Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
kan iemand me nou helpen dan??
Laatste reactie door christian1988, -
- 0 reacties
- 878 weergaven
Dit topic is verplaatst naar PC Game Fan]. [http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26175.msg104136#new]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 705 weergaven
+ = Morgen naar Batavia Stad ++ = Veel nieuwe films gedownload -- = Wel vroeg opstaan +/- = Nog (maar) 1 week vakantie, van de twee.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 798 weergaven
Ik weet het niet meer zeker... maar vul de eerste 20 cijfers in en dan word dacht ik automatich nog een vakje geopend waar je de laatst in kunt zetten!misschien even spatie of enter drukken na de eerste 20 cijfers. als dit niet klopt hoor ik het graag dan haal ik dit weg maar hier staat mij wat van bij. p.s. kopieren lukt waarschijnlijk niet even handmatig intypen.
Laatste reactie door heronic, -
- 0 reacties
- 823 weergaven
als je pc hem niet aan kan dan kan hij hem niet aan hier is dus niks aan te doen
Laatste reactie door Schaapje, -
Re: DSTT is traag
door Gast shade1981- 0 reacties
- 658 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
Re: .torrent?
door kukuruza- 0 reacties
- 709 weergaven
The film very much is pleasant to me
Laatste reactie door kukuruza, -
- 0 reacties
- 557 weergaven
idd
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 461 weergaven
Even in MW3 topic zetten http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38434.225
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Problemen voor The Human Centipede III Onlangs vernamen we dat regisseur Tom Six er met The Human Centipede III (Final Sequence) nog eens een schepje bovenop zal gooien door meer dan 500 mensen aan elkaar te naaien. De opnames zouden dit jaar beginnen met de terugkerende Laurence Harvey en Dieter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Deze release is nieuw van Lockout Een man zit onschuldig in de gevangenis op verdenking van spionage. Hij krijgt zijn vrijheid terug als hij de dochter van de president redt uit een buitenaardse gevangenis die is overgenomen door de gevangenen. Regie: James Mather, Stephen St. Leger Met: Guy Pearce, Peter [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 932 weergaven
De download is nieuw van Vader met Vier Kinderen Terug Naar de Natuur De grappige alleenstaande vader en zijn vier kinderen gaan op bezoek bij tante Annika. Het hele gezin gaat daar op avontuur in het natuurreservaat van Annika. Ze komen er al snel achter dat het park zwaar vervuild [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 2,2k weergaven
Gevonden Jack Reacher Voormalig politie officier Jack Reacher (“Tom Cruise”) wordt gevraagd om zich te verdiepen in een zaak waarbij een bekende, een voormalige militair, vijf willekeurige mensen doodschiet met zes kogels. Regie: Christopher McQuarrie Met: Tom Cruise, Richard Jenkins, Rosamund Pike, Robert Duvall, Werner Herzog, James Martin Kelly, Kristen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 785 weergaven
Dit is een nieuwe release van Hold Your Breath: An Urban Legend Een bekend fabeltje is dat bij het passeren van een kerkhof je adem moet inhouden. Dit om te voorkomen dat een boze geest, die zowel door de hemel als de hel is verworpen, bij je naar binnen dringt. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
[table][th] Live: Ajax – NAC Breda Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Om 18.45 uur staat zaterdagavond de ontmoeting tussen Ajax en NAC op het programma. Waar de stemming bij Ajax alleen maar beter wordt, rommelt het bij NAC. De gemeenteraad heeft uitgesproken af te willen van de club, maar het college van burgemeester en wethouders van Breda stelt voor om de huur met € 325.000 te verlagen. Met dit voorstel zal NAC uiterst tevreden zijn, maar er is nog niets zeker. Kortom, het laatste woord is daar nog niet over gesproken. Er zijn websites beschikbaar waar je …
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
Aw:heb een groot probleem
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,3k weergaven
is die torrent dan niet gewoon zo langzaam?
-
Aw:Site van het Jaar verkiezingen 2005!
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,2k weergaven
cool dus jou straat gaat straks van naam veranderen naar duken.nl straat Dat zal echt grappig zijn :laugh:
-
- 0 reacties
- 1,6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=19559.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
...
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 3,2k weergaven
Dus je wilt op de pc nintendo DS spellen spelen ? ik gebruik no$gba. hier heb ik gebruik van het gemaakt: http://nl.youtube.com/watch?v=ftjVktK_aq8 maar hier zit pokemon diamond bij.. hier kan je pokemon pearl downloaden: http://www.mudkips.nl/roms/ en klik op: lgc-pkmp.nds en dan opslaan als... verder als je no$gba start dan komt er een venstertje met welk spel je wilt starten. Ga dan naar de map met spel in dit geval dus pokemon pearl en er moet ergens een nds file staan. Als dit niet het geval is moet je hem uitpakken.. Ik doe dit met winRAR. heb je verder nog vragen of je wil screenshots zodat je het snapt kan je die altijd krijgen O0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Plies wil iemand mij helpen....... =] ookal is het maar met 1 vraag! xx
Laatste reactie door afratjuh, -
- 0 reacties
- 804 weergaven
Oke, je vorige bericht is verwijderd dus plaats een nieuwe met wat meer detail, dan kan ik je helpen.
Laatste reactie door Assyrian, -
- 0 reacties
- 972 weergaven
Hej allemaal, Ik heb een probleem. Er komt geen geluid uit mijn PC. Komt omdat ik mijn geluidskaart neit heb geïstaleerd. Ik wilde dus op internet een drivre downloaden (gratis ofcourse;)) maar ik kan er gewoon geen vinden. Zou een van jullie mij kunnen helpen? HEt is een TYCO 04202 ALvast bedankt! Mvg!
Laatste reactie door nebojsa6, -
Re: r4 voor nds
door Gast shade1981- 0 reacties
- 662 weergaven
Heb de mijne bij www.xgadget.nl gekocht, werkt perfect!
-
- 0 reacties
- 596 weergaven
voor wat voor redenen kunnen ze dat bijvoorbeeld doen?? Post Merge: april 30, 2009, 08:35:49 pm Ze kunnen alleen zien bij welke provider je zit maar niet wat je naam is en waar je woont.
Laatste reactie door gkeeee,
