Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 744 weergaven
Trailer This Is 40 (aanrader!) Op iTunes Movie Trailers is de eerste trailer verschenen van This Is 40, de nieuwe film van Judd Apatow. De film van de schrijver/producent/regisseur van o.a. The 40-Year-Old Virgin (2005) en Funny People (2009) gaat over de personages Pete en Debbie uit Apatows Knocked Up. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Ik ben daardoor vele retails kwijt geraakt waaronder een G36CD M134 maar ik heb nog steeds een M134 retail 2x
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Kan ook, maar net zeg je dat je er geen tijd voor hebt? ???
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29943.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Ik ben 13 jaar! En ik woon in: AMSTERDAM-WEST!!!! Wijk: Geuzenveld Buurt: 9!!!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
He mannen! Ik heb een probleem als ik alles heb geinstalleerd en wil een nieuwe spel starten dan staat die patch 10.01 er niet tussen alleen nog steeds de standaard update hoe kan ik dat verhelpen? Alvast bedankt!
Laatste reactie door yunve, -
- 1 reactie
- 743 weergaven
Krijg nu van avast de melding (weer een rootkit) MBR:\\.\PHYSICALDRIVE0
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Sniper Ghost Warrior 2-FLT Sniper Ghost Warrior 2-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Releasedatum: 12.03.13 Retail Datum: 12.03.13 Bestandsnaam: Sniper_Ghost_Warrior_2-FLT Bron: DVD Grootte: 6,45 GB Genre: First Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: City Interactive Ontwikkeld door: City Interactive Op de markt Beschrijving Sniper: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
. Detachment Inval leraar Henry Barthes probeert de studenten die hij lesgeeft iets bij te brengen in de korte tijd die hij met ze heeft. Zo ook op de probleemschool in een buitenwijk van New York, waar hij een tijdelijke positie aangeboden heeft gekregen. Hoewel hij zijn collega’s en scholieren [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
antivirus uitzetten als je het vertrouwt...als het goed is heb je je internet eruit liggen tijdens instalatie dus verder kan je toch niet aangevallen worden.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 743 weergaven
Deze release is nieuw van Inuk Op Groenland woont de 16-jarige Inuk samen met zijn drankverslaafde moeder en heldhaftige stiefvader. Inuk, de stadsjongen, wordt naar een kindertehuis gestuurd op een klein eiland midden op de Noordelijke IJszee. Daar ontmoet hij Ikuma, de beste jager van het Noorden. Op advies van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 743 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 742 weergaven
[table][th] Live: Vitesse – FC Utrecht Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 19.45 uur op zaterdag 9 november 2013 zal de leuke en spannende wedstrijd Vitesse tegen FC Utrecht aanvangen. Wist Vitesse in het verleden in eigen huis FC Utrecht in 71,4% van de wedstrijden met hangende pootjes terug naar Utrecht te laten gaan, tegenwoordig is gezien de laatste 6 wedstrijden in GelreDom tussen beide partijen het percentage dat de overwinning naar Vitesse ging gezakt naar 50%. De overige gevallen 33,3 % kwam er een gelijkspel uit de bus, in maar slechts 16,7% van de gevalle…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd! Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage. Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd. heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn. Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap? Alvast bedankt! [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Marijeee, -
- 0 reacties
- 742 weergaven
hier is een apart topic voor in de huiskamer. plaats m in het 'laat ze maar lachen topic" daar kijken ze sneller in denk ik moet je deze even op slot doen ps: heb m al eens gezien, die gast is echt geniaal
Laatste reactie door svenholtman, -
Re: pc valt uit.
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 742 weergaven
Maximaal 70 graden O.O Mijne haalt in de zomer temperaturen van 80-90 graden.
-
- 0 reacties
- 742 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38673.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Johnny English Reborn (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast bunsa- 1 reactie
- 741 weergaven
mooi film, thanks
-
- 0 reacties
- 741 weergaven
Ik wil graag zo downloaden. Dus je moet je registreren. Maar tijdens de regestratie moet ik dit invullen? What version of IP is most commonly used today?â€. Ik typ alles. Ik zie overal 6 staan maar dat werkt niet. MVG Nigel
Laatste reactie door Nigeltjuhh, -
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 741 weergaven
Okay~!
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38544.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 741 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38982.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 740 weergaven
Hallo kan iemand mij met een vraagje helpen? Het komt erop neer dat ik via U torrent een torrent heb gedownload voor 3dcarp fishing. Dat liep gewoon goed. maar dan moet je hem mounte via deamontools ik had eerst een disk gemaakt en daarna gemount maar dan gebeurd er niks Wat doe ik fout mijn virus scanner zegt iets over de exe setup. Alvast bedankt! Gr rens
Laatste reactie door rensss,