Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten

- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.354 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 488 weergaven
schijt happens
Laatste reactie door ghetti, -
- 0 reacties
- 488 weergaven
Binary Domain-SKIDROW Binary Domain-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW (Scene) Release Name: Binary.Domain-SKIDROW Release Date: 27-04-2012 Retail Datum: 27-04-2012 Bestandsnaam: Binary.Domain-SKIDROW Bron: DVD9 Maat: 8,58 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA release Beschrijving Binary Domain plaatst spelers in het midden van een snelle [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 488 weergaven
inderdaad zeker wel hot! O0
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Aw:Ice age 2
door Gast Heinen- 0 reacties
- 487 weergaven
IND33 schreef: Bedankt man, tis natuurljk wel jammer dat de kwaliteit crap is, maar ja, tis illegaal dus.... Ik heb net ook Ice Age 2 van een P2P programma nar binnen gehaald, maar deze is in \'t Spaans
-
Re: Loft 2010
door KR- 0 reacties
- 487 weergaven
even zoeken bij spotnet films op titel Succes
Laatste reactie door KR, -
- 0 reacties
- 487 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=34952.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 4 reacties
- 487 weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
Laatste reactie door Netski-Shots, -
- 0 reacties
- 487 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Branden en Ondertitels. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40492.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 487 weergaven
Deze kun je beter in de Bazaar plaatsen volgensmij
Laatste reactie door ferrariking, -
gratis 500 wii punten
door Gast wiipoints- 0 reacties
- 487 weergaven
SPAM
-
- 3 reacties
- 487 weergaven
XD
Laatste reactie door Freddytje, -
Re: nieuw.
door Gast Hij woont in een BANAAN- 0 reacties
- 486 weergaven
Welkom in de PEER, je kan hier downloaden, en praten. Veel succes. Gr, Hij woont in een banaan
-
- 0 reacties
- 486 weergaven
@ tommigun. Het zou fijn zijn als je wel dezelfde antwoorden geeft voor iedereen. in dit (http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38937.0;topicseen ) topic raad je iemand WEL aan om te branden met convertxdvd
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 486 weergaven
Unieke download van Knockout Dan Barnes heeft zijn tumultueuze bestaan als bokser vaarwel gezegd en gaat aan de slag als conciërge in een middelbare school. Daar knoopt hij een speciale vriendschap aan met Matthew Miller, een nieuweling die het doelwit is van pesterijen. De pestkoppen worden aangevoerd door de arrogante [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 485 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Rock of Ages ‘Rock of Ages’ draait om de jonge geliefden Sherrie en Drew, die elkaar ontmoeten op de Sunset Strip, op jacht naar hun Hollywood-droom. Het stel werkt in de Bourbon Room, waar hun baas Dennis Dupree probeert zijn club te redden. [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 485 weergaven
De download is nieuw van Foto’s & clips uit Piranha 3DD Hieronder kun je twee clips bekijken uit Piranha 3DD van regisseur John Gulager. In de eerste clip is David Hasselhoff te zien als een soort Mitch Buchannon uit zijn tv-serie Baywatch. In de tweede clip is Christopher Lloyd te [...] Het volledige artikel bekijken
Re: Game info
door Wous- 0 reacties
- 485 weergaven
Bij sommige spellen is het heel makkelijk te vinden en bij sommige lastig of helemaal niet xD
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 485 weergaven
Hallo, Ik heb Daemon Tools gedownload en geinstalleerd en pc opnieuw opgestart. Maar als ik hem dan wil openen laad hij, maar komt er niks te voorschijn. Iemand een idee? Groetjes
Laatste reactie door nilshoorn, -
- 0 reacties
- 485 weergaven
De download is nieuw van Purgatory Na een aantal jaar te zijn opgesloten in een instelling wegens een persoonlijke stoornis en moord wordt Kristen Birger voorwaardelijk vrijgelaten. Bij wijze van therapie instrueert het medisch personeel van St. Carrol’s Psychiatric Institution haar om terug te keren naar haar vroegere appartement waar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 485 weergaven
Dit is een nieuwe release van In Another Country Een jonge filmstudente reist af naar Zuid-Korea om haar schulden te ontlopen: daar schrijft ze een filmscript over drie vrouwen die alledrie Anne heten. Alledrie de Annes hebben zo hun eigen reden om in Zuid-Korea te verblijven. Regie: Sang-soo Hong Met: [...] Het volledige artikel bekijken
Re: PC Samenstellen
door iKaos- 0 reacties
- 484 weergaven
Oh... Okay bedankt en sorry voor z'n domme vraag :redface: Ik denk dat ik al mijn vragen heb gesteld~! SUPER BEDANKT ALLEMAAL VOOR JULLIE HULP~! O0 O0 O0
Laatste reactie door iKaos, -
- 0 reacties
- 484 weergaven
ik heb m en hij is zeker wel vet!!!!
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 484 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X en dit bericht is niet inhoudloos?? ??? en trouwens is dat zo erg dan?
Laatste reactie door timmie15, -
- 2 reacties
- 484 weergaven
Hallo allemaal, Ik heb vanmiddag een pakket met 4 american pie films gedownload zonder problemen. Daarna van iedere film een klein stukje gekeken of het allemaal klopte, niets mis mee. Toen ik even later nog een keer keek, gaf windows media player "onbekende dvd aan". Weet iemand misschien waar dit aan zou kunnen liggen? Het zou jammer zijn als alles weer opnieuw gedownload moet worden. Alvast bedankt, Niek
Laatste reactie door niekerd, -
- 0 reacties
- 484 weergaven
Hyves: h-oltvluwer.hyves.nl Facebook: heb ik wel maar doe er niks mee MSN: robinholtvluwer@hotmail.com Xfire: Robinjuuh (volgens mij )
Laatste reactie door 'Robin,