Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Re: Cars 2 (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast Krisje5- 6 reacties
- 541 weergaven
super!!! Thx ;D
-
- 0 reacties
- 540 weergaven
a
Laatste reactie door rTn, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
The Amazing Spider-Man-SKIDROW The Amazing Spider-Man-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Releasedatum: 21-08-2012 Retail Datum: 22-08-2012 Bestandsnaam: The.Amazing.Spider-Man-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 7,6 GB Genre: Actie Bescherming: Stoom + CEG Uitgever : Activision Developer : Beenox Op de markt Beschrijving Harness Spider-Man de bevoegdheden met Manhattan als [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 540 weergaven
Deze release is nieuw van Lingerie 02: Temptation Lingerie is een supersexy serie films met een uitgebreide cast prachtige mensen die lingerie ontwerpen, fotograferen en showen in New York. Lacey Summers is een succesvol fotomodel die besluit haar carrière om te gooien en pikante lingerie te gaan ontwerpen. We volgen [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Mortal Kombat - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast thesander705- 0 reacties
- 540 weergaven
lol
-
- 0 reacties
- 540 weergaven
Deze release is nieuw van Keep the Lights On New York, 1997. Filmmaker Erik ontmoet voor het eerst Paul, een knappe advocaat die nog in de kast zit. Deze eerste, heftige ontmoeting gaat al snel over in meer en er ontstaat een relatie en de twee mannen besluiten te gaan [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 540 weergaven
Uitleg: http://pc-en-internet.infonu.nl/software/34964-bittorrent-612-veel-films-en-muziek-downloaden.html Post Merge: april 13, 2009, 04:41:30 pm Oh pardon, verkeerde plaats behoort nij downloden met BitTorrent SLOTJE
Laatste reactie door rakker126, -
reason 4.0/3/0
door bara15- 0 reacties
- 540 weergaven
waar kan ik reason 4.0 downloaden
Laatste reactie door bara15, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29337.msg133966/boardseen,boardseen#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Unieke download van We Were Here WE WERE HERE is de eerste documentaire waarin zeer uitgebreid wordt teruggekeken naar de komst en impact van een ongelofelijk belangrijk hoofdstuk uit de homogeschiedenis: de aidsepidemie. We volgen verschillende mensen in San Fransisco die allen op een andere manier werden geraakt door deze [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 539 weergaven
download even de laatste nero dat is het makkelijkste en wijst zich van zelf! mocht je vragen hebben. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Evolver v1.0 Cracked-F4CG Evolver v1.0 Cracked-F4CG Release Info Release Group: F4CG (Scene) Release Name: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG Release Date: 17-04-2012 Bestandsnaam: Evolver.v1.0.Cracked-F4CG.rar Maat: 35,6 MB Type: Mini Game release Beschrijving Ontdek de geheimen van de evolutie in de Evolver! Door het helpen van de schattige kleine wezens evolueren, bevindt u zich in [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 539 weergaven
ik heb het wel over de headphones he niet de oortjes
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Films overig . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29382.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P EVA – Virtual Assistant v2.18 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Release Date: 02-07-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.18.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 538 weergaven
Unieke download van The Avengers The Avengers zijn een buitengewoon team van superhelden. Wanneer een onverwachte vijand opduikt die een bedreiging vormt voor de wereldwijde veiligheid heeft Nick Fury (Samuel L. Jackson), directeur van de internationale vredesmacht S.H.I.E.L.D., een team nodig om de wereld te redden van de ondergang. Dit [...] Het volledige artikel bekijken
Ik zoek een Torrent site... Net zo iets als Film-Torrents.nl.. Ik wil graag de oude TV serie OZ Hebben,, wil seizoen 3 hebben nu.. Zoek hem met ned. subt.
Laatste reactie door Thijs., -
Sims 2 Downloads
door Gast MichJuhGirl- 1 reactie
- 538 weergaven
hoi mensen, ik heb dus vanalles gedownload voor de sims 2 via internet (bv. bij peggy sims) maar nu werken ze dus niet en het zijn hele vreemde bestanden , package(zie bijlagen) en ik heb dus al vanalles geprobeert met winrar enz maar het lukt nog steeds niet. kan iemand me vertellen hoe ik kan zorgen dat ze het wel doen ? ps. en welke map moet ik het zetten? program files->ea games->sims2-> nieuwe map download maken en ze daar dan inzetten? groetjes Michelle [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Jeroen, -
Re: mislukte downloads
door Gast hepa- 0 reacties
- 537 weergaven
marco ik gebruik ftd en grabbit Post samenvoeging: november 18, 2009, 20:59:33 pm sorry martijn ik ben maar een leek en jouw bericht begrijp ik niet maar toch bedankt voor je reaktie
-
- 0 reacties
- 537 weergaven
Oke dan probeer je wat gedownloade spellen waarvan er ook een paar niet jouw ding zijn. Ik merk dan regelmatig dat er geen uninstaller bij zit. Hoe krijg ik dan het spel gedeinstalleerd op een beetje nette manier? Zodat er niet allemaal rotzooi achterblijft als je bijvoorbeeld enkel de installatiemap verwijderd.
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Unieke download van Girls Gone Dead Een groep sexy jonge meiden gaan op Spring Break voor de fun en plezier, maar niets is minder waar. Ze worden geconfronteerd met een bloeddorstige maniak, die zwaait met een middeleeuwse hakbijl: The mediaval War Hammer! Deze maniak “The Monk” zal snijden en hakken, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 537 weergaven
Deze release is nieuw van Le Tableau Er was eens… een schilderij dat aan een muur hing. Een gewoon schilderij zo te zien, maar dat was niet helemaal zo. Sommige personages waren niet meer dan een tekening, terwijl andere helemaal afgeschilderd waren. Daardoor dachten ze dat ze beter waren. Op [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 537 weergaven
ik wil wat reps hebben
Laatste reactie door los-cuentos, -
Re: photoshop
door Fraggerzz- 0 reacties
- 536 weergaven
ik heb van thepiratebay photoshop cs5 entended version gedownload, alleen moet ik nog een key hebben om het te installeren iemand een idee waar ik dat vandaan haal ??
Laatste reactie door Fraggerzz, -
Re: visual basic
door Bart'- 0 reacties
- 536 weergaven
Wat heeft dit nu weer met Apple te maken?
Laatste reactie door Bart',