Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 585 weergaven
Hey Bekent nummer uit de 80's!!! Opus - Live Is Life kan jij mij miss een invitation code voor demonoid sturen aub
Laatste reactie door Timsalabim, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
staat erbij:
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Hallo, Ik heb gisteren DiRT2 op mijn computer gedownload en geïnstalleerd zonder problemen (zonder product key) Het enige wat ik nog moet doen is een offline account aanmaken zodat ik de voortgang in het spel op kan slaan. Het probleem hierbij is dat ik per ongeluk een russische versie van het spel gedownload heb, en het games for windows live menu dus russisch is (de taal in het spel heb al kunnen veranderen naar Nederlands). Hoe kan ik in het russische menu een offline account aanmaken, of nog beter de taal gewoon veranderen naar Nederlands? Als ik het spel opstart krijg ik dit, ik moet Yes kiezen om op te kunnen slaan maar dan kom ik in Games for windows live: …
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
De download is nieuw van Boy Wonder Een klein jongetje uit Brooklyn is getuige van de brute moord op zijn moeder en groeit op met de obsessie om de moordenaar te vinden. Hij begint zijn leven als een stille, slimme student overdag en een zelfverzekerde held in de nacht. Maar [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
VERPLAATST: Laptop
door Erwin.- 0 reacties
- 584 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30356.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Dit is adverteren naar een website :ban:
Laatste reactie door Sander, -
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 583 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.12 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Releasedatum: 07-06-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.12.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving De snelste en volledig klantgericht! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32641.msg163439/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
ik kan geen snelheid selecteren ik krijg dit dan op mijn scherm want als ik er een lege dvd in doe dan pakt hij hem al niet ik hoor dan wel een paar keer iets van getik [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door dennis-87, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Re: R4 sdhc kaart kan 'm niet meer lezen!
door Gast shade1981- 0 reacties
- 583 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 583 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
kan nog niemand mijn helpen :'(
Laatste reactie door ferrariking, -
- 1 reactie
- 582 weergaven
Alsof iemand dat wilt proberen echt hé?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
. The Campaign Cam Brady (“Will Ferrell”) is al vier termijnen lang congreslid. Hij wint de verkiezingen altijd omdat niemand het tegen hem opneemt. Als hij voor zijn vijfde termijn wilt gaan moet hij het opeens opnemen tegen de onervaren Marty Huggins (“Zach Galifianakis”) Regie: M. Jay Roach Met: Zach [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 582 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Systemen & Assemblage. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32378.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Linksys, en ik wil in Utorrent een poort openen
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Wat bedoelen ze met "Name Servers" Dit staat in de static IP guide
Laatste reactie door Bart', -
Myn DVD-Drive doet het niet.. als ik er een dvd in doe gaat hij er weer vanzelf uit, dvd's van alle soorten.. Originele spellen, dvd r+ r- &rw alles komt er weer vanzelf uit.. Weet iemand wat er hier aan de hand is en wat eventueel de oorzaak kan zijn en het belangrijkste, hoe ik hier van af kan komen(repareren ofzoo )
Laatste reactie door MasterXDG,