Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 655 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Hyde Park on Hudson Franklin D. Roosevelt is president van de Verenigde Staten. Hij krijgt een steeds betere band met zijn verre nicht Margaret Suckley, die uiteindelijk zijn minnares wordt. Als de de koning en koningin van Groot-Brittannië op staatsbezoek komen stijgt de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 1 reactie
- 655 weergaven
eyy ik wil graag een torrent Windows Business 32 bit plz engils of ederland plz wie kan me voor me zoeken ik kan niet vindden ik wil die nu gaan dawlonden en morgen instaaleren plz snel 8) O0 O0 tnx
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
antivirus uitzetten als je het vertrouwt...als het goed is heb je je internet eruit liggen tijdens instalatie dus verder kan je toch niet aangevallen worden.
Laatste reactie door heronic, -
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011
door Gast khrachara- 1 reactie
- 655 weergaven
CATIA V5R21 ENOVIA MultiCax Plug-in 2011 x86/64 (Multilang) | 930 MB Produkte MultiCAx kann in Verbindung mit einem, Portal, Produkte ENOVIA für die digitale Bildgebung Produkt-Layout (ECM) verwendet werden. Mit ENOVIAVPM und ENOVIA LCA zu unterstützen Management können strukturierte Produkte, die multiCAx Angaben enthalten, und in Verbindung mit CATIA bietet der Einsatz von CATIA Daten nicht in einem hybriden Umfeld der Produktentwicklung. Wenn diese Produkte in Verbindung mit ENOVIAVPM oder ENOVIA LCA verwendet werden, ermöglichen sie Ihnen, die originalen multiCAx Montage und / oder Daten, die Einzelheiten der Dokumente in das Repository zu speichern. D…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 655 weergaven
nu heb ik het zo met Alt.Binz: ik heb versatel en tele2 er samen instaan. maar ik kan dus nu niet versatel en tele 2 en just4today allemaal toevoegen dat ik die 3 er samen instaan. want nu download ik samen met tele 2 en versatel.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
The Campaign Amerika, vrijheid en onafhankelijkheid, dat zijn wel de laatste dingen waar kandidaten Cam Brady en Marty Huggins zich mee bezighouden tijdens hun race voor een zetel in het Congres van North Carolina in deze ‘grootse, gewaagde, hilarische klucht’. Wanneer zittend Congreslid Brady verwikkelt raakt in een schandaal, besluiten [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 654 weergaven
mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar gebeurt er niks, geen scherm of niks. Als ik taakbeheer open en bij processen kijk, dan zie ik wel dat Football Manager 2009 bezig is met 90.000 kb. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik fout gedaan heb/ verkeerd doe!? alvast bedankt !! Post Merge: april 22, 2009, 11:20:23 pm mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar g…
Laatste reactie door viniedevries, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Ik heb een waarschuwing!!! Allemaal effe kijken! (sorry, moest dit gewoon laten zien en aangezien dit topic daar voor bedoeld is ;D) :ban:
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Precies ;D
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 654 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
Opzoek naar een moderator...
door Gast Zoekerr- 0 reacties
- 654 weergaven
Hallo allemaal hiero, Ik ben een tijdje geleden een forum gestart rondom het tomtom gebeuren. Deze loopt nu super en hebben al behoorlijk wat gebruikers actief.. Daarom ben ik op zoek naar een moderator die dus de taken van een mod kan vervullen plus een beetje verstand heeft van het tomtom gebeuren om daar ook een handje op het forum te helpen.. Heb jij dus verstand van tomtom gebeuren en wil jij graag als mod komen helpen stuur dan een mail naar mij zoeker@ymail.com (alleen serieus mailen) Tot ziens in ons team...
-
WEG!
door Gast deto2000- 2 reacties
- 653 weergaven
anddddddd its gone!
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Niemand(A)?
Laatste reactie door Patrickj, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Ja maar uit dat lijstje heb je iedereen uit de eerste payserver groep gehaald en mij er uit gelaten, dat heet nou buiten sluiten . Zie je PM even
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Ok..... Sorry je hebt gelijk DukeN. Anywayz, ik hoop dat er wel iemand is die zin in een potje heeft
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Het werkt al. Ik gaf mijn LAN ip ipv mijn WAN ip. Ik heb mijn bericht even veranderd. Sorry voor het ongemak :-\ Ontopic: als je intresse hebt om eens een keer te spelen in de server, stuur ff een pmmetje, krijg je de server pass en ik gooi hem gelijk online
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Laatste reactie door sunaj, -
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 653 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
brrip of dvdrip
door slam_duck- 0 reacties
- 653 weergaven
Mijn vraag ging over wanneer het een brrip is en wanneer een dvdrip? Als een film met als bron bestand (de bron naam) van de film Brrip is bv: Fire of Conscience (2010) BRrip (xvid) NLsub Dit is duidelijk aan het bronbestand te zien een brrip. Kijk je nu naar de media info over de film bekom je uit dat het 640*272 pixels heeft. Die 272 moet toch minimum 720 zijn voor een volledige Brrip? Is dit dan nog steeds een brrip? Zit er nog steeds een verschil tussen deze Brrip of een dvdrip van de film? en waar ligt dat verschil dan? Alvast bedankt! Duck
Laatste reactie door slam_duck, -
Re: Huisregels
door Duken- 0 reacties
- 653 weergaven
Jammer dat het onderstaande filmpje in het engels is en over een ander forum gaat maar toch handig om het even te bekijken als nieuwkomer . http://67.19.215.37/albino_flash07/posting(www.albinoblacksheep.com).swf
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 653 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31946.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen,