Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
:-[
Laatste reactie door ReneDuken, -
Laatste reactie door ReneDuken,
-
-
:redface:
O0
- 0 reacties
- 952 weergaven
aaaaaaa ik krijg een stijve pijp me
moest net ff kakken, wil je hem aflikken ? O0
mijn lekkere kut. wil je hem likken ? PM me !
- 1 reactie
- 1,3k weergaven
ik heb van allemaal kleine bestandjes een grote film gemaakt maar hoe speel ik die nu af want als ik de map bij lc media player open zijn het nog allemaal kleine bestandjes. alvast bedankt:D
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 2 reacties
- 1,4k weergaven
hallo, ik heb een sd kabel van mijn pc naar tv tv is scart en als ik hem aanzet heb ik zwawrt wit beeld weet iemand hoe ik de instellingen zo kan instellen dat ik gwn kleur krijg want dat is me 1 keer gelukt en daarna niet meer. alvast bedankt
Laatste reactie door duderstyle, -
supermegaspoof
door mrtp- 1 reactie
- 2k weergaven
Als ik megaspoof opstart krijg rechts in beeld het volgende bericht: Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e14' Could not allocate space for object 'tbl_Adlog' in database 'SuperMegaSpoof' because the 'PRIMARY' filegroup is full. /main.asp, line 37 Kan iemand mij vertellen wat ik hier aan kan doen? Alvast mijn dank
Laatste reactie door Tim., -
- 1 reactie
- 1,1k weergaven
orginelen ps 2 spellen kopieren met wel programa en hoe weet iemand dat O0 grt harry
Laatste reactie door duderstyle, -
- 0 reacties
- 997 weergaven
Doe mij maar bier en tieten
Laatste reactie door marcov, -
Waardevolle lp's
door Thijs- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Weet er iemand een site waar je kan zien of jij zeldzame of waardevolle lp's hebt? MVG Vencinto
Laatste reactie door Thijs, -
ik ben nieuw:P
door luuk br- 3 reacties
- 1,5k weergaven
hallo, ik ben 14 jaar en ik begin nu een beetje mijn eigen films te dowloaden enzo, daarom het ik mij aangemeld op deze site ik hoop dat het me lukt om de films op dvd te zetten maar met een beetje hulpz al dat wel lukken:P
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1,5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een xbox 360 en ik hoopte dat iemand mij een tutorial of manual kon sturen zodat je kan leren hoe je gedownloade spellen op je xbox kan spelen. Moet de xbox eigenlijk per se omgebouwd worden voordat je gedownloade spellen kan spelen?
Laatste reactie door teun2, -
- 2 reacties
- 1,2k weergaven
heej, weet iemand hoe ik fifa 08 kan uitpakken. het lukt niet om mijn gedownloade versie van fifa o8 zo uit te pakken dat ik het ook kan spelen. weet iemand hoe dast meot? als iemand mij wil helpen graag. alvast bedankt
Laatste reactie door luuk br, -
- 3 reacties
- 1,4k weergaven
heej ik ben net begonnen met gedownloade films op dvd's zetten en ik heb gezien dat dat met vonvertxtodvd nogal makkelijk gaat ik heb nu de gratis versie. maar hoe kan ik de echte versie downloaden zonder te betalen? als iemand me wil helpen graag en alvast bedankt.
Laatste reactie door luuk br, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=21572.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
Proxy
door Gast mehmet14- 2 reacties
- 1,6k weergaven
Ik ben nieuwe hier en zoek een proxy PROGRAMMA, vooral voor sites waarbij ik gebanned ben. Weet iemand hoe/waar ik het kan downloaden? Alvast bedankt, Mehmet14.
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij helpen dat mijn Battlefield Vietnam telkens vastloopt,ondanks de twee update patches?? Mijn videokaart enz van de computer is dik in orde,Flight simulators van Microsoft werken perfekt. Batllefield 2 werkt ook fantastisch.Ra ra hoe kan dit wie wil mij spoedig helpen,of weet iemand die ook dat probleem had??? Mvg.thecorman.
Laatste reactie door Tuny, -
weet iemand misschien waar ik een xbox 360 pal versie van dit spel kan vinden? ik heb zelf ook al rondgezocht maar bij elke torrent staat dat hij het niet doet enzo.. :-[ alvast bedankt O0 Teun
Laatste reactie door teun2, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Is het ergens mogelijk om je Nintendo Wii te laten ombouwen. Hoeveel kost het en is het veilig? Bij voorbaat dank.
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 19,9k weergaven
Probeer Mario Galaxy te branden op een -R dvd, maar mijn brander weigerd de disk, ondanks het een dual layer brander is speciaal voor -R/RW en +R/RW disks. Uitpakken van het bestand lukt al niet. Krijg dezelfde melding die "broekie" ook op de forum heeft staan. Dus dat het bestand leeg of beschadigd is. Wat vreemd is, is dat Nero het bestand niet wilt branden op een -R schijf, maar wel met een -RW schijf. Alleen moet ik nog kijken of het wel afspeelt. Weet iemand waarom dit probleemje zich voordoet, en waarom ik geen ISO bestanden kan uitpakken....?? Eigenschappen van mijn dvd brander zijn: DVD±RW (±R DL) station - Extern - IEEE 1394 (FireWire) - Leessnelheid: 40x (CD)…
Laatste reactie door pardijntje, -
FIFA 08 ps2
door ReneDuken- 1 reactie
- 1,3k weergaven
Heey Ik ben wel weer toe aan een nieuwe PS2 spel dus hier heb ik een vraag: is FIFA08 egt beter dan FIFA07? op www.bol.com is de helft negatief en de helft Positief dus ik d8 ik kijk hier ff. Deze topic astjeblieft geen slotje opzetten omdat het misschien al in andere Topics staat maar ik ben op Duken al een tijdje niet meer online geweest. Alvast bedankt voor jullie meningen :peace: