Repareren, uitpakken, branden en overige problemen
Download voltooid maar ondervind je problemen met een bestandstype? Kan je niks uitpakken of heb je geduvel met branden?
2543 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb alles gedaan zoals jullie beschrijven, alleen met Nero start smart ipv nero express, kan het verschil daarin zitten, want de schermen zien er eigenlijk hetzelfde uit. Ik krijg trouwens ook foutmelding oo2. Degene die onze wii omgebouwd heeft, heeft ons uitgelegd dat we spelletjes moeten spelen via home channel, ik heb ook nog gekeken of we konden kiezen voor back up loader, maar die keuze zit er niet op. De spelletjes die hij extra heeft gedownload werken namelijk wel, alleen die ik heb geprobeerd niet (rabbids go home). Zijn er nog tips, ik begrijp namelijk niets van jullie bedoelen met scrubben en errors 1+2. Groetjes Margo
Laatste reactie door ilse263, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
als ik probeer de covers te downloaden in de cfg usb loader komt er in beeld invalid png image en komen er dus geen covers in beeld :-\ wie kan mij helpen alvast bedankt
Laatste reactie door manotavi, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Bij elke poging die ik doe om Pro Cycling Manager 2009 te extracten krijg ik telkens de volgende foutmelding: Extracting Acrobat Unable to create folder
Laatste reactie door don666diego, -
vlc player
door Gast jaap 2005- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi ik ben aan het op nemen van de nederlandse knaalen. op mijn schijf op de pc kan hem wel zien op mijn pc maar niet op tv. ik draai xp prof 3 vlc player staat aan, maar hoe kan ik hem nu op mij tv zien? dat is een goede vraag ik heb dreambox en popcorn spelers. meschien weet iemand het andwoord hier op . mvg jaap
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik heb FM 2010 gedownload en ik heb het met winrar uitgepakt zoals het hoort. Dat ging allemaal goed denk ik( dit is pas me 2e keer met downloaden van spellen enzo ). Maar probleeem is ik zal er een print sqr van maken. Ik kom wel bij menu maar hij wil het niet instaleren zeg maar dat komt waarschijnlijk doordat ik vista heb wie heeft heirvoor oplossing:( :'(. Alvast bedankt
Laatste reactie door Hersan, -
Stealth of niet? xbox360
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb pas splinter cell conviction gedownload, en wilde deze evt. online gaan spelen op mijn xbox360, heb hem door abgx gehaald, maar hij geeft dit aan: Eerst zegt hij dat het onzeker is of het spel wel stealth is, en daarna geeft hij aan dat het goed is, kan ik hem dus gewoon online spelen? Niels
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38018.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb vorige week een bericht gehad met de vraag hoe ik een dvd van6,9gb,ISO (4,7 gb schijf) om kan zetten naar een dvd van 8,5 gb met een double layer brander. Ik heb deze al omgezet met dvd shrink en img burn naar een video ts map en daarna weer omgezet naar een iso map van 8,5 gb .Op een dvd van 4,7 gb kan ik de film na het verkleinen gewoon branden en afspelen maar het branden met imgburn lukt niet want dan krijg ik de volgende melding: this image has not been mastered correctly for burning onto a double layer (otp track path) disc. none of the cells meet the dvd-video specification criteria for a potential layer break position. het branden met nero smart op een dv…
Laatste reactie door willem22, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey lieve mensen het is megelukt men wii is gesoftmo Maar nu wil ik games ik heb mario bros gedownload "375mb". (http://www.monova.org/details/3401980/[WII]NEW%20SUPER%20MARIO%20BROS[PAL]-[2%20LIONS-TEAM]%09.html) en het werkt perfect maar andere games zijn (4gb) en ik zit met een download lemiet. en 2lions heeft er geen die speciaal ingpakt zijn en verkleind. weet iemand waar je die wii games kan downloaden van 1mb tot 700mb Groeten kevin
Laatste reactie door GreenDroid, -
Error in iso format
door mad17- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, heel vaak als ik een spel gedownload heb en ik wil hem patchen in mementodiscpatcher krijg ik de melding: Error in iso format. Kan ik daar nog wat mee doen dat hij hem wel kan patchen of moet ik gewoon elke keer een ander spelletje zoeken.
Laatste reactie door mad17, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb het spel Wii mario party 8 gedownload. Krijg het echter niet gebrand. Onder de gedownloade bestanden tref ik geen bestand aan met de extentie .iso, alleen met .rar Ik begrijp dat dit wel nodig voor ImgBurn Heeft iemand suggesties voor deze digibeet?
Laatste reactie door movado, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo lezer, ik heb een probleem. als ik Need foor speed most wanted wil pelen en ik druk op mn bureaublad op dat icoon geeft ie aan dat hij het bestand niet kan vinden. dan mot ik hem weer opnieuw uitpakken, met winrar en dan pas kan ik m weer spelen. Met andere woorden: als ik heelveel zin heb om nfs mw te spelen moet ik eerst 15 á 20 minuten wachten. wie heeft het zelfde probleem of weet hoe ik dit moet verhelpen? p.s mounten helpt niet. want dan vind hij die spel zowiezo niet.
Laatste reactie door MasterXDG, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, hoeveel mb kan een gewone cd (700mb / 80 min) ongeveer overburnen, zonder dat ik iets verlies (of haperend beeld etc) en hoeveel is dit voor een gewone dvd (4.7 gb / 120 min) alvast bedankt groeten sven
Laatste reactie door svenholtman, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik probeer een film met ondertiteling op een dvd te krijgen. Alles lukt prima totdat ik een compressie van de film moet maken. Ik heb hier divx mpeg-4 low motion voor nodig maar die staat dus nog niet in virtualdub. Ik heb DivX v3.11 alpha gedownload alleen bij de installatie krijg ik een fout melding dat hij bepaalde bestanden niet naar de doelmap kan kopiëren, daardoor mislukt de installatie. Heeft iemand een oplossing? Mvg, Jeffrey
Laatste reactie door JeffreyV, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mede-forumleden, Kan iemand mij een link sturen met een download voor Football Master 2010? Een torrent is ook goed, ik beschik namelijk over uTorrent en ik kan er mee overweg. Zo nodig wil ik ook een crack. Alvast bedankt, Ted1996
Laatste reactie door ted1996, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Help ik kan the saboteur niet branden op 1 dvd hoe kan ik dit doen ? Ik weet dat het met winrar kan ... heb ik gedaan maar dan krig ik part 1 en part 2 ... Part 1 is te groot om te branden..?? Hoe kan ik het instellen dat het wel lukt Part 1 is iets van 4,... GB Part 2 is 818 MB Kan er bijvoorbeeld niet 1 GB bij Part 2 op? Groeten :peace:
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hee allemaal Ik probeer the lost en the dammed en the ballad of gay tony te downloaden van de live site. Maar dat lukt niet omdat ik een update nodig heb. En ik kan die update niet downloaden omdat die in een andere taal is dus ik heb geen idee wat ik moet doen nu. Hulp? groetjes
Laatste reactie door ltjebtob, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi allemaal, kan iemand mij helpen aan de subs van onderstaande torrents?: PLANET_EARTH[bBC]_DISC_ONE_OF_5_IN_H_264_BY_STIG PLANET_EARTH[bBC]-5_DISC_BOXSET-DISC_4_BY_WINKER _PLANET_EARTH[bBC]_DISC_3_OF_5_IN_H_264_BY_KIDZCORNER PLANET_EARTH[bBC]_DISC_2_OF_5_IN_H_264_BY_KIDZCORNER ik zou t echt helemaal top vinden als iemand die kan vinden. zelf vind ik alleen maar subs van losse episodes :S thanks groeten sven
Laatste reactie door svenholtman,