Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 556 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 556 weergaven
Darksiders II-SKIDROW Darksiders II-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Darksiders.II-SKIDROW Releasedatum: 14.08.2012 Retail Datum: 18-08-2012 Bestandsnaam: Darksiders.II-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Actie Bescherming: Steam Uitgever : THQ Developer : Vigil Games Op de markt Beschrijving Darksiders II volgt de avonturen van de Dood, een van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 556 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30168.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 555 weergaven
Angry Birds Space in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload Bron De game Angry Birds Space is in 3 dagen al 10 miljoen keer gedownload. Dit heeft ontwikkelaar Rovio via Twitter laten weten. Angry Birds Space is voor meerdere platformen verkrijgbaar, namelijk voor Android, iOS, Android, PC en Mac. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 555 weergaven
als het goed is staat die online je moet ze wel via een nieuwsgroep downloaden! succes
Laatste reactie door rubsub, -
Re: foute muziek
door Gast indianen1963- 0 reacties
- 555 weergaven
-
- 0 reacties
- 555 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
Re: Nintendo DS gebruik M3 / R4
door Gast shade1981- 0 reacties
- 555 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38000.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Get Cheapest Software—4Videosoft Video Converter(Windows/Mac) Give You 35% Disco
door Gast helenarudd- 0 reacties
- 554 weergaven
[modbreak] /SPAM [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29972.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Ik zoek een administrator tool voor windows XP. Het gaat erom dat ik administrator ben op een openbare computer. Het andere account waar andere mensen op zitten is dus beperkt. Maar ik zoek nu een tool/programma waarmee ik o.a. de system trays en dergelijke makkelijk kan uitschakelen. Vele Tweak programma's hebben dat ook maar ik zou graag dit willen beheren vanuit het administrator account. Dus wie weet er een programma hiervoor? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 554 weergaven
hi ik ben op zoek naar de voorkant,de achterkant en de inlay van explosive car tuning 20 ik kan de voorkant wel vinden maar de achterkant niet en die vindt ik het belangrijkst!! plz help
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32958.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 554 weergaven
Haha ja hoop het; heerlijke theorie Post Merge: augustus 22, 2009, 00:11:50 am Hahaha oeps...
Laatste reactie door AppieAppelflappie, -
Re: X-Men: First Class (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast twistert010- 5 reacties
- 554 weergaven
Okeuj.. kijken of et lukt.. en dan kijken of et wat is.. thanx... :friends:
-
- 0 reacties
- 554 weergaven
hey. Ik wil een nieuwe controller met resident evil 5 en borderlands om even te kunnen co-open met me vrienden op me ps3. bij www.gamesshoppen.nl kom ik uit op 78 euro incl verzend kosten.. ik neem dan gewoon een controller zoals dit: http://www.gamesshoppen.nl/playstation-wireless-controller-vibration-p-8761.html Aangezien hij wireless is en hij de helft van een dual shock kost.. Weet iemand of ik op een website toevallig goedkoper uitkom?
Laatste reactie door dinges123, -
GTA San Andreas
door Fraggerzz- 2 reacties
- 554 weergaven
hallo mensen, heb via piratehaven gta san andreas gedownload. ik heb gemount en geinstalleerd, als ik nu wil spelen dan staat er ''could not cound disk'' hoe moet ik nu verder? moet ik een crack op zetten en waar vind ik die en hoe installeer ik dat dan ? of is het iets anders ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Fraggerzz, -
- 0 reacties
- 553 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 553 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 553 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 553 weergaven
Draw Something v1.6.14 FULL ANDROID-P2P Teken iets v1.6.14 volledige Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Release Date: 25-05-2012 Bestandsnaam: Draw.Something.v1.6.14.FULL.ANDROID-P2P Maat: 7.4 MB Type: Utility release Beschrijving lag de AD-VRIJE versie van iets tekenen, de meest populaire sociale teken-en raadspel op Android! Ervaar zelf de lach-out-loud spel [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,