Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 645 weergaven
Een vraagje waar heb jij je psp om laten bouwen? btw mooie post!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
het makkelijkste is ze via nero te branden wijst zich van zelf! anders horen we het wel. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37782.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
volgens mij gaat dit topic over psp games en niet hoe je hem moet laten ombouwen :s
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 645 weergaven
[modbreak=cancan] Genoeg is genoeg, we gaan weer ontopic. [/modbreak]
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 645 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 645 weergaven
Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont. en kunnen ze niet via dat je gegeens enal vinde?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Heb je al een torrentprogramma op je pc en zoja welke?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
hey. Ik wil een nieuwe controller met resident evil 5 en borderlands om even te kunnen co-open met me vrienden op me ps3. bij www.gamesshoppen.nl kom ik uit op 78 euro incl verzend kosten.. ik neem dan gewoon een controller zoals dit: http://www.gamesshoppen.nl/playstation-wireless-controller-vibration-p-8761.html Aangezien hij wireless is en hij de helft van een dual shock kost.. Weet iemand of ik op een website toevallig goedkoper uitkom?
Laatste reactie door dinges123, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Unieke download van Le Fils de l´autre Net wanneer Joseph aan zijn dienstplicht bij het Israëlische leger wil beginnen, ontdekt hij dat hij niet de biologische zoon van zijn ouders is en dat hij bij zijn geboorte verwisseld werd met Yacine, kind van een Palestijnse familie uit de Westelijke Jordaanoever. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: het sprookjesbos
door Vico- 0 reacties
- 644 weergaven
waarom zit mijn zin er niet tussen.. omg :-[
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=25836.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
maakt het uit welke tracker je pakt?
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
ik heb bitche gedownload,maar er is een probleem.eerst ging het goed,kon ik de file openen in utorrents.nu kan hij geen verbinding meer maken met utorrents.als ik open met utorrents klik dan komen der k'weet nie hoeveel pagina's open iets met script en met acount naam.ik heb al unninstal gedaan en terug installeerd maar het probleem blijft t'zelfde.grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Hoi allen, Hierbij laat ik jullie weten een download site gevonden te hebben http://scenereleases.info/ Greetttttttzzzzzzz
Laatste reactie door tone, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Kan iemand mij is uitleggen hoe ik football manager moet installeren via de postbericht. En weet iemand of skullptura football manager 2009 heeft gekraakt voor Bittorrent?? Want ik snap er écht helemaal niets van, van games downloaden, ben een compleet newbie! Als je erg goed bent in games downloaden voeg mij dan toe op msn: Feyenoord_aapje_frankie@hotmail.com Bedankt voor de medewerking!
Laatste reactie door Frankie_89, -
- 0 reacties
- 644 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36620.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 643 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 643 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
iStopmotion
door BIGenough- 1 reactie
- 643 weergaven
hooi Mensen die weten hoe ik gratis aan iStopmotion kan komen ? alvast heel erg bedankt :peace:
Laatste reactie door VXL, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 643 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Windows 7
door Deeeemy- 0 reacties
- 643 weergaven
Of een schone installatie dan weet je zeker dat er niks van de activator achter gebleven is. Kheb Geen Cd Ervan, Hoe Kan Ik Dan Die Schone Installatie Doen? Ik Kan Nog Niet Eens Inloggen Zodat Je Bij Het Achtergrond Komt, 1 Ding Verder Als Dat Ding Waar Je F2 Moet Drukken Voor De Setup Ben Ik.
Laatste reactie door Deeeemy, -
Re: ps3
door mrchrisftw- 1 reactie
- 643 weergaven
dat klopt zeer zeker
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 0 reacties
- 642 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32286.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,