Spring naar bijdragen

probleem met bestand starten

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

beste vrienden  ik  ben nieuw  met bittorend  ik heb een programma gedownlaod  ging goed volgens me,gaat 100% klaar ik wil  programma open klik ik op start doet niks , hoe kan ik die open of starten  misschien is  domme vraag , ik  ben beginner . ikhoop iemand van julie  me helpt  . dank je al vast

Mod:/ heb even je poll verwijderd, graag alleen een poll openen als dat nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  206

Eerst moet je in het torrent download programma van jou met de rechter muis knop op de torrent drukken en dan 'open containing folder' en dan moet je het waarschijnlijk uitpakken met winrar, maar dat licht aan de extensie zoals Assyrian het al over heeft.. Als het een ISO is moet je het uitpakken met DEAMON Tools, maar een bijv een jpg afbeelding kan je gewoon zonder iets al openen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 206

hoi assyrian ik probeer autodata downlaoden  ik heb hem in de bittorent gedownload maar opennen of starten kan ik niet  ik weet niet hoe ... ik ben niet zo diskundig in downlaod ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

hoi    je vraag me wat , ik zie geen extentie  . wat ik kanj ou geven dit zijn deze komen uit waar ik  deze programma download . seedert.23  /  leechers 7 .  includes crack on cd .  programma heet autodata 2.18-6.430 multilanguage .  in  bittorent  geeft aan 100% klaar  seeds 0(55) peers 0(48) uploaden is nog steeds bezig  moet ik wachten tot geoploawd ?  als ik  met muis op programma en klik ik mer recht muis  geeft  niet aan dat ie open of starten kan dat is probleem  , geeft open containing folder  en veel  meer opties behalf open en start niet dus niet moeglijk  misschien weet jij wat dat is  hooplijk duidelijk  . dank je  wel .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...