Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 608 weergaven
misschien heb je niet genoeg ruimte op je schijf? Post Merge: juni 20, 2009, 02:26:18 pm ik heb 'm trouwens gewoon met winrar uitgepakt en toen de nieuwe .exe vervangen in het mapje programfiles bij mij deed hij het toen gewoon Post Merge: juni 20, 2009, 02:38:19 pm mij is het nu gelukt ben hem nu aan het spelen is echt zoooo vet echt een aanrader iedereen bedankt voor de hulp rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
hee, ik heb de bestanden FM2009_v9.1.0_Patch1 en fm91_t11 in de map staan, als ik ze dan opstart dan instaleer ik Unnamed Product. doe ik iets heel doms? of wat doe ik verkeerd. graag hoor ik ervan! mvg, Ron
Laatste reactie door the_engel, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
het enige wat ik slecht van mij vindt; dat de plaatjes te groot zijn Post Merge: 14 mei 2009, 17:29:45 voor ds fans ik ben bezig met mijn ds collectie
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Even een tip: Gebruik wat betere topic titels dan: Uh ben het even kwijt weer Staat in de huisregels: Post samenvoeging: januari 08, 2011, 16:01:09 Staat in de huisregels:
Laatste reactie door jelmer11, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
waarschijnlijk :C Schijf Program files Cyanide en hoppa die crack en de Cxe plakken.
Laatste reactie door jaygangster, -
- 1 reactie
- 608 weergaven
ik heb het wel over de headphones he niet de oortjes
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Lag niet aan hem, je had iets verkeerd gedaan waardoor je naar de site imageshack linkte i.p.v. naar de screenshot, heb het aangepast. Trouwens je 1e plaatje komt van een andere site, is ook niet echt de bedoeling, het gaat erom dat je zelf de plaatjes maakt. Nog een ander punt is dat de plaatjes niet met een DukeN.NL watermerk zijn voorzien, dit moet nog even gebeuren. En het laatste wat ik wou zeggen is dat het beter is om je plaatjes op te slaan als .jpg i.p.v. .png, dit scheelt namelijk wat kwaliteit
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 608 weergaven
Hooi Ik zoek iemand die gezellig met mij soms online wilt spelen in de wereld van Animal crossing :vis: Ik hoor het graag als er iemand is
Laatste reactie door Huismus, -
Re: NZB probleem
door marco1- 0 reacties
- 607 weergaven
Je kan eens een trial nemen bij hitnews of tweaknews. Of voor 1,10 24 uur bij eweka met een smsje.
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30168.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dankejwel O0
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39897.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: [A]DukeN
door snor1991- 1 reactie
- 607 weergaven
Hou oud word je eigenlijk?
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
hallo allemaal ik wil op internet op mijn psp ma wanneer ik de wlan knop aanzet en de verbinding kies moet ik de bveleiging kiezen ma geen nekel werkt mijn wifi netwerk is met beveiling en ze zeggen kies de beveiliging wep is het niet met wpa-psk (tkip) ook niet en met wpa-psk(aes) lukt het ook niet kan iemand mij helpen ,
Laatste reactie door delly, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
lol
Laatste reactie door Bart', -
Windows 7 vraag
door maxim130- 2 reacties
- 607 weergaven
hey, ik was even aan het zoeken voor windows 7 voor op mijn laptop maar toen zag ik dat er meerdere versies waren. Ik bedoel niet die ultimate en home edition enz maar er staar achter X86 en X63 maar waar staat dit voor. zelf dacht ik voor het aantal bits maar ik had nog nooit van een 86 bits OS gehoort ( ook nooit in verdiept) zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit nou is en wat het nou uitmaakt Maxim130
Laatste reactie door maxim130, -
Re: London Boulevard (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast siccov- 4 reacties
- 607 weergaven
bedankt O0
-
- 0 reacties
- 607 weergaven
Misschien werkt hij niet op deze tv.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 607 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38974.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 607 weergaven
ok dus ik heb fallout 3 geïnstalleerd... dan launch ik hem en klik ik op ''new'' en dan op ''yes'' maar dan word het beeld zwart en staat er een venster ''Fallout 3 werk niet meer.'' en word er naar een oplossing gezocht... respect als iemand mij hiermee helpt!
Laatste reactie door roykev3, -
- 3 reacties
- 607 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje, -
Ik zoek een Torrent site... Net zo iets als Film-Torrents.nl.. Ik wil graag de oude TV serie OZ Hebben,, wil seizoen 3 hebben nu.. Zoek hem met ned. subt.
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 606 weergaven
eShop Nieuws Week 14 Deze week krijgen we weer een demo van Nintendo, en wat voor een! Eindelijk kun je je boeren skills on-the-go tonen met Farming Simulator 2012 3D, nu al Game of the Year. Nintendo 3DS download softwareSpeedThru: Potzol's Puzzle™ Nintendo DSiWarePirates Assault WiiWareViolin Paradise Nintendo 3DS-demo'sFarming Simulator [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 606 weergaven
Dit topic is verplaatst naar De Bazaar. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41691.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,