Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 675 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32752.msg164559#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Radio
door Namtrac Cire- 0 reacties
- 675 weergaven
Bedankt voor de reacties! Ik bedoelde meer een soort player waarmee ik een gewone radio frequentie kan invoeren en afspelen. Post Merge: juni 17, 2009, 01:13:31 am Die kennen jullie niet he??? ;D Zo wel laat het me svp even weten!
Laatste reactie door Namtrac Cire, -
How to Play PowerPoint on Motorola Droid X
door Gast legendlamb- 2 reacties
- 674 weergaven
Convert PowerPoint presentation to mp4 video for viewing on Motorola Droid X About Motorola Droid X The Motorola Droid X is a Smartphone manufactured by Motorola Mobility, Inc. that runs the Android 2.2 system. The Droid X features a 1.0 GHz TI OMAP3630-1000 processor, a 4.3-inch (110 mm) FWVGA TFT LCD display, 8 GB of internal flash memory and a 16GB MicroSDHC card, and is compatible with MicroSDHC cards up to 32 GB. Users input data to the phone via a multi-touch capacitive touch screen. The Droid X includes an 8 megapixel camera with auto focus and LED flash and can record video at 720p resolution. How to convert PowerPoint to Motorola Droid X video With…
Laatste reactie door Duken, -
Re: Ds emulator :D
door repoc- 0 reacties
- 674 weergaven
het is gelukt, mr kun je de emulator ook nog groter maken? is zn klein beeldje... :s
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 674 weergaven
[gmod]/Edit Serials zijn niet toegestaan op ons forum. Dit brengt ons forum onnodig in gevaar, zie ook huisregels.[/gmod] Veel plezier met spelen. Toevallig had mijn broertje het spel. Thijs
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven.. [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Utrecht Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur op zaterdag 9 november 2013 zal de leuke en spannende wedstrijd Vitesse tegen FC Utrecht aanvangen. Wist Vitesse in het verleden in eigen huis FC Utrecht in 71,4% van de wedstrijden met hangende pootjes terug naar Utrecht te laten gaan, tegenwoordig is gezien de laatste 6 wedstrijden in GelreDom tussen beide partijen het percentage dat de overwinning naar Vitesse ging gezakt naar 50%. De overige gevallen 33,3 % kwam er een gelijkspel uit de bus, in maar slechts 16,7% van de gevalle…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
het gaat om het simpele als je 20 verschillende plaatjes moet maken en uploaden ben je veelste lang bezig hiermee heb je een plaatje in een seconde klaar en hoeft hem niet op te slaan of upteloaden
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30030.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32657.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
hier hebben we tog al 2 topics voor ? http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,25944.0 dit is het films must see's topic http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27362.msg119929#msg119929 en het algemene horror topic als ik het goed heb #miran102#
Laatste reactie door miran102, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
ik heb de sims 3 gedownload.. dat ging allemaal goed.. Toen gaan instaleren deed het ook allemaal goed.. maar als je in het hoofmenu bent van de sims 3, geeft die aan dat die illigaal is en dat je contact op moet nemen met de customer service.. en dan druk je vervolgens op oke en stopt die ermee Toen hoorde ik later dat je nog een of andere crack moet downloaden.. Kan iemand mij helpen? Ik wil zoo graag spelen
Laatste reactie door ninaavdb, -
Myn DVD-Drive doet het niet.. als ik er een dvd in doe gaat hij er weer vanzelf uit, dvd's van alle soorten.. Originele spellen, dvd r+ r- &rw alles komt er weer vanzelf uit.. Weet iemand wat er hier aan de hand is en wat eventueel de oorzaak kan zijn en het belangrijkste, hoe ik hier van af kan komen(repareren ofzoo )
Laatste reactie door MasterXDG, -
Re: voorstellen
door Yoji- 0 reacties
- 674 weergaven
Hey Michiel, Helemaal goed hoor Zojuist de handleiding voor DVD Shrink bekeken. Echt superhelder, betere uitleg kan niet. Als ik vragen heb, dan hoor je 't wel en als jij vragen voor mij hebt, dan hoor ik 't ook graag van je.Groet!
Laatste reactie door Yoji, -
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
- 0 reacties
- 673 weergaven
Angry Birds Space in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload Bron De game Angry Birds Space is in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload. Dit heeft ontwikkelaar Rovio via Twitter laten weten. Angry Birds Space is voor meerdere platformen verkrijgbaar, namelijk voor Android, iOS, Android, PC en Mac. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
hier is de film
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Hahaha, beter dat het zo blijft ;D
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34435.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 672 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Taken 2 Eerder ontvoerde de Albanese maffia in Parijs de dochter van voormalig CIA-agent Brian Mills. Dit bleek een kapitale fout. Een beslissing die hun zuur opbrak. Nu zijn ze uit op wraak. Wanneer hij met zijn gezin naar Istanboel reist, ruiken ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 672 weergaven
sorry dat ik nu post, maar 5 uur, blijf anders een hele nacht wakker :-[ kan je overdag slapen x'D
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Verplaats naar Centrale Game Topics A.U.B
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37893.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Rapunzel (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast hendrik alice- 0 reacties
- 672 weergaven
hartelijk bedankt