Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 528 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Webdesign, Hosting en Scripting. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38256.0[/iurl]
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 528 weergaven
Jezus heb nog een vraag! :$ Ik heb in mijn systeem een Sata 2 port voor een Sata 2 harde schijf met een sata 2 kabel, ik heb geprobeerd om de sata kabel in een sata 1 port te doen. Dit werkt niet, tijdens de OS blijft die gwn stilstaan en als ik hem zo opstart kan die hem niet vinden. Kan dit verholpen worden met een BIOS update? of is deze combinatie van kabel, schijf en port niet mogelijk. Want mij vermoeden was dat het wel zou werken maar niet op de volle snelheid van Sata 2. Post samenvoeging: januari 07, 2011, 21:33:57 Heb me BIOS ge-update deed hem in de Sata 1 port, duurde even maar toen kwam dezelfde melding. Deze keer duurde het wel langer voordat de meldi…
Laatste reactie door Ramadan93, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Lay the Favourite Beth vertrekt naar Las Vegas waar ze gaat werken als serveerster. Al snel komt ze in contact met een groep professionele gokkers die haar een baan aanbieden. Door haar goede geheugen voor getallen wordt ze al snel onmisbaar. Regie: Stephen [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 528 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 528 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Het schijnt dat mannen kicken op lesbische vrouwen. Zo was er eens keertje eentje bij me in de klas toen op de nhl en die zei gewoon pontificaal dat hij zoenende mannen maar eng vond, maar zoenende vrouwen vond die dan weer geil. Laat schijnt maar weg, ik heb nog nooit een man gezien die het niet geil vind om 2 vrouwen te zien zoenen
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 527 weergaven
Die versie werkt wel, een vriend van me heeft hem al op de xbox, heb hem daar al even gespeeld. Echt een vet spel. Er staan nu ook een paar (fake) Prototype PC releases op de welbekende torrentsites.. Maar die zijn er al afgegooid.
Laatste reactie door Beuzer, -
Re: Voor hip hop liefhebbers
door Gast downloadfreemusic- 0 reacties
- 527 weergaven
Op deze site worden de meeste albums van die gasten geplaats en ook andere hip hop en rap sterren van over de hele wereld.
-
- 0 reacties
- 527 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
De Mol wou juist winnen in die busrace. Want als de mol in de winnende bus zat ging er iets van 3000 van de pot af. Dus Patrick zou best een mol kunnen zijn, pech voor hem dat de versnellingsbak kapot ging
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 526 weergaven
Hallo, Ik heb een South Park Seizoen gedowload en de ondertiteling ook van nlondertitels.com, nu heb een aflevering vanhet seizoen eruit genomen en een ondertiteling ook en ze in een aparte map gezet om te kijken of alles wel lukte, ik heb ze allebei dezelfde naam gegeven en als ik het wil afspelen met VLC Media Player geeft die geen ondertiteling aan! Hier een screenshot van de map: Bedankt Post samenvoeging: maart 21, 2010, 14:56:26 laat maar, opgelost O0
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 526 weergaven
Three Stooges Van de onnoemelijk grappige Farrelly Brothers (There’s Something About Mary) komt deze moderne versie van het klassieke komische trio: The Three Stooges! Als peuters worden Moe, Larry en Curly achtergelaten voor de deur van een non-conventioneel weeshuis. Ze groeien op tot volwassenen terwijl ze elkaar met de vingers [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 526 weergaven
@markey dat ik nou niet zo uber nerd ben als jy in computers ik kan ook niet alles snappen !
Laatste reactie door sc0ttyy, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
Heeft iemand interesse om met mij een payserver te delen? De reden is dat ik deze tijd niet teveel geld uit wil geven, en aan 8:2=4 lijntjes wel genoeg heb. Somebody? Gr. headsh0t.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 525 weergaven
De download is nieuw van Purgatory Na een aantal jaar te zijn opgesloten in een instelling wegens een persoonlijke stoornis en moord wordt Kristen Birger voorwaardelijk vrijgelaten. Bij wijze van therapie instrueert het medisch personeel van St. Carrol’s Psychiatric Institution haar om terug te keren naar haar vroegere appartement waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 524 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38001.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
heeeeeeeeeeelp
door manu666- 0 reacties
- 524 weergaven
kan iemand mij zeggen waar ik de sims 2 en 3 voor vista kan vinden? en misschien ook de uitbreidingspakketten + accesoires want ik wil heel graag da spel ma krijg het ni en de sims 1 werkt niet op vista [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door manu666, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
ok bedankt, jammer maar helaas mag slot op
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
hoi, heb ook al sony dvd-r geprobeerd, doet het ook niet. maar ik heb een scph90004.( slim ps2) en als ik op andere forums kijk. hebben alle bezitters met deze ps2 ook problemen. verbatim kan ik inderdaad ook nog proberen. bedankt voor de tip. ik heb hem bij ombouwwinkel.nl gekocht.
Laatste reactie door garfield24, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
Zal het proberen, bedankt! Post Merge: juni 27, 2009, 01:40:48 pm ik kan de file ook niet uitpakken.. maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit want met wiu 1.1 zegt ie dat de file goed geupdate is alleen de size is wrong. Lezen met deamon tools kan die niet, waarschijnlijk omdat het een wii game is euw ik wist niet dat het om een wii game ging? xD
Laatste reactie door Freddytje, -
- 3 reacties
- 524 weergaven
uTorrent uTorrent uTorRent uTorrent utorrent Utorrent
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 524 weergaven
ik heb al 2 scherm apart gebruik omwisselen soms 15 inch en 19 inch soms speelt 15 inch vet lekker vind ik en muis en toetsenbord en boxen en windows vista64 bit premium edit: ik weet niet hoe ik pc in moet assembleren
Laatste reactie door PoKeMoNrUlEz1993, -
- 0 reacties
- 523 weergaven
Reeks foto’s uit Dredd Het wachten blijft nog steeds op de eerste trailer van de film Dredd van regisseur Pete Travis (Vantage Point, 2008). Tot die tijd blijven de stills uit de comicverfilming binnendruppelen. Hieronder zie je wederom een reeks foto’s waarop onder meer titelrolspeler Karl Urban (Red, 2010) en [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Loft 2010
door KR- 0 reacties
- 523 weergaven
even zoeken bij spotnet films op titel Succes
Laatste reactie door KR,