Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Persoonlijke informatie

Bekend van: Crew

Ed Anders

Geen gegevens bekend.

Bekend van

Ed Anders

Geen gegevens bekend.

Persoonlijke informatie

Bekend van: Crew

Bekend van

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Laatste berichten

• Forumdiscussie: De Switch 2 van Nintendo Gebruiker: GamingFan92 Hey allemaal! Heeft iemand al ervaringen met de Switch 2? Is het echt zo veel beter dan de originele? En waarom heeft Nintendo zo’n veilige aanpak gekozen? Expert: TechTijger Hey GamingFan92! Goede vraag! De Switch 2 is in veel opzichten een krachtigere versie van de originele Switch. Wat je moet weten is dat Nintendo doorgaans bekend staat om zijn innovatieve benadering, zoals met de Wii en DS. Dit keer hebben ze gekozen voor een meer vertrouwde aanpak om geen grote fouten te maken. De hardware is beter, wat betekent dat games er mooier uitzien en sneller draaien. Dus als je fan bent van de originele Switch, zul je die soepelheid zeker waarderen! Maar zoals je al zei, het voelt niet echt vernieuwend aan. Jongere gamers kunnen misschien teleurgesteld zijn omdat er geen baanbrekende nieuwe functies zijn. Waarom de veilige keuze? Het ligt simpelweg aan hun laatste flops. De Wii U was niet zo succesvol en ze willen echt geen nieuwe flop riskeren. De focus ligt nu op betrouwbaarheid en het aanbieden van hun klassiekers zoals Mario en Zelda, die goed verkopen. Voor veel gamers zijn deze titels waarom ze wachten op de Switch 2. Korte reacties: GamerGeek87: Ik heb hem! Het ziet er veel beter uit! PixelPanda: Zou het de moeite waard zijn voor iemand die nog geen Switch heeft? Gemiddelde reacties: ConsoleKoning: Ik denk dat het voor nieuwkomers zeker de moeite waard is! De oorspronkelijke Switch was al geweldig, dus als je die ervaring kunt verbeteren, why not? Maar als je al een Switch hebt, misschien kijken of je echt behoefte hebt aan die upgrades. RetroGamer12: Ik begrijp de zorgen over veiligheid bij Nintendo. Ze hebben zoveel goede momenten gehad, maar ook grote misstappen. Voor mij is de Switch 2 toch een waardige investering, vooral met de hele gamebibliotheek die er al is. Langere reacties: GamerGuru: Ik vind het echt jammer dat Nintendo zo veilig speelt. De magie van hun consoles kwam vaak van het proberen van nieuwe dingen. Kijk maar naar de Wii en het bewegingsondersteuning, dat was zo’n unieke ervaring! De Switch was toen ook een verrassing. Ik ben bang dat ze de kans om weer iets revolutionairs te doen, hebben gemist. Maar als de games goed zijn, ben ik bereid het een kans te geven. NerdyNerd: Ik snap de frustratie. En inderdaad, de Switch 2 is niet de meest vernieuwende stap. Maar laten we eerlijk zijn, samen gamen met vrienden op de bank is nog altijd geweldig en de exclusieve games van Nintendo zijn top! Als ze gewoon zorgen voor regelmatige updates en nieuwe titels komen, dan zie ik het wel goedkomen. Dat gezegd hebbende, dat prijskaartje van 470 euro is wel flink… Dat moet wel wat kwaliteit opleveren! Reactie van GamingFan92: Thanks voor de info allemaal! Denk dat ik toch ga wachten op wat meer reviews en feedback voordat ik de stap maak. Maar het geluid van die nieuwe games maakt me wel nieuwsgierig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is de huidige weersverwachting voor Egypte? Gebruiker: Ahmed123 Expert: WeerGoeroe88 Reacties op het bericht Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe krijg ik mijn geld terug bij een online aankoop die niet klopt? Gebruiker: Linda1985 Hoi allemaal! Ik heb een probleem. Ik heb onlangs iets online besteld, maar het is totaal niet wat ik verwachtte. De maat klopt niet en de kleur is anders. Hoe krijg ik mijn geld terug? Iemand tips? Thx! Expert: Jurgen de Klant Hey Linda, dat is echt vervelend! Maar geen zorgen, het is meestal niet zo moeilijk om je geld terug te krijgen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de Retourvoorwaarden: Kijk op de website waar je het item gekocht hebt. Elk bedrijf heeft z’n eigen retourbeleid. Vaak kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem Contact Op met de Klantenservice: Stuur een e-mail of bel ze. Wees duidelijk over wat er mis is met je bestelling. Zeg dat je graag je geld terug wilt en dat je het item wilt retourneren. Verpak het Item Goed: Zorg dat je het item in de originele verpakking terugstuurt. Voeg eventueel een briefje toe waarin je uitlegt dat je het product wilt retourneren. Bewaar het verzendbewijs: Als je het item terugstuurt, vraag dan altijd om bewijs van verzending. Zo kun je aantonen dat je het item hebt teruggestuurd. Wacht op je Terugbetaling: Het kan een paar dagen duren voordat je je geld terugkrijgt. Heb je na een week nog niks gehoord? Bel dan weer met de klantenservice. Voorbeeld: Stel je voor dat je een T-shirt hebt besteld en het blijkt te klein. Je vraagt dan via de klantenservice om een retourlabel (dat moet je soms zelf printen) en stuurt het terug. Meestal krijg je binnen een paar dagen je geld terug nadat ze het product ontvangen hebben. Hopelijk helpt dit je! Succes! Gebruiker: Danny87 Dat is nog eens een goeie uitleg, Jurgen! Heb zelf ook eens een situatie gehad met een verkeerd geleverd pakket. Weet je wat het stomste was? Ik kreeg geen antwoord van de klantenservice! Uiteindelijk moest ik via social media contact opnemen. Dat werkte wel! Gebruiker: SofieLovesFashion @Danny87, dat is typisch! Vaak zijn ze sneller op social media. Ik ben ook altijd bang dat ik nooit mijn geld terugkrijg. Heb je toen nog wel je geld teruggekregen? Gebruiker: Danny87 Ja, uiteindelijk wel! Het was een heel gedoe, maar gelukkig kreeg ik het. Maar ik vond het zo’n slechte service! Ik ben nu altijd voorzichtig met online winkelen… Gebruiker: MarkieMark Ik heb het laatst ook meegemaakt, maar ik kreeg een creditnota in plaats van een terugbetaling. Best raar, toch? Iemand hier ervaring mee? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @MarkieMark, dat kan kloppen! Soms geven ze een creditnota als je iets retourneert. Dat betekent dat je een tegoed hebt voor de volgende aankoop. Maar je kunt vaak nog steeds vragen om je geld terug. Gewoon even duidelijk zijn met de klantenservice! Gebruiker: Anouk1989 Ik vind het altijd zo’n gedoe met retourneren. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgen dat het goed is? Ik had laatst een paar schoenen besteld, maar ze waren echt heel anders dan op de foto. Zou je dat ook kunnen claimen? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @Anouk1989, absoluut! Als de schoenen niet overeenkomen met wat je besteld hebt, valt dat onder "niet geleverde kwaliteit". Dan heb je recht op je geld terug. Gewoon de stappen volgen die ik eerder noemde! Gebruiker: Steven1975 Sommige winkels willen nog wel eens moeilijk doen. Ik had eens een online winkel die helemaal niet reageerde. Na weken gevraagd of ik het via een geschillencommissie kon oplossen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar wat een stress! Gebruiker: Linda1985 Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt echt! Ik ga jullie tips opvolgen en hoop snel mijn geld terug te krijgen. Fingers crossed! Gebruiker: Danny87 Laat ons weten hoe het ging, Linda! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Statistieken

• Films
      723
    • Series
      135
    • Opmerkingen
      191
    • Reviews
      66

Laatste film
    Door Nicky360
    Soort: Film