Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Cubase Error?
door Robin- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Cubase SX gedownload, de ISO-File uitgepakt en geinstaleerd, hij geeft nu alleen deze error: Application 'Cubase SX 3.x' has caused the following error: No protection device connected. Options: - For troubleshooting information click <Help>. - Connect a valid protection device and click <Retry>. - Click <Cancel> to abort. Wat is het probleem, en kan ik dit verhelpen? Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ja, super nu doet hij het wel! Btw. Jaapy22... Dat had ik al geprobeerd maar lukte ook niet...
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Ik heb via een forum op een internet links gekopieerd en gedownload via rapidshare. En er stond bij de titel + nederlandse ondertiteling. Maar ik heb de film via media player 11 afgespeeld. Maar ik zie geen menu of ondertiteling. De film gaat meteen spelen en de sound is engels. Is er een mogelijkheid om de ondertiteling te vinden in het film bestand wat ik heb gedownload of moet ik het afspelen via een andere player?
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 20 reacties
- 25.6k weergaven
Ik heb dus nu de wii vanaf vorige week vrijdag ik wil graag weten, want ik heb bijvoorbeeld red steel op internet zien staan, of je dat kan downloaden en op je wii kan afspelen met een gebrande dvd. kan dit of moet hij omgebouwd worden of zitten er bijvoorbeeld veel risico's aan als ik het afspeel zoals een virus kan iemand mij helpen:D
Laatste reactie door dtcpatjuh, -
ik heb een probleem ik wil met me xbox 360 online via XBC ik heb mijn xbox 360 al in een switch samen met mijn pc maar het doet het nie...... help:P
Laatste reactie door Tim., -
- 8 reacties
- 3.1k weergaven
Ik had dat spel (sie titel) gedownload uitgepakt en gebrand met imgburn..!! en nu speelt hij niet af.. pro evo 6 speelde hij wel af.. en Bully ook maar waarom deze niet.. als ik op kruisje heb gedrukt op mijn playstation 2.. (met dat magic swap gedoe enzo) dan komt er een zwart scherm verder niks.. hij doet verder niks.. Vaaaaaag... Leon
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
Hoi, Ik heb een omgebouwde xbox. Op de harde schijf staan een aantal spellen die ik niet meer leuk vind of heb uitgespeeld. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze games verwijder, zodat ik weer meer ruimte op de harde schijf van de xbox heb? Heb ik hier een speciaal programma voor nodig of een kabel o.i.d.?
Laatste reactie door gamefreaks, -
beveilliging
door speaker- 1 reactie
- 1.6k weergaven
als je draadloos op het internet zit hoe moet ik die beveilligen zodat ze niet gebruik kunnen maken van mijn internet door en wachtwoord maar hoe doe ik dat ??? ??? ???
-
Utorrent????
door keutie- 18 reacties
- 5.2k weergaven
Ik heb utorrent gedownload en ik heb mijn firewall uitgezet en de juiste poort opengezet, maar toch haalt die niet meer dan 2.5 kb/s. Er staat dat het in totaal wel 900kb/s kan maar toch lukt het niet. Wie kan me helpen?? Hij is verbonden naar 10 seeds en 63 peers
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Bron: http://blog.wired.com/monkeybites/2006/12/bittorrent_inc_.html Ik denk dat we hier niet al te blij mee moeten zijn. BitTorrent Inc. is namelijk ook in zee gegaan met de MPAA, dus wie weet wat voor spyware achtige dingetjes ze aan µTorrent mee gaan geven...
Laatste reactie door Pietje8501, -
Re: newsleecher
door haasje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
heb ik gedaan maar kan niks vinden
Laatste reactie door haasje, -
Microsoft waarschuwt voor ernstig lek in Word
door Gast Dusszz- 9 reacties
- 3.4k weergaven
Microsoft waarschuwt voor ernstig lek in Word Uitgegeven: 6 december 2006 AMSTERDAM - Microsoft waarschuwt gebruikers van tekstverwerker Word voor een ernstig lek in het programma. Van het lek wordt inmiddels door hackers misbruik gemaakt. Wordbestanden waarin een bepaalde code voorkomt, kunnen het werkgeheugen van de computer corrumperen, waarna kwaadwillenden van afstand willekeurige programma's op het systeem kunnen uitvoeren. Ook de Mac-versies van Word zijn kwetsbaar. Voor het lek is nog geen oplossing beschikbaar. Microsoft raadt gebruikers voorlopig aan om geen Wordbestanden te openen, ook als die weliswaar van vertrouwde bronnen afkomstig zijn, maar onverw…
-
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal, ik heb een nieuwe playstation 2 slimline (silver) gekocht en wil graag zeker weten of de nieuwste swapmagic (3.6 volgens mij) hier wel of niet op werkt. voordat ik het bestel op internet wil ik graag weten of het geen weggegooid geld is en mij is nog niet helemaal duidelijk (ondanks er al veeeeeeeel over gelezen te hebben) of ik de console wel of niet open moet schroeven om alle hulpstukjes aan te brengen. bedankt voor jullie info !!
Laatste reactie door Erwin., -
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
wat een rare naam 0.25 normaal is het r25 ofzo iets mischien is het die naam verander het is in rar.25
Laatste reactie door leonpwner, -
pc sneller
door speaker- 8 reacties
- 4.6k weergaven
wie helpt mij door uit te leggen hoe ik een pc opvoer dat hij sneller word en wat ik daar voor nodig heb O0
Laatste reactie door yihaa, -
PS2 Emulatie
door yihaa- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Emuleren is zeker voor beginners niet gemakkelijk en vraagt veel inlees werk! Er zijn veel emulatoren op de markt,die voor retro games werken redelijk goed. De emulatoren voor PS2 op de PC geven nog niet de volledige functionaliteit, maar worden wel steeds beter. :dans2: Hier staat er een http://isohunt.com/torrents/?iht=-1&ihq=pcsx2 (de bovenste)incl. de bios die je nodig hebt! : Ga eens naar de website/google en lees je vooral goed in! Sterkte en succes!! :post1: Dit is een groot Forum mbt emulatie (http://www.zophar.net/wwwthreads/wwwthreads.php?Cat=) en een emulator (ePSXe + Handleiding)voor PS1 (http://forums.emulator…
Laatste reactie door yihaa, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik krijg of een foutmelding plaats de cd op de andere computer geeft hij een foutmelding failding to enumerate any dirext 9 compatible graphics adaptar in dis system please make sure have a direkt 9 compatible adaptor and have installed the latest manufacturer provider driver the application will now terminate direx 9 heb ik al geinstaleerd maar hielp niet het gaat hierbij om de sims 2 huisdieren wie kanmij helpen
Laatste reactie door booltink, -
Dreamplace gestopt !
door Gast ocram- 6 reacties
- 5.8k weergaven
Algemene Mededeling! Beste Bezoeker, Per directe ingang is Dream Place (www.dreamplace.org) gestopt met het aanbieden van .torrent bestanden. Daarmee is onze P2P (Peer to Peer) link indexing service gesloten en de gehele site met daarbij behorende databases vernietigd. Er is daarmee geen mogelijkheid meer om de site ooit opnieuw on-line te laten komen. Wij bedanken iedereen voor de Gezellig tijden, Aandacht, Ondersteuning en Vertrouwen! Hopelijk ooit tot ziens Met Vriendelijke Groeten, Dream Place Crew ------------------ > k word schijt en schijtziek van dat ***** Brein. Echt jammer dat Dreamplace eruit ligt, het was echt een goede site. Ik heb si…
-
:-[ wie kan mij helpen wat heb ik nodig om een nieuwe pc te maken het snelste van a tot z het is een verrassing voor mijn zoon die gaat leren in de ict dus wat voor soort moederbord harde schijf e d dat ik eens kan kijken wat alles kost en waar ik het kan kopen adresen zijn welkom of sites : O0 ijn dank alvast hiervoor
Laatste reactie door speaker, -
Ik had dit topic al eens geplaast maar in de foute rubriek (sorry) Ik heb dus pes6(ps2) gedownload maar ik snap verder niet echt wat ik moet doen heb al eens iets met een crack geprobeert maar niks hielp (de ps2 kon hem niet lezen), kan iemand me helpen?
Laatste reactie door nick9319, -
foutmelding
door Remco- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
Laatste reactie door Remco, -
PS2 Ombouw
door dnaiel- 12 reacties
- 4.6k weergaven
Dus als ik een Playstation 2 wil ombouwen. Heb ik het volgende nodig: - SwapMagic CD/DVD - PS2 Fliptop of een Slide-card Heb ik nog meer dingen nodig? :-\
Laatste reactie door Erwin., -
Kan Iemand Mij Helpen?
door Gast IceCube- 9 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een paar vragen. ik heb net een nieuwe dvd +/- brander gekocht met lightscribe 1.welke moet ik hebben voor games en welke voor films (dvd - of +) 2.Wat houd lightscribe in 3.Wat voor brand progamma bevelen jullie aan (ik gebruik nu nero smart smart) 4.hoe zet ik spellen op een dvdtje (dus welk formaat) zelf gebruik ik geen swap magic ik heb hem omgebouwg het enige wat ik er van weet is dat als er een game op start er infinity 0.38 ofzow staat <als je het precies moet weten moet je het ff zeggen< Alvast bedankt m.v.g. IceCube
-
Re: Sims 2 Pets
door koen2- 0 reacties
- 5.6k weergaven
---
Laatste reactie door koen2, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Zitten er quickpar bestanden bij, en gebruik je die wel? GreetZ, Captain Buttface :-[
Laatste reactie door Captain Buttface,