Spring naar bijdragen

idfnv

Members
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Waardering in de gemeenschap

5 Support punten

Over idfnv

  • Rang
    Download Newbie
  1. Hello @gast piet, Ja hoor idfnv.com huurt ook wat servers bij OVH, MAAR... Ik denk dat u dan toch niet het verhaal zo goed begrepen heeft. Wij dus idfnv.com en al haar zuster websites zijn NIET geregistreerd in Nederland, wij zijn een Offshore bedrijf! Dit is een heel groot verschil, als u een beetje weet wat een offshore bedrijf is en met welke (lokale) regels die rekening dient te houden. Niets met Brein te maken, idfnv.com is langer dan 20 jaar actief, heeft Sena, Buma en al die anderen jaren geleden ver achter de rug gelaten. Kijk eens op onze website wat wij allemaal aanbieden, dan hoop ik dat u ook een beter beeld krijgt of heeft hoe wij werken en hoe wij dat doen. Deden wij dat niet op een 100% veiliger voor onze klanten, dan bestonden wij al lang niet meer Ik hoop dat men, u de lezer zich ook iets meer verdiept wat er precies staat en hoe die ook weer door ons wordt uitgelegd. Als een overheid of iemand van een ander land toegang tot onze servers eist, zullen de locale jurisdictie en de internationale wetten van kracht worden. Waarbij dus "ook" rekening gehouden "moet" worden van het land waar de offshore geregistreerd staat. Wat idfnv.com hiermee duidelijk wilt maken is, dat het voor ons niet uitmaakt waar onze servers staan, MAAR is DE manier hoe wij omgaan met onze klant gegevens! Dit kunnen velen in Nederland en daar buiten niet zeggen. Met vriendelijke groet, IDFNV.COM Support Team.
  2. Café de Download

    Beste @Duken, Wij proberen altijd zo duidelijk mogelijk te zijn naar onze klanten. De één begrijpt het sneller dan de ander, dat zijn mensen onderling, geen één persoon is het zelfde Wij wensen uw website en forum onderdelen alle succes toe. En mochten wij van idfnv.com een keer iets terug kunnen doen dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Het IDFNV.COM Support Team.
  3. Café de Download

    @ShadowMaster Mooi we zijn ook blij dat het misverstand uit de wereld geholpen is. Duidelijkheid wederzijds is "altijd" zeer belangrijk! Veel succes! Namens idfnv.com Support!
×