Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 5.8k weergaven
Deze release is nieuw van Fast & Furious 7 Deckard Shaw, gespeeld door “Jason Statham”, wil wraak nemen op Dominic Toretto en zijn familie vanwege de dood van zijn broer. De crew van Dominic moet weer in de wagens stappen voor hun eigenbescherming. Regie: James Wan Met: Jason Statham, Dwayne [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
Aw:Pop-Up
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
NijNke schreef: en wat snap je nog niet?
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Nou heb op 1 email al gestemd voor je zal vanavond wel ff op al mijn emails voor je stemmen
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
KAMEEL L
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17990.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18774.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
FTP en bitcomet
door Thomas- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Ik gebruik bitcomet nu al een tijdje om torrents mee te downloaden. een tijdje geleden is daar ook de mogelijkheid van FTP bijgekomen. Ik snap dit alleen nog niet helemaal. Ik heb ook flashgot geinstalleerd, en als ik nu een link van rapidshare open met bitcomet (via flashgot) dan downloadt hij 10 kb ofzo, en stopt dan. Wat doe ik fout?
Laatste reactie door Thomas, -
Re: Plaatje :
door kaasbroodje- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
bedankt,
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Heeft het misschien met de ondertiteling zelf te maken? Klinkt misschien gek, maar een andere ondertitelbestand deed bij mij een keer wonderen ;-) Hmm.... na je eerste post nog eens goed doorgelezen te hebben moet ik mn reactie toch herzien. Echt heel vaag.
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
zo hier komen de mijne dan! [img width=600 height=899]http://i289.photobucket.com/albums/ll207/canciser/8567.jpg
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 949 weergaven
http://www.rh.com.my/images/nurit2085.gif
Laatste reactie door jobias, -
Re: Forum maken
door maikelbe- 0 reacties
- 861 weergaven
o sorry zal het wel even tot een post maken
Laatste reactie door maikelbe, -
Re: Nintendo DS gebruik M3 / R4
door Gast shade1981- 0 reacties
- 630 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 880 weergaven
<?php include("langsettings.php"); // Requests allowed only from localhost extract($_POST); extract($_SERVER); $host = "127.0.0.1"; $timeout = "1"; if ($REMOTE_ADDR) { if ($REMOTE_ADDR != $host) { echo "<p><h2> FORBIDDEN FOR CLIENT $REMOTE_ADDR <h2></p>"; exit; } } ?> <html> <head> <meta name="author" content="Pascal Beij"> <link href="xampp.css" rel="stylesheet" type="text/css"> <title></title> </head> <body> <p> <h1><?=$TEXT['phonebook-head']?></h1> <i>(Requests allowed from localhost only)</i><br/&…
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Mijn zoon had al Roller Coaster Tycoon 3 op zijn PC staan (originele game). Omdat hij heel graag de uitbreiding Dolle Waterpret wilde, heb ik deze voor hem gedownload en geinstalleerd. De installatie gaf geen probleem maar nu krijg ik RCT niet meer opgestart, hij blijft vragen om de CD van RCT3. Als ik die er in doe (dus de originele CD van het originele spel) blijft hij toch deze melding geven. Ik heb het nog geprobeer met de CD met het gedownloade spel maar ook hierbij geeft ie deze melding... Omdat hij nu RCT3 helemaal niet meer kan spelen, wilde ik Dolle waterpret maar weer van de PC verwijderen maar dat kan alleen maar door RCT3 helemaal te verwijderen. En dan is…
Laatste reactie door ineke49, -
- 0 reacties
- 737 weergaven
Goeie uitleg, spijtig dat het niet werkt op R4sdhc :'(
Laatste reactie door williewie1, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Unieke download van From Prada to Nada Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben en die bovendien in de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Deze release is nieuw van À perdre la raison Mounir leeft al zijn hele leven bij dokter Pinget. Hij zorgt ervoor dat Mounir kan studeren en dat hem aan niet ontbreekt. Als Mounir met Murielle trouwt gaan ze wonen in het huis van Pinget en al snel breidt het gezin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 705 weergaven
Deze release is nieuw van 4 Assassins In een hotelsuite in Hong Kong draait de reünie van vier huurmoordenaars niet bepaald uit op een gezellig weerzien. Marcus Nang moet zijn drie collega’s uitleggen waarom hij zijn laatste opdracht zo verknald heeft. Hij wordt stevig ondervraagd door de mooie Cordelia, zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.3k weergaven
De download is nieuw van A Perfect Ending Huisvrouw Rebecca zou gelukkig moeten zijn. Ze heeft de beschikking over geld, ze is slim, mooi en moeder van drie gezonde kinderen. Maar Rebecca heeft een geheim en is de laatste tijd wat depressief. Haar vriendinnen denken dat ze in een midlife [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Gevonden Two Mothers De moeders Lil en Roz worden verliefd op elkaars zonen. Om negatieve reacties van hun omgeving te voorkomen houden ze de relaties jarenlang geheim. Als de geheimen dan toch uitkomen moeten ze beslissen of ze kiezen voor sociale conventies of de liefde. Regie: Anne Fontaine Met: Naomi [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Bro’s Before Ho’s De broers en beste vrienden Max (“Tim Haars”, New Kids) en Jules (“Daniël Arends”) hebben een leven waar iedere man van droomt: Blowen, zuipen en zoveel mogelijk meisjes versieren. Ze hebben allebei geen zin in een relatie, totdat ze verliefd worden op hetzelfde meisje. Regie: Steffen Haars, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: PEC Zwolle – NEC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De eerste wedstrijd van de zaterdagavond wordt gespeeld in het IJsseldelta Stadion in Zwolle, waar PEC Zwolle NEC ontvangt. PEC staat momenteel achtste, maar de teams om hen heen staan dichtbij. Hierdoor blijft het erg spannend in de middenmoot. Ze moeten dus punten blijven halen om niet af te zakken, terwijl NEC de punten goed kan gebruiken in de strijd om degradatie. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Deze release is nieuw van Heksen Bestaan Niet De dertienjarige Katie heeft een geheim: ze beschikt al haar hele leven over bijzondere krachten. Wanneer Katie op haar verjaardag een amulet cadeau krijgt van beste vriend Roy lijken haar krachten toe te nemen. Al snel bevindt ze zich ineens middenin een [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,