Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Hmmm nou test ik een ander die doet het wel weer goed, maar de ander doet het nog steeds niet Iemand die me kan helpen?
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
Mappen
door G.wo0nMarc- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Ik ben op dit moment met NewsLeecher een DVD aan het downloaden... Maar in de map waar de bestanden komen de staan blijft het tot nog toe leeg.. Moet ik wachten tot hij helemaal klaar is of gaat er gewoon wat mis...?
Laatste reactie door G.wo0nMarc, -
- 5 reacties
- 2,3k weergaven
nouw ik heb weer eens zitten downloaden hoor heb ik een spel gedownload (concker live and reloaded). Is het tegroot voor op een dvd te branden hoe los je dat nouw weer op ?
Laatste reactie door xbox fanaat, -
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
Hallo mensen, Mijn probleem met Azureus was, dat mijn download snelheid steeds verschilde van 30 kb/s tot 130kb/s , meestal zat ie tussen de 50 en 60 kb/s. Dus ik ben wezen prullen met poorten openzetten enzo. Ging allemaal hardstikke goed en op het eind stond er ook iets van succesful ofzo. nou ik dus kijken of Hot Fuzz al iets sneller binnnenkomt, maar nog steeds maar 60 tot 80 kb/s. en het gezichtje is groen. :-\ Kan iemand mij helpen want ik ben nog net slim genoeg om die poorten goed open te zetten, (denk ik) maar ik heb geen idee hoe ik de downloadsnelheid nou verder omhoog kan krijgen. mvg Stijn
Laatste reactie door Stienie, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey , ik heb nu een jaar of 4 een Ps2 Enn hij is niet omgebouwd. Maja nu het probleem :-X : Ik was samen met me broertje een game aan het spelen ( Def Jam fight for NY , Vet spel ) en opeens ging dat rare ding heel veel lawaai enzo maken :S Ik heb hem toen maar uitgedrukt en laten staan . Ging ik de volgende dag het weer doen , en toen deed hij het gewoon weer.. :S Maar hoe kan dat ding dan zo'n lawaai hebben gemaakt , en het is niet de koeling ofzo , maar echt een hoog geluid... Misschien is het ouderdom ofzo ? , Misschien kunnen julluie vertellen wat het is.. Alvast bedankt ! Mvg, Niels
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,5k weergaven
DIT ZIJN DE MIJNE Intel Core2Quad QX6700 4x2,67 GHz 8M Box Windows Vistaâ„¢ Ultimate EVGA nForce 680i SLI DDR2 mainboard RevD 4 GB geheugen 1000 GB harddisk (2x500GB) 2x GeForce 8800Ultra in SLI opstelling (1,5 GB) Coolermaster 850W Real Power Pro voeding hij koste 3000 euro :-[ :-[ :
Laatste reactie door 1992rikie1992, -
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Nou, vannacht is het eindelijk zover. 3 weken van huis ! Ik wens iedereen nogmaals 'n fijne vakantie, hopelijk wordt het hier in NL ook wat mooier weer. Wel jammer dat ik er 4 augustus niet ben, want dan ben ik namelijk precies één jaar lid van duken :cool2: Ik denk dat ik vanuit daar wel een reisverslagje post Groetjes, Robin
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Slotje erop..
BELANGRIJK LEES DIT FF
door Gast dombo- 0 reacties
- 1,5k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFFFFFFFFFFFFFF>>>>>>>>>>>>>>>>
- 1,3k weergaven
Hallo, U kunt deze site proberen: dragondd.nl.tt U kunt daar vanalles en nogwat downloaden. Full games, Software, Films (download & online), Legaal, Gratis! Je kunt torrents requesten, Andere dingen requesten enzo... Dus meld je snel aan. Suc6
-
LEES DIT FFIES!!!!!!!!!!!!!!!>>>>>>>>>>>>
- 1,2k weergaven
-
LEES DIT FF SNEL!!!!!!!!!!!!!!!!
- 1,3k weergaven
-
LEES DIT FF!!
- 1,5k weergaven
-
LEES DIT FF !!!!!!!!!!
- 1,1k weergaven
-
LEES DIT FF
- 1,4k weergaven
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
wat heb jij een vette handtekening!!! Wil je er misschien ook 1 voor mij maken, alleen dan met need for speed most wanted? Pm me maar.
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
Mogelijk heden PSP?
door Gast IceCube- 2 reacties
- 1,7k weergaven
Hey, Wat zijn de mogelijkheden van de PSP? Heb er wel eentje maar koop gewoon mijn spelletjes Er staat dat mijn Systeem software Versie 2.81 is kweenie of dat het zelfde al firmware is Bijv. zelf gedownloade spelletjes Hoe je dat dan op een umd gooit " ''Downgraden'' ofzow iets En misschien weten jullie nog andere leuke dingen ? IceCube
-
- 0 reacties
- 788 weergaven
Ik ga niet in de zomervakantie maar in de herfstvakantie op vakantie naar griekenland op het eiland Kreta. Heb er zin in! P.S. Wat een toeval, ik heet ook niels. #JOEPIE#
- 6 reacties
- 2,6k weergaven
Ik heb op internet gezien dat je een PSP kan downgraden ? Ik heb nu zelf een PSP en wil graag willen weten wat downgraden nou precies is.. Kan ik dan gewoon ZONDER hem te laten ombouwen games erop spelen ? Dus zonder UMD of dergelijke , gwn spel er op stouwe en spele maar? Of is het niet zo ? Please help ? Mvg, Niels Edit robin: houdt de titel even normaal aub..
Laatste reactie door Niels., -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1,6k weergaven
eerst type je dit
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Hey, weet iemand of je savegames van de memorycard op PC kan zetten (XBOX360 --> PC)? Zo ja, graag ook erbij hoe dat moet... Mvg, XfanX
Re: Samsung U600
door Gast daantjedegekste- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Die van de games wist ik al, maar ik wil graag over het geluid iets weten O0
-
- 1 reactie
- 1,7k weergaven
Zoek er gewoon zelf 1
- 7 reacties
- 2,6k weergaven
Hey, Ik kwam iets leuks tegen. Op http://www.glop.org/gamercard/ kan je je eigen gamercard van Xboxlive bijvoorbeeld op je desktop zetten, of in je signature zoals ik. Ben benieuwd, Groetjes, Robin O0
Laatste reactie door Robin,