Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37895.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: outlook
door Drob- 0 reacties
- 688 weergaven
hey ik heb een vraagje ik heb nu office outlook 2007 ik moest laats met hele computer eeen herinstal plegen maar toe heb ik mappen met berichten gekopiert maar een externe hdd maar het zijn nu allemaal XNK-bestanden maar hoe kan ik deze weer terug in outlook 2007 zetten als jullie mij hier mee kunnen helpen want ik kon geen andere topic vinden dan deze ;D O0
Laatste reactie door Drob, -
wii spel gebrand
door Thijs- 0 reacties
- 688 weergaven
Hallo, IK had een wii spel gebrand(verbatim dvd-r) op speed 2x alleen nu werkte die heel even, ik kwam bij een scherm waar dan ea sports stond, en daarna een laadschermpje, hierna bleef het beeld zwart, dit ligt neem ik aan gewoon aan de cd?
Laatste reactie door Thijs, -
- 3 reacties
- 688 weergaven
nee idd. koop hem toch wel maar singleplayer is altijd leuk op een saaie zondag! haha! hoop dat hij binnekort komt!
-
- 0 reacties
- 688 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30296.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Ik ben op zoek naar speakers voor mijn pc (niet te duur). Ik heb er 2 gevonden op bol.com namelijk deze: Trust, Soundforce 5.1 luidsprekerset €39,99 De Soundforce 5.1 luidsprekerset van Trust zijn ideaal voor desktops en kunnen ook worden aangesloten op je TV. Met een totale vermogen van 40 Watt levert de Soundforce 5.1 prachtig geluid voor zowel games, muziek en films. Verder is de Soundforce eenvoudig in gebruik en heeft een gestroomlijnde design subwoofer met basreflexpoort voor een optimaal en rijk geluid met een krachtige bas. Sweex 5.1 Speaker Set 150 Watt Magnetisch Afgeschermd Koptelefoon Aansluiting Houten Subwoofer Lengte snoer: 1.4 m Gemiddeld…
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
Waarom wil je hem opladen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37723.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: FIFA 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast fabianstoffelen- 0 reacties
- 687 weergaven
is er een cd key voor online gaming al beschikbaar? je kan bij facegame je gezicht maken, maar alleen importeren als je online gaming doet?Of zijn er al andere face creators beschikbaar? HELPPP! groetjus
-
- 0 reacties
- 687 weergaven
ik heb net limewire gedownload dus torrent is ook goed (maar nog het liefst nzb )
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Eerste foto uit Now You See Me Op USA Today is een eerste officiële foto verschenen van Now You See Me, de nieuwe film van regisseur Louis Leterrier (The Incredible Hulk, 2008 en Clash of the Titans, 2010) en met Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Isla Fisher en Dave Franco. In [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 687 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38982.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Sites?
door rubsub- 0 reacties
- 686 weergaven
het beste ff zoeken via torrentz.com daar vind je het best wel! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 686 weergaven
OfficeSuite Pro 6 HD & PDF v6.1.861 Android-P2P OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Release Date: 16-06-2012 Bestandsnaam: OfficeSuite Pro 6 HD-en PDF v6.1.861 Android-P2P Maat: 12 MB Type: Utility release Beschrijving maken, bekijken, bewerken [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 686 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
ik heb een dvd van een concert,en ik zou die willen verzenden.het probleem is wel dat het 4,10gb is.kan er mij iemand helpen hoe ik dit moet inpakken met winrar.thanks
Laatste reactie door fene, -
Re: 0xc0000005 error
door Tom- 0 reacties
- 685 weergaven
"Een" error?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
. The Bay De viering van 4 juli liep in Claridge uit op een bloedbad. Door middel van beelden van bewakingscamera’s, amateurvideo en een TV-ploeg is na te gaan hoe deze ecologische ramp heeft kunnen gebeuren. Regie: Barry Levinson Met: Kristen Connolly, Jane McNeill, Michael Beasley, Christopher Denham, Andy Stahl, [...] Het volledige artikel bekijken
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 685 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos, -
Nina, Dit topic gaat opslot, je mag een nieuw topic aanmaken in het Apple Board met daar de juiste informatie waar ik eerder een paar posts hierboven heb gevraagd.
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 685 weergaven
upc http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/Internet 10 Mbps € 30.50 veel plezier [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door slachthuis,