Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
De download is nieuw van The Master Vlak na de Tweede Wereldoorlog richt de intellectueel Lancaster Dodd (“Philip Seymour Hoffman) een sekte op: The Cause. De verwarde marinier Freddie Sutton (“Joaquin Phoenix”) sluit zich bij de organisatie en wordt al snel de rechterhand van Dodd. Als de organisatie wint aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 612 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
Re: DukeN in de Power Unlimited!
door Gast assassin 1100- 0 reacties
- 612 weergaven
cool
-
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 611 weergaven
Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Ice Age Continental Drift Arctic Games-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Ice.Age.Continental.Drift.Arctic.Games-SKIDROW Release Date: 20.06.2012 Retail Datum: 20-05-2012 Bestandsnaam: sr-iacdag.iso Bron: DVD Maat: 1,68 GB Genre: Actie Bescherming: SecuROM Uitgegeven door: Activision Blizzard Ontwikkeld door: Activision release Beschrijving Ice Age is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
Nieuwe poster Looper Hieronder een nieuwe poster van de film Looper. De film speelt zich in de nabije toekomst af, enkele decennia voordat tijdreizen wordt uitgevonden. Het verhaal draait rond een groep huurmoordenaars, de Loopers, die voor een misdaadorganisatie uit de toekomst werken. Die organisatie stuurt met enige regelmaat mensen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
Denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens. Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Impire-FLT Impire-FLT Release Info Release Group: FAIRLIGHT (Scene) Release Name: Impire-FLT Releasedatum: 16 februari 2013 Retail Datum: 14 februari 2013 Bestandsnaam: flt-impr Bron: Steam Grootte: 1,20 GB Genre: Strategie Critici: 7.4/10 Uitgegeven door: Paradox Interactive Ontwikkeld door: Cyanide Studios Op de markt Beschrijving Diep in de onderwereld van Ardania, een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
Hmm...Dan wordt het nog wel een uurtje wachten :-[ Edit: Hij zegt dat het is geinstalleerd maar ik heb nogsteeds geen geluid :-[
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 611 weergaven
jep vreselijk erg dat men niet kan lezen.
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Hahaha, beter dat het zo blijft ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
- 2 reacties
- 611 weergaven
oke dan ben je een beetje heel erg doorgedraait.... hoe heb je dat dan gevonden kaas?
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Offline Als Rudy uit de gevangenis komt wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag als wasmachine reparateur. Ook wil hij contact met zijn dochter weer oppakken. Dit lukt echter allebei niet. Er is echter een andere manier om in gesprek te [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Het zit er weer niet in vandaag :'(
Laatste reactie door TVH, -
Re: Huisregels
door Duken- 0 reacties
- 611 weergaven
Jammer dat het onderstaande filmpje in het engels is en over een ander forum gaat maar toch handig om het even te bekijken als nieuwkomer . http://67.19.215.37/albino_flash07/posting(www.albinoblacksheep.com).swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s Post Merge: september 22, 2009, 21:26:51 pm Dit krijg ik te zien halverwege het downloaden : Foto1: http://i35.tinypic.com/nvnrzl.jpg en dan druk ik op enter, krijg ik dit: Foto 2: http://i37.tinypic.com/2ilzbcy.jpg :s
Laatste reactie door wenn, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
@yolanneke Hoe bedoel je 2cd's invoegen? 2 .srt bestanden? Als U het nog niet wist, in dit topic kunt U ook mij vragen of ik de subs voor U eronder zet, als U dit zelf te moeilijk vind, en dan zal ik het uploaden bij rapidshare, megaupload. Ik zal later het kunnen uploaden bij nieuwsgroepen, en ook bij torrents. Maar omdat ik nog geen pc heb die ik lang kan/mag laten aanstaan kan dit nog niet. Dus ik hoop dat ik veel mensen kan helpen, met subs onder een film te zetten. Dus dan geeft U mij de film download, waar U de film van gedownload heeft, dan download ik deze. En daarna zet ik de subs eronder, en dan uploa ik hem voor U. Met Vriendelijke Groet. Martijn1
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31722.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 610 weergaven
NL Game Charts Week 14 Deze week komt Naruto (PS3/X360) hoog binnen in de top 10, ook zien we Skylanders terugkeren in de lijst. 1. FIFA Street (Playstation 3)2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)3. Mario Party 9 (Nintendo Wii)4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Xbox 360)5. FIFA [...] Het volledige artikel bekijken
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 610 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 610 weergaven
Azkend 2 The World Beneath v1.1.6 Cracked-F4CG Azkend 2 De wereld onder v1.1.6 Gebarsten-F4CG Release Info Release Group: F4CG ( SCENE) Release Name: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Release Date: 14-04-2012 Retail Datum: 12-04-2012 Bestandsnaam: Azkend.2.The.World.Beneath.v1.1.6.Cracked-F4CG Bron: WEB Maat: 47 MB Genre: Puzzel Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,