Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
WHAHAHA ik lag serieus waar in een deuk ;D Post Merge: april 15, 2009, 07:51:41 pm Heb er trouwens een remix van gevonden xD http://www.youtube.com/watch?v=otJHhgv3s_E&feature=related
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: zet hier je filmpje neer en WIN!!!!
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 692 weergaven
Dit is het filmpje van mijn neefje. Hij wou iets met psps een grap maken. Dit is het filmpje:
-
- 0 reacties
- 692 weergaven
Ik droomde gewoon dat ik super rijk en slim was, de snelste/beste PC ooit had met snel internet en een mooi huis etc. totdat ik wakker werd: http://www.youtube.com/watch?v=tphqUr5S-DM Moest je weer uit je lekkere bed komen en fietsen naar die *** school :s
Laatste reactie door Heisenberg, -
nieuwwww
door Gast kirahutch- 0 reacties
- 692 weergaven
hoi iedereen,hier hirahutch. hoop dat jullie me met wat tips enzo verder kunnen helpen. wie weet kan ik ook weer iemand helpen groetjesss
-
- 0 reacties
- 692 weergaven
door kameraad van me opgezet: www.air-torrent.com maar door server errors etc. veel gebruikers kwijtgeraakt van 10.000 ong naar bijna niks
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Nu al plannen voor Men in Black reboot Tijdens een interview over zijn derde Men in Black-film, wierp regisseur Barry Sonnenfeld wat licht op hoe de franchise verder zou moeten gaan. Het lijkt erop dat dit zonder Will Smith en Tommy Lee Jones zal zijn. The fantastic thing about Men [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
ik heb een Nintendo DS I, met een r4 revolution kaart. Op deze kaart waren vooraf al spellen geinstalleerd. Ik wil graag hier nog een spel bij zetten. In de vele handleidingen die op internet te vinden zijn staan allemaal in haal het sd kaartje uit de r4. In de DS I ( de mijne tenminste) zit er geen sd in de R4 maar in een apart sd slot aan de zijkant van het apparaat. Mijn vraag is dus nu, op welk kaartje moet ik het spel zetten? De R4 of de SD?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 3 reacties
- 692 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Dit is een nieuwe release van Renoir De schilder Auguste Renoir gaat in zijn late leven gebukt onder het verlies van zijn vrouw en het feit dat zijn zoon Jean gewond is geraakt in de oorlog. Als er een jong meisje in zijn leven verschijnt krijgt zijn leven weer kleur. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38000.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
neehoar hoeft niet [a].. ik kan rustig nog ff een uurtje wachten op me echte spe l(A) hahahaha
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 691 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37144.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 690 weergaven
Hmm ja ik wil mijn psp ook ombouwen, maar ik weet niet waar en anders wil ik het zelf wel doen maar dan moet ik een pandora batterij kopen = 20 euro :-[
Laatste reactie door ActionWaction, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 690 weergaven
martijn via ftd
-
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 690 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
eShop Nieuws Week 14 Deze week krijgen we weer een demo van Nintendo, en wat voor een! Eindelijk kun je je boeren skills on-the-go tonen met Farming Simulator 2012 3D, nu al Game of the Year. Nintendo 3DS download softwareSpeedThru: Potzol's Puzzle™ Nintendo DSiWarePirates Assault WiiWareViolin Paradise Nintendo 3DS-demo'sFarming Simulator [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 689 weergaven
ik heb ook een tweede, Big momma 3;)
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Denk omdat het vakantie is en veel mensen vrij zijn. En misschien door de afgelopen examens. Is beter als een forum waar niks te doen is dacht ik.
Laatste reactie door headsh0t, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 689 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 689 weergaven
ik krijg het zelfde als fillkill, dat het bestand beschadigd is
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 689 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39897.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 689 weergaven
Titanics Keys to the Past v1.0-TE Titanics Keys to the Past v1.0-TE Release Info Release Group: TE ( SCENE) Release Name: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Releasedatum: 28-08-2012 Retail Datum: 25-08-2012 Bestandsnaam: Titanics.Keys.to.the.Past.v1.0-TE Bron: WEB Grootte: 136,88 MB Genre: Hidden Object Uitgegeven door: Big Fish Games Ontwikkeld door: Big Fish Games Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,