Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 695 weergaven
het makkelijkste is ze via nero te branden wijst zich van zelf! anders horen we het wel. succes
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P – Download / Torrent / NZB / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 695 weergaven
ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P ssLauncher the Original v1.6.2 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Release Date: 17-06-2012 Filename: ssLauncher.the.Original.v1.6.2.Android-P2P Size: 5 MB Type: Utility Release Description The fastest and fully customizable! ‘ssLauncher the Original’ is implementing all features of ssLauncher(free version). Additionally, this includes more features, some of [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
waar zit die dan?
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 695 weergaven
raar heb dat nog nooit gezien. je kan ook nog torrentharvester proberen werkt precies het zelfde is alleen iets trager met opstarten http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-Download-34987.html
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
ipod touch is de slechte mp4 spelen die er is !!!
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Have you download link of this game :-[
Laatste reactie door addniim, -
Re: opstartprobleem gebrande PS2 games/memor32
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit is een legale game en je kan er nog een netbook mee winen ook! En het filmpje is gewoon grappig. https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 0 reacties
- 694 weergaven
Crack: http://www.torrentdownloads.net/torrent/708344/Pro+Cycling+Manager+2009+CRACK+ONLY-RELOADED
Laatste reactie door Glenneke1996, -
VERPLAATST: Fifa 06
door Tom- 0 reacties
- 694 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30323.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 694 weergaven
Kijk eens hier --> http://samenkopen.net/action/58471 Even links in het kolommetje bij de producten kijken hun hebbe Caffeine poeder en weet ik veel wat nog meer Je kunt ook ees gaan kijke bij de kruidenier voor MU Thee dat is japanse thee waar je HEEL veel energie van krijgt
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Ik zou wat bold dingen erin gooien
Laatste reactie door Thijs., -
Re: Gratis je PC schoon houden
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 693 weergaven
Je kan deze gratis winnen? Een goeie Norton antivirus oplossing als de freerunnners, is dat wat? https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
- 2 reacties
- 693 weergaven
Zal dat eens doen miss helpt dat.
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Hallo, Ik heb via de downloadsite www.yabsearch.nl het computerspel Call of Duty Black Ops voor de pc. gedownload en het staat nu in de map downloads op de computer. Ik heb alleen geen idee hoe ik het moet installeren en kunnen spelen. (ik heb gewoon een crack). Als ik op de toepassing klik krijg ik te zien: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3dx9_43.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb het alleen nog helemaal niet geinstalleerd. Zou iemand mij hierbij alsjeblieft kunnen helpen... Bijgaand een screenshot van de map. oja... ik werk met windows Vista. Alvast bedankt.
Laatste reactie door Svensaxofoon, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Ik zoek een administrator tool voor windows XP. Het gaat erom dat ik administrator ben op een openbare computer. Het andere account waar andere mensen op zitten is dus beperkt. Maar ik zoek nu een tool/programma waarmee ik o.a. de system trays en dergelijke makkelijk kan uitschakelen. Vele Tweak programma's hebben dat ook maar ik zou graag dit willen beheren vanuit het administrator account. Dus wie weet er een programma hiervoor? alvast bedankt!
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Deze release is nieuw van Le Tableau Er was eens… een schilderij dat aan een muur hing. Een gewoon schilderij zo te zien, maar dat was niet helemaal zo. Sommige personages waren niet meer dan een tekening, terwijl andere helemaal afgeschilderd waren. Daardoor dachten ze dat ze beter waren. Op [...] Het volledige artikel bekijken
even voorstellen
door Gast sander0106- 2 reacties
- 693 weergaven
Hallo mijn naam is sander en houdt me vooral bezig met het downloaden van films! Ik hoop dat ik VIA deze forum nog veel van jullie kan leren en zo mijn eigen blog kan bijhouden. Sander
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38974.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
ik heb er nog 3 . ff het volgende. niet allemaal ineens lid worden van duken en mij een een pm sturen en vragen om een code. want wat krijg je dan je hebben ze een code en ze je ze nooit weer op duken.
Laatste reactie door koekie, -
- 0 reacties
- 692 weergaven
Fuck hotsspots lol die maken elke site zwart...
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
It is not fantastic any more
door Gast 923julia- 0 reacties
- 692 weergaven
http://www.fdfvs is a professional online shop ,nowadays ,the productions in our shop is in promotion. Wholesale and retail shoes of nike ,jordon ,puma,adidas,all the series you can have,at low price .fashion high-heel shoes,UGG,Channel,PRADA,GUCCI and so on, you can find all the series of them. you can save 80% at least . There are also fashion handbags of LV,Coach,Prada,Gucci, Channel , offering biggset discount ,. To the point , free shipping. Welcome!
-
- 0 reacties
- 692 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 692 weergaven
De download is nieuw van L.A. I Hate You In de stad der engelen drijft de verzorging van zijn gehandicapte vrouw Natasha, Chris tot wanhoop. Hij schakelt een huurmoordenaar in om zijn vrouw te laten vermoorden. Wanneer Chris spijt krijgt van zijn besluit blijkt hij de situatie niet meer in [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,