Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 572 weergaven
Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Make Your Clock Pro v1.0.70 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Releasedatum: 12-08-2012 Bestandsnaam: Make.Your.Clock.Pro.v1.0.70.Android-P2P Grootte: 2,2 MB Type: Android Op de markt Beschrijving Maak je eigen klok widget ontwerp. Ultieme oplossing voor al uw home-scherm modders. U kunt ofwel minimalistische [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Niemand.
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
daar heb je een feit!
Laatste reactie door los-cuentos, -
dvd naar media schijf copieren
door Gast jjohn- 0 reacties
- 572 weergaven
ik wil mijn dvd collectie naar een media schijf overzetten. ik heb ze met dvd shrink naar de vaste schijf over gezet. als ik nou op video-ts klik dan opent een menu met allerlei files zoals vob. ik zou graag willen dat als ik op de film naam klik de film op de pc of tv afgespeeld wordt. kan iemand mij hier bij helpen. bij voorbaat hartelijk dank
-
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit is een nieuwe release van Gun Rich (50 cent) en Angel (Val Kilmer) zijn twee vrienden wier vriendschap op de proef gesteld wordt als ze betrokken raken bij de illegale wapenhandel. We volgen de wapens van producent tot verkooppunt om vervolgens, na gekocht te zijn door de consument, in [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39705.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
idd erg frustrerend
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Oke bedankt voor je tips
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
oke. en dan als ik dat heb ingesteld en hij kan niet met just4today downloaden dan gaat die automatisch downloaden met versatel en tele 2?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 572 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36925.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Aw:Gedullige duitser
door Gast Heinen- 1 reactie
- 571 weergaven
EJay schreef: Ik wil ook best een keertje een toetsenbord helemaal naar de kl*te slaan
-
- 0 reacties
- 571 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat. Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen... Ik heb... * Mijn kaart geformateerd * toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010) * toen die via WinRar uitgepakt. * toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet. *toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Load…
Laatste reactie door SHIDDING, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
welke GEK trekt dan ook zo de stekker eruit?? :-[
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
Unieke download van Sister Simon woont alleen met zijn aantrekkelijke zus Louise. Omdat Louise geen baantje vol kan houden, komt er weinig geld binnen. Om te overleven steelt Simon ski-uitrustingen van rijke toeristen, die hij vervolgens verkoopt aan kleine kinderen. Een kleine, maar winstgevende bijverdienste. Als Louise weer eens werkloos [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 571 weergaven
IK wordt egt gek zonder die crack!!! :D :-[
Laatste reactie door niebels, -
- 0 reacties
- 571 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van The Watch Een groep vrienden vormt een burgerwacht in hun woonwijk om meer tijd met elkaar door te brengen en even aan het familieleven te kunnen ontsnappen. Echter, wanneer de groep een complot ontdekt dat de hele wereld bedreigt, zullen ze tot actie [...] Het volledige artikel bekijken
- 1 reactie
- 570 weergaven
Hallo. Heb net een dvd gedownload. Speel hem ff af met VLC om te kijken of ie het doet. Bij ftd stond dat er NL ondertitels bij zaten. Zit er dus niet bij. Heb er een gedownload. Maar nu is mijn vraag hoer zet ik deze eronder?? Alvast bedankt!
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 570 weergaven
dat is waar back ontopic again! een vraag hoeveel van deze spellen heb je op je psp staan? dus eigenlijk hoeveel gb memorycard heb je?
Laatste reactie door stefjuh, -
pc samenstellen
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 570 weergaven
Een vriend van mij wil binnenkort misschien een nieuwe pc kopen, en hij wil iets waar hij fatsoenlijk spelletjes op wil spelen, en mee kan downloaden(daarvoor de 1TB harde schijf), ik heb dit samengesteld: http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B207293%5D=1&product%5B85332%5D=1&product%5B56577%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B215538%5D=1&product%5B2124%5D=1&product%5B86555%5D=1&product%5B217552%5D=1&product%5B103453%5D=1&product%5B219782%5D=1&product%5B198786%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B78934%5D=1 Past dit in de behuizing? Of hebben jullie nog andere suggesties?(zou je later nog zelf een …
-
- 0 reacties
- 570 weergaven
Er zijn volgens mij, nog geen goede Die van JFK, is erg slechte kwaliteit. Als ik de comments lees.
Laatste reactie door maxmeyer, -
Re: Populaire Game Torrents
door Gast flip1402- 0 reacties
- 570 weergaven
spam
-
- 0 reacties
- 569 weergaven
Faster Downloads v1.7.7 Android-P2P Snellere Downloads v1.7.7 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Releasedatum: 30-05-2012 Bestandsnaam: Faster.Downloads.v1.7.7.Android-P2P Grootte: 1 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving FasterDownloads is een Download Accelerator dat Android de beperking vermijdt bij het downloaden van bestanden en geeft je een broodnodige snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P – Torrent / NZB / Download / Serial / Crack
door Vraagbaak- 0 reacties
- 568 weergaven
Metro Ui HD Widget Tile Win 8 v1.50 Android-P2P Metro UI HD Widget Tegel Win 8 v1.50 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android -P2P Releasedatum: 20-08-2012 Bestandsnaam: Metro.Ui.HD.Widget.Tile.Win.8.v1.50.Android- P2P Grootte: 6 MB Type: Utility Op de markt Beschrijving MetroUI HD – Maak van uw mobiele telefoon, tablet [...] Het volledige artikel bekijken
Ik gebruik het progamma FTD3v met de progammas FTDwatchdog en grabbit. Bij Windows XP werkte dit fantastisch, maar nu heb ik windows 7 ultimate geinstallaleerd, en krijg ik de melding Type " onbekend bestandstype" , wie weet met deze progammas de oplossing. Ik denk zelf dat het niets te maken heeft met FTD3v
Laatste reactie door HansLdam, -
- 0 reacties
- 567 weergaven
http://www.filmsbay.org is sinds 1 Februari 2010 online gegaan. Ze zoeken nog staff zo als Administrators Mods en altijd Uploaders!! er is ook een nieuwe link die je naar een gezellige filmsbay chat brengt snel en je hoef de site niet te vernieuwen. Mad-dog
Laatste reactie door Mad-dog,