitpak krijg ik heel veel bestandjes en dan heb ik geen idee wat ik ermee aan moet. Zie hieronder het plaatje http://img232.imageshack.us/img232/2723/mobielie8.png Als iemand mij kan vertellen hoe ik zoiets op me mobiel krijg zal dat fijn zijn . Nouja, alvast bedankt
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 3 reacties
- 5.8k weergaven
Hallo mensen ik ben even haastig maar goed dit is mijn vraag ik ben de groep boneless aan het updaten met grabit (FTD Gebruik ik ook) ik ben beginner maar dit gaat echt super langzaam klopt dit ? Gr EvilShadow O0 EDIT : VERBETEREN
Laatste reactie door EvilShadow, -
- 0 reacties
- 11.7k weergaven
ik ga swapmagic 3.6 kopen is dit goed of niet wand ik wil dat mijn ps2 games werken.
Laatste reactie door yunus-emre, -
- 0 reacties
- 983 weergaven
Laatmaar..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 961 weergaven
Basbulletje krijgt van mij een 7,5. Omdat hij in korte tijd al heel hulpzaam is.. O0
- 0 reacties
- 999 weergaven
Alebade bedankt voor je reactie. Heb spel toch nog binnen kunnen krijgen via een nieuwsgroep.
Laatste reactie door Gemke, -
nieuw hier
door Gast levoniro- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heet Leo. Heb een probleem met instellingen. Heb internet van @home. Welke host en port instellingen heb ik nodig. bvd leo
-
Re: Geen visualisatie's in Windows Media Player 11
door Gast h.vanlieshout- 0 reacties
- 1.2k weergaven
-
- 9 reacties
- 4.5k weergaven
hallo ik heb fifa 08 gedownload maar het is een map met wat ingepakte bestanden met dezelfde naam en nog wat bestanden die niet worden herkent is dit goed moet ik dit gewoon naar een dvd branden en ik kan dan spelen?
Laatste reactie door dennis1986, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
mijn kopieen spelen niet goed af, wie weet een goede dvdspeler 1tje die echt alle kopieen aan kan, zonder haperen en hangen. Alvast bedankt
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
oeps mijn fout nu dan maar de goede DukeN: 26d 3u 4m Eagles: 17d 33m michiel: 15d 20u 42m ma.blok: 13d 3u 27m yvon: 9d 5u 31m Wesley: 9d 1u 17m yihaa: 8d 14u 34m Impy: 6d 22u 38m georges kesters: 6d 16u 29m Dusszz:6d 3u 51m
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
2 dagen 21 uur 44 minuten
Laatste reactie door ..speedfreak.., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20394.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
hoi, ik heb een probleem bij het branden van een film op dvd9=double layer. ik heb geprobeerd op elke brandsnelheid, maar niets werkte wel. enig idee? om het te verduidelijken heb ik het logbestand toegevoegd. Windows XP 5.1 IA32 WinAspi: - ahead WinASPI: File 'C:\Program Files\Nero\Nero 7\Core\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.74, size=164112 bytes, created 2-11-2004 12:54:32 NT-SPTI used Nero Version: 7.5.9.1 Internal Version: 7, 5, 9, 1 Recorder: <FREECOM_ DVD+/-RW16B9> Version: 2.46 - HA 1 TA 1 - 7.5.9.1 Adapter driver: <USB 2.0> HA 1 Drive buffer : 2048kB Bus Type : set to ATAPI (3) -> ATAPI, det…
Laatste reactie door bambi1515, -
- 6 reacties
- 2.2k weergaven
hallo, ik heb een xbox 360 en nu dus ook met live... nu wil ik met windows media center muziek enzo naar mijn xbox streamen. nou om dit te doen moet je een programma instaleren, namelijk windows media connect. nou dit wou ik dus doen... maar nu krijg ik een foutmelding bij het instaleren, namelijk: De toepassing heeft een uitzondering gegenereerd die niet kan worden verwerkt. Proced-ir=0xbf8 (3064), thread-id=0xd58 (3416) Klik op ok om de toepassing te beindigen. klik op cancel om de fouten in de toepassing op te sproren. nou dan druk ik op cancel. dan krijg ik dit: Het geregistreerde JIT-foutopsporingsprogramma is niet beschikbaar. Een poging om een JIT-fouten…
Laatste reactie door teun2, -
PSP FirmaWare 3.70
door Farid.- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, ik heb een PSP(playstatin Portable) voor de Oenen Mja ff bij onderwerp blijven ik wil heel graag de nieuwe Firmaware op me PSP2 (PSP Slim & Lite) zetten maar kan nergens die firma Downloaden de nieuwe firma is : FirmaWare 3.70 wie kan me helpen :
Laatste reactie door Wesley, -
ik weet niet of ik goed zit bij dit sub forum maarja... ik heb dus net xbox live aangesloten en voordat ik dat deed moest ik eerst een account aanmaken... nou dt heb ik gedaan en me eigen geboorte datum ingevult : ik wist dus niet dat ik 18 moest zijn om een voledig acc te krijgen en dus ook op msn kan enzo. nou nu heb ik dus een child account waardoor ik dit niet kan. heeft iemand ene oplossing om mijn child acc naar een gewqoon account om te zetten je kan het niet gewoon veranderen want het serienummer staat geregistreerd volgens my... alvast bedankt O0 Teun
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hey jongens wat ik nou net heb geflikt. :'( Mijn neef wou weten hoe Bigdennis precies werkt en hoeveel kosten er bijkomen etc. Dus wij bestellen zogenaamd een 100 DVD+R. Alleen ik heb perongeluk te ver gedrukt dus nou komt die bestelling naar mijn huis toe. Weet iemand hoe ik dit ongedaan kan maken, ik heb al een mailtje gestuurd maar ik weet niet zeker of die is aangekomen. Grtz, Vanlok...
Laatste reactie door vanlok, -
inplaats van beeld en geluid,mappen vid/audio ts gebrand
door Gast nummer1dj- 1 reactie
- 1.5k weergaven
ik brand nu al een paar jaar films op de zelfde manier en nooit echte problemen gehad maar nu lijkt het wel niet meer te lukken als of ik in eens iets aan de instellingen heb veranderd waar ik niets van weet. na het parren en rarren brand ik mn films altijd met nero express en dat gaat me al een paar jaar goed af zonder problemen. maar als ik na het rarren mn film brand blijkt hij steeds de mappen video/audio ts letterlijk op de schijf te hebben gebrand, waar kan dat aan liggen :'(
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik heb pas GTA San Andreas gedownload, toen uitgepakt in een verkeerde map, alles stond verdeeld over 2 mappen. Kreeg ik tijdens het instaleren natuurlijk een error. Nou heb ik uninstal geprobeerd, maar dan krijg ik de onderstaande 2 errors. Daarna met de hand alles er weer afgeflikkerd, en opnieuw goed uitgepakt, maar nu geeft ie alleen play aan en geen instal, uninstal werkt dus ook niet. iemand enig idee? PS: ik heb aardig (niet enorm) veel ervaring met de computer, niet dat ik nergens geen hol van snap ofzo. Kan iemand me misschien helpen? Bvd Mvg Stijn [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Stienie, -
hallo ik heb Donderdag een psp gekocht (de nieuwste) en ik wil er graag filmpjes/videoclipjes of zetten alleen hoe krijg ik die filmpjes en videclips nou op me pc en daarna op me PSP wie kan em helpen : help me! :cool2: MVG farid :cool2:
Laatste reactie door Farid.,