Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38835.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
het gaat om het simpele als je 20 verschillende plaatjes moet maken en uploaden ben je veelste lang bezig hiermee heb je een plaatje in een seconde klaar en hoeft hem niet op te slaan of upteloaden
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
I Am Alive-RELOADED I Am Alive-RELOADED Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: I.Am.Alive-RELOADED Releasedatum: 02.09.2012 Retail Datum: 05-09-2012 Bestandsnaam: I.Am.Alive-RELOADED.iso Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre : Actie Bescherming: SolidShield Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Shanghai, Darkworks Op de markt Beschrijving In de post-apocalyptische actie / avontuur I Am [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
d
Laatste reactie door tijnek, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit is een nieuwe release van Parked Fred Daly (Colm Meaney) is op het eerste gezicht een gewone man van middelbare leeftijd. Fred woont echter noodgedwongen in zijn auto. Geparkeered aan de woeste Ierse kust, leidt hij een tamelijk troosteloos bestaan. Totdat de jonge, jointjes rokende Cathal (Colin Morgan) met [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31170.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 741 weergaven
probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? Post samenvoeging: maart 28, 2011, 22:15:44 probleem is hij opent firefox niet eens, dan komt er te staan iets van een WORM ? ik heb Internet Explore gebrobeert en dat lukt wel
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 1 reactie
- 741 weergaven
Werken foto's ook?!
Laatste reactie door Tim., -
Re: voorstellen
door Gast jankorfker- 0 reacties
- 741 weergaven
ik ben jan, 25 jaar en mijn interesses liggen voornamelijk bij muziek en games
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29800.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Elena Elena en Vladimir zijn een koppel maar ook elkaars tegenpolen. Elena is zorgzaam terwijl Vladimir harder en zakelijker is. Elena heeft een oudere zoon die zichzelf verliest in alcoholisme terwijl de dochter van Vladimir, Katia, een erg afstandelijke relatie met haar vader heeft. Dan krijgt Vladimir een hartaanval. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 741 weergaven
Als je opstart met de cd erin en dan je bios start, dan leest hij soms de cd dan kan je meteen gaan installeeren.
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
Ik kom ook wel.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Offline Als Rudy uit de gevangenis komt wil het liefst zo snel mogelijk aan de slag als wasmachine reparateur. Ook wil hij contact met zijn dochter weer oppakken. Dit lukt echter allebei niet. Er is echter een andere manier om in gesprek te [...] Het volledige artikel bekijken
spam
door Gast Jianes3- 0 reacties
- 740 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 739 weergaven
@ DukeN, ik had eerst dat filmpje ook hier neer gezet, maar Zag later dat insluiten op verzoek is uitgeschakeld, ik heb nu een link naar Google Video gegeven, dan klik je op Play en dan ga je automatisch naar YouTube, en begint het filmpje O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
ondertiteling
door leuk50- 0 reacties
- 739 weergaven
hoe zet ik een ondertiteling in een film? alvast bedankt
Laatste reactie door leuk50, -
- 0 reacties
- 739 weergaven
Gevonden Lockout Een man wordt ten onrechte veroordeeld voor een samenzwering met betrekking tot het plegen van spionage tegen de Verenigde Staten. Dan krijgt hij een voorstel aangeboden. Wanneer hij de dochter van de president kan bevrijden uit een in de ruimte gestationeerde gevangenis, die overgenomen is door gewelddadige gevangenen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 739 weergaven
Dit is een nieuwe release van Law Of The Lawless 01 Geïnspireerd door ware feiten vertelt de epische tv-serie Law of the Lawless het verhaal van de opkomst van een Russische maffiabende tussen 1989 en 2000. Een meeslepende en realistische misdaadserie vol actie en intrige. AFLEVERING 1: Na twee jaar [...] Het volledige artikel bekijken
Re: foutmelding
door Gast lisa10- 0 reacties
- 739 weergaven
hoi ik heb de sims 3 net gedownload en er komt bij het startprogramma als ik op het icoontje play druk dan staat er vul hier je registratiecode in alleen die heb ik juist niet weet iemand een registratiecode voor mij?? gr lisa
-
- 0 reacties
- 739 weergaven
Bigfoot In Zuid-Dakota wordt een Bigfoot gesignaleerd. Twee mannen – die al hun hele leven rivalen van elkaar zijn – willen de Bigfoot vangen en beginnen een zoektocht naar het wezen. Eén van hen wil de Bigfoot exploiteren en de ander wil de Bigfoot beschermen. Torrent – Download / NZB [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 739 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39703.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: 0xc0000005 error
door Tom- 0 reacties
- 738 weergaven
"Een" error?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dit is er volgens mij ook niet nooit iets mee gehad.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 738 weergaven
Dat is nog lang,verheug me er wel op.
Laatste reactie door martijn1,