Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 613 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41165.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
De download is nieuw van Inseparable De jonge ingenieur Li gaat door een moeilijke periode in zijn leven. Hij ondervindt zowel op zijn werk, als thuis met zijn vrouw Pang problemen. Dat alles verandert, wanneer hij de mysterieuze Amerikaanse vreemdeling Chuck ontmoet, die een grote impact op zijn leven heeft. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 613 weergaven
Ik heb zo het gevoel dat er vandaag een crack komT!! :
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar deze 2 Films en Deze Afleveringen. Gangsterboys. Alice In Wonderland. << Met Nl Subs? The Book Of Eli. << NL Subs? How To Train Your Dragon. << Nl Subs of in het nederlands? Clash Of The Titans. << Nl Subs? Iron Man 1 & 2. << Nl Subs? Deze Afleveringen. Wolf's Rain. Het zijn er 30 en In het Engels Graag. THX
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 612 weergaven
Dit is een nieuwe release van Populaire Het is 1958 en Rose Pamphyle lijkt voorbestemd voor een saai huisvrouwen bestaan. Ze denkt daar zelf echter anders over en gaat solliciteren bij een verzekeringsmaatschappij. Tijdens het sollicitatiegesprek blijkt dat ze enorm snel kan typen. Ze wordt aangenomen onder voorwaarde dat ze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 612 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 612 weergaven
bedankt O0
-
- 0 reacties
- 612 weergaven
Wie weet hoe ik een gedownloade windows xp op een cd kan zetten en deze dan zo kan installeren? Programma's maakt niet uit ik betaal er dan wel iets voor. Ik heb windows gedownload omdat ik mijn installatie cd kwijt ben en nu dus een error heb in windows dus herinstallatie nodig is. Een goede windows torrent wordt ook zeer op prijs gesteld, Mvg Martyte
Laatste reactie door martyte, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29382.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
VERPLAATST: [Centraal] Red Faction: Guerrilla - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Jeroen- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29961.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
eShop Nieuws Week 15 Deze week niet veel soeps in de eShop, naast Zelda voor de Virtual Console (3DS) zien we nog 2 DSiWare titels (Crystal Caverns is een rip-off van Luxor, I Must Run van Canabalt) en Street Fighter II voor de Virtual Console op de Wii. Virtual Console [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 611 weergaven
IK wordt egt gek zonder die crack!!! :D :-[
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39478.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
handig O0
Laatste reactie door Jacob, -
- 0 reacties
- 611 weergaven
James Cameron praat al over Avatar 4 Na het succesvolle Titanic uit 1997 duurde het ruim tien jaar voordat regisseur James Cameron weer een film afleverde. Dit was uiteraard de mega-kaskraker Avatar (2009). Het is ondertussen duidelijk dat Cameron komende jaren werkt aan twee Avatar sequels, die in 2015 en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 610 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
Laatste reactie door stefjuh, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0[/iurl] Geen hardware maar een software probleem.
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
De download is nieuw van The Double De gepensioneerde CIA agent Paul (“Richard Gere”) moet met een jonge agent (“Topher Grace”) achter de oude Sovjet spion Cassius op zien te sporen. Maar is Paul wie hij zegt wie hij is? Regie: Michael Brandt Met: Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 610 weergaven
maar volgens hen zal de Zweedse justitie er nimmer in slagen de torrentsite uit de lucht te krijgen. en hebben het proces tot spectrial gedoopt, een samentrekking van spectacle trial. Verder lieten de beklaagden weten een langlopend proces te verwachten.
Laatste reactie door OnnyRens, -
- 0 reacties
- 610 weergaven
Unieke download van Comme un Homme De rustige 16-jarige Louis is de zoon van de directeur van de middelbare school en heeft nooit in de problemen gezeten. Zijn beste vriend Greg is echter zijn tegenpool: provocerend, boos, gewelddadig en van school gestuurd wegens fysieke bedreigingen tegenover Camille, de jonge lerares [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 610 weergaven
Misschien de stekker uittrekken en de reset knop indrukken
Laatste reactie door filkill, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 610 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 609 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,