Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 539 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. - Frequently Asked Questions.. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39590.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Download CCleaner! Kan echt heel erg veel schelen. of natuurlijk gewoon een aantal spellen en overige applicaties deïnstalleren
Laatste reactie door lser, -
- 6 reacties
- 539 weergaven
hallo duken, ik heb wat South Park afleveringen gedownload. maar hoe zet ik die op mijn ipod touch? het zijn .avi bestanden. alvast bedankt
Laatste reactie door SwedishHouseMafia, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
Dat is mooi.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 539 weergaven
onverwacht einde van archief staat er bij de niet par2 bestanden. De par 2 bestanden heb ik er al in gegooid,, maar niet echt met succes geloof ik Post Merge: juni 26, 2009, 02:14:56 pm Het gaat om een wii game, wat zou er gebeuren als ik m gewoon in mijn (omgebouwde) wii stop? Doet die dan niks? Post Merge: juni 26, 2009, 03:32:59 pm het is als het goed is opgelost.. Post Merge: juni 26, 2009, 08:17:43 pm maar ik heb nu een ander probleem.. Via wiu 1.1 heb ik m gepatched en nu is die van 3.5gb ofzo (zei die dat het wrong size was) en nu staat die op 7.5 gb (ja dat gaat niet passen op een dvd-r van 4.7, en er staat nog steeds wrong size) Help:)
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
PRACHTIG, mooi over de downloadsite erbij, en megaupload en rapidshare zijn ook altijd handig, ook nog overal een mooie en een goeie kwaliteit cover. Petje af!!! Btw: jammer dat ik geen psp heb :'(
Laatste reactie door martijn1, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Hahaha en dan? Welk bekende hackteam? Wat is een hackteam ? Wie ben jij trouwns van welke site ben jij moderator?
Laatste reactie door Marshall[WaR], -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
- 5 reacties
- 538 weergaven
Lees even wat ik hierboven geschreven heb
Laatste reactie door ipodtouchmania, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
laat maar .. ik koop hem wel gewoon in de winkel ...
Laatste reactie door loesJ..., -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Voortaan een iets duidelijkere topic titel aub.
Laatste reactie door snor1991, -
- 0 reacties
- 538 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=481.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
ik sluit mijn laptop aan via hdmi aan op mijn lcd tv.
Laatste reactie door rubsub, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39332.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Ik weet dat er meerdere topics over geweest zijn, maar kan ze niet terugvinden. Ik heb een beetje een vreemd probleem. Ik heb hier een tweedehands nintendo DS liggen van het zoontje van een vriendin. Ze heeft het gekocht met een R4 kaart erbij en een 2GB geheugenkaartje waar de software enz op staat. Nu vindt ze 2GB te weinig en heeft een 4GB geheugenkaartje gekocht. Maar wat ik ook probeer, het lukt me niet om het 4GBkaartje werkend te krijgen. Ik heb het kaartje geformatteerd en de software die op het 2GB kaartje staat erop gezet, maar meteen na het opstarten krijg ik alleen een zwart scherm waar LOADING op staat. Ook andere software geprobeerd, maar er veranderd…
Laatste reactie door Oranje, -
Re: transformers 2
door Gast NortonHero- 0 reacties
- 537 weergaven
Deze mag je wel legaal kijken https://emea.norton.com/global/hero/movie/nl/
-
Re: Windows verkenner blijft opnieuw opstarten.
door Gast shixiong10h- 0 reacties
- 537 weergaven
Have you seen so cheap [url "href=nike air max shoes]nike air max shoes/url] , Dsquared shoes,welcome to our online shop,have a try easy shopping.Free shipping cost on all orders and all products are all in good quality. Main products: Nike King Nike Air Max 180 Nike Air Classic BW Nike Air Max 1 Supreme Nike Air Max 90 Shoes Air Structure Triax 91 Nike Air Max Wildwood Supreme Nike Air Zenyth shoes Nike Air Max Preview Shoes Nike Air Max Huarache Shoes Dsquared Men Jeans Dsquared men shoes Dsquared men tshirts Dsquared women shoes website: www.airmaxroom.com. www.shopdsquared.com. looking forward to cooperate with you.
-
- 0 reacties
- 537 weergaven
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
Dit is een nieuwe release van Big is Beautiful Nina is jong, mooi en… rond. Helaas houdt haar man Gaspard van niets anders dan van zeer dunne vrouwen. En zeker nu zij naar Parijs zijn verhuisd voor het opzetten van hun ultra slanke badmodelijn. In een poging om hem opnieuw [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 537 weergaven
de drie bestanden moet ik uitpakken met winrar. maar als ik alle drie bestanden wil uitpakken krijg ik de volgende foutmelding [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door kanerniksvan, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Inderdaad, ik snap niet waarom sommige mensen steeds commentaar geven op martijn1, is helemaal niet nodig. :-[
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 536 weergaven
Andy – Siri for Android Full v3.9 Android-P2P Andy – Siri voor Android volledige v3.9 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Andy-Siri.for.Android.Full.v3.9 . Android-P2P Release Date: 23-06-2012 Bestandsnaam: Andy-Siri.for.Android. Full.v3.9.Android-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving Andy. Het antwoord op al uw vragen! Dit is een volledige [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 536 weergaven
Officiële foto’s The Dark Knight Rises In de nieuwste editie van Entertainment Weekly zijn zes foto’s geplaatst uit The Dark Knight Rises. Op de foto’s krijgen we indrukken van de voornaamste hoofdpersonages. Dit zijn uiteraard Bruce Wayne / Batman (Christian Bale), Catwoman (Anne Hathaway), Bane (Tom Hardy), John Blake (Joseph [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 536 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Algemeen . [iurl=http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35704.0[/iurl] Geen hardware maar een software probleem.
Laatste reactie door Fredpascal, -
"Revoluties" in de techniek Ja man, ik heb bluray, je kunt er beter ook maar snel een kopen want voor je het weet zijn er ineens geen DVDs meer en wat dan?! Of: Ja, over een paar maanden is alles hdmi; consoles, pc's, monitoren en tv's. En wat dacht je van led tv's?Die zouden oh zo goed zijn en plasma en LCD in een keer van de maarten vegen. Wat mij betreft allemaal gezeur om niks, geen van bovengenoemde gaat echt hét worden. Led gaat niet de andere tv's van de markt gooien, het geeft lcd en plasma juist een steuntje in de rug. Lcd en plasma gaan er alleen maar op vooruit. De echte kenners schakelen tegenwoordig al weer terug van led naar plasma omdat de kleuren mooi…
Laatste reactie door Tom,