Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
krijg ik nog antwoord op de vragen die ik vroeg?? :
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit is een nieuwe release van Robert Mitchum est mort Franky Pastor is een B-acteur die maar niet echt wil doorbreken. Zijn manager doet een laatste poging om hem beroemd te maken door hem naar een obscuur filmfestival te sturen op de poolcirkel. Wat volgt is een krankzinnige roadtrip door [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar gebeurt er niks, geen scherm of niks. Als ik taakbeheer open en bij processen kijk, dan zie ik wel dat Football Manager 2009 bezig is met 90.000 kb. Nu is mijn vraag of iemand weet wat ik fout gedaan heb/ verkeerd doe!? alvast bedankt !! Post Merge: april 22, 2009, 11:20:23 pm mensen ik heb een vraag, ik heb alle stappen gevolgd, de game is gepatched naar 9.3.0, heb hem geregistreerd dmv phone ding met die 6 stappen van dat belproces. Nu wil ik het spel opstarten, maar g…
Laatste reactie door viniedevries, -
Re: opstartprobleem gebrande PS2 games/memor32
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit is een legale game en je kan er nog een netbook mee winen ook! En het filmpje is gewoon grappig. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
aah zo jah ik heb wel een crack erbij maar of het dieis weet ik niet
Laatste reactie door Doggie, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38644.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39703.0[/iurl]
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 595 weergaven
die doet het wel thx
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
Re: De makkelijkste manier om torrent,s te vinden
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 595 weergaven
werkt niet ??? dit krijg ik er voor als ik het wil openen:
-
- 0 reacties
- 594 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29943.0[/iurl]
- 0 reacties
- 594 weergaven
. The Campaign Cam Brady (“Will Ferrell”) is al vier termijnen lang congreslid. Hij wint de verkiezingen altijd omdat niemand het tegen hem opneemt. Als hij voor zijn vijfde termijn wilt gaan moet hij het opeens opnemen tegen de onervaren Marty Huggins (“Zach Galifianakis”) Regie: M. Jay Roach Met: Zach [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
DC Comics verfilming Lobo heeft een regisseur De laatste persoon die werd genoemd om DC Comics’ Lobo te gaan verfilmen, was Guy Ritchie. Hier is inmiddels allang geen sprake meer van. Maar nu lijkt Warner Bros. toch iemand voor het project te hebben gevonden, namelijk Brad Peyton, regisseur van Journey [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo Post samenvoeging: oktober 20, 2010, 21:00:09 Je bedoeld dat ik de DSI moet upgraden? Klinkt dom, maar hoe gaat dit? theo
Laatste reactie door theo ter beek, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29802.msg138292#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Elena Elena en Vladimir zijn een koppel maar ook elkaars tegenpolen. Elena is zorgzaam terwijl Vladimir harder en zakelijker is. Elena heeft een oudere zoon die zichzelf verliest in alcoholisme terwijl de dochter van Vladimir, Katia, een erg afstandelijke relatie met haar vader heeft. Dan krijgt Vladimir een hartaanval. Regie: [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
Seeking Justice De vrouw van Will wordt aangevallen en beland in het ziekenhuis. Daar wordt hij benaderd door een man die een organisatie vertegenwoordigd die wraak voor hem kan nemen. Hij hoeft er niet voor te betalen maar hij moet wel een gunst verlenen als hem daarom om gevraagd word. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 594 weergaven
Roep maar als het niet lukt.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 593 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37723.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,