Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Opzoek naar: fifa pinata voor pc
door Gast paseo005@hotmail.com- 0 reacties
- 761 weergaven
Hallo, De titel zegt het al. Ik ben opzoek naar fifa pinata voor de pc. Via torrents duurt het downloaden echt lang. Is dit spel ook te downloaden via een site? B.V.D
-
Kritiek op eerste beelden The Hobbit: An Unexpected Journey – Download / Torrent / NZB
door Vraagbaak- 0 reacties
- 761 weergaven
Kritiek op eerste beelden The Hobbit: An Unexpected Journey Vorig jaar tijdens de CinemaCon in Las Vegas gaf James Cameron een presentatie over hogere framerates. Hollywood doet het immers al tachtig jaar met een framerate van 24 beeldjes per seconde, dus is het volgens Cameron hoog tijd om eens te [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 761 weergaven
d
Laatste reactie door tijnek, -
Acekard 2i Cheats
door Deeeemy- 1 reactie
- 761 weergaven
Heey! Uuhm, ik heb nieuwe cheats gedownload maar die werken niet voor Pokemon black :S weet iemand miss een site voor cheats voor pokemon black/white?
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 760 weergaven
KAN IEMAND MIJ PLZ EEN http://templatep2p.com/ INVITE GEVEN?? IK KAN ER WAARSCHIJNLIJK EEN demonoid.com invite voor geven dit is mijn e-mail/msn plz antwoord iemand die een gratis will geven of een demonoid ervoor wilt krijgen!!
Laatste reactie door jordiadr, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Owja shit, was even iets vergeten te zeggen, hij wil hem het liefst bij de mediamarkt weghalen, en anders kan ik hem vast wel overhalen om ergens anders te halen of bestellen maar ik denk niet bij factorgaming.com Heb hem toch even bekeken maar volgens mij kan hij ook niet eens in nl geleverd worden.
Laatste reactie door VXL, -
COD 6 PC Vrienden uitnodigen
door Gast stanv123- 1 reactie
- 760 weergaven
Hallo, Ik heb een klein vraagje. Ik speel samen met nog iemand Modern Warfare 2 op Alteriw maar ik weet niet hoe ik hem kan uitnodigen in een lobby. Dus als iemand het weet zijn we daar erg blij mee! ;D Post samenvoeging: augustus 29, 2010, 09:17:02 Kan iemand mij helpen? of is dit gewoon onmogelijk? :-[
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 760 weergaven
Dark Knight Rises eerder in Nederlandse bioscopen Goed nieuws voor alle Dark Knight fans. The Dark Knight Rises, de laatste Batman film van Christopher Nolan, zal eerder in Nederland te zien zijn dan was vermeld. De film is nu al vanaf 20 juli in Nederland te zien, dezelfde dag als [...] Het volledige artikel bekijken
Re: DSTT is traag
door Gast shade1981- 0 reacties
- 760 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 760 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
- 0 reacties
- 759 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren mijn full HD tv op mijn pc aangesloten van HDMI naar HDMI poort, alleen het beeld is niet echt scherp de letters van de icoontjes zijn ook wat wazig. Ik heb het idee dat ik met de DVI kabel scherper beeld krijg. Ik heb de nieuwste driver voor mijn videokaart geinstalleerd maar het is nog steeds niet scherp weet iemand hoe ik mijn beeld wel scherp kan krijgen. Mijn scherm is de: Samsung synchmaster P2370HD Ik heb als videokaart de: Saphire HD5850 toxic alvast bedankt voor de reacties. mvg PCgamerxbox360,
Laatste reactie door PCgamer, -
ik brand het via nero en image via imgburn succes!
Laatste reactie door rubsub, -
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 759 weergaven
Counter Strike Global Offensive-cracked offline-ARC Counter Strike Global Offensive gekraakte offline-ARC Release Info Release Group: ARC (P2P) Release Name: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Releasedatum: 29-11-2012 Retail Datum: 29-11-2012 Bestandsnaam: Counter.Strike.Global.Offensive-cracked.offline-ARC Bron: N / A Grootte: 6 GB Genre: Actie Critici: 7.6/10 Uitgegeven door: Valve Software Ontwikkeld door: Valve Software Op de markt Beschrijving [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 759 weergaven
De download is nieuw van Guerrilla Grannies Ike Bertels maakte tweemaal een documentaire over drie vrouwelijke guerilla’s in Mozambique, die vochten tegen de Portugese overheersers. Nu maakt ze een derde film over de drie vrouwen: Hoe gaan ze om met een veranderende wereld, waarin hun kinderen en kleinkinderen grond onder [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 759 weergaven
het gaat om het simpele als je 20 verschillende plaatjes moet maken en uploaden ben je veelste lang bezig hiermee heb je een plaatje in een seconde klaar en hoeft hem niet op te slaan of upteloaden
Laatste reactie door marcelvn, -
Re: MySims
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 759 weergaven
Ja
-
- 0 reacties
- 759 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34435.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 759 weergaven
wedigital is een frans bedrijf onder Samsung daarom vind je niets terug in het engels. Toy story 3, is dit ook een .mkv bestand?
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 759 weergaven
iSleepWell iSleepWell, een nieuwe cydia tweak automatiseert het uitschakelen van netwerkverbindingen voor het slapen gaan. Handig als je ‘s nachts liever geen sms’en ontvangt, of energie wil besparen. Wanneer je je iDevice ondersteboven neerlegt, schakelt iSleepWell automatisch de vliegtuigmodus van je toestel in, waardoor alle netwerk verbindingen uitgeschakeld worden. – Download [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 758 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
wat is softwarematig ombouwen?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Kan dit ik ben al 2 uur en 45 minuten bezig en pas 15.4 procent
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 758 weergaven
Ik heb alles uitgepakt met winrar, alles gelukg klik ik dus op setup.exe krijg ik een melding: >SetupNew\seup.cpp ( 140 PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0498 @Windows XP service Pack 3 (2600) Ie version: 8.0.6001.18702
Laatste reactie door Naomivm,