Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Re: Mother's Day (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast NzbGirl- 0 reacties
- 514 weergaven
thnx
-
- 0 reacties
- 514 weergaven
I instal Spotify allarm on my PC. I love this design. Spotify Alarm is heir http://fastyshare.com/bwsepe01ihRhcb6
Laatste reactie door saylars, -
- 0 reacties
- 514 weergaven
Ik heb ook gezocht voor brommer theorie op TPB maar kon er geen vinden, wat typen jullie in?
Laatste reactie door Maikuul, -
Re: Twee delige avi met srt(sub) ,samenvoegen met AVIMux_GUI.
door Gast Convertjosh- 0 reacties
- 513 weergaven
o sorry voor het watermerk ,maar daar was ik eigenaar van .Ik kijk even of ik een andere heb,hoe dan ook het is van mij. edit: opgelost
-
- 0 reacties
- 513 weergaven
Hallo, Ik ben een handige website tegen gekomen die ik met jullie wil delen. Op deze website kun je ruim 75.000 films vinden en het is nog gratis ook! Wat kan je met deze website? - Film informatie bekijken (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films downloaden (meer dan 75.000 films beschikbaar op de website) - Films delen met vrienden o.a. via FaceBook - Je eigen film collectie digitaal beheren - Je persoonlijke verlanglijstje delen met je vrienden - Je persoonlijke aanrader lijstje delen met je vrienden - Actuele bioscoop agenda - Actuele videotheek agenda - TV gids Je vind de website op: www.moviecollectors.nl
Laatste reactie door doppermans, -
Spotnet
door Gast keesbeeris- 0 reacties
- 512 weergaven
Ik heb in spotnet (v.1.7.4) zo'n 2750 spots in de database. Kan in zoeken daarom heen geen resultaten vinden. Werkt dus niet. Mijn payserver is eweka en mijn provider is tele2. Onder provider in spotnet ingevuld. adres 81.171.64.202 poort 563 (SSL) verbindingen 8 Onder account mijn gebruikersnaam en wachtwoord van eweka. Wat doe ik verkeer en of waarom kan ik geen spots zoeken?? Vast bedankt.
-
- 0 reacties
- 512 weergaven
Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Assassin’s Creed 3 v1.01 Cracked-THETA Release Info Release Group: THETA (P2P) Release Name: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Releasedatum: 20-11-2012 Retail Datum: 22-11-2012 Bestandsnaam: Assassins.Creed.3.v1.01.Cracked-THETA Bron: DVD9 Grootte: 15,3 GB Regio: GRATIS Genre: Actie Uitgever: Ubisoft Ontwikkelaar: Ubisoft Montreal, Ubisoft Annecy Op de markt Beschrijving Tegen de achtergrond van [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
- 0 reacties
- 512 weergaven
als ik een server heb aangeklikt (lumiel ofzoiets), en op select server klik, loopt het spel vast. wat kan ik hier aan doen? alvast bedankt mvg rowinesli
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Re: The King's Speech (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast eelcok- 0 reacties
- 512 weergaven
mooi man moet ik zien
-
- 0 reacties
- 512 weergaven
Dit topic is verplaatst naar F.A.Q. en leden Handleidingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40801.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 511 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Alles over Games. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37702.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
Re: Laptop gaming
door Netsky!- 1 reactie
- 511 weergaven
Het enigste wat mijn laptop niet aan kan met cod6 is de Video card wat kan ik hier aan doen ====
Laatste reactie door Netsky!, -
- 1 reactie
- 511 weergaven
Graag je vraag in het centrale topic posten: http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27910.1600. Hier op het forum worden trouwens geen directe download links gegeven noch via forum, chat of PM.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 510 weergaven
De download is nieuw van Take Het leven van Ana en Saul komen samen in dit meeslepende en aangrijpende verhaal. Twee cruciale dagen waarvan één in het verleden ontvouwen zich als Ana naar de gevangenis rijdt om de executie van Saul bij te wonen. Zeven jaar lang heeft hij haar [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 510 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41742.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 508 weergaven
Hallo allemaal, Kan je met Spotify met zen allen tegelijkertijd op verschillende computers op 1 account? Want anders koop ik premium gewoon met paar vrienden, dan hoef je maar paar euro per maand. Alvast bedankt, Post samenvoeging: mei 20, 2011, 15:55:58 Laat maar al opgelost
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
DEMONOID = OPEN
door maey- 0 reacties
- 508 weergaven
Geen idee waar ik dit bericht hoor te plaatsen maar weet dat er veel gegadigden zijn dus, doe er je voordeel mee! User registration Registrations are open Click here to register
Laatste reactie door maey, -
Re: Battle Los Angeles (2011) - Download / Torrent / NZB
door Gast marasli- 0 reacties
- 508 weergaven
thnx voor deze gave film
-
Eon Vue 9.5 xStream 9505325 Release 2790 (x86x64)
door Gast khrachara- 1 reactie
- 508 weergaven
Eon Vue xStream 9,5 9505325 Version 2790 (x86/x64) | 3,25 GB Vue xStream bietet professionellen CG Künstlern ein komplettes Werkzeugset für die Erstellung und Darstellung außergewöhnlich reiche und realistische natürlichen Umgebungen in 3ds Max Maya, Lightwave, Cinema 4D und Softimage Greifen Sie auf alle Macht der Welt ' s führenden 3D Digital Nature Lösung direkt rom innerhalb Ihre bevorzugte Anwendung. Erstellen und Bearbeiten von wunderschön detaillierte natürlichen Umgebungen mit Ihrer Anwendung ' s Standard-Manipulatoren Render alles zusammen in 3ds Max, Maya, Lightwave, Cinema 4D oder Softimage mit voller Interaktion zwischen Vue und …
Laatste reactie door Robbert, -
Re: Centraal demonoid topic / invites
door Gast hamster5- 0 reacties
- 507 weergaven
heeft er iemand nog een uitnodiging alvast bedankt
-
Phineas and Ferb
door Gast khrachara- 0 reacties
- 506 weergaven
Phineas and Ferb: Across the Second Dimension WII NTSC Scrubbed-TLS English | Platform: Wii | Release: August 02, 2011 | Publisher: Disney Interactive Studios | 4.32 GB Genre: Adventure Phineas and Ferb have discovered a new dimension. In it, Dr. Doofenshmirtz is totally evil! Save the world from the doctor's dastardly plans as only Phineas and Ferb can - by using goofball gadgets - in this game based on the Disney Channel original movie. Releaser's Notes: Extract to .iso with WinRar and burn at 4 - 6 speed with IMGBurn using high quality discs, preferably Verbatim. Update Partition removed Burnt and Tested on 4.2 Softmodded Wii In Order to play this Gam…
-
- 0 reacties
- 506 weergaven
Unieke download van Dom Eva is eigenlijk te mooi en te slim voor haar grauwe dorp, ze wilt ook het liefst de wereld intrekken. Haar familie wil haar het liefst aan de ketting leggen. Haar vader wil voor haar een huis bouwen, maar in een dorp waar de bewoners steeds [...] Het volledige artikel bekijken
- 0 reacties
- 505 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Downloaden met Nieuwsgroepen . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39571.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Re: Games kopen op Amazon.de e/o Amazon.co.uk
door Gast carolsmith- 0 reacties
- 505 weergaven
Ik ben dol op online games, bedankt spelen voor het delen van deze gaming link
-
Re: Profession: Heartbreaker, Heartbreaker (2010) - Download / Torrent / NZB
door Gast kees_fik- 0 reacties
- 505 weergaven
lijkt mij wel een aardige film. toch maar eens bekijken. gr kees