Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
6173 discussies in dit forum
-
Aw:ratio niet goed
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1.2k weergaven
meer upload slots aangeven, of hogere upload snelheid toelaten ?!?!
-
Aw:Instelling probleem!
- 1.2k weergaven
DukeN schreef: Goed lezen Duken zegt: Even kijken op de website van je provider. Dat betekent dat je even naar www.jouwprovider.nl moet gaan en daar moet kijken naar de juiste namen voor de servers.
-
Aw:Programma?
- 1.6k weergaven
Wat ik je kan aanraden is kijken tussen de hoe te downloaden handleidingen, en dan kijken of je voor snelheid kiest of je het wilt dat je ook meteen upload terwijl je download of wat je het prettigst vindt werken. Er zijn verschillende download programma\'s en elke heeft zijn eigen voordelen.
-
Aw:Share-Party?!!!
- 1.2k weergaven
geen id. Maak je gewoon een dc++ hub ff snel die heet duken.nl als je geluk hebt gaat iedereen er dan naar connecten en sharen krijg jij goede reclame
-
Aw:Probleempje
- 1.2k weergaven
Als je die .cue en .bin files is inleest in Deamon tools of Alcohol120% wat voor bestanden zie je dan?!?! Ik denk: .vob - .dub en nog een type files. Als het dat soort bestanden zijn dan is het een dvd en ik weet niet of je dvd\'s kan kijken met vlc player. Dus dan raad ik je aan om of PowerDVD of WinDVD ofzoiets te gebruiken.
-
Aw:downloadsnelheid
- 1.3k weergaven
Je download gewoon bij een bot die niet zoveel bandbreedte heeft waardoor jij maar 3kb haalt.
-
- 1.4k weergaven
DukeN schreef: Neem je server mee naar drome ideale plek. Heb je 2000 man lekker promoten voor je site
-
Aw:labels
- 1.6k weergaven
www.cdcovers.cc was het daar kan je hoesjes vandaan halen
-
downloadsnelheid
door Gast Henri G- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Ik gebruik sinds enige tijd mIRC en kom niet verder dan een downloadsnelheid van ten hoogste 3 kb (volgens downloadscherm van mIRC). Volgens de gegevens van mijn provider zou ik een downloadsnelheid van 256kbps moeten halen. Weet iemand waardoor dit komt ?
Laatste reactie door Duken, -
Aw:vraagje
- 1.2k weergaven
Zo\'n videobewerkings programma ofzo. Adobe Studio 8 ofzo Of je zet gewoon je contrast van je monitor lichter kan ook
-
Aw:MDF bestand
- 1.7k weergaven
joskedillen schreef: Hij heeft een conflict met je deamon tools, ga op zoek naar een no-cd crack en je zou van dit probleem af moeten zijn!
-
Aw:Probleem
- 1.5k weergaven
Markie88 schreef: Post je log hier misschien kunnen wij je helpen?? Ik weet niet wat je wil weten......
-
Aw:Bin en CUE bestand
- 1.3k weergaven
Wat je kan doen is idd inladen met alchol en dan die avi files die je krijgt in een apart mapje zetten en dan via google ff opsnorkelen hoe je 2 avi\'s files kan omzetten naar dvd zodat je het op een dvd kan fikken
-
Aw:Branden met shrink
- 1.5k weergaven
Is dat in je pc of in je dvdspeler bij de tv?
-
Aw:MDF bestand
- 1.5k weergaven
Je moet dat bestand eerst inladen in een virtuele cdrom speler (deamon tools of alcohol 120%) en dan kan je of spelen of op een cd branden net wat jij wilt!
-
Aw:mdf bestand
- 1.4k weergaven
deamon tools of alchohol 120%
-
Aw:Error na mounten en installeren van game
- 1.3k weergaven
Het lijkt wel als die game opstart kijkt of je gebruikt maakt van een virtuele cdrom. En tot dat niet mag ofzo iets :S Wat je zou kunnen proberen is een no-cd crack kunnen zoeken voor die game zodat je geen cd gemount hoeft te hebben.
-
Aw:srt bestand
- 1.4k weergaven
Daar zit de ondertiteling van die film in.
-
Aw:RallyCrashes
- 1.4k weergaven
Maak er dan 1 van formule 1 crashes ofzo Of voetbal doelpunten (ajax special ofzo )
-
virus probleem met mirc zoek site's
door Gast willem57- 0 reacties
- 2k weergaven
ik download nu met mirc, gaat goed (valt wel mee hoe moeilijk t is). maar ik krijg vaak virus meldingen als ik op de zoeksite\'s ben. hebben meer daar last van? groeten terp
-
Aw:video for windows
- 1.4k weergaven
paddington schreef: Virtual dub werkt alleen met .avi en dacht ook met .mpg bestanden niet met .xvid bestanden. Dus ff converteren naar .avi
-
Aw:Gevaar openen poorten???
- 1.1k weergaven
Wat is je snelheid?? En je snelheid is van heel veel verschillende factoren afhankelijk! zoals als hij door heel veel mensen gedownload en geupload wordt gaat het voor iedereen sneller dan als er niet zoveel mensen het bestand downloaden en uploaden. En het duurt even voordat je een hoge snelheid haalt met bittorrent het is niet meteen aanklikken en je gaat 200kb het kan even een tijdje duren
-
Aw:wat betekent iwx mode
- 1.8k weergaven
Jerone sets mode to +iwx dat betekent dat een @-gebruiker jou bepaalde rechten in dat channel geeft. Ik weet niet precies waar de i, w en de x voor staat.
-
Aw:RallyCrashes
- 1.5k weergaven
lol wanneer komt versie 2?? kan je die weer op drome showen :-) Of iets anders leuks?!?!?
-
- 1.3k weergaven
DukeN schreef: En dat is nou juist het probleem Downloaden is juist legaal maar als jij degene bent die de bestanden deelt voor anderen ben je toch illegaal bezig. Dus met zo\'n share-party deel je je bestanden aan anderen is toch illegaal lijkt mij. Maar ik denk niet dat als er ooit zoiets komt dat stichting brein op de stoep staat. Alleen als ze weten dat de \"grote\" jongens ook komen en die komen denk ik niet die hebben we hier niet op het forum