Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Re: nieuwe PC
door Sander- 0 reacties
- 598 weergaven
Met een HD4850 wat JFK dus bij jou computer samenstelling heeft gezet kan je makkelijk CoD 4 spelen .
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
dit al gedaan? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Gevonden Doomsday Book De mensheid stevent af op haar eigen vernietiging. Maar wie krijgt respijt / uitstel op de Dag des Oordeels? In de stijl van I-ROBOT en de visueel bedwelmende en beklemmende Melancholia van regisseur Lars von Trier. De film gaat het filosofische debat aan over technologie en menselijkheid. [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
Hierbij bied ik mijn Nintendo DS aan met vele extra's. De DS is roze en ziet er nog uit als nieuw. Er zitten 3 extra stylus pennen bij 2x wit en 1x roze. En natuurlijk de bijbehorende styluspen die ook roze is. Een extra stylus pen voor om je vinger om bewegingen etc beter onder controle te kunnen houden. Een beschermlaagje voor op het beeldschermpje. Een meeneem tasje met de kleur roze met paarse sterretjes waar je je DS in kan doen en de spelletjes. Een poets doekje & niet te vergeten ook de oplader. Verder heb ik er nog 6 spellen bij zitten: Mario Party DS My Sims Nintendogs Labrador Need for speed Carbon Own the city Pokemon Pearl Tomb Ra…
Laatste reactie door Huismus, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
http://www.youtube.com/watch?v=NyBV2v88XYg kijk daar eens:p
Laatste reactie door jeroen755, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
WANNEER HEBBEN MENSEN WEER NIEUWE INVITATION CODES?? wacht al tijdje met smart... GROETJESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Laatste reactie door devildab, -
- 0 reacties
- 597 weergaven
Three Stooges Van de onnoemelijk grappige Farrelly Brothers (There’s Something About Mary) komt deze moderne versie van het klassieke komische trio: The Three Stooges! Als peuters worden Moe, Larry en Curly achtergelaten voor de deur van een non-conventioneel weeshuis. Ze groeien op tot volwassenen terwijl ze elkaar met de vingers [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 597 weergaven
test
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
ghehe Faststreet.. niet stout worden :police: [move] Ik heb hem lekker bijna binnen :duivel:[/move]
Laatste reactie door JStyle, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Internet & Netwerken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39332.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: windows 7
door sc0ttty- 0 reacties
- 596 weergaven
Waha ;p. Ben je bekent met downloaden zo ja in wat torrents of nieuwsgroepen? Zo niet kijk dan op het forum voor handige handleidingen om te leren downloaden.
Laatste reactie door sc0ttty, -
- 0 reacties
- 596 weergaven
Wat voor een bestand ben je aan het branden? Is het branden al eens met een ander bestand gelukt?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
ben 14 en gestoord :-[
Laatste reactie door marcelvn, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
How to Tie a Tie Pro for Android Full v2.3 Android-P2P Hoe kan ik een Tie Pro voor Android v2.3 Volledige Android-P2P Tie Release Info Release Group: P2P Release Name: How.to.Tie.a.Tie.Pro.for . Android.Full.v2.3.Android-P2P Releasedatum: 24-08-2012 Bestandsnaam: How.to.Tie.a. Tie.Pro.for.Android.Full.v2.3.Android-P2P Grootte: 10 MB Type: Toepassing Op de markt Beschrijving Hoe maak je [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
Ik moet die crack hebben!! Anders word ik Gek!!! :-[ :s
Laatste reactie door niebels, -
Re: [TUT]Hoe download je films van YouTube?
door Gast angel_creek- 0 reacties
- 595 weergaven
Klaar met plaatjes. Post Merge: februari 14, 2009, 07:43:09 am Is hij goed? Want het is een heel eenvoudig programmatje...
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30575.0[/iurl]
Re: VIDEO_TS & AUDIO_TS + avi's op één DVD
door Gast joma1959- 0 reacties
- 595 weergaven
-
- 0 reacties
- 595 weergaven
Gevonden Aahh! Zombies!! Ooit al het gevoel gehad dat het leven aan je voorbijgaat? Dat er nooit iets zal gebeuren dat je bestaan een totaal andere wending zal geven? Mike, Tim, Cindy en Vanessa, vier twintigers, passen perfect in dat plaatje, totdat ze in aanraking komen met een giftige groene [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 595 weergaven
beste mensen, overal waar ik inlog met internet explorer onthoudt hij mijn wachtwoord niet? ik vink de optie onthouden aan. maar er gebeurd niks etc. het is erg irritant.
Laatste reactie door quikfast, -
- 0 reacties
- 595 weergaven
Punishment Het leven van Hunter Isth komt helemaal overhoop te liggen als zijn jonge dochter wordt doodgereden door een dronken tiener. Iedereen ziet dat Hunter wordt verscheurd door verdriet en woede. Dan is hij plotseling verdwenen. Men beweert dat hij is verhuisd naar de bossen van Braiden Woods. Naarmate de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 594 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30965.0[/iurl]
- 0 reacties
- 594 weergaven
Neee..... >
Laatste reactie door Wous, -
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Nieuws- 0 reacties
- 594 weergaven
McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (All Operating Systems Supported) – CzW McAfee Agent v4.6.0 Patch 2 (Alle ondersteunde besturingssystemen) – CZW Release Info Release Group: CZW (Scene) Release Name: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CZW Releasedatum: 08 augustus 2012 Bestandsnaam: McAfee.Agent.v4.6.0.Patch.2-CzW.rar Grootte: 20 MB (gemiddeld) Type: Cyber Security Op de markt Beschrijving McAfee heeft onlangs [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws,