Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 674 weergaven
Hallo eergisteren werd me msn gehackt door een of andere hacker genaamd Naffer aka Mootje , Kan iemand het aub terug hacken , ik smeek die gene wie het kan ,ik hoop dat er een wel verstandig is om me te helpen , Msn : umut_cirali9@hotmail.com please helpme als je hackt reageer ff aub , doe je wel graag WW hier op sturen umutt-@live.nl Alvast bedankt en ik hoor het snel ben al 2 dagen 10000 programmas te downloade:S
Laatste reactie door w000tie, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P EVA-Virtual Assistant v2.11 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Release Date: 26-05-2012 Bestandsnaam: EVA-Virtual.Assistant.v2.11.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Utility release Beschrijving De snelste en volledig aan te passen! De beste Voice Assistant voor Android, nu met uitgebreide Facebook integration.EVA is de meest complete [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Torrentinvite.com
door riczz2- 0 reacties
- 674 weergaven
Registratielink: http://torrentinvite.com/forum/register.php heeft nu open registratie. Normaalgesproken gesloten en alleen op uitnodiging. Grijp je kans. Hier kan je je invites delen zoals Torrentleech, Blackcatgames ect. (alle buitenlandse trackers) Ook kan je hier als je wat gedeeld hebt en wat posts en chats hebt gemaakt bekend worden onder de mensen zodat zij je vertrouwen en zij jouw kunnen uitnodigen voor zulke grote trackers. Aangeraden: Begin klein, word dan groot. LET OP! DEZE SITE IS ENGELSTALIG EN ER WORD OOK ALLEEN ENGELS GESPROKEN. DIT IS ENKEL VOOR DE ECHTE VERZAMELAARS. Veel plezier.
Laatste reactie door riczz2, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
ik heb bitche gedownload,maar er is een probleem.eerst ging het goed,kon ik de file openen in utorrents.nu kan hij geen verbinding meer maken met utorrents.als ik open met utorrents klik dan komen der k'weet nie hoeveel pagina's open iets met script en met acount naam.ik heb al unninstal gedaan en terug installeerd maar het probleem blijft t'zelfde.grtjes fene
Laatste reactie door fene, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Hallo allemaal, Als ik mijn computer opstart komt er altijd een map voor zonder dat ik ergens op klik. Deze map heet Nieuwe map. Ik heb al gebrobeerd via uitvoeren... en dan msconfig, maar daar staan alleen uitvoerbare bestanden en geen mappen. Alvast bedankt,
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 674 weergaven
Idd dit zijn gewoon 2 precies dezelfde processoren maar zijn ze anders benoemd
Laatste reactie door Wous, -
Al wel gekeken naar andere gebruikers op je netwerk? Als die ook internet gebruiken zou het bij jou langzamer kunnen gaan Wat ook kan gebeuren is dat je perongeluk ergens een limiet hebt ingesteld. XD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
zaklopen
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 673 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 673 weergaven
MEt dit kan je van alle sites...
-
- 0 reacties
- 673 weergaven
lol
Laatste reactie door Bart', -
Re: Fifa 09 / Fifa 09 Manager -Centraal topic- crack / serials / updates / downloads
door Gast Joep93- 0 reacties
- 673 weergaven
Hoi, ik heb een probleem met Fifa 09. Installeren is gewoon gelukt en die registratiecode deed het gewoon maar als ik het spel dan start dan vragen ze weer om een code, als ik die code dan invoer dan zegt ie dat het de verkeerde code is. Nu heb ik hier op dit forum gevonden dat je dan het bestandje rld-fi9k moet gebruiken, maar dat doet het niet bij mij. Zou iemand mij misschien die code kunnen PMen? alvast bedankt
-
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 673 weergaven
bedankt O0
-
Te mooi om waar te zijn?
door Gast shoeareainc001- 1 reactie
- 673 weergaven
SPAM
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
als je op mijn link had geklikt weet je dat onze bron hetzelfde is
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40097.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 672 weergaven
Ik ook ;D
Laatste reactie door TVH, -
Re: Sims 3 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB
door Gast MichelleSunno- 0 reacties
- 672 weergaven
Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout?
-
Ik zoek een Torrent site... Net zo iets als Film-Torrents.nl.. Ik wil graag de oude TV serie OZ Hebben,, wil seizoen 3 hebben nu.. Zoek hem met ned. subt.
Laatste reactie door Thijs., -
Deus Ex: Human Revolution Mod
door Gast layzerod- 0 reacties
- 671 weergaven
Download hier: *SPAM* [gmod]het is niet toegestaan om te linken naar illegale content, zeker niet wanneer er een sharecash vragenlijst eerst ingevult moet worden![/gmod]
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
Ik erger me er ook aan.
Laatste reactie door TVH, -
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 671 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37847.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje,