Jump to content

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Sign Up

• Duna

05/25/2021

Overview

No information provided.
    Genres: Drama
  • Duna

05/25/2021

Overview

• Magical Girl

09/07/2014

Overview

De vader van een terminaal ziek meisje is vastbesloten om de laatste wens van zijn dochter in vervulling te laten gaan, een belachelijk duur verzamelaars kostuum uit een Japanse tv-serie. Het verzoek zal hem ertoe aanzetten om op reis te gaan in de donkere onderbuik van zijn stad.
    Genres: Drama and Thriller
  • Magical Girl

09/07/2014

Overview

De vader van een terminaal ziek meisje is vastbesloten om de laatste wens van zijn dochter in vervulling te laten gaan, een belachelijk duur verzamelaars kostuum uit een Japanse tv-serie. Het verzoek zal hem ertoe aanzetten om op reis te gaan in de donkere onderbuik van zijn stad.

• Manic

01/27/2001

Overview

Manic gaat over een groep jongeren op de jeugdafdeling van een psychiatrisch ziekenhuis in Californië. Lyle heeft op school iemand in elkaar geramd met een honkbalknuppel en heeft zijn woedeaanvallen niet onder controle. Op de afdeling, die vooral bevolkt wordt door emotioneel beschadigde kinderen uit rijke families, weigert Lyle aanvankelijk zich te laten meeslepen in het psychologische mijnenveld.
  • Manic

01/27/2001

Overview

Manic gaat over een groep jongeren op de jeugdafdeling van een psychiatrisch ziekenhuis in Californië. Lyle heeft op school iemand in elkaar geramd met een honkbalknuppel en heeft zijn woedeaanvallen niet onder controle. Op de afdeling, die vooral bevolkt wordt door emotioneel beschadigde kinderen uit rijke families, weigert Lyle aanvankelijk zich te laten meeslepen in het psychologische mijnenveld.

• Angst

01/01/1983

Overview

Een jongeman die in het verleden zijn moeder heeft omgebracht, wordt ontslagen uit de gevangenis. Opnieuw voelt hij die onstilbare drang om te doden. Hij gaat op zoek naar een afgelegen huis, maar niet veel later keren de bewoners terug.
    Genres: Thriller, Misdaad and Horror
  • Angst

01/01/1983

Overview

Een jongeman die in het verleden zijn moeder heeft omgebracht, wordt ontslagen uit de gevangenis. Opnieuw voelt hij die onstilbare drang om te doden. Hij gaat op zoek naar een afgelegen huis, maar niet veel later keren de bewoners terug.

• Princess Protection Program

06/08/2009

Overview

Wanneer een dictator een klein land overneemt, wordt de prinses Rosalinda naar een speciale plaats gebracht waar ze veilig zal zijn. Omdat ze gezocht wordt, wordt ze naar Amerika gestuurd. Hier moet ze zich voordoen als een allerdaagse tiener. Terwijl ze zich probeert aan te passen, moet ze haar uiterste best doen niet ontmaskerd te worden.
    Genres: Familie, TV Film, Komedie and Drama
  • Princess Protection Program

06/08/2009

Overview

Wanneer een dictator een klein land overneemt, wordt de prinses Rosalinda naar een speciale plaats gebracht waar ze veilig zal zijn. Omdat ze gezocht wordt, wordt ze naar Amerika gestuurd. Hier moet ze zich voordoen als een allerdaagse tiener. Terwijl ze zich probeert aan te passen, moet ze haar uiterste best doen niet ontmaskerd te worden.

• Halloween Pussy Trap Kill! Kill!

10/27/2017

Overview

Op Halloween waagt een all-girl rock-'n-roll-band genaamd 'Kill Pussy Kill' zich aan hun grootste show tot nu toe. Voordat ze echter de weg op gaan, slagen ze erin om onbewust een man van streek te maken. Helaas blijkt deze man een kwade genius te zijn die vastbesloten is om wraak te nemen. Het kwade genie slaagt erin de meisjes naar zijn Hell House te lokken en wanneer ze wakker worden na een verdoving, zitten ze vast in een onontkoombare kamer vol met een wrede verscheidenheid aan apparaten die hen kunnen doden, evenals een verscheidenheid aan wapens die op elkaar kunnen worden gebruikt. De regels zijn simpel: ga door alle drie de kamers en je mag vrij gaan. Het addertje onder het gras is dat om de volgende kamer te bereiken, iemand moet sterven!
    Genres: Horror and Misdaad
  • Halloween Pussy Trap Kill! Kill!

10/27/2017

Overview

Op Halloween waagt een all-girl rock-'n-roll-band genaamd 'Kill Pussy Kill' zich aan hun grootste show tot nu toe. Voordat ze echter de weg op gaan, slagen ze erin om onbewust een man van streek te maken. Helaas blijkt deze man een kwade genius te zijn die vastbesloten is om wraak te nemen. Het kwade genie slaagt erin de meisjes naar zijn Hell House te lokken en wanneer ze wakker worden na een verdoving, zitten ze vast in een onontkoombare kamer vol met een wrede verscheidenheid aan apparaten die hen kunnen doden, evenals een verscheidenheid aan wapens die op elkaar kunnen worden gebruikt. De regels zijn simpel: ga door alle drie de kamers en je mag vrij gaan. Het addertje onder het gras is dat om de volgende kamer te bereiken, iemand moet sterven!

• Rest Stop: Don't Look Back

09/30/2008

Overview

Een jaar nadat ze van huis zijn weggelopen, worden Nicole en Jesse nog steeds vermist. Wanneer Jesse's broer Tom uit actieve dienst naar huis terugkeert, gaat hij samen met zijn vrienden Marilyn en Jared op zoek naar het verloren stel. Hun zoektocht leidt hen naar het stuk oude snelweg met een mysterieuze Rustplaats, waar ze in dezelfde situatie terechtkomen als Nicole en Jesse: de confrontatie met een gek.
    Genres: Horror
  • Rest Stop: Don't Look Back

09/30/2008

Overview

Een jaar nadat ze van huis zijn weggelopen, worden Nicole en Jesse nog steeds vermist. Wanneer Jesse's broer Tom uit actieve dienst naar huis terugkeert, gaat hij samen met zijn vrienden Marilyn en Jared op zoek naar het verloren stel. Hun zoektocht leidt hen naar het stuk oude snelweg met een mysterieuze Rustplaats, waar ze in dezelfde situatie terechtkomen als Nicole en Jesse: de confrontatie met een gek.

• Phoebe in Wonderland

02/07/2008

Overview

Phoebe heeft het helemaal gehad met de grote mensenwereld en vooral al haar regeltjes. Het enige lichtpunt in haar leven is haar onconventionele dramalerares die Phoebe inspireert het leven van haar hele familie op de kop te zetten.
  • Phoebe in Wonderland

02/07/2008

Overview

Phoebe heeft het helemaal gehad met de grote mensenwereld en vooral al haar regeltjes. Het enige lichtpunt in haar leven is haar onconventionele dramalerares die Phoebe inspireert het leven van haar hele familie op de kop te zetten.

• Adiós Muchachos

04/15/2025

Overview

No information provided.
    Genres: Misdaad and Thriller
  • Adiós Muchachos

04/15/2025

Overview

• டாக்டர்

10/09/2021

Overview

No information provided.
    Genres: Thriller, Komedie and Actie
  • டாக்டர்

10/09/2021

Overview

• Livvakterna

08/17/2001

Overview

De textielondernemer Sven Persson opent een nieuwe fabriek in Estland. Om zijn onderneming tegen misdadige praktijken te beschermen, neemt hij de vroegere dienstagent Nikolaus Lehmann van de staatsveiligheid in dienst. Persson erkent te laat dat Lehmann het hoofd van een brutale gangstergroep is.
    Genres: Actie, Thriller and Misdaad
  • Livvakterna

08/17/2001

Overview

De textielondernemer Sven Persson opent een nieuwe fabriek in Estland. Om zijn onderneming tegen misdadige praktijken te beschermen, neemt hij de vroegere dienstagent Nikolaus Lehmann van de staatsveiligheid in dienst. Persson erkent te laat dat Lehmann het hoofd van een brutale gangstergroep is.

• Sisters

03/26/1973

Overview

Danielle is een mooie, jonge vrouw, het soort meisje uit een droom. Ze ontmoet via een televisieprogramma een knappe man, maar haar tweelingzus kan dat niet verkroppen, en ook haar ex-man wil haar niet met rust laten. Als de overbuurvrouw door haar raam een vreselijke moord ziet gebeuren in Danielles appartement, gaat ze op onderzoek. De droom blijkt een nachtmerrie te zijn.
    Genres: Thriller, Horror and Mysterie
  • Sisters

03/26/1973

Overview

Danielle is een mooie, jonge vrouw, het soort meisje uit een droom. Ze ontmoet via een televisieprogramma een knappe man, maar haar tweelingzus kan dat niet verkroppen, en ook haar ex-man wil haar niet met rust laten. Als de overbuurvrouw door haar raam een vreselijke moord ziet gebeuren in Danielles appartement, gaat ze op onderzoek. De droom blijkt een nachtmerrie te zijn.

• मर्दानी

08/22/2014

Overview

No information provided.
    Genres: Actie, Misdaad, Drama and Thriller
  • मर्दानी

08/22/2014

Overview

• Dread

07/14/2009

Overview

Drie studenten zijn bezig met hun studie naar de angsten van mensen. Na verloop van tijd krijgt één van hen, Quaid (Shaun Evans), een ingeving: hij vat het idee op in het reine met zichzelf te komen. Door zijn twee medestudenten op te lichten en hen hun terreuracties te gelde te maken probeert hij zijn obsessie kwijt te raken.
    Genres: Horror, Drama and Thriller
  • Dread

07/14/2009

Overview

Drie studenten zijn bezig met hun studie naar de angsten van mensen. Na verloop van tijd krijgt één van hen, Quaid (Shaun Evans), een ingeving: hij vat het idee op in het reine met zichzelf te komen. Door zijn twee medestudenten op te lichten en hen hun terreuracties te gelde te maken probeert hij zijn obsessie kwijt te raken.

• Summer's Blood

11/02/2009

Overview

Wanneer de tiener Summer (Ashley Greene) erachter komt dat haar moeder gelogen heeft over het feit wie haar vader is, wil ze haar vader opzoeken. Haar enige aanwijziging is een brief, die afgestempeld is in een klein stadje, genaamd Massey. Wanneer ze hier eenmaal is aangekomen, wordt ze door een man, genaamd Tom, gered van een conflict met de wet. Samen vluchten ze en ze zoeken het huis van Tom op, waar haar zoektocht naar haar vader al snel wordt afgebroken en verandert in een duistere nachtmerrie.
    Genres: Horror and Thriller
  • Summer's Blood

11/02/2009

Overview

Wanneer de tiener Summer (Ashley Greene) erachter komt dat haar moeder gelogen heeft over het feit wie haar vader is, wil ze haar vader opzoeken. Haar enige aanwijziging is een brief, die afgestempeld is in een klein stadje, genaamd Massey. Wanneer ze hier eenmaal is aangekomen, wordt ze door een man, genaamd Tom, gered van een conflict met de wet. Samen vluchten ze en ze zoeken het huis van Tom op, waar haar zoektocht naar haar vader al snel wordt afgebroken en verandert in een duistere nachtmerrie.

• Captivity

05/31/2022

Overview

No information provided.
    Genres: Thriller
  • Captivity

05/31/2022

Overview

• ミュージアム 序章

11/12/2016

Overview

No information provided.
    Genres: Horror
  • ミュージアム 序章

11/12/2016

Overview

• 上意討ち 拝領妻始末

05/27/1967

Overview

In 1725, raakt samoerai Isaburo getergd, als zijn zoon dient te trouwen met de minnares van zijn leider. Isaburo wil dit niet toestaan, maar zijn zoon accepteert het en hij en de vrouw, Ichi, worden verliefd.
    Genres: Drama, Historisch and Actie
  • 上意討ち 拝領妻始末

05/27/1967

Overview

In 1725, raakt samoerai Isaburo getergd, als zijn zoon dient te trouwen met de minnares van zijn leider. Isaburo wil dit niet toestaan, maar zijn zoon accepteert het en hij en de vrouw, Ichi, worden verliefd.

• The Raspberry Reich

04/01/2004

Overview

Een handvol neo-terroristen, geïnspireerd door de Baader- Meinhofgroep, ontvoeren de zoon van een belangrijke bankier van Duitsland. Gudrun, de charismatische leidster van de groep, indoctrineert twee van haar mannelijke kompanen: ze zet hen aan tot seks met elkaar, om het heteroterrorisme, verwerpelijk bourgeois-concept, te bestrijden.
    Genres: Drama, Actie, Komedie and Thriller
  • The Raspberry Reich

04/01/2004

Overview

Een handvol neo-terroristen, geïnspireerd door de Baader- Meinhofgroep, ontvoeren de zoon van een belangrijke bankier van Duitsland. Gudrun, de charismatische leidster van de groep, indoctrineert twee van haar mannelijke kompanen: ze zet hen aan tot seks met elkaar, om het heteroterrorisme, verwerpelijk bourgeois-concept, te bestrijden.

• Lighthouse

08/23/2014

Overview

No information provided.
    Genres: Mysterie, Thriller and TV Film
  • Lighthouse

08/23/2014

Overview

• Who was online  2 Users were Online in the last 2 hours

• Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn iCloud. Plotseling zijn mijn foto’s verdwenen. Ik heb gekeken op mijn telefoon en ook online in iCloud, maar ze zijn er gewoon niet meer. Heeft iemand dit ook gehad? En hoe krijg ik ze terug? Alvast bedankt! ExpertApple: Hey iRonnie! Dat klinkt vervelend, maar maak je geen zorgen. Er zijn een paar dingen die je kunt controleren om je foto’s terug te krijgen. Check je iCloud-instellingen: Ga naar ‘Instellingen’ op je iPhone en tik op je naam bovenaan. Ga naar ‘iCloud’ en kijk of ‘Foto’s’ aan staat. Als het niet aan staat, zijn je foto’s misschien niet geüpload. Bekijk de ‘Recently Deleted’ map: In de Foto’s-app, kijk onder Albums en zoek naar ‘Recent Verwijderd’. Hier staan foto’s die je de laatste 30 dagen hebt verwijderd. Je kunt ze herstellen. iCloud.com: Log in op iCloud.com met je Apple ID. Ga naar de Foto’s-sectie en kijk daar of je foto’s misschien nog te vinden zijn. Synchronisatie: Soms kan het helpen om je iCloud-synchronisatie even uit en weer aan te zetten. Dit doe je bij de iCloud-instellingen. Dit kan wat tijd kosten, dus geef het even de tijd om alles te synchroniseren. Als je nog steeds je foto’s niet kunt vinden, kan het zijn dat ze niet goed zijn opgeslagen. Je kan ook Apple Support benaderen voor verdere hulp. Succes! AppleEva: Thanks voor je tips, ExpertApple! Ik had dit ook een keer en het bleek dat mijn iCloud-opslag vol zat. Toen kon ik geen nieuwe foto’s meer uploaden. Zeker iets om in de gaten te houden! TechieTim: Ja, dat had ik ook! Iemand moet het ook echt over het hoofd zien dat de opslag vol is. Even je opslag opruimen kan veel problemen voorkomen. Ook een goed idee om foto’s af en toe naar je computer te back-uppen! GadgetGirl: Ik heb dit probleem ook gehad, maar ik vond de foto’s weer terug door alles opnieuw op te starten. Soms is het zo simpel, haha! Bijna net zo simpel als mijn hond die elke keer de fysieke afstandsbediening zoekt in plaats van zijn speelgoed. RandomBob: Wat als je een verkeerde iCloud-account hebt gebruikt? Ik heb mijn foto’s ooit per ongeluk op een andere Apple ID gezet. Misschien is dat iets om naar te kijken? iRonnie: Ah, dat kan natuurlijk! Ik had niet aan andere accounts gedacht. Ik kijk even in mijn instellingen. Bedankt voor de tip, RandomBob! Photofreak: Nog een ding: als je iCloud-foto’s hebt ingeschakeld, probeer dan ook je ‘Optimale opslag’ instellingen in de gaten te houden. Soms worden de foto’s verkleind en lijkt het alsof ze weg zijn, terwijl ze gewoon op iCloud staan. CocoLoco: Een ander punt: internetverbinding! Zorg dat je een stabiele verbinding hebt, anders kunnen de foto’s niet goed syncen. Dit fragiele internet kan echt frustrerend zijn, vooral als je net dat ene geweldige uitzicht wilde vastleggen! iRonnie: Bedankt allemaal! Dit helpt echt. Ik ga nog even kijken en hoop dat ik ze terug kan krijgen. Als ik meer info heb, laat ik het weten! TechieTim: Let us know! Hopelijk zijn je foto’s snel terug. En als je hulp nodig hebt, vraag gerust. We staan klaar voor je! AppleEva: Ja, weet dat je niet alleen bent! Dit soort dingen komt heel vaak voor en er is altijd wel iemand die kan helpen. Succes! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: The Year of Jason: Vandaag is het de eerste van drie vrijdag de 13e in dit jaar! Gebruiker: Joris123 Hey allemaal! Ik heb een vraag: waarom is vrijdag de 13e eigenlijk zo ‘slecht’? En hoe komt het dat dit jaar er drie van zijn? Expert: MauriceG Hey Joris123! Goede vraag! Vrijdag de 13e wordt vaak gezien als een ongeluksdag. Dit idee komt van oude bijgeloven. Veel mensen geloven dat het getal 13 ongeluk brengt. Sommige theorieën zeggen dat het komt omdat er 13 mensen aan tafel zaten tijdens het Laatste Avondmaal, en dat Jezus op een vrijdag werd gekruisigd. Dan heb je de combinatie van vrijdag en het getal 13, en dat zorgt voor diezelfde angst! Dit jaar hebben we een bijzonder fenomeen, want er zijn drie vrijdag de 13e dagen: in januari, april en oktober. Dit gebeurt niet elk jaar, het is een beetje een wiskundig toeval. Want in elk jaar zijn er precies 12 maanden, en die kunnen in cyclus periodes vallen. En als een jaar goed ‘valt’, heb je die mooie driedubbele. Voor de meeste mensen is het gewoon een grappige dag, waar ze films kijken of grappen maken over ongeluk. Maar voor sommigen is het echt een ding! Het is dan ook bijzonder dat deze dagen zo goed samenkomen dit jaar. Ze noemen dit zelfs "The Year of Jason" vanwege de horrorfilms waarin Jason, de iconische slasher, vaak de hoofdrol speelt op zulke dagen. Wie weet wat voor griezelige dingen we kunnen verwachten? Gebruiker: EmmaLovesCats Wauw, dat wist ik niet! Maar waarom hebben we niet meer van die dagen in een jaar? Expert: MauriceG Goede vraag, Emma! De kalenderstructuur is zo dat niet elk jaar alle dagen in dezelfde volgorde vallen. Het aantal dagen, en hoe ze door de maanden vallen, zorgt ervoor dat we soms gelukkige coincidenties hebben, zoals dit jaar! Gebruiker: Koen195 Haha, ik vind vrijdag de 13e altijd geweldig! Is het een goede dag om ergens naar toe te gaan dan? Of moeten we bang zijn? Gebruiker: Lara_Schrijft Nou Koen, ik denk dat het meer afhangt van hoe je het ziet! Voor sommige mensen is het een excuus voor een griezelige filmavond. Maar als je in bijgeloof gelooft, zou je beter binnen kunnen blijven! Gebruiker: PaulieP Is er eigenlijk iets speciaals dat je moet doen op vrijdag de 13e? of is het gewoon zoals elke andere dag? Expert: MauriceG Nou PaulieP, je kunt gewoon gaan zoals normaal! Maar als je het leuk vindt om een beetje in de sfeer te komen, kun je bijvoorbeeld bij een horrorfilm blijven en snacks hebben. Dat maakt het extra leuk! Gebruiker: Sammi88 Een horrorfilm marathon klinkt echt geweldig! Ik ga mijn vriendengroep uitnodigen voor een filmavond op die datum in april! Gebruiker: MerelM Ik vind het eigenlijk een beetje jammer dat niet iedereen in 13 gelooft. Ik vind het getal best tof! Het heeft ook leuke dingen! Heeft iemand ooit een quiz gedaan over vrijdag de 13e? Gebruiker: Joris123 Dankjewel voor de uitleg, MauriceG! Ik ga proberen om het leuk te vinden! En Emma, ik denk dat we gewoon moeten wachten tot het weer zo’n leuk fenomeen is. Gebruiker: TimmyT Mensen moeten niet zo bang zijn, het is maar een dag! Maar ik geef toe, ik vind horror wel leuk! Dinsdag de 13e klinkt saai, hij zou ook wel zo een dag moeten zijn. Het lijkt erop dat vrijdag de 13e dit jaar zoveel te bieden heeft, vooral als we er met vrienden van willen genieten! Laat die angsten achter je, en laten we het leuk maken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe hang je een tv op zonder te veel gedoe? Subforum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Televisiekijker123 Hey allemaal! Ik heb een nieuwe tv gekocht en wil ‘m graag aan de muur hangen. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Hoe doe je dat zonder al te veel gedoe? Ik hoor van andere mensen dat het soms een grote rommel is! Alvast bedankt voor tips! Expert: Klusjesman24 Hey Televisiekijker123! Goede vraag! Het ophangen van een tv kan inderdaad soms een klusje zijn, maar met de juiste stappen is het eigenlijk best te doen. Hier een paar handige tips: Kies de juiste muurbeugel: Ga eerst even na hoe zwaar je tv is en welke muurbeugel geschikt is. Kijk goed naar het gewicht en de grootte van jouw tv. Er zijn verschillende soorten beugels: vast, kantelbaar of draaibaar. Voor de meeste mensen is een kantelbare beugel fijn, zo kun je hem iets omhoog of omlaag zetten. Vind de juiste plek: Je wilt de tv op een hoogte hangen dat je er lekker naar kunt kijken zonder dat je je nek moet breken. Een goede manier is om de onderkant van de tv op ooghoogte te hebben als je zit. Zoek de muurstuds: Gebruik een stud finder om de houten of metalen balken in de muur te vinden. Dit zorgt ervoor dat je tv stevig hangt. Als je dat niet doet, kan je tv straks zomaar van de muur vallen! Boor de gaten: Markeer met een potlood waar je de schroeven wilt hebben. Boor de gaten (gebruik een geschikte boor voor jouw muurtype) en bevestig de muurbeugel met de bijgeleverde schroeven. Zorg ervoor dat alles goed vastzit. Hang je tv op: Dit kan soms een beetje een klus zijn. Vaak heb je hiervoor een helper nodig. Hang de tv aan de beugel en, als het goed is, hoor je een klik of iets dat bevestigt dat hij goed zit. Kabels: Vergeet niet om ook na te denken over de kabels. Misschien wil je ze netjes langs de muur wegwerken. Er zijn kabelgoten die je kunt gebruiken zodat het er allemaal netjes uitziet. En voila! Hopelijk helpt dit je een beetje verder. Laat het weten als je nog meer vragen hebt! Succes! Gebruiker: Vragensteller56 Thanks Klusjesman24! Dit klinkt echt heel duidelijk. Ben benieuwd of ik dit zelf kan doen, haha! Gebruiker: TechnoFan87 Ik zou ook nog aanraden om een waterpas te gebruiken als je de beugel ophangt. Je wilt niet dat je tv scheef hangt. Is me ook eens overkomen Gebruiker: Muurmeester81 Hele goede tips! Vergeet je niet dat sommige huizen geen standaard muren hebben? Heb je een betonnen muur, dan heb je speciale boorpuntjes nodig. Dus check dat ook even! Gebruiker: WollyWolker Zou echt willen weten hoe je die kabels het beste kunt wegwerken. Heb laatst een tv gehangen en het ziet er een beetje rommelig uit. Tips? Gebruiker: Klusjesman24 @WollyWolker: Je kunt kabelgoten gebruiken of zelfs een inbouwdoosje maken. Als je het echt netjes wil doen, kun je ze zelfs door de muur trekken. Maar dat is wat meer werk. Gewoon kabels langs de muur met een gootje is ook al een stuk beter! Gebruiker: Muziekgek Ja, dat is een goed idee! Heb het zelf ook zo gedaan. Het maakt zo’n verschil in de uitstraling van je woonkamer! Gebruiker: Televisiekijker123 Bedankt allemaal voor de tips! Ga het binnenkort proberen en zal jullie laten weten hoe het gaat. Fingers crossed! Gebruiker: Janneke Succes! Het is echt leuk om een tv op te hangen. En het geeft een goed gevoel als alles netjes en strak is! Gebruiker: TechnoFan87 Laat ons vooral weten als je nog meer vragen hebt tijdens het proces! We helpen je graag! Lees het volledige bericht hier
  • Statistics

• Movies
      723
    • TV Shows
      135
    • Comments
      191
    • Reviews
      66

Latest Movie
    By Nicky360
    Type: Movie