Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 587 weergaven
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED Zonden van een Solar Empire Rebellion-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-Team Release Date: 16.06.2012 Retail Datum: 22-05-2012 Bestandsnaam: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 1,4 GB Genre: Real-Time Strategy Regio: Gratis Uitgegeven door: Stardock Entertainment Ontwikkeld door: Ironclad Games release Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 587 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 587 weergaven
beste mensen, overal waar ik inlog met internet explorer onthoudt hij mijn wachtwoord niet? ik vink de optie onthouden aan. maar er gebeurd niks etc. het is erg irritant.
Laatste reactie door quikfast, -
Ik zoek een Torrent site... Net zo iets als Film-Torrents.nl.. Ik wil graag de oude TV serie OZ Hebben,, wil seizoen 3 hebben nu.. Zoek hem met ned. subt.
Laatste reactie door Thijs., -
Nieuwsgroep, Group map verplaatsen
door Gast lor10103- 0 reacties
- 586 weergaven
Ik heb dan zo'n mapje van al die Groups, ik wil dit mapje ergens anders zetten maar dat kan niet. eerst stond hij nooit bij mij bestanden en nu wel, wat kan ik hier aan doen? Het is zo'n mapje waar al die groepen instaan van je nieuwsserver.
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
Mag je dan wel zeggen ga naar nzbindex.nl en gebruik deze zoekterm: lcs-god?
Laatste reactie door marco1, -
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 586 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
[modbreak=Wesley] Geen directe link naar downloads [/modbreak]
Laatste reactie door bilal 1999, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Werkt het nog niet jammer terug sturen naar Sidder dan
Laatste reactie door meowndz, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 586 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 586 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32958.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 586 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
eShop Nieuws Week 14 Deze week krijgen we weer een demo van Nintendo, en wat voor een! Eindelijk kun je je boeren skills on-the-go tonen met Farming Simulator 2012 3D, nu al Game of the Year. Nintendo 3DS download softwareSpeedThru: Potzol's Puzzle™ Nintendo DSiWarePirates Assault WiiWareViolin Paradise Nintendo 3DS-demo'sFarming Simulator [...] Het volledige artikel bekijken
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 585 weergaven
-
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37519.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Hallo, Ik heb via de downloadsite www.yabsearch.nl het computerspel Call of Duty Black Ops voor de pc. gedownload en het staat nu in de map downloads op de computer. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet installeren en kunnen spelen. (ik heb gewoon een crack). Als ik op de toepassing klik krijg ik te zien: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_43.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb het alleen nog helemaal niet geinstalleerd. Zou iemand mij hierbij alsjeblieft kunnen helpen... Bijgaand een screenshot van de map. oja... ik werk met windows Vista. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Svensaxofoon, -
VERPLAATST: Ipod
door Erwin.- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38060.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 585 weergaven
waar kan ik die scan draaien dan ik heb hem trouwens ook gewoon in het nederlands Post Merge: juli 10, 2009, 10:53:44 pm wat kan ik het beste doen om te zien wat voor type ik heb want ik weet niet waar ik die scan moet draainen met everest Post Merge: juli 10, 2009, 11:05:26 pm is de chipset mijn geheugen type want ik denk dat ik een soort test heb gedaan
Laatste reactie door magicm14, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38967.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Deze release is nieuw van Soldiers of Fortune Kun je revolutie als toeristisch uitje verkopen? Voormalig US Special Forces soldaat Captain Craig McCenzie wordt ingehuurd om een groep miljonairs te beschermen die de spanning en sensatie van een oorlog willen ervaren. De missie gaat echter helemaal mis en hun bodyguards [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 584 weergaven
Hey allemaal, Heeft iemand evt nog een invite over?? Ik probeer nu al echt lang zelf te registreren op die site, maar dat is tot nu toe niet gelukt :'( Als iemand me dus een invite zou kunnen PMen zou dat erg gewaardeerd worden! Alvast bedankt!! Grtz Martijn
Laatste reactie door fastforward, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39897.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin.,