Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 667 weergaven
Als je upload,dan kan je wel gepakt worden :P
Laatste reactie door Nigel, -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 572 weergaven
SPAM
-
- 0 reacties
- 698 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36620.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 769 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38962.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: The King's Speech (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast eelcok- 0 reacties
- 545 weergaven
mooi man moet ik zien
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unieke download van Sherlock Holmes 2 Gratis Special Sherlock Holmes and Dr. Watson: Robert Downey Jr. en Jude Law onthullen de geweldige chemie die zij onderling hebben zowel op de set als off-set. Holmes Without Borders: Downey, Law en de rest van de cast ontsnappen aan het grensgebied van het [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 829 weergaven
Deze release is nieuw van Berliner Tagebuch Rosemarie Blank komt uit Berlijn en voelde zich er niet helemaal thuis. Van uit die gedachte maakte ze een documentaire over mensen die juist naar de stad zijn getrokken en zich juist thuis voelen. Regie: Rosemarie Blank Download / Torrent / NZB – [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 597 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Deze release is nieuw van The Awakening Londen, 1921. De Eerste Wereldoorlog heeft zowel fysieke als emotionele littekens achtergelaten. Zoekend naar troost vinden slachtoffers en nabestaanden hun heil in het bovennatuurlijke. De nuchtere Florence Cathcart heeft echter een rotsvast vertrouwen in wetenschap en logica. Met veel plezier ontmaskert deze schrijfster [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Live: AZ – RKC Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Het toetje van deze speelronde is voor AZ en RKC en wordt gespeeld in het AFAS Stadion in Alkmaar. Na een ronde door te zijn in de Europa League staat alweer de volgende wedstrijd op het programma. Nagenieten is er niet bij voor de Alkmaarders, al was de wedstrijd niet om van te genieten, maar het resultaat wel en dus bekeren ze nog een ronde verder. Voor nu zal de focus op RKC liggen, dat een lastig ploeg blijkt te zijn voor veel teams. Het heeft al de nodige punten weg gesnoept bij verschillende top…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Deze release is nieuw van WIPLALA Tim Oliehoek met: Geza Weisz (Wiplala), Peter Paul Muller (vader Blom), Sasha Mylanus (Johannes), Kee Ketelaar (Nella Della), Peter van den Begin (ober), Jack Wouterse (gemeenteambtenaar), Cas Jansen (dokter Vink), Pepijn Cladder (politieman restaurant), Maurice Nathan Weert (verslaggever), Hans Kesting (Atlas), Ferdi Stofmeel (verslaggever), [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:ik heb Daemon Tools gedownload maar hij opent
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoe bedoel je hij opent niet? als je via start - programma\'s - daemon tools en daar hem opstart opent hij niets? Als het goed is zie je ook rechtsonderin bij windows waar de tijd staat een icoontje van daemon tools. Zie je die wel en kan je daar wel dingen \'mounten\'?
-
Aw:WinRaR wachtwoord
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik neem aan tot dat iso bestand in die winrar zit? Het enigste wat je kan doen is google\'en naar een winrar password discovery tool ofzoiets en hopen dat je nog achter dat wachtwoord kan komen. Wij kunnen je niet het wachtwoord geven. Dat is door iemand aangemaakt. Kan best zeggen probeer pimpampet maarje dat zal ook niet het goede wachtwoord zijn
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
dat weet ik. zij het alleen omdat jij vond dat dit in de hall of shame moet @robin dacht 5 daggen :-\ Dat was om een andere reden :geheim:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22797.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 959 weergaven
lijkt mij wel logisch voorbeeldje cancan stemt-------cedrik robin stemt---------shabab shabab stemt-------cedrik kaasbroodje stemt--cedrik luc. stemt----------shabab mart stemt---------cancan :dans2: nominatie beste post hot or not (danger @ work) (noem maar iets ) 1. cedrik 2. shabab 3. cancan zo bedoel je het toch?
- 0 reacties
- 614 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 688 weergaven
deamon tools downloaden en mounten Ik weet niet HOE ik moet mounten, deamon tools heb ik al. ik ben echt niet technisch ofzo, dus ik snap er niks van http://www.duken.nl/content/view/27/24/ welk bestand moet ik dan mounten?
Laatste reactie door drollerd, -
- 0 reacties
- 643 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 713 weergaven
Als je avi bestand naar dvd bestand gekopierd dan kan je hem gewoon afspelen,dit doe ik ook op mijn eigen xbox en playstastion : :
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 651 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Bittorrent. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37144.0[/iurl]
- 0 reacties
- 383 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41057.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Skidrow
door jeroen1007- 0 reacties
- 347 weergaven
Damn skidrow schrijft op zijn forum dat hij stopt met deze game.
Laatste reactie door jeroen1007, -
- 0 reacties
- 684 weergaven
Luke Evans moet de villain in Fast & Furious 6 worden De inkt is nog nat van het bericht dat Rihanna is gevraagd om de villain te gaan spelen in Fast & Furious 6, maar dit wordt nu alweer tegengesproken. De rol is namelijk niet bestemd voor de zangeres, die [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Het Monster Van Parijs 3D (NL) Een vlo wordt door een verkeerd afgelopen experiment getransformeerd tot een enorm monster. Een zangeres vermomt hem om zijn muzikale vaardigheden aan de mensen van Parijs te laten zien. Regie: Bibo Bergeron Met de stemmen van: Birgit [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,