Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW – Torrent / Download / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 584 weergaven
Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Batman Arkham City Game of the Year Edition-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW Releasedatum: 11.09.2012 Retail Datum: 15-09-2012 Bestandsnaam: Batman.Arkham.City.Game.of.the.Year.Edition-SKIDROW.iso Bron: DVD Grootte: 17 GB Genre : Actie Bescherming: N / A Uitgever: Warner Bros Interactive Ontwikkelaar: Rocksteady [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Sorry, ik ben me van geen kwaad bewust..... Welke regel(s) heb ik dan overschreden ? Ik deel alles in voldoende mate terug... Ik heb ook geen waarschuwing ontvangen. Graag enige uitleg. En nog belangrijker; wat is hier (nog) aan te doen?
Laatste reactie door thisiswhy, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
Mij lukt het wel O0 gewoon alt+ heel rap 184 typen ©
Laatste reactie door anonymousee, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Unieke download van Le Fils de l´autre Net wanneer Joseph aan zijn dienstplicht bij het Israëlische leger wil beginnen, ontdekt hij dat hij niet de biologische zoon van zijn ouders is en dat hij bij zijn geboorte verwisseld werd met Yacine, kind van een Palestijnse familie uit de Westelijke Jordaanoever. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30168.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 583 weergaven
als het goed is staat die online je moet ze wel via een nieuwsgroep downloaden! succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41165.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Pack of Five Android V10-SCEPER Dit zijn vijf Android V10-SCEPER Release Info Release Group: SCEPER Release Name: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Release Date: 08-05-2012 Bestandsnaam: Pack.of.Five.Android.V10-SCEPER Maat: 18 MB Type: Toepassing release Beschrijving WhatsApp Messenger v2.7.8265 Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32374.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
die werkte bij mij goed
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
South Pacific
door Gast khrachara- 0 reacties
- 582 weergaven
BBC – South Pacific : Ocean of Islands (2009) DVDRip XviD-HAGGiS English | 59 Min | 624 x 352 | XviD - 1157Kbps | 25.000fps | MP3 - 128Kbps | 548 MB Genre: Documentary The South Pacific islands are the most remote in the world. Their extraordinary isolation has created some of the most curious, surprising and precarious examples of life found anywhere on Earth; from giant crabs that tear open coconuts, to flesh-eating caterpillars that impale their prey on dagger-like claws. Human culture is different too. The men of Pentecost Island celebrate their annual harvest by leaping from 20 metre high scaffolds, with only forest vines to break their fall. And on t…
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30567.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Windows 7 vraag
door maxim130- 2 reacties
- 582 weergaven
hey, ik was even aan het zoeken voor windows 7 voor op mijn laptop maar toen zag ik dat er meerdere versies waren. Ik bedoel niet die ultimate en home edition enz maar er staar achter X86 en X63 maar waar staat dit voor. zelf dacht ik voor het aantal bits maar ik had nog nooit van een 86 bits OS gehoort ( ook nooit in verdiept) zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit nou is en wat het nou uitmaakt Maxim130
Laatste reactie door maxim130, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
ik gebruik voor het branden van films en ondertitels convertxtodvd alleen ik vind de ondertitels niet echt mooi eruit zien bij 16:9. Zijn er meer mensen die dit programma gebruiken, hoe zijn jullie instellingen hiervoor ?
Laatste reactie door xtaix, -
- 0 reacties
- 582 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Ik krijg een melding 'Can't connect to the server at localhost;8080'. Het errorscherm suggereert dat de Firewall het programma niet zou doorlaten of dat er iets met mijn internetverbinding zou zijn. De standaard melding dus wat niet klopt want verder doet alles het gewoon. Wat kan ik proberen?
Laatste reactie door Sillysauce, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Star Chart v2.3 Android-P2P Sterrenkaart v2.3 Android-P2P Release Info Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 581 weergaven
Devil Seed Alexandra is een levenslustige student die terugkeert naar haar huisgenoten Jessica en Breanne na de zomervakantie. Na een avondje drinken stemt Alexandra in met een psychische lezing om iets te leren over de toekomst met haar vriend Brian. Tijdens de lezing gaat er echter iets drastisch mis. Wanneer [...] Het volledige artikel bekijken
Re: foute muziek
door Gast indianen1963- 0 reacties
- 581 weergaven
-
- 0 reacties
- 581 weergaven
Gevonden Eden In 1994 gaat de Koreaans-Amerikaanse tiener Hyun Jae naar een bar in New Mexico waar een knappe jongeman, die zich voordoet als brandweerman, haar een lift naar huis aanbiedt. Hierna wordt ze ontvoerd en naar Las Vegas gesmokkeld waar ze wordt opgesloten en voor twee jaar als seksslavin [...] Het volledige artikel bekijken
Hoy ik heb een vraag kan ik van muzik cd een video dvd met bild maken en hoe Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38000.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,