Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 831 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Max Max is 6 jaar. Ze woont bij haar vader Toni, een kleine crimineel met een groot hart. Voor Kerst geeft ze hem Rose cadeau, een prostituee die ze bij de bushalte heeft leren kennen. Toni krijgt het niet over zijn hart om [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unieke download van Finn De negenjarige Finn ontmoet een vioolspelende oude man. Hij is er zo van onder de indruk dat hij ook dolgraag wil leren vioolspelen. Achter zijn vaders rug om neemt hij vioolles van de man, omdat hij bang is dat zijn vader erachter komt dat hij viool [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:verwijderen film
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.5k weergaven
En je hebt niet toevallig een download programma aanstaat waar iemand hem van jou schijf aan het downloaden is?
-
Aw:Speelt film niet helemaal af
- 1.3k weergaven
Tamrene schreef: Lol wordt het voordeliger en sneller om langs de videotheek te gaan
-
- 0 reacties
- 919 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met DC++ . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=20056.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast iersel7- 0 reacties
- 725 weergaven
Hallo, Heel erg graag zou ik ook een invite code voor Demonoid willen hebben. Kan iemand mij een code mailen op Iersel7@Home.nl Ik zal je zeer dankbaar zijn en wellicht dat ik iets terug kan doen. Groeten, Martin
-
- 0 reacties
- 627 weergaven
graag gedaan
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 591 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30361.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 671 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=32463.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
Je weet het nooit,ik kan ook mep adres invullen dat echt lijk,ook nep gegevens. dus het is een risico
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
weet iemand misschien waar een ik een goede download voor fairytale fights kan vinden voor op de pc, want ik kan er nergens een vinden.. alvast bedankt!
Laatste reactie door Sneakerz, -
Re: servertijd
door Valcorb- 0 reacties
- 581 weergaven
Inderdaad
Laatste reactie door Valcorb, -
Utorrent
door Gast abda- 0 reacties
- 916 weergaven
Als ik PCM2010 wil download lukt het niet er staat "medium is tegen schrijven beveiligd" wat moet ik doen?
-
- 0 reacties
- 621 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38196.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Re: Harry Potter (7) and the Deathly Hallows (P1/2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast bloodtwist- 0 reacties
- 744 weergaven
toch?
-
- 0 reacties
- 819 weergaven
Wrath of the Titans Tien jaar nadat Perseus de Kraken heeft verslagen leeft hij een rustig leven met zijn zoontje. De strijd tussen de Titanen en de Goden loopt echter door. Perseus voelt zich geroepen om in te grijpen. Regie: Jonathan Liebesman Met: Liam Neeson, Ralph Fiennes, Sam Worthington, Danny [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 870 weergaven
Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW Releasedatum: 09/19/2012 Bestandsnaam: Tony Hawks Pro Skater HD-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1,4 GB Genre: Extreme Sports Critici: 6,0 Uitgegeven door: Activision Ontwikkeld door: Robomodo Op de markt [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 845 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Deze release is nieuw van MEES KEES OP KAMP Barbara Bredero met: Willem Voogd (Mees Kees), Sanne Wallis de Vries (Dreus), Cas Jansen (Joris, vader Sep), Hannah Hoekstra (Marie-Louise), Raymonde de Kuyper (moeder Mees Kees), Martijn Fischer (Moos Koos), Felix Osinga (Tobias), Brent Thomassen (Sep), Marieke de Kleine (moeder Sep), [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit is een nieuwe release van Her Theodore Twombly verdient zijn geld het schrijven van liefdesbrieven voor anderen. Hij raakt geobsedeerd door ‘Samantha’: een computerprogramma met verrassende menselijke kenmerken. De band tussen Theodore en Samantha lijkt te evolueren tot liefde. Regie: Spike Jonze Met: Amy Adams, Joaquin Phoenix, Olivia Wilde, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.5k weergaven
De download is nieuw van How to Train Your Dragon 2 Vijf jaar nadat de draken en de Vikingen zijn verenigd houden de meesten zich voornamelijk bezig met drakenracen. Hikkie en Tandloos zijn echter liever bezig met het bezoeken van onbekende plekken. Tijdens een van hun tochten ontdekken ze een [...] Het volledige artikel bekijken
Aw:vaag internetprobleem
- 1.1k weergaven
misschien spyware? scan is met hitmanpro helemaal (www.hitmanpro.nl) Kijken of het dan opgelost is.....
-
Aw:downloaden en opslaan
- 1.3k weergaven
Nope je kan de bestanden opslaan waar jij wilt! Zolang je maar wel je externe HD aan je computer hebt zitten kan je ook daar je bestanden op opslaan.
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken en Downloaden . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=18529.0[/iurl]
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Daar kan ik t' vinden
Laatste reactie door batma,