Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 588 weergaven
aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P aShell Launcher Deluxe v1.3.5 unlokced ANDROID-P2P Release Info Release Group: SCEPER Release Name: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Release Date: 07-06-2012 Bestandsnaam: aShell.Launcher.Deluxe.v1.3.5.unlokced.ANDROID-P2P Maat: 3 MB Type: Toepassing release Beschrijving De unlock app voor Deluxe versie van aShell Launcher. Ondersteuning aShell Launcher ontwikkeling en ontvang geavanceerde functies snel! [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 588 weergaven
Mijn eigen forum, daar staan wel wat DS games in, er komen er ook elke dag bij, of je kan zelf vragen welke dat je wilt. Het is wel met nieuwsgroepen te downloaden. www.nzb2day.com
Laatste reactie door Nooitgedacht, -
Zemana AntiLogger 1.9.2.513
door Gast khrachara- 0 reacties
- 587 weergaven
Zemana AntiLogger 1.9.2.513 Multilingual Incl 1 Year License | 8.50 MB Anti-Logger, developed to deal with different kinds of malware threats, protects your banking passwords, private emails & chat conversations from spying proactively without needing a signature-based algorithm and includes powerful, anti-action methods. AntiLogger prevents all known forms of malwares which intend to carry out information theft. As AntiLogger uses a proactive and a unique way to detect potentially harmful applications which have not already been recognized or identified by any anti-virus programs consequently, it protects your 'Information Security' from a range of threats. Mod…
-
- 0 reacties
- 587 weergaven
Zo te zien aan de foutcode is jouw systeem niet up to date. Het probleem zal waarschijnlijk opgelost zijn als je de laatste update instaleerdt
Laatste reactie door Piet Hein, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37775.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 585 weergaven
Ja, misschien ga ik wel terug naar XP maar dat zorgt ook weer voor problemen. Alles weer opnieuw installeren ed. Geen kabel omdat mn ouders dat niet zo leuk vinden, en we niet ff onder het huis door gaan. Dus af en toe plug ik nu die kabel erin, maar niet non stop. Is goed! Af en toe gewoon mn andere topic checken daar zal ik t wel melden
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 584 weergaven
ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P ThinkFree Office Mobile Pro v5.0 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Release Date: 30-09-2012 Filename: ThinkFree.Office.Mobile.Pro.v5.0.Android-P2P Size: 24 MB Type: Application Release Description • View, edit and create your documents that you needed to bring to your PC • Create professional diagrams with rich [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 584 weergaven
De download is gevonden op releasegroepen van Trishna Trishna, gespeeld door “Freida Pinto” ontmoet de Britse Jay die in het hotel van zijn oom gaat werken in Rajashtan. Na een ongeluk gaat Trishna voor Jay werken en ze worden verliefd. De druk van de veranderende maatschappij maakt hun liefde echter [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 584 weergaven
Allemaal inhoudsloze offtopic posts.............................. Wel heeeel makkelijke manier om je postcount omhoog te krijgen :-X
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 583 weergaven
http://guides.macrumors.com/SSH_into_your_iPod_touch_%28Windows%29
Laatste reactie door Wous, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
@DukeN zie je plaatje niet.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 583 weergaven
Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Beautiful Widgets v4.10.1 Android-P2P Release Info Release Group: P2P Release Name: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Release Date: 01-06-2012 Bestandsnaam: Beautiful.Widgets.v4.10.1.Android-P2P Maat: 5 MB Type: Actie release Beschrijving Prachtige set van widgets waaronder klok + weer, met enkele togglesBeautiful set Widgets met klok widget, klok en het weer widget, weer [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 583 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41615.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Spotnet
door Gast keesbeeris- 0 reacties
- 582 weergaven
Ik heb in spotnet (v.1.7.4) zo'n 2750 spots in de database. Kan in zoeken daarom heen geen resultaten vinden. Werkt dus niet. Mijn payserver is eweka en mijn provider is tele2. Onder provider in spotnet ingevuld. adres 81.171.64.202 poort 563 (SSL) verbindingen 8 Onder account mijn gebruikersnaam en wachtwoord van eweka. Wat doe ik verkeer en of waarom kan ik geen spots zoeken?? Vast bedankt.
-
- 0 reacties
- 582 weergaven
Ik heb een r4 kaar en sd kaart voor me DS. Maar ik had alleen dit gekocht want me oom deed er altijd spelletjes op zetten, maar dit wil ik nu ook zelf doen maar ik moet zo'n sd kaart lezer aanschaffen weet iemand wat een goede is?
Laatste reactie door sc0ttty, -
IN MEDIA intelligent Video Convert 1.0.2
door Gast khrachara- 1 reactie
- 581 weergaven
IN MEDIA intelligent Video Convert 1.0.2 Bilanguage | 15.16 MB intelligent Video Convert is a professional application designed to convert nearly any type of audio and video files to other multimedia formats. With the Joiner Tool, you can also put several media files of different types into a new File with a selected output format. Here are some key features of "intelligent Video Convert": · Join multiple different audio or videofiles · Multiple Audio/Video Streams possible (Converter & Joiner) · Multiple threads possible (Converter) · Cut Mediafiles (Converter) · Extract Audio from a videofile (avi to mp3) · Extract Pictures from a v…
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
Bert, of Henk
Laatste reactie door Purpleforce, -
- 0 reacties
- 581 weergaven
wat moet ik daar dan downloaden?
Laatste reactie door 'Robin, -
Re: iastorv bsod
door 'Robin- 0 reacties
- 581 weergaven
Iemand? Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
stekker van je router er 30 secondes uithalen en er opnieuw instoppen. Je hoeft niet dat knopje in te drukken anders ben je al je instellingen kwijt.
Laatste reactie door Wous, -
- 1 reactie
- 580 weergaven
Ben zelf ook ajax supporter, en ik zou hetzelfde gedaan hebben. Als je kijkt wat voor problemen die kerel maakt, en hoe hij staat te spelen. Het publiek laat weten dat ze el hamdaoui niet moeten.
Laatste reactie door PCgamer, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38888.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Hallo, Sorry als dit de verkeerde categorie is waar ik het post maar ik wist niet waar anders. Hoe kan ik een bewegende msn avatar nemen en waar kan ik ze vinden/downloaden? Het liefst een brandweer wagen met knipperende zwaailichten Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 0 reacties
- 580 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40801.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 579 weergaven
Unieke download van Insight Kaitlyn, een eerste-hulp verpleegkundige, buigt zich over een jong slachtoffer van een steekpartij. Hierdoor wordt ze per ongeluk geëlektrocuteerd door de defibrillator die wordt gebruikt in een poging om de vrouw te redden. Bijna onmiddellijk begint Kaitlyn de herinneringen van het slachtoffer te ervaren. Ze wendt [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak,