Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
The sims 3
door hanin12- 0 reacties
- 699 weergaven
Ja sorry ik weet dat er een speciale sims 3 topic is maar ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag :'(....ik vraag me al de hele tijd af of ik de sims 3 voor windows vista kan downloaden...en als dat kan waar kan ik dat downloaden? ik hoop dat mijn vraag niet verwijderd word...
Laatste reactie door hanin12, -
Re: vt700 probleem
door Bart'- 0 reacties
- 698 weergaven
Ik zou proberen ergens een 12v en 3.5 a adapter te bestellen
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 698 weergaven
dan moet je toch zo'n pandora batterij bestellen? ik wil het namelijk ook voor mijn broertje doen.!
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40097.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
VERPLAATST: NZB
door Tom- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29279.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Met speedtest.net? ???Ik vroeg toch niet of ik een spel aankan, maar welke spel jullie mij aanraden :
Laatste reactie door petie, -
- 0 reacties
- 698 weergaven
Oké bedankt, ik kijk morgen eerst zelf wel. Dan leer ik er zelf ook nog wat van Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk Post samenvoeging: december 29, 2010, 18:09:10 Hee, Ik kijk hier nu even rond in mn logboeken. En bij fouten staat heel vaak: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: nltdi Bron Atapi of Service control manager. Kan het zijn dat die vastloopt door internet? Want dan heb ik het volgens mij het meest of alleen. En is nltdi , Netlimiter? Want ik heb Netlimiter 3 gedownload..
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 698 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Ik vind het allemaal gezellig, maar omdat het "NL private trackers" topic ook bij full members stond dacht ik: ik zet dit topic ook maar bij full members
Laatste reactie door snor1991, -
Re: GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast Danielz1111- 0 reacties
- 697 weergaven
-
- 0 reacties
- 697 weergaven
Bovendien wat geef jij erom. Ga die mensen die inbraken plegen en moordenaars maar criminelen noemen :police: ik heb verder nog niemand horen klagen hoor, jij hebt zeker geen "brein" mailtje van hem gehad? Nee tuurlijk niet want die krijgen alleen de beheerders en torrent eigenaren van een site!
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Hahahah, helemaal naar de klote.. Waarom eigenlijk? Buurt 9 is de gekste!
Laatste reactie door YMessi, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31113.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 697 weergaven
Loopt vast als ik op start classic lukt (windows xp). Options werkt wel.
Laatste reactie door marco1, -
Deus Ex: Human Revolution Mod
door Gast layzerod- 0 reacties
- 696 weergaven
Download hier: *SPAM* [gmod]het is niet toegestaan om te linken naar illegale content, zeker niet wanneer er een sharecash vragenlijst eerst ingevult moet worden![/gmod]
-
- 0 reacties
- 696 weergaven
OPROEP / DRINGEND VERZOEK! Afgelopen week is er ingebroken op het adres wat trackereigenaar Polarbear verschillende malen gepubliceerd heeft op Internet als zijnde het adres van een zogenoemde Hottie. Ontvreemd zijn een HD (uit pc gedemonteerd) en enkele usb-sticks. Bij deze het dringende verzoek van de eigenaar deze terug te bezorgen. De inhoud (bevallingsfoto's en foto's kraamtijd eerstgeborene) is van zeer grote emotionele waarde voor de eigenaren en hoogst waarschijnlijk ook niet wat de inbreker verwachtte. Wees menselijk en stuur dit terug! En voor de trackergangers: zo gaat een Polarbear dus met privégegevens om!
Laatste reactie door Sas1963, -
Re: .BNT openen
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 696 weergaven
xD lekker laat met die reactie xD
-
- 0 reacties
- 696 weergaven
Wat een idioot zeg, daar gaat tie dus niet mee wegkomen. We moeten kijken of we hem kunnen laten aanklagen ofzo!!
Laatste reactie door Bart', -
Aw:code voor nfsMw
door Gast slikie- 0 reacties
- 696 weergaven
DukeN schreef: die key doet ut bij mij niet waar kan ik een andere vinden?
-
- 0 reacties
- 696 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 696 weergaven
Gaa naar de site van btjunkie en typ daar poker en dn de games. ik heb er 2 gedownload en 1 getest hetzijn de eerste 2 resultaten die je krijgt.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Nieuw project voor Blair Witch-regisseur Eduardo Sánchez Sinds The Blair Witch Project heeft regisseur Eduardo Sánchez geen found footage films meer gemaakt. Na zijn nieuwste film, Lovely Molly, dat op het SXSW goed ontvangen werd, heeft hij besloten dat toch maar eens te gaan doen. Dat doet Sánchez samen met [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
ok maar hoe kan je dan weten of een land geen coach heeft ;D
Laatste reactie door stephanvw,