Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:nl ondertiteling
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Bij een dvd kan je geen srt ondertiteling bestand bijvoegen zodat je de film kan branden met nl subs. Ik weet niet of het sowieso kan bij een dvd aparte subs erbij voegen.
-
Aw:snelheid bittorrent + azereus
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Je hebt een 20mbit lijn alleen dat is geen gegarandeerde snelheid. Dus ik weet niet wat wanadoo heeft doorgegeven als gegarandeerde snelheid die je zeker haalt tot jou huis? (heeft heel erg te maken met hoever jij van die centrale af woont!) Maar laten we er gewoon van uitgaan dat je 20mbit hebt dan moet je niet verwachten dat jij dat ook bij elk bestand download omdat jij kan downloaden met 20mbit maar iemand anders moet het uploaden. En niemand heeft een upload snelheid van 20mbit. Dus dan haal je never nooit 20mbit per seconde! In feite heb je geen ene reed aan die supersnelle lijn je hebt er toch niet zoveel voordeel van :laugh:
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Je moet de Embed code in HTML van je site zetten Is kijken of het bij mij lukt <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Laatste reactie door Lennart, -
- 0 reacties
- 820 weergaven
WAAAAAAT!!!?!?!?!?!?? DEMO!!! shit, ik moet steam NU installeren, Mensen die me willen toevoegen, jonspruyt<aap>hotmail.com , weet me naam niet meer zo 1.2.3.
Laatste reactie door Jon, -
- 0 reacties
- 956 weergaven
Hij doet het weer
Laatste reactie door gamefreaks, -
- 0 reacties
- 735 weergaven
Wat zoek je dan?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 992 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Peer-2-Peer . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27505.0[/iurl]
Laatste reactie door Fredpascal, -
- 0 reacties
- 868 weergaven
OK jammer
Laatste reactie door Jacob, -
Re: FTD v3
door Freddytje- 0 reacties
- 863 weergaven
Het kan aan mij liggen, maar als ik het probeer met dat .ftddb komen er niet meer files.. in ieder geval bedankt voor je reactie
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 711 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=31358.0[/iurl]
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 780 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Besuringssystemen. www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32481.msg162216#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 630 weergaven
idd steffris maar zo als ik jou al in een pm heb gestuurd heb ik het zelf helemaal verneukt ik heb namelijk de activatie naam mijn gmail laten sturen maar heb het adres verkeerd getiept fuck ik baal echt als een stekker eindelijk een invite verneuk ik het zelf zou iemand mij een 2e kans kunnen geven ??? ralf
Laatste reactie door tutke01, -
- 0 reacties
- 645 weergaven
Mijn download was klaar en toen starte ik hem en toen kwam dit eerst: toen drukte ik op programma uitvoeren toen kwam dit: wat moet ik doen?
Laatste reactie door zwarthoed94, -
- 0 reacties
- 548 weergaven
Kunnen er een aantal ook via deze registeren. http://l33t.razerzone.com/index.php?user_dtl=bfc2fa3f57a83549aef53e3c367d012b
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 0 reacties
- 623 weergaven
Kwam zojuist <a href="http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2154105"> dit </a> tegen. Gaat om een soort gecodeerd bericht waar zelfs de Amerikaanse Overheid niet aan uit komt maar misschien wel een moord mee opgelost kan worden. Misschien leuk om eens te proberen.
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 475 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40808.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Nieuwe trailer Rock of Ages Hieronder zie je een nieuwe trailer van de musical Rock of Ages. De film wordt geregisseerd door Adam Shankman (Hairspray) en de hoofdrollen zijn voor Tom Cruise, Julianne Hough en Diego Boneta. Catherine Zeta-Jones en Alec Baldwin spelen ook rollen in de film. De filmversie [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Deze release is nieuw van Chernobyl Diaries Een groep waaghalzen gaat op excursie naar het voormalige terrein van de Tjernobyl kernreactor. Daar komen ze vast te zitten. Ze zijn echter niet alleen. Regie: Bradley Parker Met: Dimitri Diatchenko, Nathan Phillips, Jonathan Sadowski, Ingrid Bolsø Berdal, Jesse McCartney, Olivia Dudley, Devin [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 845 weergaven
F1 2012-FLT F1 2012-FLT Release Info Release Group: FLT (Scene) Release Name: F1_2012-FLT Releasedatum: 18-09-2012 Retail Datum: 22-09-2012 Bestandsnaam: F1_2012-FLT Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Codemasters Ontwikkeld door: Codemasters Op de markt Beschrijving F1 2012 is de volgende aflevering in de populaire [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 5.8k weergaven
. The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 Bella en Edward hebben net hun dochter Renesmee gekregen. Het kind wordt meteen vals ergens van beschuldigd. Edward en Bella zoeken beschermen bij de andere clans om hun gezin te beschermen. Regie: Bill Condon Met: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
De download is nieuw van West Side Story In New York strijden de rivaliserende straatbendes the Jets en the Sharks tegen elkaar om hun territorium en respect. Dan worden Tony, leider van de Jets en Maria – het zusje van de Sharks-leider – verliefd op elkaar. Hun liefde lijkt gedoemd [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 509 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Releasedatum: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Grootte: 5 MB Type: Actie Op de markt Beschrijving Prachtige set van widgets, inclusief de klok + weer, met een aantal togglesBeautiful set van Widgets met klok widget, klok en [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 707 weergaven
Deze release is nieuw van The One Daniël is een succesvolle bankier die op het punt staat te trouwen met de mooie Jen, tot grote tevredenheid van zijn ouders. Er is echter één verleiding die dit mooie plaatje kan verstoren en dat is Tommy, een oude vriend en inmiddels openlijk [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Unieke download van CHEZ NOUS Tim Oliehoek met: Alex Klaasen (Bertie), John Leddy (Adje), Thomas Acda (Gijs), Isa Hoes (Hetty), Tina de Bruin (Babette), Frederik Brom (Peter Jan), Achmed Akkabi (Rachid), Jack Wouterse (De Beer), Peter Faber (Helmer), Tobias Nierop (Ramon van Beeren), Frans van Deursen (Onno); Berry van de [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 988 weergaven
[table][th] Live: FC Twente – Go Ahead Eagles Eredivisie 2013 Steam [/th][/table] [table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table] De laatste wedstrijd van de zaterdagavond gaat tussen twee teams uit het oosten van het land. FC Twente ontvangt Go Ahead Eagles in de Grolsch Veste. Het is een duel tussen de nummer drie en nummer elf van de Eredivisie, waar het verschil tussen beiden tien punten bedraagt. FC Twente staat op een keurige derde plaats met slechts drie punten achter koploper Vitesse. De thuiswedstrijd tegen The Eagles is het perfecte moment om voor een dag gedeeld koploper te zijn. Want als er puur n…
Laatste reactie door EredivisieSteams,