Archief
Postings of Topics die de regels van het forum overtreden of verwijderd werden worden hierheen verplaatst.
Subforums
Download gezocht
- 15,1k berichten
- MKV naar VSO met Convertxdvd
- Door Gast Marc,
6.345 discussies in dit forum
-
Aw:Modjes! :-)
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,8k weergaven
Igor schreef: Wat wil je kunnen? Brood bakken, koken enz. nee geintje, jerry belooft dat hij me onderscript is verandert naar Administrator maar nog niet gebeurt en ik kan nog steeds niemand bannen :evil:
-
Aw:Van .Tk Site Naar .NL
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
DukeN schreef: Denk laat ik pcextreme ff noemen misschien kan jij nu korting aan hun vragen
-
Aw:welk bestand is dit?
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,1k weergaven
Je kan proberen met DivX-player. Maar ik dacht zo uit me hoofd dat je zo\'n rmvb bestand met real player kon bekijken.
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
hij start niet op. ik heb BitTornado van deze site afgehaald. ik heb ook nog morpheus op mijn computer staan geeft dat geen problemen? en heb je voor de rest geen download programma's nodig zoals bittorrent of bitlord?
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Slotje erop..
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,3k weergaven
kijk op www.srtest.com of je computer het aankan.
Laatste reactie door appelsap, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
heb je de drivers van je geluidskaart al ge update ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 927 weergaven
dus het is geïnstalleerd en ik vind het spel terug in mijn ontspanning en ik kan de map editor spelen wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door murdock09, -
- 0 reacties
- 999 weergaven
Off-top. Haha lekker aardig Een doe-het-zelf forum!
Laatste reactie door Luc., -
Hallo!
door Gast stefstoff- 0 reacties
- 882 weergaven
Hee, Ik ben Stefanie en heb me hier aangemeld om meer te leren over downloaden en vooral ook het branden van gedownloade dingen. Ik kom hier zo vaak via Google als ik weer eens iets niet weet, dat ik het nu maar eens tijd vond dat ik me aan ging melden. Groetjes!
-
- 0 reacties
- 693 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=29612.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 693 weergaven
waar vind ik de final versie van de sims 3 in het NEDERLANDS?? ?? heeft er iemand een link ofso of kan iemand me het vertellen??
Laatste reactie door stephanvw, -
- 0 reacties
- 598 weergaven
ik zal het proberen misschien werkt het O0 Post Merge: september 25, 2009, 11:21:16 am Op welk systeem moet ik het herinstalleren de gene die het ontvangt of de gene die verzend
Laatste reactie door Drob, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
probeer een een kernel (nieuw software) erop te zetten
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 822 weergaven
Nou mensen,ben ik weer eindelijk is het mij gelukt om de lettertype van ondertiteling aan te passen,daarna heb ik die in de avi gebakken,via usb opgeslagen en op mij dvd speler zo eind resultaat wat ik wou. Maar nu stuit ik op het volgende probleem...brand ik het op een dvd met nero als data,dan zijn de ondertiteling weer in oude situatie grrrrrr. Doe ik wat verkeerd?? Post samenvoeging: augustus 17, 2010, 21:22:43 Tis al gelukt............eindelijk yes ;D
Laatste reactie door Danit, -
- 0 reacties
- 757 weergaven
hoi hoi ik ben op zoek naar het progamma corel paint shop pro x3 en keygen in 't nederlands mag ook x2 zijn liefs annieko
Laatste reactie door annieko, -
- 0 reacties
- 564 weergaven
Gewoon een update voor de downloadbare film hit van 2011 moet... Een klik verwijderd... O0 Just Go with It The Green Hornet Gnomeo and Juliet ;D Rango Justin Bieber ??? No Strings Attached :Unknown Battle: Los Angeles :-[ I Am Number Four :geheim: The Adjustment Bureau ----- http://www.fast-debrid.com --> download in 50 file hosting services zoals megaupload, fileserve, MegaVideo, hotfile, rapidshare... :peace:
Laatste reactie door Fast-debrid54, -
Discography
door Deeeemy- 0 reacties
- 505 weergaven
Hallo, ik ben opzoek naar een discography van linkin park, ik heb deze gevonden : *LINK* alleen daar staan ook de live en de remixes enzo tussen, ik wil graag alleen maar de ''studio'' nummers. iemand een idee waar ik die kan vinden?
Laatste reactie door Deeeemy, -
- 0 reacties
- 875 weergaven
Heavy Fire Shattered Spear-SKIDROW Zware brand Shattered Spear-SKIDROW Release Info Release Group: SKIDROW ( Scene) Release Name: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW Releasedatum: 22 maart 2013 Retail Datum: 28 januari 2013 Bestandsnaam: Heavy.Fire.Shattered.Spear-SKIDROW.rar Bron: DVD Grootte: 1.30GB Genre: ACTIE Critici: 5,9 Uitgegeven door: Mastiff Ontwikkeld door: Teyon Op de markt Beschrijving Loon hoge snelheid [...] Het volledige artikel bekijken
Laatste reactie door Vraagbaak, -
Aw:Modjes! :-)
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
TijN schreef: HAHAHHAHAH jah idd stom mail gebeuren! Wordt er helemaal gek van en je kan het gewoon nergens uitvinken ofzo! Ohja jerry heb het verandert in info@duken.nl zie je hoe irri het is
-
Aw:Van .Tk Site Naar .NL
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,4k weergaven
het betalen gaat gewoon via een rekening hoor. Je krijg via de mail een offerte waarin staat hoeveel je moet betalen en naar welk rekening nummer en dat bedrag maak je dan vanaf jou rekening over naar die van hun.
-
Aw:No Cd crack RCT 3: Wild
door Gast sebasjuh2- 0 reacties
- 1,6k weergaven
www.gamecopyworld.com snuffel hier maar even rond!
-
- 0 reacties
- 1,4k weergaven
het is me intussen al gelukt om BitTornado op te starten, maar als ik een torrent download krijg ik een error: Problem connecting to tracker - (10061 connection refused)? en kan ik gewoon van alle sites torrents downloaden of zijn het speciale sites? Alvast bedankt Renz
Laatste reactie door NL_Terreur, -
- 0 reacties
- 1,7k weergaven
Nou, vannacht is het eindelijk zover. 3 weken van huis ! Ik wens iedereen nogmaals 'n fijne vakantie, hopelijk wordt het hier in NL ook wat mooier weer. Wel jammer dat ik er 4 augustus niet ben, want dan ben ik namelijk precies één jaar lid van duken :cool2: Ik denk dat ik vanuit daar wel een reisverslagje post Groetjes, Robin
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1,2k weergaven
http://<object width="425" height="350"> <param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A">'>http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A"> </param> <embed src="http://www.youtube.com/watch?v=la_xIaazS0A" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> </embed> </object> hier staat het
Laatste reactie door E7691,
