Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 767 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38684.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 545 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41558.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: De Heineken ontvoering 2011
door Gast sander0106- 0 reacties
- 394 weergaven
Dit is een nederlandse film, deze is hoogstwaarschijnlijk alleen in een cam versie te downloaden. Dit kijkt niet fijn wanneer je bijvoorbeeld een Lcd tv hebt.
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Uprising44 The Silent Shadows-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Releasedatum: 14.09.2012 Retail Datum: 18-09-2012 Bestandsnaam: Uprising44.The.Silent.Shadows-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 2,6 GB Genre: Strategie Uitgever: DMD Enterprise Ontwikkelaar: DMD Enterprise Bescherming: N / A Op de markt Beschrijving Uprising44: The Silent Shadows combineert [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Love is All You Need In het zonnige en pittoreske Italiaanse plaatsje Sorrento zal het feestelijke huwelijk plaatsvinden van een jong Deens stel. Niets lijkt hun fantastische trouwdag in de weg te staan, totdat hun families arriveren… Download / Torrent / NZB – NL Subs Van de film is een [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
De download is nieuw van HOE DUUR WAS DE SUIKER ook: PRICE OF SUGAR, THEJean van de Velde met: Gaite Jansen (Sarith), Yootha Wong-Loi-Sing (Mini-Mini), Kees Boot (Julius Medina de Robles), Yannick van de Velde (Rutger le Chausseur), Benja Bruining (Nathan), Anna Raadsveld (Elza), Bart Klever (Masra Levi), Genelva Krind [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Ajax Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de nieuwe maand is ditmaal weggelegd voor ADO Den Haag en Ajax. De twee clubs zullen het tegen elkaar opnemen in het Kyocera Stadion in de Den Haag. De wedstrijden tussen ADO Den Haag tegen Ajax in zijn eigen stadion zijn altijd leuke wedstrijden om naar te kijken, maar statistisch gezien hoeft Ajax zich geen enkele zorgen te maken om niet met de overwinning richting Amsterdam te vertrekken, 60% van de wedstrijden die ADO Den Haag tegen Ajax speelt in het eigen stadion mo…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:Nederlandse ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Of langs de videotheek gaan hebben ze ook allemaal de nl ondertiteling
-
Aw:fifa 06 en virtual cd
- 1.4k weergaven
Wordt idd voor diegene wel vrij irritant om het voor de 30tigste keer te moeten uitleggen. Daarom is er een search op dit forum en geloof me 50% van de topics gaat over Fifa2006 die gedownload is maar niet werkt! En ik weet zeker dat er in 1 van die topics jou antwoord staat!
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
anders had ik hem ook wel gekocht
Laatste reactie door magicm14, -
Re: Sims probleem
door OLGAA- 0 reacties
- 948 weergaven
Gedownload! O0 en dan komt het in winrar.. wat moet je dan doen x
Laatste reactie door OLGAA, -
- 0 reacties
- 857 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30335.msg143352#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 620 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo Ik heb net de game; the movies gedownload. Als ik dit spel start en begin te spelen komen er nog geen problemen, maar zodra ik personages wil verplaatsen, crasht de game, schakelt de pc uit en als ik m dan weer opstart staat er windows live communication platform werkt niet meer. Ik heb CCleaner al geprobeerd alleen dit had geen resultaat. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 982 weergaven
Ik heb nu een tijdje windows 7 en had zin om GTA IV te doen. Geinstalleerd, dat was allemaal gezellig. Maar nu... Heb van GameCopyWorld een crack geplukt alleen daar moet je DAEMON Tools Pro Advance v4.30.303. en Y.A.S.U v1.5.8111 gebruiken. Terwijl ik me kan herinerren dat ik dat vorige keer niet hoefde. Post samenvoeging: december 23, 2009, 19:34:22 pm Ik heb ook al geprobeert om de game offline te activeren met die paul.dll in OfflineActivation map zetten en dan activeren. Maar dan krijg ik deze error
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 535 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
Re: Cowboys & Aliens (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast hbs- 0 reacties
- 580 weergaven
bedankt was hier al een tijd naar op zoek Post samenvoeging: juli 29, 2011, 20:07:46 thanks
-
- 0 reacties
- 955 weergaven
Unieke download van Ruby Sparks De schrijver Calvin kampt met een writersblock. Op advies van zijn psychiater creëert hij een droomvrouw: Ruby. Als dan opeens Ruby dolverliefd in zijn appartement staat is de verbijstering groot. Regie: Jonathan Dayton, Valerie Faris Met: Paul Dano, Zoe Kazan, Antonio Banderas, Annette Bening, Alia [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Life Happens Kim is een feestbeest dat zich nergens voor schaamt. Wanneer ze na een one night stand onverwachts in verwachting blijkt te zijn moet ze de realiteit onder ogen zien te komen. Duidelijk niet klaar voor een baby beseft ze uiteindelijk dat [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 899 weergaven
. Regilaul, Songs of the Ancient Sea Documentaire over de bijzondere muziektraditie Regilaul. In deze Fins-Oegrische worden steeds acht dezelfde lettergrepen herhaald. Op deze manier ontstaat er een angstaanjagend geluid waarin het heden samen moet komen met het eeuwige leven. Regie: Ulrike Koch Download / Torrent / NZB – NL [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Fast Girls Wanneer de eigenzinnige Shania (Lenora Crichlow) de ambitieuze Lisa (Lily James) ontmoet, botsen hun twee werelden op de atletiekbaan met explosieve resultaten als gevolg. Als de twee meiden zich beiden willen kwalificeren voor het wereldkampioenschap atletiek, barst er een strijd los met een dramatische, hartverwarmende [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:2e keer zoeken minder gebruikers!
- 1.4k weergaven
Zoek je misschien naar bestanden met vrije slots? Dat zou nog wel kunnen dat dan een user geen vrije slots meer hebt
-
Aw:NRG-bestand
- 1.2k weergaven
flexxer schreef: Open je deze bestanden wel met een DVD-player??? (bv. WinDVD of PowerDVD?)
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik ben erin geslaagd het spel welke jullie me als link gaven uit te pakken en te branden echter nu zie ik dat dit een UITBREIDINGSSET is... :'( wie heeft de sims2 ned versie met huisdieren???? ken hem nergens vinden...?? wie helpt me?
Laatste reactie door arie007, -
Ik had dit topic al eens geplaast maar in de foute rubriek (sorry) Ik heb dus pes6(ps2) gedownload maar ik snap verder niet echt wat ik moet doen heb al eens iets met een crack geprobeert maar niks hielp (de ps2 kon hem niet lezen), kan iemand me helpen?
Laatste reactie door nick9319,