Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 417 weergaven
SPANJEEEEEEEEE8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 1 reactie
- 476 weergaven
Moderate chat Toegang tot moderatiecentrum Modereer board Voeg topics samen Bewerk polls Sta deze gebruiker het gebruiken van [mod] toe? Verwijder topics Zet topics op slot Verplaats topics Maak topics sticky Markeer topics als opgelost
Laatste reactie door Duken, -
Re: Werk en bijbaantje
door Gast kamikazo- 0 reacties
- 663 weergaven
ik werk op ******* en krijg zo spullen toegstuurd heb bewijs dat het werkt en verdient leuk een ps 3 of xbox erbij of een laptop wil je dit ook pm me heb foto's en bewijs dat het werkt het is gewoon de relaxte bijbaan allertijden
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Welkom Jeroen! have fun @ duken.nl !
Laatste reactie door Niels., -
- 0 reacties
- 478 weergaven
Terug naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 510 weergaven
Er zijn volgens mij, nog geen goede Die van JFK, is erg slechte kwaliteit. Als ik de comments lees.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Dat postte je op 23 augustus ook al :-[ Deja-vu...
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 780 weergaven
is de Logitech Z-5400 nog wel te koop? Zelfs logitech.nl heeft ze niet :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 908 weergaven
Wajooo, en dan maar een 10gig HDD :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 4 reacties
- 708 weergaven
Maar op de wii komen er nooit goeie spelletjes en eigenlijk was het Playstation die met de eerste bewegingssensor op de proppen kwam voor de Playstation 2: Playstation Eye, Nintendo heeft dat verder uitgewerkt, door het beter te laten functioneren en een afstandsbediening voor te maken, ze hebben dat goed gedaan, maar nu moeten ze plaats maken voor de verbeteraar van de wii motion controller; Playstation Move Post samenvoeging: juni 20, 2010, 16:05:10 <a href="http://gagabux.com/register.php/mrcoolness.html
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 614 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Wii games gezocht
door Gast flip1402- 0 reacties
- 452 weergaven
spam
-
Re: Wii nzb
door Freddytje- 0 reacties
- 631 weergaven
Ja, zal ik doen, denk ik Deze heeft namelijk maar retentie tot 10 dagen Post Merge: juni 30, 2009, 08:39:51 pm Ik heb m geupdate Post Merge: juni 30, 2009, 08:57:51 pm Update ;D
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 665 weergaven
Oh okey, ik laat m waarschijnlijk ombouwen met wiikey 2 .. dus Iso en Pal spellen kan je gewoon op dvd-r zetten.. Ntsc patch eruit halen.. Zo goed? en weten jullie een goed adres? Ik had al gekeken en kwam toen uit bij: www.proconsoles.com Is dit een goede of weten jullie een betere, goedkopere? Greetz
- 0 reacties
- 583 weergaven
Danke voor die tips.. ik woon in de buurt van den haag
Re: wii ombouwen
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 0 reacties
- 218 weergaven
Slotje?
-
- 0 reacties
- 574 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 613 weergaven
bij deze hoef je alleen een zelda game te hebbe en een sd kaart en da is egt niet 45 euro bij elkaar er zijn vast wel mensen bij jouw in de buurt met een zelda game......
Laatste reactie door koenyoeny, -
- 0 reacties
- 668 weergaven
De poll is helemaal niet nodig.
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 818 weergaven
hoe krijg ik hier een screenshot dan bijgevoegd? Post Merge: december 21, 2008, 07:38:25 pm [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door sandra17281, -
Re: Wii spellen branden lukt niet
door Gast andre1970- 0 reacties
- 595 weergaven
ik gebruik deze optie O0 - Het programma ImgBurn (eerst downloaden via http://www.digital-digest.com/software/download.php?sid=470&ssid=0&did=1 - Verbatim DVD'tjes (DVD-R) Selecteer de snelheid waarop het programma gaat branden. Belangrijk: brand de .iso's nooit op een hogere snelheid dan 4x!
-
- 0 reacties
- 918 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
- 0 reacties
- 873 weergaven
Hoi! Ik heb ook een probleem met het branden van wii spellen. Ik he een Sony Vaio met een Sony DVD RW-DW56A brander. Ik heb heel vaak films gebrand op DVD+R, altijd zonder problemen. Ik wil nu WII spellen branden op DVD-R en steeds krijg ik fouten bij het brandprpgramma. Nij IMGburn krijg ik de melding Write protected en bij Nero onbekende brandfout. Inmiddels heb ik verschillende -R DVDtjes geprobeerd (Verbatim, Platinum en Imation). Als ik de spellen om een +R brandt gaat dit goed, alleen mn WIi kan geen +R lezen. Wie kan me helpen???
Laatste reactie door Alwayslost, -
Re: wii spellen! Ik wil graag sotfware voor m,un wii om te bouwen hoe moet dat enz??
door consolepro.tk- 0 reacties
- 585 weergaven
Ja dat is mogenlijk (softmod) Je kan de software voor alle wii systemen plus tut vinden op onze website http://www.consolepro.tk
Laatste reactie door consolepro.tk, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457,