Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 600 weergaven
NL Game Charts Week 14 Deze week komt Naruto (PS3/X360) hoog binnen in de top 10, ook zien we Skylanders terugkeren in de lijst. 1. FIFA Street (Playstation 3)2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (PS3)3. Mario Party 9 (Nintendo Wii)4. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations (Xbox 360)5. FIFA [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Nieuwe poster Looper Hieronder een nieuwe poster van de film Looper. De film speelt zich in de nabije toekomst af, enkele decennia voordat tijdreizen wordt uitgevonden. Het verhaal draait rond een groep huurmoordenaars, de Loopers, die voor een misdaadorganisatie uit de toekomst werken. Die organisatie stuurt met enige regelmaat mensen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39800.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
www.air-torrent.com was heel bekend maar toen die er een tijdje uit was geweest zit er bijna niemand op de torrents die erop staan hebben wel veel en goeie seeds! ^-^
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
DishPointer Pro v2.0 FULL ANDROID-P2P DishPointer Pro v2.0 volledige Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
Bij mij werkt het niet, het blijft op het zwart scherm met Loading vastzitten & ik heb dezelfde R4 zoals op de foto (de juiste r4) ik heb het al geformatteerd naar Fat32. wat nu?
Laatste reactie door Nick.L, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
VERPLAATST: muis
door Tom- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29212.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
wat je dan ook zou kunnen proberen is om het internet draadloos uit te zetten, met bijv, stekker eruit en kijken of je er dan nog op kan, gaat ie dan op internet, dan is het van kpn dus je abbonement, en als ie het niet doet, dan gaat het via wifi. en contact opnemen met kpn? misschien weten hun t ook wel tenzij je zo'n callcenter vrouwtje hebt die niks weten
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
De download is nieuw van Boy Toy Jake is een werkloos fotomodel die elke avond met een ander meisje thuiskomt, tot grote ergernis van zijn beste vriend en huisgenoot Clive. Wanneer de huisbaas de huur komt innen, en Jake zoals gewoonlijk platzak is, komt hun vriendin Mouse met een gewaagd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32657.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
weet iemand mischien waar ik het Nederlandse taalpakket kan downloaden en hoe ik die dan kan installeren? Alvast bedankt
Laatste reactie door iiQon, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
De nieuwe monitor lijkt een normale en dat de andere gewoon klein is, maar als je weet dat de andere 15 inch is, zegt het al genoeg :-[ O0
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 600 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40037.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 599 weergaven
. Lingerie 03: Comfort Fit Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen Lacey en haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
Graag ontopic blijven. Slot.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Martha Marcy May Marlene Martha is een vrouw die ontsnapt uit een sekte die wordt geleid door de enigmatische Patrick. Martha trekt weer bij haar zus in die haar al twee jaar niet meer gezien had. Martha probeert weer te wennen aan het gewone leven maar haar paranoia slaat door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 599 weergaven
een vriend van me kan er crisis op spelen maar kweet niet welke stand maar lelijk ziet het er niet uit
Laatste reactie door waltere, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 599 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
- 0 reacties
- 599 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Misschien helpt dit je: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=41279 Je ziet inderdaad dat multiplayer werkt, en bij het kopje Download Play / Single-cart Multiplayer wordt het uitgelegd.
Laatste reactie door Heisenberg,