Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
De download is nieuw van One Direction: The Only Way is Up Louis, Niall, Liam, Zayn en Harry deden als individuen auditie voor de Britse X-factor. Op aanraden van jurylid Simon Cowell vormden ze de groep ONE DIRECTION en sindsdien hebben de vijf jonge ‘mooi-boys’ Groot Brittannië en de Verenigde [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Deze release is nieuw van Men in Black 3 In Men in Black III gaan Agenten J (Will Smith) en K (Tommy Lee Jones) terug… in de tijd. In zijn vijftien jaar bij de Men in Black heeft J heel wat onverklaarbare dingen gezien, maar niets of niemand slaat hem [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 877 weergaven
. Sightseers Chris neemt Tina mee op vakantie in zijn caravan om haar te laten zien wat hij mooi vindt. Tina’s bemoeizieke moeder, volgeboekte campings en fruitvliegjes maken de vakantie echter de vakantie tot een hel. Deze tegenslagen maken heel wat agressie los in Chris en Tina. Regie: Ben Wheatley [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Unieke download van TULA THE REVOLT Jeroen Leinders met: Obi Abili (Tula), Danny Glover (Shinishi), Jeroen Krabbé (gouverneur De Veer), Deobia Oparei (Hacha), Derek de Lint (baron van Westerholt), Paul Bazely (Louis), Aden Gillett (Father Schinck), Jeroen Willems (Van Uytrecht), Doña Croll (oude mama Pretu), Natalie Simpson (Speranza, geliefde van [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 853 weergaven
[table][th] Live: ADO Den Haag – Vitesse Eredivisie Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] Woensdagmiddag om 15:30 uur zal de wedstrijd tussen ADO Den Haag en Vitesse worden herhaald. Deze wedstrijd stond eigenlijk op zondag 15 september 2013 op het programma, maar door hevige regenval werd de wedstrijd afgelast. Dit had alles te maken met de slechte afwatering van het veld in Den Haag en zowel de KNVB als de club was hier niet blij mee. Na onderzoek blijkt dan het veld onder de verantwoording valt van de gemeente Den Haag en er ligt dan ook een claim klaar van ruim honderd duizend…
Laatste reactie door EredivisieSteams, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – ADO Den Haag Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De tweede wedstrijd die om 14.30 uur gespeeld wordt, is die tussen FC Groningen en ADO Den Haag. Deze wedstrijd wordt gespeeld door de nummer vijf en zestien van de Eredivisie. In het verleden bleek al dat FC Groningen deze wedstrijd vaker wist te winnen en ook nu ziet dat er zo uit als je naar de ranglijst kijkt. Er zijn websites beschikbaar waar je gratis de live voetbal kan kijken via steam applicaties. Hiermee kan je onderandere de Eredivisie gratis kijken.[table][th]Stap 1: I…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Live: FC Groningen – Cambuur Leeuwarden Eredivisie 2014 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] In de schaduw van De Klassieker wordt er nog een wedstrijd gespeeld om 14.30 uur. In De Euroborg spelen FC Groningen en Cambuur Leeuwarden hun partij. Als je naar de namen kijkt zou je denken dat FC Groningen dit zou moeten winnen, maar realiteit is dat FC Groningen slechts drie punten boven Cambuur Leeuwarden staat en dus kunnen de Friezen langszij komen bij de Groningers. Dit hebben ze in Leeuwarden voornamelijk te danken door de late goal in eigen huis tegen concurrent Roda…
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
De download is nieuw van Boychoir Nadat zijn moeder overlijdt komt Stet terecht op een internaat. Daar wordt hij onder de hoede genomen door Carvelle, de dirigent van het koor. Carvelle ontdekt dat Stett een uniek talent heeft en drijft hem tot het uiterste van zijn kunnen. Regie: François Girard [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:mirc
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
als je in mirc zit en je wilt daar pasten dan krijg je in dat chat venster een regel te zien ong zoals dit: /ctcp botnaam xdcc send #2 Dan hoef je alleen nog maar op enter te drukken en kijken wat er in de donkerrode letters staat of je in een wachtrij komt ofzo en als hij hem meteen gaat downloaden zal er een venster tevoorschijn komen.
-
Aw:nederlandse dvd's
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Als je een topic maakt hoef je maar 1x op plaatsen drukken dan komt hij er niet 2x in te staan. Houdt het forum wat overzichtelijker! Maar of er nederlandse ondertiteling bij een dvd zit hangt af van de persoon die de dvd-rip hebt gemaakt. Of die de nl subs erin laat of niet. Dus zal je aanraden kijk bij de links naar handige mirc sites en ga op zoek bij één van die websites.
-
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Afspelen van Films . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=17484.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
iso branden
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb linux gedownload (legaal) maar het branden mislukt steeds met nero stopt hij steeds bij de 3% of 27% met imageburn doet i niks na het branden en met alchohol 120% begint het branden helemaal niet heb het ook al geporbeert door uit tepakken en dan branden maar dat werkt ook niet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20794.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 774 weergaven
Ik heb alles al geprobeerd wat hier staat...nikx doet het! Krijg nog steeds het opstartscherm waar ik de product code moet invoeren... Help!
Laatste reactie door amir86, -
- 0 reacties
- 716 weergaven
echt wel bedankt zo kan ik snel zoeken
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 998 weergaven
heeii, ik download mijn spellen(sims 2) altijd met limewire, dus nu ook. ik wilde sims 2 vrije tijd downloaden. dat lukt verder ook. alleen dan wil ik hem met diamond tools openen, maar dat lukt niet. dan krijg ik dit: Electronic Arts Autorun In electronic arts autorun is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan. Vertel microsoft over dit probleem. We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymoud. Als u de inhoud van dit foutenrapport wil weergeven, Klikt u hier. Fouten opsporen …
Laatste reactie door Emily14, -
- 0 reacties
- 682 weergaven
zal je deugd doen! xD
Laatste reactie door Karel!, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
ok, maar waar vind ik de naam van mn brander terug?
Laatste reactie door ullie, -
- 0 reacties
- 6.2k weergaven
wij hebben sindskort de usb loader GX op onze wii om zo via Harde schijf spellen te kunnen spelen. Nu zou je hier ook covers bij moeten kunnen plaatsen zodat het makkelijker kiezen is. Overal op internet vind ik wel hoe ik de Wii deze covers zelf via internet kan laten zoeken, maar wij hebben de wii niet op internet aangesloten. Weet iemand hoe en waar ik de covers gewoon via mn pc kan vinden en dan via sd schijf in die usb laoder kan plaatsen? Ik heb wel covers maar daar geeft de wii bij aan dat de afmetingen verkeerd zijn. Alvast bedankt. Post samenvoeging: november 07, 2009, 20:53:14 pm Ben nu zover dat ik weet dat ik de covers met het formaat 160 x 224 moet hebb…
Laatste reactie door sandra17281, -
- 0 reacties
- 604 weergaven
Het kan ook aan windows 7 liggen,ik had ook mijn besturingsysteem geupgrade en ik kon ook sommige dingen niet meer.
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 728 weergaven
hey, Heb het spel"DTM race driver 2" op mijn pc, en heb op google cheats gevonden die in een enter bonus moet intypen. Weet er waar ik die kan vinden in mijn spel of moet ik er iets aparts voor downloaden? alvast bedankt :
Laatste reactie door petie, -
Re: Profession: Heartbreaker, Heartbreaker (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast kees_fik- 0 reacties
- 582 weergaven
lijkt mij wel een aardige film. toch maar eens bekijken. gr kees
-
- 0 reacties
- 820 weergaven
The Vow Paige en Leo zijn een net getrouwd als ze een auto-ongeluk krijgen. Paige raakt haar geheugen kwijt en Leo is als een vreemde voor haar. Leo is echter vastbesloten om haar liefde terug te winnen. Regie: Michael Sucsy Met: Channing Tatum, Rachel McAdams, Sam Neill, Jessica Lange, Wendy [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 776 weergaven
De download is nieuw van The Possession Een jong meisje koopt een antiek kistje op een rommelmarkt. Haar vader merkt al snel dat ze zich steeds vreemder begint te gedragen. In het kistje blijkt een kwade geest te zitten die het meisje onder controle heeft. Haar vader moet met zijn [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 810 weergaven
Deze release is nieuw van De Bijbel 05, Mozes Mozes wordt geboren in omstandigheden die verre van ideaal zijn. Drie maanden lang moet hij als kind verborgen worden gehouden. De wrede Farao van Egypte had bevolen alle kinderen van de Hebreeuwse slaven ter dood te brengen. Uiteindelijk kunnen zijn ouders [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,