Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 550 weergaven
Patch???? :-\
Laatste reactie door Farid., -
- 1 reactie
- 1,8k weergaven
Hoi
Laatste reactie door mohammedb, -
360 open maken
door DigiDjeff- 8 reacties
- 3,9k weergaven
Me 360 doet een beetje raar de laaste tijd, daarom wil ik hem is van de binnenkant goed schoonmaken. Maar der is 1 probleem, hoe maak ik hem open? De reden dat ik hem niet opstuur is omdat ik geen gerantie meer heb en microsoft hem dus ook niet mee wil nemen. Nouja, als iemand me kan helpen met dit probleem zal dat fijn zijn. Alvast bedankt iedergeval
Laatste reactie door Robin, -
Microsoft.
door Niels.- 11 reacties
- 2,9k weergaven
Heey , Ik heb laatst een stuk gelezen in de krant over de xbox 360 , daar stond eigelijk alleen maar negatieve dingen in zoals dat hij véél te snel warm word enzo , en dat de lens krassen maakt op de cd's. Nu heeft microsoft gezegt dat je je 360 naar hun kunt toe sturen ofzo , en zei dan een betere xbox 360 naar je toe sturen , die dus niet te snel warm word of krassen maakt op de cd , Nu weet ik zelf niet of dit allemaal zo is , want ik heb zelf geen 360 (A) , Maar miss heb 1 van jullie er wel 1 , en heb miss wel wat aan deze topic ! Grtz ,, Niels
- 3 reacties
- 1,9k weergaven
Hey iedereen! Kzit met een nogal lastig probleem met Test Drive Unlimited... Want ik heb TDU gedownload en geinstaleerd, dat moest ik mounten met deamontools en daarna YASU gebruiken, dan lijkt het of het ff ingame gaat want mijn beeld wordt dat ff zwart en dan vliegt ie opeens weer naar windows en dan gebeurt er opeens niets meer met het spel...enig idee wat het probleem kan zijn? Dit is een screenshot van het gedownloade bestand: Het instructions bestand zegt dit: 1 - Grabar o montar con Daemon Tools con todas las opciones activadas 2 - Instalar el juego 3 - Usar YASU loader para poder jugar. Meer is het ook niet En dit een screenshot van de gemoun…
-
- 4 reacties
- 4,4k weergaven
Hey beste Dukenaars, Zit met een probleempje, hadt hem ook al onder de sticky gesteld maar schijnbaar wordt daar niet meer naar gekeken ??? Of niemand weet het antwoord, kan natuurlijk ook.... Maar mijn vraag luid, heb sinds een paar dagen een spel binnen voor de Xbox 360, dat branden enzo, dat moet hoop ik wel lukken maar nu staat er in de info : RELEASE_NOTES________________________________________________________; - Prepatched, stealth image - Tested on Samsung xtreme 3.3 fw We forgot to rar the .dvd file with .iso, so we put it as a separate .rar file. Sorry for the trouble. Ja ok, maar wat voor een trouble ga ik nu krijgen dan?? Moet…
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
dutchnova.com is ook weer van start gegaan zag ik van de week na dat ik er een paar maanden niet meer was geweest.
Laatste reactie door Miele, -
- 2 reacties
- 4k weergaven
Kan er mij iemand helpen... Ik ben op zoek naar de Belgische afleveringen van goochelaar ontmaskerd. Jaren terug waren deze te zien op Kanaal 2. Kan er mij aub iemand helpen alvast bedankt :buck: Etienne
Laatste reactie door patjenne, -
- 0 reacties
- 2,1k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Sinds enkele maanden download ik afleveringen van een Amerikaanse tv-serie direct nadat ze op de tv in de VS zijn geweest en op internet gezet zijn. Ik gebruik Torrentspy daarvoor en Bitlord (de laatste keer overigens mininova). Dan is de "health" goed. Na de aflevering gekeken te hebben gooi ik ze i.v.m. gebrek aan pc-capaciteit en onkunde van het branden met Nero, weer van de pc af. Nu wil ik ze nog eens bekijken en merk dat alleen de "health" van de laatste drie afleveringen (mei 2007) goed zijn, die daarvoor niet en ik kan ze ook niet meer goed downloaden. Is het gebruikelijk dat dit gebeurt en kan ik ze maar beter direct branden? :-\
Laatste reactie door williwaw, -
Re: server maakt geen verbinding
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1,3k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
Re: Wat is een Router en hoe zet ik hem open??
door Gast droldrie- 0 reacties
- 1,3k weergaven
mensen doe niet moeilijk met al die downloadprogramma's. Download via rapidshare.com! 10 keer zo snel en 10 keer zo makkelijk! Hier kan je een gratis premiumaccount krijgen voor rapidshare! http://www.freerapidaccount.com/free/?r=614588 Thijs
-
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Euhm, grappig..... Mare, hoe werkt het nu met xbox 360 dan :-[ Snap er weinig van, hoor veel over Stealh en dat je een DvD brander Dual layer moet hebben (die ik wel heb) maar dit is wel een oud beestje, ook hoor ik veel dat het uitmaakt wat voor een DVD's DL je gebruikt... Maar zie hier in deze handleiding weinig van, kan iemand mij hiermee helpen, aangezien ik net 1 gekocht heb.... Want, kreeg net een torrent binnen van WWE smackdown vs Raw 2007 en die hadden ze niet goed om gezet met de ISO, stond ook wel vermeld in de info... Ze hadden vergeten om de .dvd mee te doen in de iso... de uh wat.... Kan iemand mij helpen..... Thnx.... Greetzz B()B()
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 5 reacties
- 2,8k weergaven
Weet iemand toevallig hoe dat werkt en waar je die kan downloaden.
Laatste reactie door mohammedb, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
Oke, maar ik ga denk niet via rapidshare maar via box.net delen! Daar hoef je niet te wachten als je geen premium member bent! Hier de link met alle downloads: http://www.box.net/shared/otrvrhc7y9 Veel plezier! #JOEPIE#
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 2 reacties
- 2,3k weergaven
ik wil graag mijn garantie bij sony houden voor me ps2 kan dat bij swapmagic? en wat heb ik allemaal nodig als ik wil dat swap magic goed werkt ik hoef alleen gebrande/gekopieerde spellen te spelen. :) :buck: :buck: :buck: ???
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
Vet idee DukeN! Ik sta er ook in. (op pagina 3 maarja..ik sta er in dus) Ik heb wel een aantal programma's zoals: AnyDVD, CloneDVD,Spyware Doctor,Registry Mechanic, en nog een paar maar hoe ik deze nou posten, je mag toch maar 400KB totaal als bijlagen meezenden? #JOEPIE#
- 2 reacties
- 1,9k weergaven
Hallo , Ik heb een vraag wat moet je doen als je een psp game heb gedownload?? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Mitchell PS: je kan ook even mailen naar mitcgaag21@hotmail.com
Laatste reactie door Mitta, -
downloaden met ftp connection refused
door Gast twiztedbytheloop- 0 reacties
- 2,1k weergaven
hallo als ik met flashfxp via projectw.nl of .org probeer te downen krijg ik de volgende melding "connection refused" dit is bij elke url die ik invoer kan iemand mij helpen [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
-
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Ik heb Spiderman 3 gedownload ( wat is dat een goede film ! ) maar ik heb nu alleen maar geluid en geen beeld... Het is een Avi bestand, althans daar ga ik dan vanuit. Want er staat achter bestandstype: Videofragment, maar dat is niet echt een bestands naam toch? Afijn, ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt iedergeval Ik speel de film trouwens af met Wmp
Laatste reactie door DigiDjeff, -
alcohol120%
door downloadfreak- 2 reacties
- 2,2k weergaven
weet iemand of alcohol120% ook voor ps2 werkt?
Laatste reactie door downloadfreak, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
eeuy gasten ik heb ff vraagje ik heb een nieuwe pc dus wil ff vette games downloaden maar mirc wil niet helemaal meewerken ik maak gebruik van windows vista (32bit) in de bijlage laat ik de foutmelding zien :police: :cool2: plz kan iemand helpen zou het erg fijn vinden grtz, DutchFighter [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
- 0 reacties
- 1,8k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
kijk hier eens: <url>http://nl.wikipedia.org/wiki/Cue<url>
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 3,9k weergaven
Heeft iemand misschien een serial voor Newsleecher v3.8 Final? Ik kan hem namelijk nergens vinden
Laatste reactie door G.wo0nMarc,