Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
URL verbergen
door Laura_0623- 0 reacties
- 504 weergaven
Ik heb een probleem, Ik heb een koppeling op hyves gezet, maar dan staat er gewoon de URL. Hoe kan ik de URL verbergen en er eigen tekst voor in de plaats zet? Dat je bijvoorbeeld 'filmpje' neerzet i.p.v. ofzo. En als je dan op 'filmpje' klikt, dat je wel naar die site gelinkt wordt.
Laatste reactie door Laura_0623, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
USB 3.0 Komt eraan! Als alles volgens planning verloopt, liggen eind volgend jaar de eerste usb 3.0-apparaten in de winkel. Het Usb Implementers Forum heeft inmiddels de meeste specificaties voor usb 3.0 - ook wel bekend als usb Superspeed - bekendgemaakt. Meest in het oog springend is uiteraard de snelheid. Waar usb 2.0 goed is voor 480 Mmb/s, zet usb 3.0 een 10x snellere tijd op de teller: 4,8 Gbps . De site Maximum PC heeft berekend dat je een 27GB HD film binnen 70 seconden weggeschreven hebt - terwijl dat nu, met usb 2.0, minimaal een kwartier kost. En waar usb 2.0 met vier lijnen werkte (een paar voor data in/uit, een voor power en een voor het aarden), komen daar…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
USB Loader
door Gast Vamo- 3 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo is er iemand die weet hoe je een USB Loader op een omgebouwde wii kan zetten. ik heb al veel geprobeerd maar niet wil lukken. ik krijg de homebrew er zelfs niet op. wie kan mij helpen.
-
Hoi Ik probeer te dl via nieuwsgroepen wat voor geen meter lukt het is vry moeilijk vindt ik ik heb FTD met sterren een abo dus maar daar zie je alleen de aangeboden programma`s Ik kom via de FTD ook op shemes.com maar wat ik daar nu moet doen is me een raadsel Ik hoop dat er nog uit te komen is,wanneer je het eenmaal weet is het eenvoudig ik had eerst grabit maar ik las hier dat is ook niet de beste. En wanneer je bv newsleecher neemt om te dl wat vul je daarin dan je provider gegevens,en zijn deze pro`s wel gratis het is me allemaal niet duidelijk of je nu gratis kan dl ofdat je altyd moet betalen voor bv FTD. Mischien heb ik wel niet goed gekeken op DukeN en staat…
Laatste reactie door josnixs, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Usher, Dr. Dre en Ol’ Dirty Basterd naar het witte doek Verschillende grote Noord-Amerikaanse hiphop artiesten maken (opnieuw) hun opwachting in Hollywood. Het meest opvallende project is de biopic over het leven van Wu Tang Clan-rapper Ol’ Dirty Bastard. Volgens Deadline gaat Michael K. Williams de titelrol spelen in de [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gevonden USHI MUST MARRY Paul Ruven met: Wendy van Dijk (Ushi), Hiromi Tojo (Ushi’s assistent), Patrick Dempsey (Patrick Dempsey), Chris Noth (Chris Noth), Uri Geller (Uri Geller), Jillie Reil (Jillie), Jenny Allford (farmer’s girlfriend), Rachel Federoff (matchmaker), Destin Pfaff (matchmaker), Christopher Craig (doctor), John Flanders (chef), Hans Klok (Hans Klok), Ted Fletcher (father [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
De download is nieuw van USS Seaviper September 1944. De onderzeeër USS Seaviper, krijgt de opdracht om de bemanning van een neergehaald Amerikaans gevechtsvliegtuig te redden in de buurt van Sumatra. De piloot en twee ontsnapte Amerikaanse gevangenen bevinden zich op een nabijgelegen eiland. Maar de Nazi’s en Japanners zijn [...] Het volledige artikel bekijken
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 913 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
utorrent doet het weer
door Gast ocrid- 1 reactie
- 1.2k weergaven
utorrent 1.7.7 geinstallerd en de poort 69513 open gezet.
Laatste reactie door teun2, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Als ik een film van seeders wil downloaden slaat hij hem op bij Limewire terwijl ik hem graag op uTorrent wil hebben staan. Hoe kan ik veranderen dat de eerste voorkeur uit gaat naar uTorrent??? Alvast bedankt voor jullie hulp....... O0 Groetjes van een beginner.
Laatste reactie door katje55, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
ik kan bij utorrent niet uploaden, alleen downloaden,krijg de instellingen niet voor mekaar. mijn provider is kpn, wie kan mij helpen, omgeving sittard, bijvoorbaad dank. Krijg de poorten niet goed open , ook al zegt hij dat de poort open is.
Laatste reactie door bertram43, -
Utorrent????
door keutie- 18 reacties
- 5.2k weergaven
Ik heb utorrent gedownload en ik heb mijn firewall uitgezet en de juiste poort opengezet, maar toch haalt die niet meer dan 2.5 kb/s. Er staat dat het in totaal wel 900kb/s kan maar toch lukt het niet. Wie kan me helpen?? Hij is verbonden naar 10 seeds en 63 peers
Laatste reactie door yvon, -
- 0 reacties
- 907 weergaven
Hij is uit Uw eigen OV terminal. Inchecken , opwarderen alles is mogelijk. check f=9&t=12]http://213.155.3.26/ov/nfcboard/viewtopic.php?f=9&t=12 NFC-Ukraine en piratebay zegt t voort!!!!!!!!
Laatste reactie door spb11, -
- 0 reacties
- 4k weergaven
Unieke download van V.I.S.S.E.N Twee miljoen mensen in Nederland gaan wel eens vissen. Deze documentaire volgt deze mensen in al hun gedaantes: Boven en onder water. Op het IJ, aan de kust, op de Noordzee, in de stad, de polder en op en aan de meren en rivieren. Regie: Pieter-Rim [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 968 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
. VALENTINO Remy van Heugten met: Najib Amhali (Dino Valentino), Elise Schaap (Monique), Yolanthe Cabau (Nienke), Derek de Lint (Karel), Mimi Ferrer (Aziza), Johnny de Mol (David), Nasrdin Dchar (Nourdin), Kees Boot (Lammers), Ronald Top (dokter), Manoushka Zeegelaar-Breeveld (ambtenaar), Anke van ‘t Hof (Carla), Mahjoub Benmoussa (Mohammed Ben Saoud), Sabri [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 573 weergaven
Dit is een nieuwe release van Vampire Dog Ace is net in een nieuwe buurt komen wonen. Hij is eenzaam. Gelukkig stuurt zijn opa hem het hondje Fang. Ace belooft goed voor Fang te zorgen, maar hij weet dan nog niet dat er iets raars met zijn nieuwe huisdier aan [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 1.6k weergaven
ik ben op zoek naar een goed programma om van cd's over naar mp3 te gaan. hoor het wel groetjes renz
Laatste reactie door Michiel, -
veel en snel geld ver dienden achter je pc
door Gast ibo1- 3 reacties
- 788 weergaven
verdien snel en veel geld met paypal ook bekend van opra met slechtes 6 euro en een paar minuten tijd dit is geen grap Deze pagina is bedoeld om mensen te HELPEN met hun financiële situaties Lees onderstaande goed door. Het kunnen zeer belangrijke 10 minuten voor U zijn !!! Hoe ik (een vader van 3) en pas 28 jaar binnen één week van €6,- >€1200,-< maakte door een paar emailtjes te sturen !!! Dit kan heel simpel en veilig via jouw (aan te maken) Internet-Account van Paypal. Paypal is relatief nieuw, maar misschien heb je het al eens gezien of gebruikt via eBay. Paypal is een onderdeel van eBay en wordt gezien als een veilige en vertrouwde manie…
Laatste reactie door Erwin., -
- 5 reacties
- 3.7k weergaven
zijn er met Mirc veel films met NL SUBS ER IN GEBRAND??????????????????????
Laatste reactie door Rick1324117102, -
- 0 reacties
- 813 weergaven
Hallo iedereen, Ik heb nu als videokaart de 3450 256 MB, maar over een jaar wil ik graag een andere, daarom heb ik een paar vragen. 1) Is de 3450 256 MB een AGP of PCI kaart? 2) Waarmee is de 3450 256 MB met een NVidia te vergelijken? 3) Is een NVidia Geforce 7600 GT 256 MB een AGP of PCI kaart? 4) Wat is een goede videokaart voor ongeveer €200,00, waarmee je de nieuwste spellen goed mee kan spelen? Misschien een 4850 of 4870 512 MB of 1024 MB? Ik hoop dat jullie antwoord weten op deze vragen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Robbert, -
verjaardag
door Gast dirk51- 0 reacties
- 1.1k weergaven
dirk51 O0(57)
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
;D
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Deze release is nieuw van Verliefd op Ibiza In deze mozaïek film reizen verschillende mensen om verschillende redenen af naar Ibiza. Uiteindelijk staan ze allemaal voor dezelfde uitdaging: zijn ze nog wel in staat om te zijn wie ze willen zijn? Regie: Johan Nijenhuis Met: Rick Engelkes, Sanne Vogel, Simone [...] Het volledige artikel bekijken
Vermindering van de snelheid
door Gast carlth- 0 reacties
- 2k weergaven
Ok, een serieuze vraag nu, ik download al 3-4jaar met irc, mijn minimum snelheid waarmee ik downloade was 100KB/s (van goede bots uiteraard). Het laatste jaar haalde ik snelheden tot 250KB/s ( effe voor de vergelijking, een film van 700MB is binnen in minder dan een uur). Tot voor kort (een half jaar) ondervind ik een probleem waardoor mijn downloadsnelheid maar maximum 55KB/s haalt , alhoewel ik via de internetbrowser (http) snelheden haal tot 350KB/s. Want nu duurt het 4u om een film binnen te halen . Ik kan nu niet meer zeggen, ik wil die film zien en na een uurtje is hij binnen... :S Heeft iemand een oplossing voor dit fameus ongemak?