Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

• Lenovo Xiaoxin TB - 8804F Review

De Android tablet met Dolby Atmos geluid
    1. 1

Lenovo Xiaoxin TB - 8804F Review

De Lenovo Xiaoxin TB - 8804F is een krachtige high-end Tablet met Android 7.1. Deze Tablet word geleverd met 4 GB werkgeheugen en 64 GB opslag. Door de Qualcomm Snapdragon 625 processor is hij krachtig genoeg om zonder problemen te multitask-en en de laatste games te spelen. Het is een tablet van het bekende merk Lenovo. Hij is voorzien van twee speakers met Dolby Atmos geluid, vingerafdruk scanner en een 1920 x 1200 Full HD scherm. Bij Duken.nl kunnen de producten die we reviewen een score halen van 1 tot 10. Het grote verschil tussen ons en andere review partijen is dat wij op basis van de prijs de review ook willen laten scoren. Een high-end tablet van 200 euro moet meer kunnen waarmaken dan een tablet van 400 euro. Wat mag je er voor verwachten van de Lenovo Xiaoxin TB - 8804F voor 250 euro en hoe gedraagt hij zich in de praktijk? Op het internet staat het vol met tablets tussen de 50 tot 500 euro. Helaas blijken die niet altijd waar voor hun geld. Laten we maar in de review duiken van de Lenovo Xiaoxin TB - 8804F. Een high-end tablet met een goed design.  - Verder lezen: De specificaties
    2. 2

Specificaties

Alle specificaties van de Lenovo Xiaoxin TB - 8804F op een rij. Daarvan zijn de uitschieters de Android 7.1 software, de snelle CPU Qualcomm Snapdragon 625 Octa Core 2.0GHz, 1920 x 1200 (WUXGA) scherm resolutie, 4 GB ram en 64 GB geheugen en een vingerafdrukscanner. Basis Informatie Merk: Lenovo 
      Type: Tablet PC 
      CPU Brand: Qualcomm 
      CPU: Qualcomm Snapdragon 625 
      Core: 2.0GHz,Octa Core 
      Taal support: Mogelijkheid tot diversen taal instellingen. Ook Nederlands Ruimte RAM: 4GB 
      ROM: 64GB 
      Externe memory card: TF card tot 128GB Netwerk Support Netwerk: Dual WiFi 2.4GHz/5.0GHz 
      WIFI: 802.11 a/b/g/n/ac draadloos internet 
      GPS: Ja 
      Bluetooth:  4.2 Scherm Scherm type: Capacitive (10-Punten) 
      Scherm grote: 8 inch 
      IPS: Ja
      Scherm resolutie: 1920 x 1200 (WUXGA) Camera Camera type: Dubbele camera (1 voor en 1 achter)
      Camera voor: 8.0MP 
      Camera achter: 5.0MP Andere opties TF card slot: Ja
      Micro USB Slot: Ja
      3.5mm hoofdtelefoon aansluiting: JaBatterij grote(mAh): 4850mAh Li-ion batterij
      AC adapter: 100-240V / 5.2V 2A 
      G-sensor: Actief
      Speaker: Twee speakers met Dolby Audio Premium certificaat
      Microfoon: Actief Wat zit er in de doos? Tablet: 1 
      Power Adapter: 1 
      USB Kabel: 1 Grote en gewicht Product grote: 21.00 x 12.30 x 0.70 cm
      Verpakking grote: 24.00 x 14.50 x 5.50 cm
      Product gewicht: 0.3020 kg 
      Verpakking  gewicht: 0.5340 kg - Verder lezen: Uitpakken
    3. 3

Uitpakken

Bij het uitpakken van de Lenovo Xiaoxin tb8804f tablet hebben we een zogenoemde uitpak video en foto's gemaakt. In de video worden alle producten getoond welke in de doos zitten. De witte en speelse doos met het blije robot hoofd ziet er leuk uit we zien specificaties van de Tablet. In ons geval de lekkere high-end specs.     Goed om de uitgebreide specificaties op de doos te zien. Los van de informatie van de chipset zien is ook te zien dat de tablet licht is en voorzien is van een IPS full HD scherm.      De tablet is netjes in de doos verpakt en de instructies zijn geleverd in het Engels en Chinees.   Ojee, ik kreeg een Engelse (UK) stroom adapter geleverd. De tablet is geleverd met een USB-C kabel welke in elke andere USB stroom adapter kan worden gedaan. Gelukkig heb ik met de telefoons van de afgelopen jaren voldoende USB stroom adapters liggen en kan ik deze gebruiken. De Engelse gaat in de tas voor als we het Buitenland weer eens een bezoekje brengen.   - Verder lezen: Design
    4. 4

Design

Laten we naar het design gaan kijken van de Lenovo Xiaoxin TB - 8804F. De tablet is voorzien van een 8 inch scherm wat zorgt dat hij niet te groot is maar wel in een lekker tablet formaat valt. De randen van de tablet voelen goed rond aan en hij houd erg fijn vast in de hand door het kleine en lichte (300 gram) formaat. De bezels van de tablet zijn aan de boven en onderzijde aan de grote kant.    De bovenkant van de tablet is voorzien van een USB-C aansluiting en 3.5mm Audio uit poort. Aan de onderkant zit de microfoon. Vooral de beide speakers zijn goed zichtbaar op de tablet.    De tablet heeft mooie rondingen en is erg strak afgewerkt. Dit mogen we natuurlijk ook verwachten van een tablet rond deze prijs. De camera valt in de tablet waardoor deze niet krast als je hem op zijn rug legt. Aan de zijkant is ook de vingerafdruk scanner te zien welke ook als uit / aan knop dient en natuurlijk de volume knoppen welke lekker "klikken".   Het logo van Lenovo valt ook mooi in de tablet. Dat zijn de puntjes op de i. De stickers achterop kunnen worden verwijderd zonder vervelende lijmresten.    Verder lezen: Software en gebruik
    5. 5

Software en gebruik

De specificaties van de  Lenovo Xiaoxin TB - 8804F geven aan dat de tablet is voorzien van Android 7.1.1 (Nougat), 64 GB aan ruimte, 4 GB geheugen en een Qualcomm Snapdragon 625 2.0GHz, Octa Core processor. We zijn in de tablet gedoken om na te gaan of de specificaties waar worden gemaakt. De hardware gegevens blijken te kloppen. De laatste beveiligings-patch was op moment van schrijven september 2017 en dat is voldoende. De tablet geeft ook aan dat hij Android versie 7.1.1 bevat, 4 GB aan geheugen heeft en 64 GB aan interne ruimte bevat.     De tablet is snel in gebruik, applicaties installeren snel we komen geen lag tegen. Android 7.1 features zoals het splitsen van je scherm in "tweeën" werken lekker op een tablet.  Er is een stock versie van Android geleverd met de applicatie's Microsoft Office suite (kan verwijderd worden) Dolby (kan niet verwijderd worden) Tweetal Lenovo support apps (kunnen verwijderd worden) Geluidsrecorder (kan niet verwijderd worden) Geen bloatware en lekker schoon.     Meten is weten. We hebben de tablet door PC Mark gehaald voor een officiële score. PC Mark deze geeft aan dat de tablet een score verdient van 4745 en daarmee tot een de betere tablets hoort. Scores van PC mark zijn hier te vinden. Ook een test van Speedtest behaalde bij ons thuis de goede snelheid van het 5 Ghz netwerk. 40 Mbps download snelheid en 20 Mbps upload snelheid. Onze WiFi laat geen snellere download snelheid toe.      We hebben het de Xiaoxin tb8804f nog lastig proberen te maken met het intern opnemen van video, multitask-en door middel van gamen, YouTube en gebruik maken van Chrome maar ook hier laat het toestel geen vertraging zien. De vingerafdrukscanner welke aan de zijkant van het toestel zit werkt snel en accuraat. Hij zit op een erg prettige plek en welke vrijwel altijd. Vinger erop en aan de slag. Een mooie toevoeging is het automatisch in en uitschakelen van de tablet. Hiermee kan je de tablet op gewenste tijden uitschakelen en inschakelen. Dat scheelt weer batterijen in de nachtelijke uurtjes. Android 7.1 heeft een energiezuinige modus als de de tablet niet gebruikt maar dit is een leuke extra. De speakers van de tablet zijn fenomenaal, ik heb nog niet eerder een tablet in mijn handen gehad wat zo een mooi geluid kan produceren.  De twee speakers kunnen de tonen goed weergeven en geven een duidelijk stereo effect. De tablet heeft meer dan terecht het Dolby Atmos certificaat gekregen. Een video met een demo van het geluid van de tablet vind je hier.   De camera van de tablet werkt goed. De camera heeft betere specificaties als andere tables in deze prijsklasse. De camera software is niet spectaculair maar schiet mooie plaatjes bij voldoende licht.     Foto welke is gemaakt onder het filmen uit deze video: - Verder lezen: Display en Accu
    6. 6

Display en Accu

Het scherm van de Lenovo tablet is erg fijn. Hij heeft een maximale helderheid van 480 lux en dimt tot 6 lux waardoor hij ook prima in bed te gebruiken is. De kleuren en het contrast van het scherm zijn erg goed. Het IPS scherm met de resolutie van 1920 x 1200 zorgt voor een mooi beeld. De pixels zijn bijna niet te vinden. Een nadeel van het scherm is dat het helderheidsniveau niet automatisch kan worden ingesteld. Het scherm wordt dus niet automatisch feller als je in de zon zit of donkers als je in bed ligt.   De batterij van de tablet bevat 4850mAh. Dat is een batterij met een gemiddelde capaciteit, maar door de software van Android 7.1 en de automatische in / uitschakeling haalt de tablet makkelijk met standaard gebruik drie dagen.  - Verder lezen: Conclusie  
    7. 7

Conclusie

De Lenovo Xiaoxin TB - 8804F is een fijne tablet. De tablet heeft goede hardware specs, bevat Android 7.1.1, een snelle vingerafdruk scanner een goed scherm en geweldige speakers. Daarnaast heeft de tablet meer dan voldoende intern geheugen (4 GB) en een totaal van 64 GB intern geheugen. De Xiaoxin TB - 8804F heeft een mooi design en voelt kwalitatief goed in de hand. Zou je de Lenovo tablet kopen? Als je opzoek bent naar een kwalitatief goede tablet met geweldige speakers, goede specificaties en mooi design kan je zonder problemen voor dit exemplaar kiezen maar daar is de prijs ook wel naar. Met dank aan GearBest voor het beschikbaar stellen van de tablet. De tablet is te koop bij GearBest voor op moment van schrijven 249 euro. Met de coupon code LenovoXiaoxin is de tablet 199 euro.  Pluspunten: Licht en slim design Goede specificaties Prima camera en accu Goede WiFi specificaties Stock 7.1.1 Android Snelle vingerafdrukscanner Met GPS Minpunten: Geen licht sensor Engelse (UK) stroom adapter geleverd De prijs zou tegen de € 200 moeten liggen. (Gebruik couponcode LenovoXiaoxin) Eindoordeel: 7 / 10 Prijs bij publicatie: € 249,- NB: Gearbest heeft een klantenservice op Duken.nl, om de klanten uit Nederland zo goed mogelijk te helpen. Bij deze lokale klantenservice kun je terecht voor vragen over je bestelling, vragen over de website, vragen over een product, problemen met een product, bestelling, en kortingscodes aanvragen.
  • Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waar kan ik veilig en gratis films en muziek downloaden? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar plekken waar ik veilig en gratis films en muziek kan downloaden. Ik wil niet in de problemen komen of dat mijn computer vol virussen komt. Weet iemand goede sites of tips? Alvast bedankt! FilmExpert88: Hey SmurfFan88! Goede vraag! Zeker weten dat je veilig wilt blijven bij het downloaden. Er zijn een aantal goede opties. Public Domain Websites: Er zijn sites zoals Archive.org en Public Domain Torrents waar je films kunt vinden die rechtenvrij zijn. Deze kun je gewoon downloaden zonder zorgen! Bijvoorbeeld oude klassiekers of zelfs bepaalde hedendaagse films die royalty-vrij zijn. YouTube: Wist je dat je via bepaalde apps of tools video’s van YouTube kunt downloaden? Zorg ervoor dat je naar de video’s kijkt die liberaal gelabeld zijn (zoals Creative Commons), dan zit je goed! Spotify & SoundCloud: Voor muziek is Spotify een toppunt als je het gratis wilt. Je moet even door de reclame heen, maar de muziek is veilig. SoundCloud heeft ook veel gratis muziek van onafhankelijke artiesten, en vaak kun je hun nummers zelfs gratis downloaden! Bieb-apps: Heb je al eens gehoord van apps van bibliotheken? Ze hebben vaak gratis toegang tot e-books en audioboeken. Je kan het gewoon lenen met je bibliotheekkaart. Heel handig! Veilige Torrents: Voor degenen die bekend zijn met het torrenten, zijn er ook veilige torrent-sites zoals Public Domain Torrents en Legit Torrents. Kijk altijd goed naar de comments om te zien of anderen het bestand al geprobeerd hebben! Dat zijn een paar veilige opties. Zorg dat je altijd goed oplet en gebruik antivirussoftware. Veel succes en happy downloading! BoekenWorm99: Wow, dat is vooral handig! Dank je FilmExpert88! Ik gebruik zelf altijd de bibliotheek app. Echt een aanrader als je van lezen houdt. SmurfFan88: Thanks voor de tips! Echt heel handig. Heb je ook ervaring met dat YouTube downloaden? Welk programma gebruik je daarvoor? FilmFreak123: Ik gebruik YTD Video Downloader. Werkt prima en is eenvoudig. Maar let op, niet elke downloader is veilig, dus even goed uitzoeken! GamerGirl89: Ik heb altijd issues met torrents. Is dat echt veilig? Ik ben daar een beetje bang voor. FilmExpert88: @GamerGirl89, goede vraag! Je moet altijd op je hoede zijn. Gebruik alleen betrouwbare torrents en een VPN kan ook helpen om je veilig te houden. Maar als je niet zeker bent, kan je beter de andere opties gebruiken die ik noemde. SmurfFan88: Duidelijk! Dus bibliotheek apps en YouTube werken het beste dan? Ik ga het zeker proberen! MuziekMeisje: Ja, Spotify en SoundCloud zijn echt tof! Ik heb daar al zoveel muziek ontdekt die je gewoon niet hoort op de radio. BoekenWorm99: Oh, en vergeet niet om ook eens e-books te kijken op Project Gutenberg! Die zijn allemaal gratis en superleuk om te lezen. GamerGirl89: Haha, thanks @BoekenWorm99! Gaan we een filmavond plannen met al die nieuwe tips? SmurfFan88: Ik ben zeker in voor een filmavond! Laten we onze favoriete films delen en eruit pikken wat we willen kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling en hulp nodig met Viaplay Gebruikersnaam: FilmFan92 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en wilde me graag even voorstellen. Ik ben een 30-jarige filmfanaat uit Amsterdam en ben dol op alles wat met tv-series en films te maken heeft. Sinds een paar maanden ben ik helemaal hooked op Viaplay, maar helaas loop ik tegen wat problemen aan. Ik kan namelijk niet meer inloggen op mijn account! Daarnaast ben ik een enorme voetbalfan, dus ik kijk ook graag naar live wedstrijden. Ik hoop hier wat tips en verbinding te maken met andere film- en sportliefhebbers! Heeft iemand van jullie ook wel eens problemen gehad met inloggen op Viaplay? En wat kan ik er aan doen? Alvast bedankt voor jullie hulp! Groetjes, FilmFan92 Antwoord van een “expert”: Help bij inlogproblemen! Gebruikersnaam: TechGuru81 Hey FilmFan92! Welkom op het forum! Leuk dat je je voorstelt. Laten we kijken naar dat inlogprobleem met Viaplay. Dit kan vaak een bron van frustratie zijn, maar meestal zijn de oplossingen vrij simpel. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Wachtwoord vergeten? Misschien heb je je wachtwoord vergeten of is er iets mis mee. Probeer de "Wachtwoord vergeten?" optie op de inlogpagina. Check je gebruikersnaam: Zorg ervoor dat je je gebruikersnaam of e-mailadres goed invoert. Soms gaat er iets fout met hoofdletters of spaties. Update browsers: Als je Viaplay via een browser bekijkt, zorg dan dat je de nieuwste versie van je browser hebt. Verouderde browsers kunnen soms inlogproblemen veroorzaken. App updaten: Als je de app gebruikt, kijk dan of er een update beschikbaar is. Soms lost een update technische problemen op. Cookies en cache: Probeer de cookies en cache van je browser te wissen. Dit kan helpen als er oude gegevens in de weg zitten. Klantservice: Als al het bovenstaande niet helpt, kun je contact opnemen met de klantenservice van Viaplay. Zij kunnen je verder helpen met specifieke problemen. Hopelijk komt het snel goed! Laat weten wat het resultaat is! Groetjes, TechGuru81 Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CinemaLover88 Oh, dit klinkt herkenbaar! Ik had ook eens zo’n probleem, maar het lag toen aan de browser. Gewoon even geswitcht naar Chrome en het werkte weer! Gebruikersnaam: JuisteZender Welkom FilmFan92! Ik heb geen problemen gehad met inloggen, maar ik ben wel fan van Viaplay. Wat is jouw favo serie tot nu toe? Gebruikersnaam: FilmKoning Ik had dit ook! Probeer ook je toestel opnieuw op te starten. Soms is dat al genoeg. En welkom op het forum! Gebruikersnaam: TechGuru81 Goed dat je dit zegt, FilmKoning! Een herstart kan heel wat probleempjes oplossen. Dit vergeet ik altijd! Gebruikersnaam: SportFreak77 Ha FilmFan92! Voetbal kijken op Viaplay is top! Heb je de laatste match van Ajax gezien? Wat een wedstrijd! Gebruikersnaam: FilmFan92 Thanks voor de tips allemaal! Ook voor de warm welkom. Mijn favoriete serie is ‘True Detective’, echt een aanrader! Gebruikersnaam: GamingGuru Ik heb ook ‘True Detective’ gezien! De eerste seizoen is echt een klasse apart. Wat deed je precies fout bij het inloggen? Gebruikersnaam: FilmKoning Is dat niet die serie met Matthew McConaughey? Die was echt goed! Maar even on-topic, ik hoorde dat ze bij Viaplay nieuwe films aan het toevoegen zijn. Altijd leuk! Gebruikersnaam: TechGuru81 Inderdaad, nieuwe content! Misschien helpt het om je account opnieuw te bekijken zodra je weer kan inloggen. Het is vaak een kwestie van tijd! Dit lijkt echt een levendig forum, waar mensen elkaar helpen en gezellig met elkaar praten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik mijn downloads beter organiseren en beheren? Ik haal veel van Nieuwsgroepen en gebruik Spotnet, maar het raakt een beetje rommelig. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt! Expert_Jan Hey Gebruiker123! Goede vraag. Organisatie is key, vooral als je veel downloads hebt. Hier een paar tips die je zeker gaan helpen: Mappenstructuur: Maak een duidelijke structuur voor je downloads. Zet bijvoorbeeld muziek in een map, films in een andere, en games weer apart. Dit maakt het vinden van bestanden makkelijker. Bestandsnamen: Zorg dat je de bestandsnamen aanpast als ze download, vooral als je met veel verschillende versies te maken hebt. Iets als “Naam_Versie_jaar” maakt het een stuk overzichtelijker. Downloadprogramma: Gebruik een downloadmanager die je kan helpen met organiseren. Veel van deze programma’s kunnen automatisch mappen aanmaken voor je downloads. Regelmatig opschonen: Plan elke maand een moment in om je downloads op te ruimen. Verwijder wat je niet meer nodig hebt en zorg dat alles goed gelabeld is. Automatische archiveren: Kijk of je een programma kunt gebruiken wat automatisch je downloads naar een archiefmap kan verplaatsen na een bepaalde tijd. Hopelijk helpt dit je op weg! Laat maar weten als je meer vragen hebt. Zara99 Tof advies, Jan! Die mapstructuur is echt belangrijk. Ik heb het ook zo geregeld en het maakt het leven zoveel makkelijker. KeurigeDownloader Ik moet Jan wel gelijk geven, maar wat als je echt veel downloads hebt en het niet bijhoudt? Ik gebruik een scriptje dat automatisch al mijn downloads in mappen zet op basis van type. Dat maakt het ook wat minder rommelig. Gebruiker123 Thanks Jan! Dit ga ik zeker proberen. Die bestandsnamen aanpassen lijkt me ook een slim idee. Had ik nooit aan gedacht. HomeCinemaHenk Die opschoning is een goeie! Ik stel het altijd maar uit, maar als je het regelmatig doet, valt het best mee. Gewoon even snel door de mappen en je hebt weer overzicht! Mieka Een tip die ik nog kan geven: probeer ook cloudopslag te gebruiken. Je kunt daar alles wat je niet vaak gebruikt, kwijt. Het scheelt enorm in je lokale opslag en je hebt altijd toegang! GamerGuy Ik ben het eens met die cloudopslag! Maar let op dat je niet alles daarheen verplaatst, kan ook onhandig zijn als je offline wilt werken. Expert_Jan Ja, dat klopt GamerGuy! Cloud is top, maar als je veel bestanden hebt die je lokaal wilt bewaren, moet je een goede balans vinden. Zara99 Wat voor programma gebruiken jullie trouwens voor de downloadmanager? HomeCinemaHenk Ik gebruik JDownloader, dat werkt echt goed voor mij. Hij vindt automatisch links en kan ze voor je organiseren. KeurigeDownloader Enige nadeel van JDownloader is dat het soms teveel bestanden tegelijk probeert te downloaden. Ik limiteer het een beetje voor overzicht. Gebruiker123 Super handig allemaal! Ik heb nog meer nieuwe ideeën gekregen. Thanks iedereen! Lees het volledige bericht hier
  • Recente actieve topics

• Nieuwe aanmaken...