Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 619 weergaven
ik kan bij utorrent niet uploaden, alleen downloaden,krijg de instellingen niet voor mekaar. mijn provider is kpn, wie kan mij helpen, omgeving sittard, bijvoorbaad dank. Krijg de poorten niet goed open , ook al zegt hij dat de poort open is.
Laatste reactie door bertram43, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
die werkte bij mij goed
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
Oké zal het niet meer doen :redface:
Laatste reactie door anonymousee, -
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 619 weergaven
Sins of a Solar Empire Rebellion-RELOADED Zonden van een Solar Empire Rebellion-Team Release Info Release Group: RELOADED (Scene) Release Name: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-Team Release Date: 16.06.2012 Retail Datum: 22-05-2012 Bestandsnaam: Sins.of.a.Solar.Empire.Rebellion-RELOADED.rar Bron: DVD Maat: 1,4 GB Genre: Real-Time Strategy Regio: Gratis Uitgegeven door: Stardock Entertainment Ontwikkeld door: Ironclad Games release Beschrijving De [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 619 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
Bestellen
door zwarthoed94- 0 reacties
- 618 weergaven
Nu wil ik iets bestellen van http://www.chinavasion.com hoe kan ik zien of ik daar veilig kan bestellen want ik heb geen zin in opgelicht te worden. alvast bedankt...
Laatste reactie door zwarthoed94, -
Aw:Waar haal jij je serials en cracks vandaan?
door Gast Heinen- 0 reacties
- 618 weergaven
idd, laat eerst je viruss scanner up-to-date zijn en dan pas zo\'n crack laten scannen, want als ik een crack download is meer dan 50 procent allemaal virus
-
- 0 reacties
- 618 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 618 weergaven
Wifi van de buren gebruiken als die niet beveilgd is. Als het een thomson/speedtouch router is kan je hem makkelijk kraken
Laatste reactie door IfElse, -
VERPLAATST: Ipod
door Erwin.- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38060.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 618 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39897.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Ik download pc games via nieuwsgroepen! Help!
door Gast pomenpam- 0 reacties
- 618 weergaven
<script type="text/javascript"><!-- google_ad_client = "pub-4716365455052665"; /* 728x90, gemaakt 26-4-09 */ google_ad_slot = "6575012093"; google_ad_width = 728; google_ad_height = 90; //--> </script> <script type="text/javascript" src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script>
-
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 617 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 617 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
- 3 reacties
- 617 weergaven
Ik zoek Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 in het nederlands (gesproken). Het liefst zou ik hem downloaden met Torrents.
Laatste reactie door Glenneke1996, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 617 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
eShop Nieuws Week 14 Deze week krijgen we weer een demo van Nintendo, en wat voor een! Eindelijk kun je je boeren skills on-the-go tonen met Farming Simulator 2012 3D, nu al Game of the Year. Nintendo 3DS download softwareSpeedThru: Potzol's Puzzle™ Nintendo DSiWarePirates Assault WiiWareViolin Paradise Nintendo 3DS-demo'sFarming Simulator [...] Het volledige artikel bekijken
Hoy ik heb een vraag kan ik van muzik cd een video dvd met bild maken en hoe Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
Re: visual basic
door Bart'- 0 reacties
- 616 weergaven
Wat heeft dit nu weer met Apple te maken?
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Have you download link of this game :-[
Laatste reactie door addniim, -
- 0 reacties
- 616 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje,