Spring naar bijdragen

Ethernet/lan = traag?

Gast oblivionofsoul

Aanbevolen reactie

Gast oblivionofsoul

Hey, ik besef dat dit forum veel topics bevat, maar ik kan nergens uitleg vinden bij mijn vraag.. Dus stel ik ze maar even  :)

Mijn torrentsnelheid ligt rond de 20kb/sec. Nu ben ik geen pro in computerbegrippen enzo, maar een speedguide volgen kan ik wel nog. Dus kan ik al zeggen dat mijn snelheid hoog ligt, mijn poort open staat, mijn instellingen goed ingesteld staan etc. Ik weet dit zeker omdat ik deze instellingen ook gebruik voor een andere computer. Mijn provider is telenet trouwens..

Helaas ligt het probleem bij deze computer denk ik bij het feit dat ik verbonden ben via een LAN netwerk / ethernet. Ik heb dus geen router... Helaas zijn deze begrippen mij nogal onbekend... en vind ik geen specifieke snelheidshandleidingen voor mijn connectie.. (als ik bijvoorbeeld een poort wil forwarden geraak ik niet meer op internet vanwege foute instellingen)

Iemand ? :-) een tip ??? Een handleiding ?? Het zelfde probleem ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

De snelheid van downloaden met bittorent ligt aan de uploaders.

Hoe trager of weinig ze uploaden hoe trager je download.

Ik heb ook telenet, en daaraan zal het zeker niet liggen !

Als je nog vragen hebt, stel ze maar....  O0

:peace:

edit: probeer anders is kleine bestandjes met veel seeders te downloaden die gaan meestal snel, zo zie je over de 20 kb kan gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja, ik bij mij gaat het meestal ook zo traag, maar heb niet me poorten opengezet, moet dat?

Soms gaat het ook wel is 100, maar dat is bijzonder.

heb chello, ligt het daar aan?

vroeger gingen films wel vaak 150 kb/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 22
Gast oblivionofsoul

Ik kan geen poorten openzetten, dat is het em nou net: ik heb geen router...

Maar ik heb nog een 2e pc, bij mijn vriendin, en daar haal ik met exact de zelfde torrent extreem hoge snelheden, exact de zelfde instellingen, alleen telenet met router...

Wat betreft kleine bestanden met veel seeders: 20kb/s max...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...